Ben jij bang voor oranje?quote:De Oranjeselectie had donderdag een dagje vrijaf. Liefhebber Memphis Depay was die dag te gast bij een straatvoetbalevent in Amsterdam. Hij liet daar zijn licht schijnen over de kansen van Oranje op het EK, zijn eigen fitheid, zijn nieuwe muziek en meer.
,,We hebben twee goede trainingsdagen gehad, nu even genieten van dit soort dagen voor de groep echt bij elkaar komt", zei hij. De groep kan rekenen op een fitte Memphis, bevestigt hij. ,,Het waren lekkere trainingen. Bij Atlético heb ik nog lekker kunnen spelen. De fitheid zit goed, nu moet ik het laten zien.”
Als het aan hem ligt gaat er ook het nodige van hem en zijn medespelers gevraagd worden, want het belooft een lang toernooi te worden voor Oranje. Memphis glundert bij zijn voorspelling. ,,Ik denk dat we kunnen verrassen. Ik denk dat wij een team hebben die andere ploegen in de gaten moeten houden. Misschien niet de favoriet, maar dat is prima.”
Verder dan het EK wilde hij niet kijken. Dat hij nog zonder club zit voor het nieuwe seizoen doet hem niet veel. ,,Dat zien we dan wel.” https://www.ad.nl/nederla(...)BQfQTc4VyYfXFHwul7X7
50 doelpunten voor oranje. Door wie wordt hij overschat ? Hij heeft heel zijn loopbaan al kritiek gekregen. Overal en ook op FOK! ik moet de eerste positivo over hem nog zien. Hij is geen van Basten of Bergkamp. Wel een goede international. En hoe hij eruit ziet zal me worst wezen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:37 schreef Jahr00n het volgende:
Landen als Malta en vaticaanstad zeker. Wat een overschatte gozer met zn belachelijke tattoo
Precies. Hij zegt ook niks vreemds. Integendeel.quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:38 schreef Fok-it het volgende:
Tsja. Hij kan moeilijk zeggen dat hij denkt dat ze er in de groepsfase al uit vliegen
Kleurtje, tattoo, hoedjequote:Op donderdag 30 mei 2024 22:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies. Hij zegt ook niks vreemds. Integendeel.
Pecies. Eén Gullit is genoeg. Ze motte geen spatjes krijge.quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kleurtje, tattoo, hoedje
Extravagant en uitgesproken
die kan niet snel meer iets goeds doen
Hoeveel van die doelpunten op belangrijke eindtoernooien? Zelfs Wout Weghorst heeft meer doelpunten gescoord op een EK of WKquote:Op donderdag 30 mei 2024 22:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
50 doelpunten voor oranje. Door wie wordt hij overschat ? Hij heeft heel zijn loopbaan al kritiek gekregen. Overal en ook op FOK! ik moet de eerste positivo over hem nog zien. Hij is geen van Basten of Bergkamp. Wel een goede international. En hoe hij eruit ziet zal me worst wezen.
Ja bijna.quote:Op donderdag 30 mei 2024 23:07 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Hoeveel van die doelpunten op belangrijke eindtoernooien? Zelfs Wout Weghorst heeft meer doelpunten gescoord op een EK of WK
Als Frenkie de Jong de mentaliteit van Memphis zou hebben was hij de beste controlerende middenvelder ter wereld. Memphis met de mentaliteit van Frenkie had bij Antwerp op het bankie gezeten.quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
50 doelpunten voor oranje. Door wie wordt hij overschat ? Hij heeft heel zijn loopbaan al kritiek gekregen. Overal en ook op FOK! ik moet de eerste positivo over hem nog zien. Hij is geen van Basten of Bergkamp. Wel een goede international. En hoe hij eruit ziet zal me worst wezen.
Je moet jezelf een beetje omhoog praten en daarmee je loon een beetje omhoog praten.quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:38 schreef Fok-it het volgende:
Tsja. Hij kan moeilijk zeggen dat hij denkt dat ze er in de groepsfase al uit vliegen
Waar slaat dit opquote:Op vrijdag 31 mei 2024 05:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet jezelf een beetje omhoog praten en daarmee je loon een beetje omhoog praten.
Meneer hoopt natuurlijk een mooie transfer te maken naar de volgende sukkelclub die erin trapt.
quote:Ik denk dat wij een team hebben die... ja, waar andere ploegen bang voor kúnnen zijn of in ieder geval in de gaten moeten houden en dat we niet de favoriet zijn misschien... dat is prima, maar ik denk wel dat we een team zijn die in de gaten gehouden moet worden sowieso als iedereen fit is dat we een sterk team hebben.
Typische PSV'er.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 00:01 schreef PSVCL het volgende:
Daar zijn de praatjes weer.
[ afbeelding ]
(hup Belgie)
Argentinie pas na strafschoppen, tegen Frankrijk thuis gewoon goed meegekomen, laatste wedstrijd tegen Duitsland zure late treffer maar was ook goed spel. Alleen Frankrijk uit werd je weggespeeld. Niet heel gek met een middenveld met Taylor-Wijnaldum en de Roon.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
Probleem is vooral dat het de laatste jaren zelden nog echt loopt in de topwedstrijden. Wat was de laatste toptegenstander waar we van gewonnen hebben, Belgie in de Nations League?
Tegen Argentinie was het driewerf kut, tegen Duitsland was het ook niet best, tegen Italie en Croatie zwaar teleurstellend.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Argentinie pas na strafschoppen, tegen Frankrijk thuis gewoon goed meegekomen, laatste wedstrijd tegen Duitsland zure late treffer maar was ook goed spel. Alleen Frankrijk uit werd je weggespeeld. Niet heel gek met een middenveld met Taylor-Wijnaldum en de Roon.
Zijn ook gewoon allemaal teams die al jarenlang redelijk dezelfde selectie hebben
Precies. Hun reputatie vooruit. Net als Duitsland of Brazilië. Niemand wil ons loten op grote toernooien.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:06 schreef Durmada het volgende:
Hij zegt toch niks geks. Het lijkt mij als favoriet ook niet fijn om tegen Oranje te spelen. Toch een outsider. Je speelt liever tegen Turkije of Tsjechië dan tegen Oranje denk ik zo.
Argentinie was gewoon bagger tot die 2 momenten van Weghorst, en de verlenging was ook intens kut waarin Nederland al ontsnapte aan de nederlaag.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:51 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Tegen Argentinie was het driewerf kut, tegen Duitsland was het ook niet best, tegen Italie en Croatie zwaar teleurstellend.
Omdat Nederland in de verlenging als angsthazen weer hetzelfde spelletje gingen spelen terwijl de Argentijnen doodsbang waren voor de lange bal op Weghorst en Luuk.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Argentinie was gewoon bagger tot die 2 momenten van Weghorst, en de verlenging was ook intens kut waarin Nederland al ontsnapte aan de nederlaag.
Van Gaal en Frans Hoek gokten op PENALTYKILLER Andries Noppert.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:42 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Omdat Nederland in de verlenging als angsthazen weer hetzelfde spelletje gingen spelen terwijl de Argentijnen doodsbang waren voor de lange bal op Weghorst en Luuk.
Beide wedstrijden tegen Argentinië heeft van Gaal gewoon verkeerd gegokt.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 11:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Van Gaal en Frans Hoek gokten op PENALTYKILLER Andries Noppert.
Ik denk dat je de invloed van een coach in een wedstrijd zwaar overschat. En je kan wel goede penaltykiller inzetten, maar als je ze zelf alsnog allemaal mist kom je nog geen steek verder hequote:Op zaterdag 1 juni 2024 11:11 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Beide wedstrijden tegen Argentinië heeft van Gaal gewoon verkeerd gegokt.
In 2014 had hij vol moeten gaan voor de penalties (dus wissel overhouden om Krul in te brengen) en het laatste WK had hij moeten doordrukken.
In dit geval waren de keuzes, dat vond ik tijdens de wedstrijden al, tegen de geest van de wedstrijden in. Het was toch overduidelijk in 2022 dat Nederland had moeten doordrukken in de verlenging?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 11:28 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Ik denk dat je de invloed van een coach in een wedstrijd zwaar overschat. En je kan wel goede penaltykiller inzetten, maar als je ze zelf alsnog allemaal mist kom je nog geen steek verder he
Je gelooft dit hopelijk zelf toch niet hequote:Op zaterdag 1 juni 2024 11:54 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
In dit geval waren de keuzes, dat vond ik tijdens de wedstrijden al, tegen de geest van de wedstrijden in. Het was toch overduidelijk in 2022 dat Nederland had moeten doordrukken in de verlenging?
En tuurlijk moet Oranje zelf raak schieten, maar met een loser als Cilessen in 2014 ga je als medespeler al met minder zelfvertrouwen zo'n serie in.
Ja, dat denk ik wel.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:25 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Je gelooft dit hopelijk zelf toch niet he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dan is er ook nog de slag van Neurenberg en de slag van Lusail.quote:Op donderdag 30 mei 2024 23:36 schreef Evangelion het volgende:
Het altijd onsympathieke Oranje
[ afbeelding ]
45 goals tegen B-landen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 juni 2024 09:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Niemand zit in Depay zijn hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent een waardeloze agent.
Databureau Opta heeft de cijfers sinds het WK van 1978 en daarin heeft alleen Wesley Sneijder (33) meer assists op zijn naam dan Depay (28), die samen met Rafael van der Vaart en Arjen Robben plaats twee deelt.quote:
Wat bedoel jequote:Op maandag 3 juni 2024 15:54 schreef PowerLoungen het volgende:
Altijd al geweten dat het semi-criminelen zijn, dat NL-elftal .
Ach Johnnie Dusbaba verhandelde horloges in de kleedkamer en Jantje Mulder vermoorde zijn neef. Hoewel de laatste geen international was. Die wil ik ruilen tegen de Wolf. Stop de tijd.quote:Op maandag 3 juni 2024 17:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gangster Memphis met een tribuuutteee to mattie Quincy voor de stroggle .
Het merendeel van de goals van v. Persie ook tegen B en C landen, wat is je punt?quote:
Anders word je geen topscorer idd. Je hebt niet veel Haalandsen of Gerd Müllers.quote:Op maandag 3 juni 2024 20:05 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Het merendeel van de goals van v. Persie ook tegen B en C landen, wat is je punt?
We hebben al zo weinig spitsen.quote:Op maandag 3 juni 2024 22:22 schreef Zipportal het volgende:
God hoopt dat Depay snel geblesseerd raakt. @:KingRoland
Dit was het gesprek van dag in de SRV-wagen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |