Aangevuld met Reijnders dan, Koeman kennende? Of toch Xaci?quote:Op donderdag 30 mei 2024 16:03 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Koopmeiners en de Jong op het middenveld is wel een zekerheidje hoor voor Koeman.
Dat hij volgens Koeman twee tempo's te langzaam zou voetballen? Of vonden ze dat bij LDL en VI zelf?quote:Op donderdag 30 mei 2024 15:47 schreef Sabata het volgende:
[..]
Geen betrouwbare bron iig, ze hadden het erover maandag in Langs de Lijn en omstreken (edit: zelfs in VI lees ik hierboven) dat hij in Jong Oranje twee tempo's te langzaam zou voetballen (mind you dat was dus voor die succesvolle uitleenbeurt aan BVB).
Wijnaldum mag de bidons dragen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 15:37 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Schattig.. mensen die opstellingen maken zonder Memphis, Wijnaldum en Blind
Denk het ook eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 30 mei 2024 16:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Reijnders en De Jong.
Koopmeiners gaat banken.
Nee maar als je 23 veldspelers mag selecteren zijn er zo'n 15 die op de A lijst staan zeg maar en heb je er dus nog 8 waar je in zou kunnen investeren.quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:25 schreef Durmada het volgende:
[..]
Er zijn ook spelers die wennen aan dit eindtoernooi. Maar om alleen maar spelers mee te nemen die moeten wennen is te veel van het goede. Je hebt een paar mannen nodig met ervaring op een EK. Die hoeven dan niet eens te spelen.
In 1988 had alleen de trainer ervaring op een eindtoernooi.quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:25 schreef Durmada het volgende:
[..]
Er zijn ook spelers die wennen aan dit eindtoernooi. Maar om alleen maar spelers mee te nemen die moeten wennen is te veel van het goede. Je hebt een paar mannen nodig met ervaring op een EK. Die hoeven dan niet eens te spelen.
Ook een goede motivatie naar de rest, maakt niet uit wat je presteert, ik selecteer toch alleen mijn holmaatjes.quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zo'n Bergwijn is natuurlijk ook lekker makkelijk luie-leunstoel-selecteren. Hoef je als bondscoach je verder ook niet meer te verdiepen in andere clubs of competities.
Als je Koopmeiners in de EL finale zag, dan is het onmogelijk om hem op de bank te zetten. Speelde echt fenomenaal goed.quote:Op donderdag 30 mei 2024 16:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Reijnders en De Jong.
Koopmeiners gaat banken.
Het is nou ook niet dat er veel beters is dan Bergwijn.quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:48 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ook een goede motivatie naar de rest, maakt niet uit wat je presteert, ik selecteer toch alleen mijn holmaatjes.
Dat geldt ook voor Simons bij Leipzig en Frimpong bij Leverkusen een aantal wedstrijden dit seizoen. Bij Oranje hebben ze alle drie nog weinig bijzonders laten zien.quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:21 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Als je Koopmeiners in de EL finale zag, dan is het onmogelijk om hem op de bank te zetten. Speelde echt fenomenaal goed.
Klopt. Simons vind ik ook gek, speelde tegen Real ook geweldig.. Weg met Koeman. Frimpong is helemaal geen back. Dat lijkt mij echt een type wat puur door dat systeem zo geweldig is.quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor Simons bij Leipzig en Frimpong bij Leverkusen een aantal wedstrijden dit seizoen. Bij Oranje hebben ze alle drie nog weinig bijzonders laten zien.
Juist daarom ook jammer voor Frimpong dat Dumfries heeft leren voetballen. In een 5-2-3 of 3-4-3 iig een systeem met wingback(s) is Frimpong eigenlijk gewoon beter. Met Dumfries daar is je systeem eromheen erop ingericht zijn zwaktes aan te vullen, met Frimpong richt je je systeem in op zijn sterke punten.quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:25 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Klopt. Simons vind ik ook gek, speelde tegen Real ook geweldig.. Weg met Koeman. Frimpong is helemaal geen back. Dat lijkt mij echt een type wat puur door dat systeem zo geweldig is.
Koeman is geknakt in Barcelona . Is sindsdien helemaal de weg kwijt.quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:21 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Als je Koopmeiners in de EL finale zag, dan is het onmogelijk om hem op de bank te zetten. Speelde echt fenomenaal goed.
Lijkt me niet verstandig. Met de Roon is er al een verdedigende middenvelder afgevallen. Terwijl Koopmeiners ook aanvallende kwaliteiten heeft.quote:Op donderdag 30 mei 2024 16:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Reijnders en De Jong.
Koopmeiners gaat banken.
Koopmeiners is het hele jaar al goed (al moet ik eerlijk zeggen dat ik hem alleen tegen Milan, Inter en in de halve finale en finale van de EL hele wedstrijden heb zien spelen). Het is net een ander type dan Reijnders maar hij is eigenlijk gewoon 'verder'.quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:21 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
In 1974 dat nog niet eens. Maar net als in 88 een elftal vol wereldklasse spelers. Gullit b.v. was een jaar eerder al Europees voetballer van het jaar.quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:21 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
In 1988 had alleen de trainer ervaring op een eindtoernooi.
Eerder veelzijdiger. Mocht Reijnders spelen is er ook niks mis mee. Als je je in het eerste jaar serie-A zo laat zien. Volgens mij is ie zelfs gekozen tot nieuweling van het jaar.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:13 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Koopmeiners is het hele jaar al goed (al moet ik eerlijk zeggen dat ik hem alleen tegen Milan, Inter en in de halve finale en finale van de EL hele wedstrijden heb zien spelen). Het is net een ander type dan Reijnders maar hij is eigenlijk gewoon 'verder'.
Absoluut. Ze vullen de positie van aanvallende middenvelder ook anders in. Reijnders is meer de loper, Koopmeiners de passer. Kwalitatief ontlopen ze elkaar niet zoveel, mensen zijn alleen geneigd Reijnders hoger in te schatten omdat hij bij het 'grote' Milan speelt maar dat Milan bestaat al een decennium niet meer.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eerder veelzijdiger. Mocht Reijnders spelen is er ook niks mis mee. Als je je in het eerste jaar serie-A zo laat zien. Volgens mij is ie zelfs gekozen tot nieuweling van het jaar.
Klopt, het gaat om kwaliteit en niet om ervaring en die topkwaliteit hebben we simpelweg allang niet meer.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
In 1974 dat nog niet eens. Maar net als in 88 een elftal vol wereldklasse spelers. Gullit b.v. was een jaar eerder al Europees voetballer van het jaar.
Het beste is een mix. In 74 en 78 stonden er ook minder ervaren spelers tussen. Maar eigenlijk mag je dat niet vergelijken. We zijn verwend geweest. Momenteel moeten we gewoon hopen op een Denemarken-92 of Griekenland-2004 scenario. Met een beetje/veel geluk ver komen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:28 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Klopt, het gaat om kwaliteit en niet om ervaring en die topkwaliteit hebben we simpelweg allang niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |