Wie is Menno Swart?quote:
Wow, dat zou wel een hele bizarre manier van zelfmoord zijn..quote:
Als je per ongeluk in de buurt van een draaiende motor komt zuigt hij je zo naar binnen, en dan wordt je aan schijfjes gehakt door de turbine-bladen. En "in de buurt" is verrassend ver.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Hoe heeft dit dan weer kunnen gebeuren
Ja wtf. Heftig om te zien ook wel.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:30 schreef StateOfMind het volgende:
Damn, dan blijft er echt niks van je over
https://www.regeringsvliegtuigdeskundige.nl/quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wie is Menno Swart?
Zou wel een gruwelijke zelfmoordpoging zijn geweest dan? Met meerdere mensen die het gezien hebben als het tijdens het boarden van een cityhopper was.
quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wie is Menno Swart?
Zou wel een gruwelijke zelfmoordpoging zijn geweest dan? Met meerdere mensen die het gezien hebben als het tijdens het boarden van een cityhopper was.
Het ziet er een beetje zo uit:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Joppiez op 29-05-2024 16:43:58 ]
Nee joh.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:34 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Het ziet er een beetje zo uit:
[ afbeelding ]
Lijkt me sowieso dat de motor zelf ook meteen met pensioen kan. Een eend kan al een hoop schade aanrichten.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:34 schreef Joppiez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:34 schreef Joppiez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik krijg flashbacks naar de Saw films. Denk dat het beeld in mijn hoofd aardig klopt. Lijkt me heel heftig voor iedereen die dit ziet.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:35 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik heb wel eens beelden gezien van de aftermath van zoiets. Dat eh...laat ik het zo stellen, als je bij het raampje zat waar dit gebeurde is de kans groot dat je er ptss aan over houdt.
Nee, dat wordt geen open kistquote:Op woensdag 29 mei 2024 16:34 schreef Joppiez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:35 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik heb wel eens beelden gezien van de aftermath van zoiets. Dat eh...laat ik het zo stellen, als je bij het raampje zat waar dit gebeurde is de kans groot dat je er ptss aan over houdt.
Goed punt. Dacht direct aan een passagier maar personeel is misschien logischer. Zou het dan niet alsnog een ongeluk kunnen zijn?quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:35 schreef TigerXtrm het volgende:
Moet haast wel grondpersoneel zijn dan toch? Die motoren draaien niet of amper terwijl passagiers in en uitstappen.
Jezusquote:Op woensdag 29 mei 2024 16:36 schreef StateOfMind het volgende:
Hier een animatie van wat er met een mens gebeurt.
Je bent 'gelukkig' in een fractie van een seconde veranderd in soep, dus je voelt er niks van.
https://geektyrant.com/ne(...)to-a-airplane-engine
Nee, die deed er veel langer over joh, man man, heel verhaalquote:
Nouquote:Op woensdag 29 mei 2024 16:36 schreef inslagenreuring het volgende:
Volgens mij wordt men dan dusdanig in stukken geshreddered en verdampt dat er weinig meer overblijft.
Geen hollywood-achtige gory horrorscenes o.i.d.
Ga ik dit aanklikken terwijl ik net een ijsje heb gepakt.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nou
Niet klikken als je een gevoelige maag hebt.
Dit was schijnbaar een medewerker die een motor in is gezogen (niet op Schiphol overigens).
https://groups.google.com/g/kdsara6/c/sa9q8imynWs/m/o-4FZJXfDmYJ
Damn,quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nou
Dit was schijnbaar een medewerker die een motor in is gezogen (niet op Schiphol overigens).
Voor de niet-klikkers-want-te-schijterig-maar-toch-nieuwsgierige-mensen, hoe ziet dit eruit?quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nou
Zeg niet dat ik niet gewaarschuwd hebquote:Op woensdag 29 mei 2024 16:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ga ik dit aanklikken terwijl ik net een ijsje heb gepakt.
Nee die is gekruisigdquote:
Waarschijnlijk omdat hij niet meer wilde leven.quote:
Hij ging toch omhoog naar de hemel? Lijkt me lastig zonder vliegtuig. Dus misschien toch idd in de motor terecht gekomen.quote:
Rode soep met wat brokjes/bonkjes/sliertjesquote:Op woensdag 29 mei 2024 16:41 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Voor de niet-klikkers-want-te-schijterig-maar-toch-nieuwsgierige-mensen, hoe ziet dit eruit?
Filet Americanquote:Op woensdag 29 mei 2024 16:41 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Voor de niet-klikkers-want-te-schijterig-maar-toch-nieuwsgierige-mensen, hoe ziet dit eruit?
Ziet er naar mijn idee uit alsof er een vrij gezette persoon in een motor is gesprongen/gezogen want er is een hoop vet te zien, dat gele/witte smurrie.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:41 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Tomatensoep heb je voorlopig geen trek meer in nee.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:35 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik skip wel even.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:43 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Ziet er naar mijn idee uit alsof er een vrij gezette persoon in een motor is gesprongen/gezogen want er is een hoop vet te zien, dat gele/witte smurrie.
Iedereen heeft vet.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:43 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Ziet er naar mijn idee uit alsof er een vrij gezette persoon in een motor is gesprongen/gezogen want er is een hoop vet te zien, dat gele/witte smurrie.
Jezus fuckquote:Op woensdag 29 mei 2024 16:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nou
Oké bedankt, dan klik ik ff niet want ik eet toevallig tomatensoep straksquote:Op woensdag 29 mei 2024 16:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Rode soep met wat brokjes/bonkjes/sliertjes
Niks echt herkenbaars te zien hoor:quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Rode soep met wat brokjes/bonkjes/sliertjes
Lijkt me logisch ja. Dat hele vliegtuig kan voorlopig niet gebruikt worden tot de motor vervangen is.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:44 schreef xpompompomx het volgende:
Die motor is nu ook wel toe aan revisie lijkt me.
Nooit gezien.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:35 schreef Straatcommando. het volgende:
Dat lijkt me sowieso wel verstandig als je er niet tegen kuntquote:Op woensdag 29 mei 2024 16:44 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Oké bedankt, dan klik ik ff niet want ik eet toevallig tomatensoep straks
Dat lijkt me juist niet. Gaat uitermate snel.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:47 schreef AgnesGru het volgende:
Wat een nare manier van komen te overlijden
Dat klinkt om een of andere reden nog veel erger.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:45 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nooit gezien.
Wel van een ongeluk met duikers in een decompressiekamer. Daar was ook weinig meer van over behalve smurrie.
Nou, het ziet er niet uitquote:Op woensdag 29 mei 2024 16:41 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Het zijn foto's.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:48 schreef FlippingCoin het volgende:
Beetje raar dat jullie allemaal zo'n filmpje gaan kijken dit topic kan direct door naar R&P!
Ligt eraan of je eerst met je hoofd of met je voeten in die motor terecht komt.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat lijkt me juist niet. Gaat uitermate snel.
Welk filmpje? Vraag dit voor een vriendquote:Op woensdag 29 mei 2024 16:48 schreef FlippingCoin het volgende:
Beetje raar dat jullie allemaal zo'n filmpje gaan kijken dit topic kan direct door naar R&P!
Dat verandert precies niks!quote:
Denk nog voor je het misschien goed beseft.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat lijkt me juist niet. Gaat uitermate snel.
De animatie is wel een filmpje.quote:
Die motoren kunnen daar toch wel tegen? Er kan ook een grote vogel in terecht komen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:44 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Lijkt me logisch ja. Dat hele vliegtuig kan voorlopig niet gebruikt worden tot de motor vervangen is.
Ook feet first gaat het heel erg snelquote:Op woensdag 29 mei 2024 16:50 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ligt eraan of je eerst met je hoofd of met je voeten in die motor terecht komt.
Animatie. Staat in het topic.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:50 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Welk filmpje? Vraag dit voor een vriend
quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:51 schreef Gremen het volgende:
[..]
Die motoren kunnen daar toch wel tegen? Er kan ook een grote vogel in terecht komen.
Even schoonspuiten met de tuinslang en weer gaan
Ik las KLM Chopper.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dode na incident op Schiphol, persoon belandt in motor van toestel KLM Cityhopper - https://nos.nl/l/2522357
Ik vraag me ook af hoe dit heeft kunnen gebeuren
Nee, dankjewel. Waarom zoek je zoiets op?quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nou
Nee totaal niet. Bird strikes zijn echt verschrikkelijk gevaarlijk en hebben al eerder toestellen naar de grond gehaald.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:51 schreef Gremen het volgende:
[..]
Die motoren kunnen daar toch wel tegen? Er kan ook een grote vogel in terecht komen.
Explosieve decompressie is geen grap neequote:Op woensdag 29 mei 2024 16:47 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat klinkt om een of andere reden nog veel erger.
Nee, dat kunnen ze niet.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:51 schreef Gremen het volgende:
[..]
Lawl. Ik denk dat een stuk bot nog best wat schade kan aanrichten als het ergens middenin vast komt te zitten tussen alle draaiende onderdelen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:51 schreef Gremen het volgende:
[..]
Paar jampotten is genoegquote:Op woensdag 29 mei 2024 16:37 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Nee, dat wordt geen open kist
Is nog niets over bekend gemaakt volgens de NOS: Dode na incident op Schiphol, persoon belandt in motor van toestel KLM Cityhopper - https://nos.nl/l/2522357quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:55 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik ben er meer in geïnteresseerd wie die persoon was en hoe dit heeft kunnen gebeuren. Een ongeluk of zelfmoord?
Als het zelfmoord is zal er denk ik ook verder weinig info komen over de persoon.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is nog niets over bekend gemaakt volgens de NOS: Dode na incident op Schiphol, persoon belandt in motor van toestel KLM Cityhopper - https://nos.nl/l/2522357
Met die Noren of Zweden of zo, van tientallen jaren terug.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:45 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nooit gezien.
Wel van een ongeluk met duikers in een decompressiekamer. Daar was ook weinig meer van over behalve smurrie.
t vliegtuig ging net weg. Maar idd, dan draait het nog maar een fractie van de snelheid bij het daadwerkelijk opstijgen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:59 schreef nostra het volgende:
Aan de gate? Hoe hard draaien die dingen dan nog?
Oh die animatie heb ik dan weer niet gekeken, maar ik zit wel weer aan mijn max voor gore vandaag.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De animatie is wel een filmpje.
Maar "the real deal" zijn foto's inderdaad
En?quote:
Vermoedelijk gaat het dan om een medewerker lijkt me.quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
t vliegtuig ging net weg. Maar idd, dan draait het nog maar een fractie van de snelheid bij het daadwerkelijk opstijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |