In het dagelijkse format waren die goede onderwerpen er ook steeds minder.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:43 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden hem dus kennelijk grappig (ik snap het ook niet), maar die "grappen" schrijft hij dus niet eens zelf.
En dan dat overgedreven gelach van het publiek bij de minste of geringste, terwijl hij als een boer met kiespijn in de camera kijkt.
Het lijkt altijd net een aflevering van iets als The Big Bang Theory met lachband.
Het enige positieve is dat hij goede onderwerpen aansnijdt en op de kaart zet bij een groot publiek. Zó jammer dat het is zo'n lame vorm gegoten is.
quote:
niet gekliktquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:03 schreef Evangelion het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.DWDD Documentaire | Klikbeet (video)
Liever Jennifer maar ja.quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
De Avondshow met Tim, Rijk en Sam Hofman?
Sommige grappen waren cringy inderdaad. Maar veel woordgrapjes waren zo droog dat ze grappig waren. Ik vond het stiekem wel geniaal.quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het gaat niet om de mening, maar om het gebrek aan humor. Het, vrij slecht, oplezen van semileuke grapjes is inderdaad niet mijn genre.
Of nou ja, als andere programma's het doen maar iets leuks verzinnen en/of het goed uitvoeren, dan wel.
Geniaal zegquote:Op donderdag 30 mei 2024 23:05 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Sommige grappen waren cringy inderdaad. Maar veel woordgrapjes waren zo droog dat ze grappig waren. Ik vond het stiekem wel geniaal.
Schiet me ineens een item over die Chinese leider Xi Jinping te binnen.
Toen haalde hij Mao Zedong er bij. En dat het uitmoorden van miljoenen Chinezen "echt Mao zeding was".
Wat heeft die gedaan?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:54 schreef spapaars het volgende:
Misschien maakt hij dezelfde fout als J. Spijkerman.
Ah oke.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Stapte over over naar een commerciële zender van J de Mol, en de kijkers verhuisden niet mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop