Die bommen worden met een reden tot ontploffing gebracht hč, en die explosies zijn iets groter dan de triggerquote:Op donderdag 30 mei 2024 18:56 schreef DeZwabber het volgende:
Wat ik me wel afvraag, de bom is natuurlijk heel voorzichtig verwijderd en zo, en alleen maar goed. Ik zou er niet boven willen wonen. Maar is er ooit een WO2 bom die nog in de grond lag na al die tijd uit zichzelf afgegaan?
Ik weet dat er in Engeland ergens een oorlogsschip gezonken is een kilometer of twee voor de kust. En daar liggen zoveel explosieven in dat het dorpje aan de kust zou vergaan als hij toch nog afgaat. Ik dacht 1500 ton tnt. En dat laten ze maar liggen want niemand durft het op te ruimen. Maar de masten steken nog boven water uit en ze vermoeden dat het afgaat als je er tegenaan vaart.quote:
die zoekt het wat hoger opquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:03 schreef Ama het volgende:
Hoezo zit er een slak op mijn wasrek. Wat is dit nou.
Slakkenquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:03 schreef Ama het volgende:
Ja duh, als je een bom tot ontploffing brengt ontploft hij. Dat snap ik. En ik zeg ook niet dat het zinloos is.quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die bommen worden met een reden tot ontploffing gebracht hč, en die explosies zijn iets groter dan de trigger
Er is echt niet zo veel nodig om die boem te maken.
Slaktsunamiquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:03 schreef Ama het volgende:
Komt doordat ze er niet als een stel mongolen mee om gaanquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:06 schreef DeZwabber het volgende:
Maar ik geloof niet dat ik ooit gehoord heb van dat er eentje onaangeroerd toch af ging.
maar dat was de vraag niet.quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Komt doordat ze er niet als een stel mongolen mee om gaan
Zoek onaangeroerd eens op in het woordenboek.quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Komt doordat ze er niet als een stel mongolen mee om gaan
Ben even van huis, maar zal zo kijken.quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zoek onaangeroerd eens op in het woordenboek.
Nou dat was dus heel eenvoudig. Alleen "Laat het water wegstromen" "Let op: Voorzie een opvangbakje" Ging wat lastig aangezien die hele kutzooi ongeveer een kwart millimeter boven de tegelvloer zitquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn wasmachine is nu bijna 13 en ziet er nog picobello uit. Weet natuurlijk niet hoe hij qua motor en zo is. En een filter heb ik er nog nooit van schoongemaakt. Zou niet weten waar dat zit.
Zo'n gare Chesterfield.quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat is de coolste tweedehands bank?
Ik wil op de leegstaande 1e verdieping van mijn zaak een mooie chilplek maken.
Heb al een Amerikaanse koelkast, lange tafel met fijne stoelen 8st.
Vloerbedekking, wandbekleding
Grote LEDTV aan de wand, wil nog een PS4 of 5 voor als de kinderen langskomen.
Maar daarachter is nog 20x10m vrij.
He de klammekitten is er weerquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben even van huis, maar zal zo kijken.
Was het leuk in het wilde westen?quote:
Komt er nog een uitgebreid reisverslag? En wat vond je de leukste plek?quote:
Ik ben niet zo van de uitgebreide verslagenquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt er nog een uitgebreid reisverslag? En wat vond je de leukste plek?
Wat is ditquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoeren spuiten in Zwitserland![]()
https://www.instagram.com/reel/C7gikeEKaCV/?igsh=Mzdzc3FkNGh0bGRr
Daar zat je nu wel precies op het goede moment dat de sneeuw begint te smelten en de watervallen op volle kracht zijnquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de uitgebreide verslagen
Ga wel nog foto's delen later deze week, schijnt dat jullie daar fan van zijn.
En Yosemite is absoluut het hoogtepunt geweest.
TRV is een goeie plek daarvoorquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de uitgebreide verslagen
Ga wel nog foto's delen later deze week, schijnt dat jullie daar fan van zijn.
En Yosemite is absoluut het hoogtepunt geweest.
opgelost.quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar is er zelfs een heel mooi topic voorTRV / Rondreizen door de USA #18
patat (geen shaker rommel)quote:
Hij mag ze ook hier en daar postenquote:
Ik ben goed nat geworden daar jaquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar zat je nu wel precies op het goede moment dat de sneeuw begint te smelten en de watervallen op volle kracht zijn
dan zet je maar een linkje daar naar toequote:
Ben daar ook wel eens in november geweest, dan staan de meeste van die watervallen droog, dan zie je ook alle rotsblokken beneden liggen en wat voor een kracht er eigenlijk achter zo'n waterval zitquote:
Saaiquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben daar ook wel eens in november geweest, dan staan de meeste van die watervallen droog, dan zie je ook alle rotsblokken beneden liggen en wat voor een kracht er eigenlijk achter zo'n waterval zit
als je gaat halen. breng mij dan ook ffquote:
Ja dag.quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je gaat halen. breng mij dan ook ff
Ik zal er aan denken als ik milkshake ga halenquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je gaat halen. breng mij dan ook ff
Oh ik vond dat juist wel fascinerend dat je zo door de normaal kolkende rivieren kon lopenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |