quote:730 dollar per teruggedraaide ‘knip’
In de hoofdstad Seoul ligt er daarom nu een nieuw voorstel op tafel.
Inwoners van de stad die zich lieten steriliseren of een vasectomie ondergingen, kunnen nu vergoed worden om die ingreep terug te draaien.
De stad maakte daarvoor 73.000 dollar vrij, waarmee zo’n 100 Koreanen de ingreep kunnen terugdraaien.
Het voorstel is bedoeld om “de financiėle last te verlichten voor gezinnen die zwanger willen worden”, aldus de aankondiging.
quote:Ook Thailand heeft te kampen met een historisch laag geboortecijfer van 480.000 nieuwe geboorten in 2023.
Het was de eerste keer dat het land in een jaar tijd meer sterfgevallen dan geboorten registreerde.
De bevolking dreigt in de komende zestig jaar te dalen van 66 miljoen naar 33 miljoen.
Veertien miljoen mensen in de werkende leeftijd zullen dan voor achttien miljoen senioren moeten zorgen.
Met dwangmatige inseminatie met het sperma van sterke Koeranen ofzo, net als met koeienquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:16 schreef QAnonn het volgende:
Misschien kan Kim Jung Oen een handje helpen.
quote:Hoe moet je een koe insemineren?
Als een tochtige koe op het hoogtepunt van haar vruchtbaarheid is, kan de inseminator (of de rundveehouder zelf, die daarvoor wel een cursus moet hebben gevolgd) het sperma via de schede in de baarmoeder brengen.
Door samentrekking van de baarmoederwand en de eileider komt het zaad bij de eicel terecht.
Velen dringen zich binnen en vergroten het probleem alleen maar.quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:06 schreef michaelmoore het volgende:
Overigens ook in Europa maar wij halen tot nu toe mensen uit andere delen van de wereld
Intussen zijn we nu bezig die zelfde mensen eruit schoppen. Leuk he!quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:21 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Velen dringen zich binnen en vergroten het probleem alleen maar.
men wil werk he, daarom loopt vooral de landen die heulen met de vijand Ruzzia totaal leeg en gaat men aan het werk in Nederland.quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:30 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Intussen zijn we nu bezig die zelfde mensen eruit schoppen. Leuk he!
En ja, Europanen moeten ook meer voortplanten.. Maar dat gaat niet, want geld is belangrijker..
Gewoon zeggen dat dat de oplossing is voor een pandemie, dat werkte ook goed met vaccins.quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:21 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Met dwangmatige inseminatie met het sperma van sterke Koeranen ofzo, net als met koeien
[..]
O Ik zie Kim jong Un er zeker voor aan dat ie dat gaat doenquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:36 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat dat de oplossing is voor een pandemie, dat werkte ook goed met vaccins.
quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:42 schreef flesjewijn het volgende:
In de hoofdstad Tokyo schijnt het helemaal drama te zijn. Veel vergrijzing daar
nou dit is wel een probleem , , iedereen wordt bejaarden verzorger ,quote:De bevolking van Thailand dreigt in de komende zestig jaar te dalen van 66 miljoen naar 33 miljoen.
Veertien miljoen mensen in de werkende leeftijd zullen dan voor achttien miljoen senioren moeten zorgen.
Ik zal jou een lesje leren over Aziaten dat ik een keer van een ervaren reiziger heb gehoordquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:07 schreef StateOfMind het volgende:
Ze mogen wel wat Zuid-Koreaanse jongedames mijn kant op sturen
de filpijnen daar hebben wij vroeger onze missionarissen naar toe gestuurd om scholen (kerken) te bouwen en die hebben zeer goed werk gedaan, er is geen volk zo vroom als de filipijnen en wat condooms zijn dat weet echt geen mens daarquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:44 schreef Idisrom het volgende:
Griekenland is ongeveer het enige land in de wereld, waar de bevolking zo'n 2.000 jaar op een gelijk niveau blijft.
over 30 jaar is er geen mens die nog kan werken , dat zien we nu ook al overigens , waarom ze de instroom niet aan het werk zetten dat snap ik nietquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:51 schreef Hexagon het volgende:
Misschien moeten ze eens een minder achterlijke werkcultuur invoeren.
net als de idee om jongeren in Afrika belonen voor een kleine knip in de zaadleider, begint ook met dit idee iedereen dan gelijk genocide en nazi te roepen ,quote:Op vrijdag 31 mei 2024 22:21 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
De voortplantingscapaciteit van een volk hangt uiteindelijk af van het aantal vrouwen. Als ze nu de strijd aan willen gaan met de bevolkingskrimp, dan moeten ze ervoor zorgen dat er veel meer meisjes dan jongens geboren worden. Er bestaan verschillende technieken waarmee je voor de conceptie kunt beļnvloeden welk geslacht een kind krijgt.
Voor de aarde is het niet slecht, maar voor landen als Zuid-Korea funest.quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:49 schreef valentijn101 het volgende:
Volgens mij is de hele wereld overbevolkt. Ik zou deze trent gewoon lekker vol blijven houden. Goed voor het milieu
Nu halen Koreanen heel veel vrouwen uit de filipijnen , ik geef dat meer kans dan het vergoeden van een correctie op vasectomiequote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Voor de aarde is het niet slecht, maar voor landen als Zuid-Korea funest.
Zuid-Korea is binnen de boomer generatie van derde wereldland naar eerste wereldland geklommen. Dat is hun enorme trots (en ook de reden dat ze zo hard werken).
Hiermee hebben ze ook een plek op het wereldtoneel weten te behalen met bedrijven zoals Samsung. En op geopolitiek vlak, mede doordat ze een soort foothold zijn van het westen in Azie.
Nu gaat de populatie in 2100 halveren (als ze zo doorgaan). Daarmee zal ook hun economische en geopolitieke kracht flink achteruit gaan.
Mijn vrouw en ik zitten zelf te overwegen waar we een kind nemen (als we dat doen). Nederland of Zuid-Korea. Beide landen hebben z'n voor en nadelen.
Maarja, moeten die vrouwen wel kinderen krijgenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:06 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Nu halen Koreanen heel veel vrouwen uit de filipijnen , ik geef dat meer kans dan het vergoeden van een correctie op vasectomie
https://www.dateinasia.com/Gap
zuid koreaanse vrouwen zijn harde Aziaten , die gaan voor geld en carriere , Filipijnse vrouwen en ook mannen dat zijn zachte Aziaten , die gaan voor warmte en sexquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Maarja, moeten die vrouwen wel kinderen krijgen
Vrouwen zijn er sowieso genoeg in Korea.
Ja hoeft 't mij niet te vertellen. Ik zit er nu en mijn vrouw in Zuid-Koreaansquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:11 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
zuid koreaanse vrouwen zijn harde Aziaten , die gaan voor geld en carriere , Filipijnse vrouwen en ook mannen dat zijn zachte Aziaten , die gaan voor warmte en sex
heel groot verschil
ook een enorm verschil in lengte , een koreaan is 1,8 meter een gemiddelde filipijn is 1,5 meter
een filpijnse vrouw die zoekt geen baan , die wil zorgen, ze kennen geen pil of birthcontrolquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja hoeft 't mij niet te vertellen. Ik zit er nu en mijn vrouw in Zuid-Koreaans![]()
Je verward seks met kinderen krijgen. Die vrouwen kunnen heel lief zijn, maar het zijn vooral oude mannen in de 60 die dat soort vrouwen naar Korea halen. Het doel is niet kinderen krijgen, maar trouwen. Omdat trouwen heel belangrijk is in de Koreaanse samenleving.
Kinderen krijgen gebeurd niet vanwege de enorme kosten voor huizen en school. Zo'n lieve Filipijnse vrouw gaat waarschijnlijk geen fatsoenlijke baan vinden (korea is ook best rastistisch naar andere aziaten toe), dus die gaan sowieso geen kinderen krijgen.
Wat er gebeurd is dat de overheid nu 100 Filipijnse vrouwen naar Zuid-Korea wil halen om te zorgen voor kinderen van rijke Koreaanse ouders. Misschien bedoel je dat. Maar dat is wel een baan.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:20 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
een filpijnse vrouw die zoekt geen baan , die wil zorgen
en ik verwar sex niet met kinderen krijgen ,
Filpijnse vrouwen willen heel erg graag naar Zuid Korea , beter dan naar De Emiraten waar ze als vuil worden behandeldquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wat er gebeurd is dat de overheid nu 100 Filipijnse vrouwen naar Zuid-Korea wil halen om te zorgen voor kinderen van rijke Koreaanse ouders. Misschien bedoel je dat. Maar dat is wel een baan.
Filipijnse vrouwen krijgen zelf geen kinderen in Korea. Niet in aantallen die er toe doen in ieder geval, want het gebeurd al tientallen jaren en het geboortecijfer is lager dan ooit.
Ja, maar ze krijgen geen kinderen. Dat is mijn punt.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:31 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Filpijnse vrouwen willen heel erg graag naar Zuid Korea , beter dan naar De Emiraten waar ze als vuil worden behandeld
Kan zijn dat ze bij binnenkomst in ZK gelijk worden volgestopt met birthcontrol toestanden als de pil en spiraal enzoquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja, maar ze krijgen geen kinderen. Dat is mijn punt.
nou heel veel filpijnse aziaten dat zijn wel eitjes hoorquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:43 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Harde en zachte Aziaten.
Het zijn geen eieren, man.
Ik heb Zuid Koreaanse vrouwen gezien en help ook graag een handje.quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:16 schreef QAnonn het volgende:
zijn ook hele mooie vrouwen bij , heb hele mooie stewardessen gezienquote:Op zaterdag 1 juni 2024 11:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb Zuid Koreaanse vrouwen gezien en help ook graag een handje.
wij hebben ook mensen nodig , alleen hier komen ze hier erg makkelijk binnen, daar absoluut niet, alleen filipinas per vliegtuigquote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:12 schreef Gia het volgende:
Kunnen we geen dealtje sluiten? Zij moeten mensen hebben, wij willen wat mensen kwijt.....
Maar in dit tempo dan bestaat Zuid-Korea nauwelijks nog over 50 jaarquote:Op zaterdag 1 juni 2024 11:04 schreef Mortaxx het volgende:
zie het probleem niet. De aarde is beter af met een paar miljard mensen minder
quote:Zuid Korea officieel De Republiek Korea , gaat de strijd aan met de krimp van de bevolking
https://www.telegraaf.nl/(...)ie-laat-terugdraaien
Per twee koreanen wordt nu 0,72 Koreaan geboren
over 40 jaar is de bevolking van Zuid Korea gehalveerd, enz enz
Dit fenomeen doet zich overigens in heel Azie voor en is misschien wel het grootste probleem van Azie
https://www.populationpyramid.net/republic-of-korea/2020/
Overigens ook in Europa maar wij halen tot nu toe mensen uit andere delen van de wereld
Die site geeft alleen maar een voorspelling. Het is maar de vraag in hoeverre die voorspellingen uit gaan komen.quote:Op zondag 2 juni 2024 07:20 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Maar in dit tempo dan bestaat Zuid-Korea nauwelijks nog over 50 jaar
https://www.populationpyramid.net/republic-of-korea/2080/
Een land met stokoude mensen
dan kan Kim il Oen zo binnen wandelen
[..]
Bijna goed.quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:42 schreef flesjewijn het volgende:
In de hoofdstad Tokyo schijnt het helemaal drama te zijn. Veel vergrijzing daar
En daarna gewoon harems de norm maken of zo?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 22:21 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
De voortplantingscapaciteit van een volk hangt uiteindelijk af van het aantal vrouwen. Als ze nu de strijd aan willen gaan met de bevolkingskrimp, dan moeten ze ervoor zorgen dat er veel meer meisjes dan jongens geboren worden. Er bestaan verschillende technieken waarmee je voor de conceptie kunt beļnvloeden welk geslacht een kind krijgt.
men wil werken en premies afdragen en wonen ookquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:21 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Velen dringen zich binnen en vergroten het probleem alleen maar.
Dat weet eigenlijk niemand , anders dan dat er een goedkoop jong productief volk gaat verdwijnen en er een stelletje zeer oude niet productieve mensen en (in de meeste landen) straatarme mensen overblijven, die onmogelijk de resterende staatschuld kunnen aflossen of zichzelf voorzien van voedsel en zorg,quote:
Als je op een gegeven moment een maatschappij hebt met veel meer vrouwen dan mannen, dan kan het gebeuren dat sommige mannen een harem beginnen, maar het hoeft niet de norm te worden.quote:Op zondag 2 juni 2024 09:58 schreef Akkerdjie het volgende:
En daarna gewoon harems de norm maken of zo?
Je hebt ook mensen die in een discussie over kruidnagelen in stoomgroenten, op experimenteren met lesbische sex uitkomenquote:Op zondag 2 juni 2024 14:39 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Als je op een gegeven moment een maatschappij hebt met veel meer vrouwen dan mannen, dan kan het gebeuren dat sommige mannen een harem beginnen, maar het hoeft niet de norm te worden.
Je zal in zo'n geval ook veel alleenstaande moeders krijgen en veel lesbische relaties. Vrouwen gaan dan vanzelf experimenteren met lesbische sex en ontdekken dat het lekker is.
Maar goed, dit is een beetje een andere discussie.
Niet al te accuraat die website. Volgens hen bereikt Nederland pas in 2031 18 miljoen inwoners. Echter we hebben nu al 18 miljoen inwoners.quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:01 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
de filpijnen daar hebben wij vroeger onze missionarissen naar toe gestuurd om scholen (kerken) te bouwen en die hebben zeer goed werk gedaan, er is geen volk zo vroom als de filipijnen en wat condooms zijn dat weet echt geen mens daar
https://www.populationpyramid.net/philippines/2020/
https://www.populationpyramid.net/null/2023/
quote:Op zondag 2 juni 2024 18:41 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Niet al te accuraat die website. Volgens hen bereikt Nederland pas in 2031 18 miljoen inwoners. Echter we hebben nu al 18 miljoen inwoners.
voor 2030 zitten we al op 20 miljoenquote:Bevolkingsteller
Hoeveel mensen wonen nu in Nederland?
1 7 9 8 4 2 3 6
Realtime prognose zondag 2 juni 2024
19:34:25 GMT +02:00Bron: CBS
De bevolkingsteller geeft een schatting van het aantal inwoners van Nederland op dit moment. Dit gebeurt op basis van informatie uit het verleden en patronen van geboorte, sterfte en migratie per maand.
Eind april 2024 telde Nederland 17 974 786 inwoners.
Dat is het geregistreerde inwonertal.
Meer cijfers over inwonertal per jaar en maand staan in deze tabel..
Werkte je nog maar wat meer, dan had je minder tijd om die onzin die je continu brabbelt hier neer zetten.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:37 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Kan zijn dat ze bij binnenkomst in ZK gelijk worden volgestopt met birthcontrol toestanden als de pil en spiraal enzo
net als hier
en op zoek moeten naar een baan
we moeten allemaal weer terug naar het platteland , ik moet als 70 jarige eigenlijk ook stoppen met werken
je moet niet werken als je het niet nodig hebt , stoppen met dat opgejaagde bestaan
dit jaquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:49 schreef valentijn101 het volgende:
Volgens mij is de hele wereld overbevolkt. Ik zou deze trent gewoon lekker vol blijven houden. Goed voor het milieu
Waveya Gangnam Stylequote:Op donderdag 30 mei 2024 20:07 schreef StateOfMind het volgende:
Ze mogen wel wat Zuid-Koreaanse jongedames mijn kant op sturen
Het zou wel beter zijn als die trek naar de stinksteden zou omkeren en mensen weer gaan levenquote:Op zondag 2 juni 2024 21:14 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Werkte je nog maar wat meer, dan had je minder tijd om die onzin die je continu brabbelt hier neer zetten.
Nee dank je, ik woon hier heerlijk in het noorden. Laat de mensen lekker hutjemutje in de Randstad blijven en laat ons hier met rust.quote:Op zondag 2 juni 2024 22:13 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Het zou wel beter zijn als die trek naar de stinksteden zou omkeren en mensen weer gaan leven
Het leven op het rustige platteland daar moeten we naar terug, we moeten naar de landen die leeglopen, waar je nog een vrijstaand huis koopt voor 50.000 euro met een houtkachel en een groentetuin
Tegenwoordig heb je Starlink, dus dan kan ik daar gewoon doorgaan met onzin op het net pleuren als ik ff klaar ben met spitten of tomaten plukken
Das wel zo. Waar ik nu zit zijn in sommige straten de helft van de winkels 'automatisch'.quote:Op zondag 2 juni 2024 22:05 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
dit ja
en het werk dat gedaan moet worden door het klootjesvolk kunnen we steeds meer wel door robots laten doen, dus dat argument voor doorfokken gaat ook niet meer op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 juni 2024 13:42 schreef DjVero het volgende:
Ik kan natuurlijk de grap maken dat er een heel continent is waarvandaan de inwoners graag (heel graag) willen vertrekken naar betere oorden....ik kan je vertellen , dat gaan ze doen ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vroeger zei men , Go West boy , Go West
nu zeggen ze Go North man , Go NorthEr gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
quote:Op maandag 3 juni 2024 13:42 schreef DjVero het volgende:
Ik kan natuurlijk de grap maken dat er een heel continent is waarvandaan de inwoners graag (heel graag) willen vertrekken naar betere oorden....nou dat kan er komt een heel land vrij voor zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
beter wachten ze daar even nog, over 20 jaar komt er een gevecht om jonge mensen
https://www.populationpyramid.net/japan/2053/
oude mensen gaan terug naar de mooie rustige natuur
met hun pensions
voor wie bouwen we 24 / 7 al die electrische autos ????????Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
Door zichzelf te klonen? Of gaat ie z'n zus neuken?quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:16 schreef QAnonn het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |