SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
🐙
Pathé gaat weer een paar oude James Bonds draaien maar wederom alleen in drie stedenquote:Op donderdag 30 mei 2024 17:26 schreef DeZwabber het volgende:
Misschien morgenavond als ik dan weer wel leef.
heb niks in gedachte wat ik zou willenquote:Op donderdag 30 mei 2024 17:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al bedacht wat voor tattoo je daarvan gaat betalen?
odido en dan ophalen in de winkel want komende 3 dagen moet ik werken en de post nl bezorger zet hier de dingen voo rde deur zonder aan te bellenquote:
Zouden ze in Schiedam ook eens moeten proberen, komt nu toch geen hond.quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Pathé gaat weer een paar oude James Bonds draaien maar wederom alleen in drie steden
Vraag of de vissers hem voor je willen aannemen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
odido en dan ophalen in de winkel want komende 3 dagen moet ik werken en de post nl bezorger zet hier de dingen voo rde deur zonder aan te bellen
nouuuuuu liever nietquote:Op donderdag 30 mei 2024 17:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vraag of de vissers hem voor je willen aannemen.
Ik mag het hier inhoudelijk niet met je over hebben.quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:30 schreef Crack_ het volgende:
'hoi, ik mag hier inhoudelijk niet met je over praten. Vragen kun je stellen aan Piet'
- ja oke snap ik maar dit dat zus zo, hallo uitleg?
'ik mag het hier inhoudelijk niet met je over hebben'
- ja oke maar huh hoezo niet ik wil dit weten, ik wil een gesprek met je
'ik mag het hier inhoudelijk niet met je over hebben'
hoelang zou dit nog doorgaan?![]()
Als er staat weinig water geven.. hoevaak zou jij een plant dan water geven? (Dit gaat natuurlijk over mijn nieuwe plantje)quote:
Ik gooi een kleedje over m'n monitor.quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:31 schreef Recce het volgende:
Gebruiken jullie een schermprotector? Ik heb m'n S8 in een Otterbox zitten zonder protector, maar die heeft een flap.
klootzakquote:Op donderdag 30 mei 2024 17:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik mag het hier inhoudelijk niet met je over hebben.
Nee maar heel slecht misschien maar koop elk jaar een nieuwequote:Op donderdag 30 mei 2024 17:31 schreef Recce het volgende:
Gebruiken jullie een schermprotector? Ik heb m'n S8 in een Otterbox zitten zonder protector, maar die heeft een flap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |