Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
R.I.P DTS.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
deze zegt me echt niks meerEen losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Fifa road to the wordlcup 98 is ook de beste fifa game ooit.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
R.I.P DTS.![]()
de soundtrack van fifa98quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Fifa road to the wordlcup 98 is ook de beste fifa game ooit.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
![]()
Martijn deed het beter dan ArminEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
deze helemaal gemistquote:
Uw ADH vitamine Worst
Ik vind deze mooi.quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
quote:
deze![]()
![]()
![]()
dat ritme is zo lekkerEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Wil je ritme?quote:
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
das niet het ritmequote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:
Goodevening
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Goedenavond Dot.quote:
Opbokken met Dot, ik mot puntjes hebben.quote:
Die dotten van mottenquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Opbokken met Dot, ik mot puntjes hebben.![]()
Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
Weer te zwaar getafeld?quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:36 schreef hemarookworst het volgende:
Zo die grote bom is ook eens opgeruimd in Rotterdam![]()
In mijn oude jas.quote:
Dat ook, maar heb het over een bom uit de 2e wereld oorlog die door de Engelsen is gedropt maar niet is afgegaan en dus tot nu onder een huis ligt en nu opgeruimd isquote:Uw ADH vitamine Worst
Soms gebeurt er een wonderquote:
Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
Ze vonden nog een vliegtuigbom uit WO2quote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Opbokken met Dot, ik mot puntjes hebben.![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Maar ik kan van je houden zoals niemand anders kan.quote:
Bom Claes de Vrieselaan tot ontploffing gebracht: 'Daar ga je, kreng'
Het is dan toch eindelijk echt gebeurd. De bom onder de woning van Jan Booister (76) aan de Claes de Vrieselaan is ontploft. Het explosief uit de Tweede Wereldoorlog ging donderdagavond op de Maasvlakte de lucht in en Jan had de eer om de klus te klaren.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: