"Hallo, ik heb een vraag."quote:Op zondag 2 juni 2024 12:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die scharrel bellen? Je moet mensen alleen iets vragen als je hun antwoord gelooft. Als hij zegt dat er niks is, liegt hij misschien om haar niet in de problemen te brengen.
Stel een open relatie voor en alle kaarten op tafel laten leggen.quote:
Dat dus. Of hij zegt wat om te stoken. Daar heb je allemaal niks aan dus.quote:Op zondag 2 juni 2024 17:10 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
"Hallo, ik heb een vraag."
- "Ook Hallo, zeg het eens."
"Neuk jij mijn vrouw?"
- "Nee."
"Oh, dan is het goed, dank je wel "
- "Niks te danken, graag gedaan. Prettige dag nog."
Mwah, je schendt ook de privacy van de persoon waarmee gechat wordt.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 11:25 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Als je dat al moet gaan uitleggen of dat daar “gezeur” van komt dan lijkt je man wel een dun huidje te hebben hoor
Dat hoeft ook niet duurzaam.quote:Op woensdag 5 juni 2024 12:49 schreef aarinda het volgende:
[..]
Mwah, je schendt ook de privacy van de persoon waarmee gechat wordt.
Mijn partner kan overal in, maar ik zou het op z’n zachts gezegd niet waarderen als mijn appgesprekken gelezen worden.
Als je elkaar/iets niet vertrouwt, moet je het dáár over hebben. Dat los je niet duurzaam op met appjes lezen.
Weet niet eens of je het onder de noemer 'respect' moet gooien. Feit dat zij dr heil bij een ander zoekt zegt denk ik al genoeg. De aantrekkingskracht is er wss niet meer. Seksleven wss ook ruk inmiddels.quote:Op woensdag 5 juni 2024 12:54 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Je vrouw gaat vreemd en zal vreemd blijven gaan tot je er de stekker uit trekt.
Is niet leuk om te horen maar dat is wel de waarheid. Ze respecteert je in ieder geval niet genoeg om het contact te verbreken en het is in het verleden al een scharrel geweest.
1+1=2
Maar het was 'gewoon vriendschappelijk'quote:Op woensdag 5 juni 2024 13:45 schreef endechaos het volgende:
Zoveel rode vlaggen. Bescherm jezelf en ga weg bij iemand die je overduidelijk bedonderd.
Ieder is meer waard dan bedonderd te worden door iemand die je zou MOETEN vertrouwen.
Ren zo snel en hard mogelijk weg bij deze overduidelijke vreemdgangster. Fysiek en lichamelijk
In combinatie met net doen alsof TS een jaloerse gek is, waarschijnlijkquote:Op woensdag 5 juni 2024 14:22 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Maar het was 'gewoon vriendschappelijk'
Precies, zo geslepen gaat dat.quote:Op woensdag 5 juni 2024 15:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
In combinatie met net doen alsof TS een jaloerse gek is, waarschijnlijk
Daar 'begin' je ook niet op die manier aan, beetje makkelijk gedacht Joop.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:20 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Daarom zal ik nooit aan stiefkinderen beginnen.
Loop mij maar met ze voorbij!
Als je dat al gewoon op een rijtje hebt gezet, geconcludeerd dat je het type er niet voor bent en dat al vroeg af aan van jezelf weet is het inderdaad ook niet zo moeilijk nee.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 13:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar 'begin' je ook niet op die manier aan, beetje makkelijk gedacht Joop.
Hoe dan wel? Ik bedoel: je ontmoet iemand, die zegt dat hij/zij kinderen heeft en dan kun je voor jezelf bedenken of dat iets voor je is. Een bewuste keuze dus. En ja, dan is de vraag: begin je er aan of niet?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 13:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar 'begin' je ook niet op die manier aan, beetje makkelijk gedacht Joop.
Lees jij wel goed?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 11:15 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Hoe dan wel? Ik bedoel: je ontmoet iemand, die zegt dat hij/zij kinderen heeft en dan kun je voor jezelf bedenken of dat iets voor je is. Een bewuste keuze dus. En ja, dan is de vraag: begin je er aan of niet?
Joop denkt op lange termijn en dat is goed.
Nee dus ..quote:Op zaterdag 8 juni 2024 11:22 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ja, Joop wil geen stiefkinderen en zal daar zijn redenen voor hebben.
quote:
Zie hier danquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:20 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Daarom zal ik nooit aan stiefkinderen beginnen.
Loop mij maar met ze voorbij!
quote:
Dat sowieso gelukkigquote:Op zaterdag 8 juni 2024 11:27 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]![]()
Het is maar goed dat wij geen relatie hebben want wij leven op totaal andere frequenties
Ik ben veranderd.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 11:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat sowieso gelukkig
Ik weet nog wel hoe jij over vrouwen sprak , tot je verliefd werd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |