quote:730 dollar per teruggedraaide ‘knip’
In de hoofdstad Seoul ligt er daarom nu een nieuw voorstel op tafel.
Inwoners van de stad die zich lieten steriliseren of een vasectomie ondergingen, kunnen nu vergoed worden om die ingreep terug te draaien.
De stad maakte daarvoor 73.000 dollar vrij, waarmee zo’n 100 Koreanen de ingreep kunnen terugdraaien.
Het voorstel is bedoeld om “de financiële last te verlichten voor gezinnen die zwanger willen worden”, aldus de aankondiging.
quote:Ook Thailand heeft te kampen met een historisch laag geboortecijfer van 480.000 nieuwe geboorten in 2023.
Het was de eerste keer dat het land in een jaar tijd meer sterfgevallen dan geboorten registreerde.
De bevolking dreigt in de komende zestig jaar te dalen van 66 miljoen naar 33 miljoen.
Veertien miljoen mensen in de werkende leeftijd zullen dan voor achttien miljoen senioren moeten zorgen.
Met dwangmatige inseminatie met het sperma van sterke Koeranen ofzo, net als met koeienquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:16 schreef QAnonn het volgende:
Misschien kan Kim Jung Oen een handje helpen.
quote:Hoe moet je een koe insemineren?
Als een tochtige koe op het hoogtepunt van haar vruchtbaarheid is, kan de inseminator (of de rundveehouder zelf, die daarvoor wel een cursus moet hebben gevolgd) het sperma via de schede in de baarmoeder brengen.
Door samentrekking van de baarmoederwand en de eileider komt het zaad bij de eicel terecht.
Velen dringen zich binnen en vergroten het probleem alleen maar.quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:06 schreef michaelmoore het volgende:
Overigens ook in Europa maar wij halen tot nu toe mensen uit andere delen van de wereld
Intussen zijn we nu bezig die zelfde mensen eruit schoppen. Leuk he!quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:21 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Velen dringen zich binnen en vergroten het probleem alleen maar.
men wil werk he, daarom loopt vooral de landen die heulen met de vijand Ruzzia totaal leeg en gaat men aan het werk in Nederland.quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:30 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Intussen zijn we nu bezig die zelfde mensen eruit schoppen. Leuk he!
En ja, Europanen moeten ook meer voortplanten.. Maar dat gaat niet, want geld is belangrijker..
Gewoon zeggen dat dat de oplossing is voor een pandemie, dat werkte ook goed met vaccins.quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:21 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Met dwangmatige inseminatie met het sperma van sterke Koeranen ofzo, net als met koeien
[..]
O Ik zie Kim jong Un er zeker voor aan dat ie dat gaat doenquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:36 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat dat de oplossing is voor een pandemie, dat werkte ook goed met vaccins.
quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:42 schreef flesjewijn het volgende:
In de hoofdstad Tokyo schijnt het helemaal drama te zijn. Veel vergrijzing daar
nou dit is wel een probleem , , iedereen wordt bejaarden verzorger ,quote:De bevolking van Thailand dreigt in de komende zestig jaar te dalen van 66 miljoen naar 33 miljoen.
Veertien miljoen mensen in de werkende leeftijd zullen dan voor achttien miljoen senioren moeten zorgen.
Ik zal jou een lesje leren over Aziaten dat ik een keer van een ervaren reiziger heb gehoordquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:07 schreef StateOfMind het volgende:
Ze mogen wel wat Zuid-Koreaanse jongedames mijn kant op sturen
de filpijnen daar hebben wij vroeger onze missionarissen naar toe gestuurd om scholen (kerken) te bouwen en die hebben zeer goed werk gedaan, er is geen volk zo vroom als de filipijnen en wat condooms zijn dat weet echt geen mens daarquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:44 schreef Idisrom het volgende:
Griekenland is ongeveer het enige land in de wereld, waar de bevolking zo'n 2.000 jaar op een gelijk niveau blijft.
over 30 jaar is er geen mens die nog kan werken , dat zien we nu ook al overigens , waarom ze de instroom niet aan het werk zetten dat snap ik nietquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:51 schreef Hexagon het volgende:
Misschien moeten ze eens een minder achterlijke werkcultuur invoeren.
net als de idee om jongeren in Afrika belonen voor een kleine knip in de zaadleider, begint ook met dit idee iedereen dan gelijk genocide en nazi te roepen ,quote:Op vrijdag 31 mei 2024 22:21 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
De voortplantingscapaciteit van een volk hangt uiteindelijk af van het aantal vrouwen. Als ze nu de strijd aan willen gaan met de bevolkingskrimp, dan moeten ze ervoor zorgen dat er veel meer meisjes dan jongens geboren worden. Er bestaan verschillende technieken waarmee je voor de conceptie kunt beïnvloeden welk geslacht een kind krijgt.
Voor de aarde is het niet slecht, maar voor landen als Zuid-Korea funest.quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:49 schreef valentijn101 het volgende:
Volgens mij is de hele wereld overbevolkt. Ik zou deze trent gewoon lekker vol blijven houden. Goed voor het milieu
Nu halen Koreanen heel veel vrouwen uit de filipijnen , ik geef dat meer kans dan het vergoeden van een correctie op vasectomiequote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Voor de aarde is het niet slecht, maar voor landen als Zuid-Korea funest.
Zuid-Korea is binnen de boomer generatie van derde wereldland naar eerste wereldland geklommen. Dat is hun enorme trots (en ook de reden dat ze zo hard werken).
Hiermee hebben ze ook een plek op het wereldtoneel weten te behalen met bedrijven zoals Samsung. En op geopolitiek vlak, mede doordat ze een soort foothold zijn van het westen in Azie.
Nu gaat de populatie in 2100 halveren (als ze zo doorgaan). Daarmee zal ook hun economische en geopolitieke kracht flink achteruit gaan.
Mijn vrouw en ik zitten zelf te overwegen waar we een kind nemen (als we dat doen). Nederland of Zuid-Korea. Beide landen hebben z'n voor en nadelen.
Maarja, moeten die vrouwen wel kinderen krijgenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:06 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Nu halen Koreanen heel veel vrouwen uit de filipijnen , ik geef dat meer kans dan het vergoeden van een correctie op vasectomie
https://www.dateinasia.com/Gap
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |