quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
Beverwijk TRASH
Den Haag TRASH
Match op basis van maat en trash
@Nine.quote:
Dit kan warmer.quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:37 schreef Bugno3 het volgende:
Zij zou een perfecte heks zijn in een theaterstuk.
Ik oordeel niet. Slechts een observatie. Zowel voorkomen als stem. Bezempje erbij en niks meer aan doen.quote:
De familie Kuyt uit Kattuk bedoel je?quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:38 schreef StevenHyde het volgende:
Is dit niet familie met die sterke oren genen?
Ik las weer geheel iets andersquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:38 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik oordeel niet. Slechts een observatie. Zowel voorkomen als stem. Bezempje erbij en niks meer aan doen.
Stukje dyslexie?quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik las weer geheel iets anders
@:coco
Present!quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:mizzezamy komt zo langs om nog te vertellen over haar laatste stukje rirareizuh
Ik vraag me dan altijd af hè. Je sleutelt zoveel aan jezelf maar je kinderen lijken op je. Lijkt me altijd lullig. “Ja knul als je 18 bent mag je ook.”quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:38 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
De familie Kuyt uit Kattuk bedoel je?
Was vast ook KLETSNAT daar?quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Present!
Ik rirareizuh?Ik was gewoon naar het Sauerland, beetje wandelen enzo
Is dat dan echt zó dichtbij voor je?quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Present!
Ik rirareizuh?Ik was gewoon naar het Sauerland, beetje wandelen enzo
Die mogen dan ook allemaal op hun 18e.quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd af hè. Je sleutelt zoveel aan jezelf maar je kinderen lijken op je. Lijkt me altijd lullig. “Ja knul als je 18 bent mag je ook.”
Zelfde met die Kartrash familie.
Nee toevallig komt het vandaag in een extreme snelheid voorbijquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:41 schreef Bugno3 het volgende:
Is TRASH het nieuwe jargon voor dit topic overigens?
Nee, overdag eigenlijk alleen maar zon gehad.quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:40 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Was vast ook KLETSNAT daar?
(het Sauerland bedoel ik)
Nog geen 3 uur rijden, toen ik in Terneuzen woonde was ik langer onderweg naar mn ouders in Enschede, maar goed, vanuit daar zat ik ook eerder in Parijs dan bij mn oudersquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat dan echt zó dichtbij voor je?
Oh nou toch een echt uitje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |