Nou ja is het geld wel waard als het je leven redt niet?quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo'n simpel busje is al gauw $60Plus meestal blijf ik wel netjes op de paadjes waar ook nog wel wat andere mensen lopen
quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die kun je hier zomaar tegenkomen
dat lijkt me wel harder stromen dan wat zachte geluiden die je op ytube kan vindenquote:Op woensdag 29 mei 2024 21:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]dat wordt lekker slapen. Ik woonde hiervoor 7 jaar naast een rivier, heerlijk was dat.
In de meeste toeristische gebieden valt het wel mee. Als je daar meerdaagse trails loopt dan is het wel handig. Op sommige plekken in Europa ook al tegenwoordig.quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja is het geld wel waard als het je leven redt niet?Sta je daar straks tegenover een beer, met de 60$ te wapperen...
Hallo.quote:
Bij wijze van spreken.quote:
Ben je al klaar met je stokpaardje etaleren bij POL?quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het is omdat ze zich helemaal op de bank oprolt...
Ja ik ga geen wekenlange hikingtrail door onbegaanbaar gebied doen waar je dagenlang geen mens tegenkomt ofzoquote:Op woensdag 29 mei 2024 21:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja is het geld wel waard als het je leven redt niet?Sta je daar straks tegenover een beer, met de 60$ te wapperen...
Ja en er zaten ook wat watervallen in dus je hoorde het goed. Was inderdaad niet van dat rustig kabbelende waterquote:Op woensdag 29 mei 2024 21:32 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
dat lijkt me wel harder stromen dan wat zachte geluiden die je op ytube kan vinden
Dan lijkt me tikkende regen lekkerderquote:Op woensdag 29 mei 2024 21:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja en er zaten ook wat watervallen in dus je hoorde het goed. Was inderdaad niet van dat rustig kabbelende water
Wat saaiquote:Op woensdag 29 mei 2024 21:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ga geen wekenlange hikingtrail door onbegaanbaar gebied doen waar je dagenlang geen mens tegenkomt ofzo
Oh ik dacht dat je wel eens een paar dagen ergens ging wandelen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ga geen wekenlange hikingtrail door onbegaanbaar gebied doen waar je dagenlang geen mens tegenkomt ofzo
Nee dan nog niet, van de week met bezorgen wel een flinke duit koopzegels erbij waardoor ik weer op 10 boekjes staquote:
Had ik wel verwachtquote:Op woensdag 29 mei 2024 21:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee joh, ik wil wel gewoon 's avonds weer in een hotel liggen en eten dat voor me wordt klaargemaaktquote:Op woensdag 29 mei 2024 21:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je wel eens een paar dagen ergens ging wandelen.
Je bedoelt die echokamer vol chronisch boze D66'ers?quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:33 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ben je al klaar met je stokpaardje etaleren bij POL?
Daarom noem ik haar egeltjequote:Op woensdag 29 mei 2024 21:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het is omdat ze zich helemaal op de bank oprolt...
hoe was de sushi?quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In de meeste toeristische gebieden valt het wel mee. Als je daar meerdaagse trails loopt dan is het wel handig. Op sommige plekken in Europa ook al tegenwoordig.
Op dat industrieterrein zijn geen beren hoorquote:Op woensdag 29 mei 2024 21:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je wel eens een paar dagen ergens ging wandelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |