quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Wat voor type heb je voor ‘m klaarstaan?quote:Op woensdag 29 mei 2024 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu ik het gevoel heb dat ik je echt makkelijk aan een meisje zou kunnen matchen ben ik wel benieuwd hoe je eruitziet
Ik ben helemaal niet zo makkelijk juist. Vind snel iemand leuk eruit zien (zoals blijkt uit mijn posts in dit topic), maar alleen dat is niet genoeg.quote:Op woensdag 29 mei 2024 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu ik het gevoel heb dat ik je echt makkelijk aan een meisje zou kunnen matchen ben ik wel benieuwd hoe je eruitziet
Nee Joop, dit kan echt niet. Zelfs jij zou dit na alle sessies moeten weten.quote:Op woensdag 29 mei 2024 19:41 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Wat voor type heb je voor ‘m klaarstaan?
Ja ik bedoel ook puur qua uiterlijkquote:Op woensdag 29 mei 2024 19:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet zo makkelijk juist. Vind snel iemand leuk eruit zien (zoals blijkt uit mijn posts in dit topic), maar alleen dat is niet genoeg.
Tantraquote:
Ik dacht een groentensap. Ik ben te naïef.quote:Op woensdag 29 mei 2024 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik denk regelmatig een zonnebank en een chardonnay.
Oke oke, proberen kan altijdquote:Op woensdag 29 mei 2024 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee Joop, dit kan echt niet. Zelfs jij zou dit na alle sessies moeten weten.
Volksbuurtquote:
En alle webshops maar met zooi vervuilen zodat de kwaliteitsartikelen pittig te vinden zijnquote:Op woensdag 29 mei 2024 19:45 schreef Sapstengel het volgende:
Wel echte strijder dit. Dropshippen, bijna altijd aan het werk. Vraag me af of hij fan is van Andrew Tate.
Klopt preciesquote:Op woensdag 29 mei 2024 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volksbuurt
Borderline
Ordinair
Kleurtje
Simpel
Complex
Minimaal 3 van de 4, dan heb je raak bij Sap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |