Deze rooie? Oh die vind ik echt heteroquote:
Semiquote:Op maandag 3 juni 2024 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Deze rooie? Oh die vind ik echt hetero
Altijd lekker bij een knappe kop en ongeschoren bekkiequote:
Ik liever dan Nederlandstalig maar die vrouwen zijn bij alles op RTL.quote:Op maandag 3 juni 2024 19:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Helaas ken ik ze wel (niet persoonlijk), alleen zou er niet vrijwillig naar luisteren.
Zijn opzich wel prima Nederlandstalige nummers, maarja moet dat wel kunnen tolereren als stukje volksbuurt.quote:Op maandag 3 juni 2024 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik liever dan Nederlandstalig maar die vrouwen zijn bij alles op RTL.
Je moet die camera die filmt ook wel uit je hoofd zettenquote:Op maandag 3 juni 2024 19:45 schreef Mortaxx het volgende:
wat een kneus. Je ziet toch dat zij dit onderwerp niets vindt
ja maar ze wordt steeds ongemakkelijker. Praat dan over raizen ofzoquote:Op maandag 3 juni 2024 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je moet die camera die filmt ook wel uit je hoofd zetten
Ik zou me vermoedelijk continu bewust zijn van het feit dat ik gefilmd wordt tot het stuk buiten.
Dit ja, lijkt me lastig om los te laten.quote:Op maandag 3 juni 2024 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zou me vermoedelijk continu bewust zijn van het feit dat ik gefilmd wordt tot het stuk buiten.
Tja twee stille typesquote:Op maandag 3 juni 2024 19:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja maar ze wordt steeds ongemakkelijker. Praat dan over raizen ofzo
Videobellen dan welquote:Op maandag 3 juni 2024 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
Vooraf bellen, dan weet je wat je krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |