Zucht, ja dat is wat ik bedoelquote:Op donderdag 11 juli 2024 12:35 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Waarom lijk je enkel een fixatie op een wel-of-niet vraag over neuken?
Als zijn vrouw daadwerkelijk niet met die andere man naar bed geweest is en enkel werkelijk 'met hem gepraat heeft omdat ze met haar eigen man kennelijk niet over persoonlijke zaken kan praten'... is dan opeens de relatie wel goed?
De natuurwetten van wijlen Eric Schreurs zeker.quote:Op woensdag 17 juli 2024 10:11 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Er is geneukt.
Gewoon vanwege de in beton gegoten natuurwet dat geen enkele hetero kerel anders langdurig met een vrouw gaat corresponderen over persoonlijke onderwerpen en keutelpraat. Klaar!
Je klinkt heldhaftig maar you can't prove a negative.quote:Op woensdag 10 juli 2024 09:31 schreef MultiBanaan het volgende:
Als je ergens achter moet komen in plaats van dat ze het zelf opbiecht, dan kan je er vergif op innemen dat ze onbewezen details gaat veranderen om haar gezicht te beschermen. Dus de bewering dat er niks is gebeurt, geloof ik op voorhand helemaal niks van. Als mijn vriendin/vrouw dat zou doen en ik zou er achter komen, dan mag zij zelf aannemelijk maken dat er niks is gebeurd en met bewijs moeten komen dat dat zo is. Kan of wil ze dat niet, dan weet ik genoeg en ben ik voor het einde van de dag nog single
Lees de andere posts hierover nog even doorquote:Op woensdag 17 juli 2024 10:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je klinkt heldhaftig maar you can't prove a negative.²
Dit is klare en ware taal. Mooi geformuleerd ook.quote:Op woensdag 17 juli 2024 10:11 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Er is geneukt.
Gewoon vanwege de in beton gegoten natuurwet dat geen enkele hetero kerel anders langdurig met een vrouw gaat corresponderen over persoonlijke onderwerpen en keutelpraat. Klaar!
Hoe gaat t met de glanzende dukaten die rollen over de chest, ook in het negatief?quote:Op woensdag 17 juli 2024 10:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je klinkt heldhaftig maar you can't prove a negative.²
Ja, ik ken echt geen enkele hetero die voor wandelend dagboek wil spelen voor een vrouw die al bezet is zonder dat er neuken in zijn agenda staat, Of ie haar voorgoed wil afpakken of slechts ff wil lenen om zijn zak leeg te maken is dan weer een ander verhaal, maar het loopt linksom of rechtsom toch uit op willen neuken.quote:Op donderdag 18 juli 2024 00:59 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Dit is klare en ware taal. Mooi geformuleerd ook.
Precies. Ik had hier laatst een discussie met mijn vriendin over, die wordt al sinds enkele weken gedm'ed op LinkedIn door iemand waarmee zo ooit had gewerkt. Die kerel, getrouwd en kinderen, begon ook met elke dag berichtjes als "hoe is je dag? en "Ga je nog wat leuks doen?". En zij maar beleefd antwoorden en mee gaan in die gesprekjes. Toen ik zei dat hij slechts op één ding uit is, reageerde ze zo van "hij is gewoon vriendelijk".quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:46 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Ja, ik ken echt geen enkele hetero die voor wandelend dagboek wil spelen voor een vrouw die al bezet is zonder dat er neuken in zijn agenda staat, Of ie haar voorgoed wil afpakken of slechts ff wil lenen om zijn zak leeg te maken is dan weer een ander verhaal, maar het loopt linksom of rechtsom toch uit op willen neuken.
Maar is het aan de man om hier op te letten of moet de vrouw haar verantwoordelijkheden ook kennen dat ze dit gewoon niet moet doen als ze gelukkig wilt blijven met haar huidige man?quote:Op donderdag 18 juli 2024 23:54 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Precies. Ik had hier laatst een discussie met mijn vriendin over, die wordt al sinds enkele weken gedm'ed op LinkedIn door iemand waarmee zo ooit had gewerkt. Die kerel, getrouwd en kinderen, begon ook met elke dag berichtjes als "hoe is je dag? en "Ga je nog wat leuks doen?". En zij maar beleefd antwoorden en mee gaan in die gesprekjes. Toen ik zei dat hij slechts op één ding uit is, reageerde ze zo van "hij is gewoon vriendelijk".
Dus toen heb ik eigenlijk jouw woorden gebruikt. Zodra man en vrouw in een dm zitten - of in ieder geval 1-op-1 communiceren - dan komt er uiteindelijk toch een seksuele lading naar boven, meestal aangestuurd door de man, die gewoon wil neuken. En geloof me, er zijn genoeg vrouwen die hier zo naïef in zijn en écht denken dat de man gewoon vrienden wil zijn of - jaja - gezellig wil kletsen. Als dit contact lang aanhoudt, bouw je toch een soort van connectie op met elkaar en op slechte momenten in een relatie gaan de wijven toch overstag want ja, die 'vriendelijke' man komt dan toch wel goed van pas op dat moment.
Is het niet een beetje een samenspel? Wanneer de vrouw op zulke berichtjes in gaat, dat ze dan iets kwijt moet wat ze i.i.g. niet bij haar man of vriend kwijt kan?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:31 schreef stokj het volgende:
[..]
Maar is het aan de man om hier op te letten of moet de vrouw haar verantwoordelijkheden ook kennen dat ze dit gewoon niet moet doen als ze gelukkig wilt blijven met haar huidige man?
Zeker. In een relatie hoort men elkaar alles te kunnen zeggen. Maar ik zie dit beeld wel vaak voorkomen, dat de een het niet tegen de ander kan zeggen en dat ze het tegen iemand anders zeggen met als gevolg dat na een (half) jaar het koppel toch uit elkaar gaat.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:47 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Is het niet een beetje een samenspel? Wanneer de vrouw op zulke berichtjes in gaat, dat ze dan iets kwijt moet wat ze i.i.g. niet bij haar man of vriend kwijt kan?
Ja, En ook genoeg vrouwen die dat dondersgoed weten maar zich toch dommer voordoen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 23:54 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Precies. Ik had hier laatst een discussie met mijn vriendin over, die wordt al sinds enkele weken gedm'ed op LinkedIn door iemand waarmee zo ooit had gewerkt. Die kerel, getrouwd en kinderen, begon ook met elke dag berichtjes als "hoe is je dag? en "Ga je nog wat leuks doen?". En zij maar beleefd antwoorden en mee gaan in die gesprekjes. Toen ik zei dat hij slechts op één ding uit is, reageerde ze zo van "hij is gewoon vriendelijk".
Dus toen heb ik eigenlijk jouw woorden gebruikt. Zodra man en vrouw in een dm zitten - of in ieder geval 1-op-1 communiceren - dan komt er uiteindelijk toch een seksuele lading naar boven, meestal aangestuurd door de man, die gewoon wil neuken. En geloof me, er zijn genoeg vrouwen die hier zo naïef in zijn en écht denken dat de man gewoon vrienden wil zijn of - jaja - gezellig wil kletsen. Als dit contact lang aanhoudt, bouw je toch een soort van connectie op met elkaar en op slechte momenten in een relatie gaan de wijven toch overstag want ja, die 'vriendelijke' man komt dan toch wel goed van pas op dat moment.
Ja! Dat dus. Een relatie waarbij de bekroning dan (in het geheim) plaatsvindt via seks. Ook als die relatie naast je 'echte' relatie bestaat.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:50 schreef stokj het volgende:
[..]
Zeker. In een relatie hoort men elkaar alles te kunnen zeggen. Maar ik zie dit beeld wel vaak voorkomen, dat de een het niet tegen de ander kan zeggen en dat ze het tegen iemand anders zeggen met als gevolg dat na een (half) jaar het koppel toch uit elkaar gaat.
Iemand zei me ooit dat een vrouw nooit beste vrienden met een man kan zijn omdat die dan een relatie hebben...
Dat doet 99% vermoed ik, slechts 1 procent is naïef.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:47 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Ja, En ook genoeg vrouwen die dat dondersgoed weten maar zich toch dommer voordoen.
Ik denk van niet. Ik denk dat zelfs een groot deel van de vrouwen daar naïef in is omdat wij zelf zo niet denken en prima bevriend kunnen zijn met een man. Het moet al opvallend worden voor wij 'owww' denkenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:18 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Dat doet 99% vermoed ik, slechts 1 procent is naïef.
Vrouwen kunnen prima bevriend zijn met een man zonder daar iets achter te zoeken. Mannen die bevriend zijn met vrouwen of willen zijn, daar zit 9 van de 10 keer wat achter. En dat hoeft nog niet direct te leiden tot sex maar de intentie is er op zijn minst.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:23 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik denk van niet. Ik denk dat zelfs een groot deel van de vrouwen daar naïef in is omdat wij zelf zo niet denken en prima bevriend kunnen zijn met een man. Het moet al opvallend worden voor wij 'owww' denken
Oh maar dat wil ik best geloven hoor.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:28 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen prima bevriend zijn met een man zonder daar iets achter te zoeken. Mannen die bevriend zijn met vrouwen of willen zijn, daar zit 9 van de 10 keer wat achter. En dat hoeft nog niet direct te leiden tot sex maar de intentie is er op zijn minst.
Eens met jou.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:34 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Oh maar dat wil ik best geloven hoor.
Maar onze SL zegt dat 99% van de vrouwen dat prima weet en zich dommer voor doet.
Daar ben ik het niet mee eens
Nee, het is allemaal heel helder, wat je hier beschrijft is een lopende band aan red flags.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:36 schreef Ronneyq het volgende:
Ik denk dat dit niks opschiet op het forum .
Ik moet je een juist beeld geven van de situatie, welke ik niet kan delen. Want dan zitten we nog wel even. Of het überhaupt waar is, dat ze hem appt om de oudste is ook maar de vraag. Ze zegt dat.. ik neem dat maar aan. Maar is dat ook zo?.
Ik krijg lingerie fotos, kreeg ik begin van de relatie daarna niet. Sleur,. Toen ineens weer, dit waren voor mij, huh, warom, ik zocht er wat achter. En bleek waar te zijn. Zijn die fotos naar hem gegaan?. Ze zegt van niet.
Maar ik trek alles in twijfel nu.
Vandaar ik hier om enige raad kwam, misschien mede mensen zelfde schuitje geweest. Er verder vanaf staan, want liefde maakt blind.
Maar vreet mezelf wel op van binnen en word er chagrijnig ongelukkig van.
TS die al een dikke maand niet meer online is geweest.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 19:49 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Nee, het is allemaal heel helder, wat je hier beschrijft is een lopende band aan red flags.
Ik ga nu iets vertellen dat je helemaal niet leuk vindt, maar het moet nu eenmaal: TS, je bent een slappe vaatdoek. Je bent een lulletje rozenwater, slappe hap, geen kerel. Je hebt je testikels ergens laten liggen en je weet niet meer waar. En zolang je je laat playen verandert er niks.
Je hoeft niet haar telefoon te doorzoeken op bewijs, dat is al overduidelijk. De vraag is: ben je mans genoeg om bij haar weg te gaan, en niet alleen maar te blijven omdat ze een kut heeft?
Ja sorry, vrouwen zijn nu eenmaal heel erg berekend en wij mannen zijn een beetje treurige organismen die hun pik achterna lopenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:34 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Oh maar dat wil ik best geloven hoor.
Maar onze SL zegt dat 99% van de vrouwen dat prima weet en zich dommer voor doet.
Daar ben ik het niet mee eens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |