abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 mei 2024 @ 19:06:12 #1
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_213735021
Zuid Korea officieel De Republiek Korea , gaat de strijd aan met de krimp van de bevolking
https://www.telegraaf.nl/(...)ie-laat-terugdraaien
Per twee koreanen wordt nu 0,72 Koreaan geboren
over 40 jaar is de bevolking van Zuid Korea gehalveerd, enz enz

Dit fenomeen doet zich overigens in heel Azie voor en is misschien wel het grootste probleem van Azie
https://www.populationpyramid.net/republic-of-korea/2020/
Overigens ook in Europa maar wij halen tot nu toe mensen uit andere delen van de wereld
quote:
730 dollar per teruggedraaide ‘knip’
In de hoofdstad Seoul ligt er daarom nu een nieuw voorstel op tafel.
Inwoners van de stad die zich lieten steriliseren of een vasectomie ondergingen, kunnen nu vergoed worden om die ingreep terug te draaien.

De stad maakte daarvoor 73.000 dollar vrij, waarmee zo’n 100 Koreanen de ingreep kunnen terugdraaien.
Het voorstel is bedoeld om “de financiële last te verlichten voor gezinnen die zwanger willen worden”, aldus de aankondiging.

quote:
Ook Thailand heeft te kampen met een historisch laag geboortecijfer van 480.000 nieuwe geboorten in 2023.
Het was de eerste keer dat het land in een jaar tijd meer sterfgevallen dan geboorten registreerde.

De bevolking dreigt in de komende zestig jaar te dalen van 66 miljoen naar 33 miljoen.

Veertien miljoen mensen in de werkende leeftijd zullen dan voor achttien miljoen senioren moeten zorgen.

[ Bericht 5% gewijzigd door michaelmoore op 30-05-2024 19:19:47 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_213735122
Misschien kan Kim Jung Oen een handje helpen.
  donderdag 30 mei 2024 @ 19:21:14 #3
323876 michaelmoore
pi_213735183
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2024 19:16 schreef QAnonn het volgende:
Misschien kan Kim Jung Oen een handje helpen.
Met dwangmatige inseminatie met het sperma van sterke Koeranen ofzo, net als met koeien

quote:
Hoe moet je een koe insemineren?
Als een tochtige koe op het hoogtepunt van haar vruchtbaarheid is, kan de inseminator (of de rundveehouder zelf, die daarvoor wel een cursus moet hebben gevolgd) het sperma via de schede in de baarmoeder brengen.
Door samentrekking van de baarmoederwand en de eileider komt het zaad bij de eicel terecht.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_213735185
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2024 19:06 schreef michaelmoore het volgende:

Overigens ook in Europa maar wij halen tot nu toe mensen uit andere delen van de wereld
Velen dringen zich binnen en vergroten het probleem alleen maar.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_213735303
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2024 19:21 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Velen dringen zich binnen en vergroten het probleem alleen maar.
Intussen zijn we nu bezig die zelfde mensen eruit schoppen. Leuk he!

En ja, Europanen moeten ook meer voortplanten.. Maar dat gaat niet, want geld is belangrijker..
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  donderdag 30 mei 2024 @ 19:33:46 #6
323876 michaelmoore
pi_213735342
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2024 19:30 schreef Captain_Ghost het volgende:

[..]
Intussen zijn we nu bezig die zelfde mensen eruit schoppen. Leuk he!

En ja, Europanen moeten ook meer voortplanten.. Maar dat gaat niet, want geld is belangrijker..
men wil werk he, daarom loopt vooral de landen die heulen met de vijand Ruzzia totaal leeg en gaat men aan het werk in Nederland.

https://www.populationpyramid.net/hungary/2020/
pi_213735371
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2024 19:21 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Met dwangmatige inseminatie met het sperma van sterke Koeranen ofzo, net als met koeien
[..]

Gewoon zeggen dat dat de oplossing is voor een pandemie, dat werkte ook goed met vaccins.
  donderdag 30 mei 2024 @ 19:40:34 #8
323876 michaelmoore
pi_213735429
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2024 19:36 schreef QAnonn het volgende:

[..]
Gewoon zeggen dat dat de oplossing is voor een pandemie, dat werkte ook goed met vaccins.
O Ik zie Kim jong Un er zeker voor aan dat ie dat gaat doen

Zelfs China wel

Maar in Europa daar laten we mensen de vrijheid voor injectie of vaccinatie te kiezen al dan niet

ik zelf ben 72 jaar en ben niet gevaccineerd en ik leef nog , ik heb vroeger ook DDT , Kwik en Captan gespoten en toch ben ik niet dood

maar ik heb mezelf wel 3 keer gereproduceerd
pi_213735446
In de hoofdstad Tokyo schijnt het helemaal drama te zijn. Veel vergrijzing daar
  donderdag 30 mei 2024 @ 19:44:44 #10
323876 michaelmoore
pi_213735471
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2024 19:42 schreef flesjewijn het volgende:
In de hoofdstad Tokyo schijnt het helemaal drama te zijn. Veel vergrijzing daar
quote:
De bevolking van Thailand dreigt in de komende zestig jaar te dalen van 66 miljoen naar 33 miljoen.

Veertien miljoen mensen in de werkende leeftijd zullen dan voor achttien miljoen senioren moeten zorgen.
nou dit is wel een probleem , , iedereen wordt bejaarden verzorger ,
pi_213735527
Volgens mij is de hele wereld overbevolkt. Ik zou deze trent gewoon lekker vol blijven houden. Goed voor het milieu ^O^
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  donderdag 30 mei 2024 @ 19:51:13 #12
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_213735570
Misschien moeten ze eens een minder achterlijke werkcultuur invoeren.
  donderdag 30 mei 2024 @ 19:55:53 #13
396386 sturmpie
for night & nature
pi_213735644
bevolkingskrimp is positief, hoe minder mensen, hoe minder problemen.
men zal zich goed moeten organiseren om alle taken te kunnen vervullen, efficientie ten top, ideaal, perfect.
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_213735743
Als ze het leven in de landen waar te weinig kinderen geboren worden nu goedkoper maken is er ook geld over om kinderen op te voeden.
pi_213735821
Ze mogen wel wat Zuid-Koreaanse jongedames mijn kant op sturen O-)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 30 mei 2024 @ 20:20:13 #16
323876 michaelmoore
pi_213736050
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2024 20:07 schreef StateOfMind het volgende:
Ze mogen wel wat Zuid-Koreaanse jongedames mijn kant op sturen O-)
Ik zal jou een lesje leren over Aziaten dat ik een keer van een ervaren reiziger heb gehoord

Er zijn twee soorten Aziaten
De harde soort en de zachte soort
Koreanen en Japanners dat is de harde soort , zowel Zuid- als Noord Korea

Thai , Filipijnen, Cambodjanen , Laos en Vietnamezen is de zachte soort Aziaat , ook Birmezen
met heel veel lieve mensen , te lief voor deze wereld
Zuid Koreaanse jongedames daar wil je niets van heerlijke sex van verwachten
  donderdag 30 mei 2024 @ 20:20:28 #17
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_213736056
Wat is er mis met krimpen dan, de kapitalistische droom van oneindig groeien is niet gezond voor deze planeet, met de huidige mensen kunnen we het niet nog eens 100 jaar volhouden.
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_213736356
Griekenland is ongeveer het enige land in de wereld, waar de bevolking zo'n 2.000 jaar op een gelijk niveau blijft.
  donderdag 30 mei 2024 @ 21:01:51 #19
323876 michaelmoore
pi_213736644
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2024 20:44 schreef Idisrom het volgende:
Griekenland is ongeveer het enige land in de wereld, waar de bevolking zo'n 2.000 jaar op een gelijk niveau blijft.
de filpijnen daar hebben wij vroeger onze missionarissen naar toe gestuurd om scholen (kerken) te bouwen en die hebben zeer goed werk gedaan, er is geen volk zo vroom als de filipijnen en wat condooms zijn dat weet echt geen mens daar

https://www.populationpyramid.net/philippines/2020/

https://www.populationpyramid.net/null/2023/

[ Bericht 7% gewijzigd door michaelmoore op 30-05-2024 23:35:16 ]
  vrijdag 31 mei 2024 @ 22:07:17 #20
323876 michaelmoore
pi_213748096
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2024 19:51 schreef Hexagon het volgende:
Misschien moeten ze eens een minder achterlijke werkcultuur invoeren.
over 30 jaar is er geen mens die nog kan werken , dat zien we nu ook al overigens , waarom ze de instroom niet aan het werk zetten dat snap ik niet

Dat zal toch een keer moeten gebeuren

Eeen asociale huisvestings politiek als we gehad hebben onder Rutte 1, 2,3 en 4 is ook niet verstandig

[ Bericht 7% gewijzigd door michaelmoore op 31-05-2024 22:37:12 ]
pi_213748218
De voortplantingscapaciteit van een volk hangt uiteindelijk af van het aantal vrouwen. Als ze nu de strijd aan willen gaan met de bevolkingskrimp, dan moeten ze ervoor zorgen dat er veel meer meisjes dan jongens geboren worden. Er bestaan verschillende technieken waarmee je voor de conceptie kunt beïnvloeden welk geslacht een kind krijgt.
  vrijdag 31 mei 2024 @ 22:35:05 #22
323876 michaelmoore
pi_213748333
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2024 22:21 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
De voortplantingscapaciteit van een volk hangt uiteindelijk af van het aantal vrouwen. Als ze nu de strijd aan willen gaan met de bevolkingskrimp, dan moeten ze ervoor zorgen dat er veel meer meisjes dan jongens geboren worden. Er bestaan verschillende technieken waarmee je voor de conceptie kunt beïnvloeden welk geslacht een kind krijgt.
net als de idee om jongeren in Afrika belonen voor een kleine knip in de zaadleider, begint ook met dit idee iedereen dan gelijk genocide en nazi te roepen ,
  zaterdag 1 juni 2024 @ 09:42:05 #23
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_213751604
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2024 19:49 schreef valentijn101 het volgende:
Volgens mij is de hele wereld overbevolkt. Ik zou deze trent gewoon lekker vol blijven houden. Goed voor het milieu ^O^
Voor de aarde is het niet slecht, maar voor landen als Zuid-Korea funest.

Zuid-Korea is binnen de boomer generatie van derde wereldland naar eerste wereldland geklommen. Dat is hun enorme trots (en ook de reden dat ze zo hard werken).

Hiermee hebben ze ook een plek op het wereldtoneel weten te behalen met bedrijven zoals Samsung. En op geopolitiek vlak, mede doordat ze een soort foothold zijn van het westen in Azie.

Nu gaat de populatie in 2100 halveren (als ze zo doorgaan). Daarmee zal ook hun economische en geopolitieke kracht flink achteruit gaan.

Mijn vrouw en ik zitten zelf te overwegen waar we een kind nemen (als we dat doen). Nederland of Zuid-Korea. Beide landen hebben z'n voor en nadelen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zaterdag 1 juni 2024 @ 10:06:32 #24
323876 michaelmoore
pi_213751821
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 09:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Voor de aarde is het niet slecht, maar voor landen als Zuid-Korea funest.

Zuid-Korea is binnen de boomer generatie van derde wereldland naar eerste wereldland geklommen. Dat is hun enorme trots (en ook de reden dat ze zo hard werken).

Hiermee hebben ze ook een plek op het wereldtoneel weten te behalen met bedrijven zoals Samsung. En op geopolitiek vlak, mede doordat ze een soort foothold zijn van het westen in Azie.

Nu gaat de populatie in 2100 halveren (als ze zo doorgaan). Daarmee zal ook hun economische en geopolitieke kracht flink achteruit gaan.

Mijn vrouw en ik zitten zelf te overwegen waar we een kind nemen (als we dat doen). Nederland of Zuid-Korea. Beide landen hebben z'n voor en nadelen.
Nu halen Koreanen heel veel vrouwen uit de filipijnen , ik geef dat meer kans dan het vergoeden van een correctie op vasectomie
https://www.dateinasia.com/Gap
  zaterdag 1 juni 2024 @ 10:09:49 #25
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_213751847
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 10:06 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Nu halen Koreanen heel veel vrouwen uit de filipijnen , ik geef dat meer kans dan het vergoeden van een correctie op vasectomie
https://www.dateinasia.com/Gap

Maarja, moeten die vrouwen wel kinderen krijgen :+

Vrouwen zijn er sowieso genoeg in Korea.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')