Bij elke AH staat die indd.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 01:36 schreef FvanS het volgende:
Wuppies of Welpies zal het wel niet meer worden, krijgen ze weer dat woke gezeik over plastic en zo.
Wappies past wel bij deze tijd, maar daar zijn er al genoeg van.
Ik zag hier bij de AH wel een mega AH hamster van een meter groot die je kan winnen? Misschien is dat de actie.
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:28 schreef de_boswachter het volgende:
Aan de juichspencers kleeft nog Quatarees bloed. Jumbo honden.
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:30 schreef FlyingFish het volgende:
Albert Heijn komt met een hamstermuts, zijn al foto’s van verspreid op social media
Op de socialsquote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:30 schreef FlyingFish het volgende:
Albert Heijn komt met een hamstermuts, zijn al foto’s van verspreid op social media
Ik vind de acties laat dit jaar Roland, het is al over twee weken. Graag je mening als expert.quote:
Slechtquote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind de acties laat dit jaar Roland, het is al over twee weken. Graag je mening als expert.
Wellicht vanwege Oekrane en Isral. En omdat bij een eventuele klacht meteen gebogen word.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 15:41 schreef Knutknuttsson het volgende:
Het lijkt wel of het elke keer minder wordt. Het is 2 weken voor de start van het EK en ik heb nog nauwelijks reclames gezien ook (op de Plus na dan). Of het ligt aan mij, ben ook zelf nauwelijks in de "EK-stemming".
Dat is de Plus.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 13:35 schreef Paul het volgende:
Waar blijft de AH? Zag zondag wel bij een AH iets hangen over dat je een shirt kon sparen met je eigen naam erop ofzo? Zou dat de actie zijn?
nee zag echt bij AHquote:Op dinsdag 4 juni 2024 13:43 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Dat is de Plus.
Maar ik ga naar de Lidl, die hebben voetbalplaatjes!!!
Net binnen hier. Ik ga het nu openen.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 14:21 schreef Paul het volgende:
idd bij LIDL kan je de spelers sparen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wippies uitdelen een idee?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 01:36 schreef FvanS het volgende:
Wuppies of Welpies zal het wel niet meer worden, krijgen ze weer dat woke gezeik over plastic en zo.
Wappies past wel bij deze tijd, maar daar zijn er al genoeg van.
Ik zag hier bij de AH wel een mega AH hamster van een meter groot die je kan winnen? Misschien is dat de actie.
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 14:30 schreef Coco het volgende:
Er zitten 3 in pakje:
Andrs Iniesta
Ivan Periić
Bernardo Silva
Die Iniesta is een zilver kaartje met ICOON en ULTIEME SUPERSTER
Ik had Shevchenkogod. als ICOON. (en twee andere kutspelers)quote:Op dinsdag 4 juni 2024 14:30 schreef Coco het volgende:
Er zitten 3 in pakje:
Andrs Iniesta
Ivan Periić
Bernardo Silva
Die Iniesta is een zilver kaartje met ICOON en ULTIEME SUPERSTER
Sowieso veels te laat een dag na de eerste oefenwedstrijd.quote:Op woensdag 5 juni 2024 09:32 schreef Paul het volgende:
Lijkt erop dat je bij de AH 30 seconds EK editie kan sparen ofzoiets, of ze misleiden ons
https://www.instagram.com/p/C7wRqtGMGjD/
Waar is die tijd gebleven dat AH goed los ging met het EK/WKquote:Op woensdag 5 juni 2024 10:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Sowieso veels te laat een dag na de eerste oefenwedstrijd.
Lidl plaatjes zien er goed uit.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 14:21 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zijn dan ook de officile plaatjes. Niet meer van Panini.quote:Op woensdag 5 juni 2024 17:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Lidl plaatjes zien er goed uit.
Bij AH krijg je er 2. En daar moet je 15 Euro boodschappen voor doen.quote:Op donderdag 6 juni 2024 15:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Het zijn dan ook de officile plaatjes. Niet meer van Panini.
Slechts drie plaatjes bij besteding van 10 euro.
Dus dat TOPPS album met kaartjes is hetzelfde als dat bij de Lidl? Ik dacht dat het 2 verschillende acties waren...quote:Op dinsdag 4 juni 2024 14:21 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 juni 2024 20:26 schreef Tegan het volgende:
Nu wachten op een keten die een partij witte zweetbanden kan regelen.
Die vuvuzela was al snel mokerirritant.quote:Op woensdag 12 juni 2024 07:49 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Ik vind die zweetband wel geinig, die koop ik ws wel, maar voor mijn gevoel ontbreekt (nog) ht item voor dit EK, zoals destijds bijv die vuvuzela.
Het is in Duitsland, daar is toch genoeg komisch rondom te verzinnen
Dat spelletje achterop is leuk.quote:Op donderdag 6 juni 2024 15:22 schreef Paul het volgende:
AH actie eindelijk openbaar. Wel ok actietje
vroeger keek je nog tv, nu alles via internet, met adblockquote:Op vrijdag 31 mei 2024 15:41 schreef Knutknuttsson het volgende:
Het lijkt wel of het elke keer minder wordt. Het is 2 weken voor de start van het EK en ik heb nog nauwelijks reclames gezien ook (op de Plus na dan). Of het ligt aan mij, ben ook zelf nauwelijks in de "EK-stemming".
Depay, Ronaldo en Armstrongquote:Op dinsdag 4 juni 2024 14:21 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan me deze nog herinneren van het WK in 2006quote:Op woensdag 12 juni 2024 07:49 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Ik vind die zweetband wel geinig, die koop ik ws wel, maar voor mijn gevoel ontbreekt (nog) ht item voor dit EK, zoals destijds bijv die vuvuzela.
Het is in Duitsland, daar is toch genoeg komisch rondom te verzinnen
heb die nogquote:Op donderdag 20 juni 2024 11:22 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
Ik kan me deze nog herinneren van het WK in 2006
[ afbeelding ]
Ik was deze alweer vergeten:quote:Op donderdag 20 juni 2024 11:22 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat viel in Duitsland alleen niet echt in goede aarde.
quote:Op donderdag 20 juni 2024 11:22 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat viel in Duitsland alleen niet echt in goede aarde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |