SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op woensdag 29 mei 2024 14:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dan zeg ik minder want we zijn al overbevolkt
Wut. Zo met van die kleurtjes uit de motoren?quote:Op woensdag 29 mei 2024 14:40 schreef Crack_ het volgende:
Er kwam hier even een ehm, vliegtuigdingensopstelling voorbij
Ja same, en dat is het beste voor mij op dit moment denk ik.. Maar hoop dat het even een grote dip is en we daarna iig weer wat meer samen zouden kunnen komen en kunnen accepteren dat dingen meningen zijn maar we elkaar daarvoor niet hoeven te hatenquote:Op woensdag 29 mei 2024 14:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja dat herken ik wel. Ik heb nu heel erg zoiets van ik zorg dat ik mijn zaken zo goed mogelijk op orde heb en dan zie ik wel wat het circus verder allemaal doetKlinkt voor jullie nu misschien raar doordat mijn eerdere verwoording blijkbaar niet goed was, maar ik ben absoluut niet strict rechts of links. Misschien dat ik Europees zelfs wel wat links tegengas ga geven aan mijn landelijke rechtse stem waar ik niet 100% achter stond. Ben erg benieuwd naar het circus als iedereen dit nu zou gaan doen. In een ideale wereld zou het een mooie gebalanceerde mix kunnen worden, maar de realistische wereld kennende zou het alleen maar exploderen
nee maar wel zo'n opstellingquote:Op woensdag 29 mei 2024 14:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wut. Zo met van die kleurtjes uit de motoren?
Ik heb ook geen idee, vandaar dat ik over de kleurtjes begon, maar nu snap ik wel wat je bedoeltquote:Op woensdag 29 mei 2024 14:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee maar wel zo'n opstelling
ik weet niet hoe je dat noemt![]()
Ik was blij dat ik er vanochtend al over had gelezen in het nieuws, anders had ik gedacht dat de Russen er kwamen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 14:40 schreef Crack_ het volgende:
Er kwam hier even een ehm, vliegtuigdingensopstelling voorbij
hahahaquote:Op woensdag 29 mei 2024 14:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh, gezellig. Waarheen worden we uitgezet denk je? Ik hoop stiekem op Japan.
VOCHTIG POESJE!!!quote:
het is volgende maand veteranendag, misschien daarvoor?quote:Op woensdag 29 mei 2024 14:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee, vandaar dat ik over de kleurtjes begon, maar nu snap ik wel wat je bedoeltMisschien een oefening voor zo'n dergelijk optreden?
Lijkt me wel heel gek om ineens over te zien komen inderdaad.
quote:Op woensdag 29 mei 2024 14:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik was blij dat ik er vanochtend al over had gelezen in het nieuws, anders had ik gedacht dat de Russen er kwamen.
Dan stop je er meequote:
Ik vind het oprecht een goed verhaal en kan me er helemaal een voorstelling bij makenquote:Op woensdag 29 mei 2024 14:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het is volgende maand veteranendag, misschien daarvoor?
En ja het is gek omdat wat nu voorbij kwam niet echt snel vliegt maar wel veel geluid maakt. Dan hoor je iets aankomen maar je ziet niks en het duurt een hele tijd voordat je wel wat zietgoed verhaal dit
Eén of andere oefenvlucht vanuit Defensie. Geen idee of het gevechtshelikopters zijn. Jij weet daar als zelfverklaarde nerd meer over dan ik blijkbaar.quote:Op woensdag 29 mei 2024 14:47 schreef Crack_ het volgende:
waarvoor is het
en dit zijn toch geen gevechtshelikopters
formatie!!!!quote:Op woensdag 29 mei 2024 14:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht een goed verhaal en kan me er helemaal een voorstelling bij maken
Dat was niet de insteek, maar wie ben ik om nee te zeggen als die gedachte jou gelukkig maakt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |