SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
-XOXO-
Oh dan ga ik patat halen voor de lunchquote:Op woensdag 29 mei 2024 12:26 schreef McGrath het volgende:
het essndieet is toch altijd donderdag pas?
quote:Op woensdag 29 mei 2024 12:30 schreef McGrath het volgende:
Ik had net een broodje makreel, gezonde vetjes
Die walm als je langs zo'n kast loopt op straatquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2024 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die walm als je langs zo'n kast loopt op straat
quote:Op woensdag 29 mei 2024 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die walm als je langs zo'n kast loopt op straat
eensquote:Op woensdag 29 mei 2024 12:33 schreef Ama het volgende:
Gegrilde kip is echt 1 van de beste geuren die er bestaat.
ik ken dat probleemquote:Op woensdag 29 mei 2024 12:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal er aan proberen te denken. Maar meestal begin ik meteen te eten.
dus alle vegetariërs?quote:Op woensdag 29 mei 2024 12:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Mensen die geen gegrilde kip eten vertrouw ik niet.
Eensquote:Op woensdag 29 mei 2024 12:33 schreef Ama het volgende:
Gegrilde kip is echt 1 van de beste geuren die er bestaat.
Moet nog een cadeautje kopen, maar dat kan gelukkig morgen en overmorgen ook nog welquote:Op woensdag 29 mei 2024 12:36 schreef bitterbal het volgende:
het is wel geen weer om naar buiten te moeten
Ik las kebabquote:Op woensdag 29 mei 2024 12:38 schreef Karzai het volgende:
keb wel zin om nog even naar buiten te gaan
komt hier echt met bakken uit de lucht maar schijnt straks beter te wordenquote:Op woensdag 29 mei 2024 12:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
Moet nog een cadeautje kopen, maar dat kan gelukkig morgen en overmorgen ook nog wel
Dat was hier vanmorgen ook, toen moest de lamp ook bijna aan.quote:Op woensdag 29 mei 2024 12:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
komt hier echt met bakken uit de lucht maar schijnt straks beter te worden
hoe is het nu?quote:Op woensdag 29 mei 2024 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat was hier vanmorgen ook, toen moest de lamp ook bijna aan.
Zag dat er hier in het noorden het minste regen is gevallen, regent nu ook niet, maar het zit er wel weer aan te komen zoals het eruit zietquote:Op woensdag 29 mei 2024 12:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
komt hier echt met bakken uit de lucht maar schijnt straks beter te worden
Hier is het nu weer droog; maar de schilder kwam liever morgen terug.quote:Op woensdag 29 mei 2024 12:36 schreef bitterbal het volgende:
het is wel geen weer om naar buiten te moeten
grmbl denkt dat ookquote:Op woensdag 29 mei 2024 12:47 schreef datismijnmening het volgende:
https://9gag.com/gag/a9yLM2m
@:bitterbal
@:LTVDK
Nieuwe pc genotquote:
Met een beetje mazzel ook 3 uur staan.quote:Op woensdag 29 mei 2024 13:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Met de trein naar de rai. 3 uur onderweg.
Man man manquote:Op woensdag 29 mei 2024 13:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ tiktok ]
Baudet heeft ook een ciao tutti buongiorno
Goed voor de beenspiertjes.quote:Op woensdag 29 mei 2024 13:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel ook 3 uur staan.
Hij is nu onderweg naar Andrew Tate, dus even geen filmpjes waarbij hij een biefstuk aanbakt.quote:Op woensdag 29 mei 2024 13:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Man man man![]()
Paar weken terug lidmaatschap ook maar opgezegd
wat was de druppel?quote:Op woensdag 29 mei 2024 13:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Man man man![]()
Paar weken terug lidmaatschap ook maar opgezegd
quote:
Snoepreisjes naar Tate en well done rib eyequote:Op woensdag 29 mei 2024 13:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hij is nu onderweg naar Andrew Tate, dus even geen filmpjes waarbij hij een biefstuk aanbakt.
echt?quote:Op woensdag 29 mei 2024 13:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Snoepreisjes naar Tate en well done rib eye
Ben jij niet pro Andrew Tate? Oprechte vraagquote:Op woensdag 29 mei 2024 13:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
hoe vaak vast je nog?quote:Op woensdag 29 mei 2024 13:18 schreef essnhills het volgende:
Ik heb een volkoren bolletje met een omelet met kaas
Dit past in het essndieet
quote:Op woensdag 29 mei 2024 13:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die rib eye was echt niet om aan te zien
Geen idee. Ik zag toevallig dat er lidmaatschap afgeschreven zou worden en toen dacht ik die kan er ook wel uitquote:
van welke partij wordt je nu lid?quote:Op woensdag 29 mei 2024 13:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zag toevallig dat er lidmaatschap afgeschreven zou worden en toen dacht ik die kan er ook wel uit
Akkoordquote:
Uhm....quote:Op woensdag 29 mei 2024 13:20 schreef RockNijntje het volgende:
Hahaha die TikTok van hem, hij heeft ook een video hoe je een bitterbal moet eten
1x in de week, meestal donderdag.quote:
Nee. Islamitische vrouwenhandelaar met een anabolen act die af en toe iets based zegt.quote:Op woensdag 29 mei 2024 13:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ben jij niet pro Andrew Tate? Oprechte vraag
holy shitquote:Op woensdag 29 mei 2024 13:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
1x in de week, meestal donderdag.
Afgelopen maanden zo rond de 38 à 39 uur.
Dus na avondeten vanavond pas weer vrijdag eind van de ochtend weer eten
Krijg al honger als ik dit lees.quote:Op woensdag 29 mei 2024 13:21 schreef essnhills het volgende:
Afgelopen maanden zo rond de 38 à 39 uur.
Ja dat past ook niet in het essndieetquote:Op woensdag 29 mei 2024 13:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Het vond het een leuke film. En kan ook erg genieten van de muziek.quote:
Als ik hem echt leuk vind knal ik deel 2 misschien ook nog wel aan.quote:Op woensdag 29 mei 2024 13:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het vond het een leuke film. En kan ook erg genieten van de muziek.
Gewoon normaal avondeten.quote:Op woensdag 29 mei 2024 13:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
holy shit
en wat ga je vanaaf eten?
Alrightquote:Op woensdag 29 mei 2024 13:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. Islamitische vrouwenhandelaar met een anabolen act die af en toe iets based zegt.
Oh, ik had het al over deel 2.quote:Op woensdag 29 mei 2024 13:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Als ik hem echt leuk vind knal ik deel 2 misschien ook nog wel aan.
Ik heb deel 1 nog niet eens gezien.quote:Op woensdag 29 mei 2024 13:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, ik had het al over deel 2.
Ja, dan beter om daarmee te beginnen.quote:
Die met die wijn is leukquote:Op woensdag 29 mei 2024 13:26 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zit echt stuk te gaan om dat account van Baudet. "Dit is wat ze met jullie belastinggeld doen, een MOSMUUR in de tweede kamer"
quote:
Ik heb net een blok kaas gekocht.quote:Op woensdag 29 mei 2024 13:27 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
En verkeerde kleur. Melk staat op mij groene lijst. Moet ik juist nemen.
Net zoals kaas![]()
quote:
Ahjaquote:
Ik vind oude kaas ook lekkerder om gewoon te snacken ipv op brood.quote:
Heb je een linkje?quote:
Melkquote:Op woensdag 29 mei 2024 13:27 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
En verkeerde kleur. Melk staat op mij groene lijst. Moet ik juist nemen.
Net zoals kaas![]()
Ik eet ook op brood liever oude kaasquote:Op woensdag 29 mei 2024 13:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind oude kaas ook lekkerder om gewoon te snacken ipv op brood.
Hoe duur is een huisje daar?quote:Op woensdag 29 mei 2024 13:32 schreef Karzai het volgende:
De pc hooftstraat voor al je dure kleren
[ afbeelding ]
Bruh, de meeste 18-jarigen zitten altijd zo van "waarom mag ik dit, ik ben nog een kind"quote:De leeftijd waarop je mag stemmen voor het Europees Parlement moet omlaag van 18 jaar naar 16 jaar
Uit de Stemwijzer
Liever dat mensen boven de 65 niet meer mogen stemmen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 13:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bruh, de meeste 18-jarigen zitten altijd zo van "waarom mag ik dit, ik ben nog een kind"
Bang dat fvd eruit komt?quote:Op woensdag 29 mei 2024 13:32 schreef RockNijntje het volgende:
Ik moet nog stemwijzer doen maar ik durf niet echt
quote:Op woensdag 29 mei 2024 13:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Liever dat mensen boven de 65 niet meer mogen stemmen.
Die vind ik ook vrij nutteloos.quote:Op woensdag 29 mei 2024 13:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bruh, de meeste 18-jarigen zitten altijd zo van "waarom mag ik dit, ik ben nog een kind"
Zo denk ik nog steeds.quote:Op woensdag 29 mei 2024 13:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
FvD staat meestal best laag gelukkig. Maar ik heb dus het idee dat ik progressief rechts ben, want ik zou gewoon dom zijn als ik links zou stemmen in mijn situatie, maar ik wil ook niet dat armere mensen of minderheden compleet gecuckt worden. Maar dat bestaat nietquote:
Beter dat FvD-stemmers niet meer mogen stemmenquote:Op woensdag 29 mei 2024 13:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Liever dat mensen boven de 65 niet meer mogen stemmen.
Ik af en toe ook welquote:
wauwquote:Op woensdag 29 mei 2024 13:42 schreef datismijnmening het volgende:
Ben wel nog steeds trots dat ik toen bij de gemeenteraadsverkiezingen FvD en Bij1 op één gedeelde eerste plek heb gekregen
quote:
Vinden jullie jezelf daarom dom? Zonde.quote:
Dat is niet wat we zeggen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 13:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Vinden jullie jezelf daarom dom? Zonde.
ohnee, ik mezelf niet. Maar volgens jou welquote:Op woensdag 29 mei 2024 13:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het juist heel slimquote:Op woensdag 29 mei 2024 13:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Nee dat weet ik, maar ik wilde vooral even duidelijk maken dat dat ook niet is wat ik zeg, voor het geval dat dat niet duidelijk wasquote:
Ahem.quote:Op woensdag 29 mei 2024 13:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
FvD staat meestal best laag gelukkig. Maar ik heb dus het idee dat ik progressief rechts ben, want ik zou gewoon dom zijn als ik links zou stemmen in mijn situatie, maar ik wil ook niet dat armere mensen of minderheden compleet gecuckt worden. Maar dat bestaat nietWas toen met de afgelopen verkiezingen ook precies het vak van het kiescompas waar geen enkele partij in stond.
Dus ja dan komen er dingen als VVD uit en dan voel ik me een beetje vies![]()
Same. Iedereen moet stemmen wat voor hem of haar het beste voelt.quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2024 13:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfs ik ben er positief van geworden
Echt tof.
We zijn toch allemaal andere mensen?quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2024 13:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Echt tof.
oh fijn Kat! Ben je al thuis of nog op schiphol?quote:Op woensdag 29 mei 2024 13:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Echt tof.
Team Rock!quote:Op woensdag 29 mei 2024 13:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
FvD staat meestal best laag gelukkig. Maar ik heb dus het idee dat ik progressief rechts ben, want ik zou gewoon dom zijn als ik links zou stemmen in mijn situatie, maar ik wil ook niet dat armere mensen of minderheden compleet gecuckt worden. Maar dat bestaat nietWas toen met de afgelopen verkiezingen ook precies het vak van het kiescompas waar geen enkele partij in stond.
Dus ja dan komen er dingen als VVD uit en dan voel ik me een beetje vies![]()
Iewl positiviteitquote:Op woensdag 29 mei 2024 13:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Echt tof.
Ja, maar je bent echt niet de enige die, als je puur kijkt naar de eigen situatie, baat heeft bij conservatief stemmen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 13:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
We zijn toch allemaal andere mensen?
Goed vergelijk wel.quote:Op woensdag 29 mei 2024 13:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Voorbeelden zat wat de uitkomst is van jarenlang (extreem) links beleid. Check Argentinië
Jullie mogen het op jezelf betrekken maar dan liever niet via mij want dat is niet hoe ik (over jullie) denkquote:Op woensdag 29 mei 2024 13:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, maar je bent echt niet de enige die, als je puur kijkt naar de eigen situatie, baat heeft bij conservatief stemmen.
Ik ook hoorquote:
Je mag ook wat idealen hebben inderdaadquote:Op woensdag 29 mei 2024 13:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, maar je bent echt niet de enige die, als je puur kijkt naar de eigen situatie, baat heeft bij conservatief stemmen.
Eh, ik reageerde puur op je woordkeuze.quote:Op woensdag 29 mei 2024 13:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jullie mogen het op jezelf betrekken maar dan liever niet via mij want dat is niet hoe ik (over jullie) denk
GADverdammequote:Op woensdag 29 mei 2024 13:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je mag ook wat idealen hebben inderdaad
vrij maar wacht nu op de chineesquote:Op woensdag 29 mei 2024 13:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je aan het werk of heb je een smurfdag?
Dat museum kan ik dus met een gerust hart overslaan.quote:Op woensdag 29 mei 2024 13:54 schreef Karzai het volgende:
Nou jongens dit kunstwerk is betaald met het geld van de vriendenloterij
[ afbeelding ]
kun je er wat over vertellen?quote:Op woensdag 29 mei 2024 13:54 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Wut, is dat nou een playseat die als kapstok gebruikt wordt?quote:Op woensdag 29 mei 2024 13:54 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Gaaf. En de hele avond knie-aan-knie met CE mogen zitten dus wat wil je nog meer?quote:Op woensdag 29 mei 2024 13:55 schreef Crack_ het volgende:
Heyy, hoe was tool trouwens @:airwin en @:citizen.erased
Wtf is het.quote:Op woensdag 29 mei 2024 13:54 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Die gast heeft de hele boel gewoon in de maling genomen en flink gecashedquote:Op woensdag 29 mei 2024 13:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wut, is dat nou een playseat die als kapstok gebruikt wordt?
quote:Op woensdag 29 mei 2024 13:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gaaf. En de hele avond knie-aan-knie met CE mogen zitten dus wat wil je nog meer?
nouuuuuquote:Op woensdag 29 mei 2024 13:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit kan BB wel in Thailand ophangen.
Idealiter wel.quote:Op woensdag 29 mei 2024 13:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je mag ook wat idealen hebben inderdaad
Af en toe hand op zijn been leggenquote:Op woensdag 29 mei 2024 13:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]klinkt lekker intiem, past goed bij Tool
Waarom niet? Blijkbaar past dat beste bij jequote:Op woensdag 29 mei 2024 13:58 schreef RockNijntje het volgende:
Neeee, er komt PVV uit de wijzer. Daar ga ik dus echt niet op stemmen.
Precies. Elkaar liefdevol in de ogen gekeken tijdens Stinkfist en Hooker with a penis. Romantischer dan dat wordt het niet.quote:
Oefquote:Op woensdag 29 mei 2024 14:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Af en toe hand op zijn been leggen
quote:Op woensdag 29 mei 2024 14:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies. Elkaar liefdevol in de ogen gekeken tijdens Stinkfist en Hooker with a penis. Romantischer dan dat wordt het niet.
Ik steun dit ideaal. Tieten.quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2024 13:58 schreef RockNijntje het volgende:
Neeee, er komt PVV uit de wijzer. Daar ga ik dus echt niet op stemmen.
quote:Op woensdag 29 mei 2024 14:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom niet? Blijkbaar past dat beste bij je
Watquote:Op woensdag 29 mei 2024 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Kunnen jullie ook gewoon zeggen wat je wel zegt? Vrouwens...
nee dit is duidelijk inderdaadquote:Op woensdag 29 mei 2024 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom bedenk ik het allemaal niet.quote:Op woensdag 29 mei 2024 14:03 schreef Karzai het volgende:
Ik vind het stedelijk toch wel een leuk museum hoewel ik veel dingen niet helemaal snap.
Het prikkelt toch je ideeën
[ afbeelding ]
Aan wie is dit gericht? Practise what you preach, Flesquote:Op woensdag 29 mei 2024 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit prikkelt mijn grofvuilpasjequote:Op woensdag 29 mei 2024 14:03 schreef Karzai het volgende:
Ik vind het stedelijk toch wel een leuk museum hoewel ik veel dingen niet helemaal snap.
Het prikkelt toch je ideeën
[ afbeelding ]
Dan komt dit toch het dichtste bij? Of je gaat niet stemmen, kan ook.quote:Op woensdag 29 mei 2024 14:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]![]()
Nee precies wat ik eerder al uitlegde, wat bij mij past bestaat niet echt. Net als bij de landelijke verkiezingen hier ook maar 40% match met de nummer 1.
Hij houdt het nog trouw vol.quote:Op woensdag 29 mei 2024 14:02 schreef Crack_ het volgende:
Mijn auto krijgt trouwens nieuwe remschijven en remblokken en twee nieuwe banden. Maar we kunnen het betalen dus he
Uit jouw stemwijzer komt Piratenpartij vanwege hun blootcampagne.quote:
oh wacht, misschien kan ik hier mn geld mee verdienenquote:
Stom.quote:Op woensdag 29 mei 2024 14:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, bij nader inzien trek ik het terug
ja, gelukkig welquote:
In het AMC hingen schilderijen van blote konten. Weet niet of dat nog steeds zo is.quote:Op woensdag 29 mei 2024 14:05 schreef Ama het volgende:
Hier in het ziekenhuis hangen ook schilderijen die prima door een kleuter gemaakt kunnen zijn. Hangen er ook al mijn hele leven volgens mij. Als ik dat zie denk ik echt ja dat kan ik ook wel.
quote:Op woensdag 29 mei 2024 14:02 schreef Ama het volgende:
Ik hoop ooit nog met @:ijsdraakje naar EC te gaan. Beter droppen ze een nieuwe album en een nieuwe tour.
quote:Op woensdag 29 mei 2024 14:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In het AMC hingen schilderijen van blote konten. Weet niet of dat nog steeds zo is.
ik zag even een land voor me waarin mannen alleen nog maar kunnen piemeldenkenquote:
wij hebben hier ook kontenquote:Op woensdag 29 mei 2024 14:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In het AMC hingen schilderijen van blote konten. Weet niet of dat nog steeds zo is.
Ik weet nog wel dat de Piratenpartij een tijdje voormalig fetisjmodel Ancilla Tilia als lijsttrekker had.quote:Op woensdag 29 mei 2024 14:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uit jouw stemwijzer komt Piratenpartij vanwege hun blootcampagne.
Ik snap dat dat afschrikt.quote:Op woensdag 29 mei 2024 14:08 schreef Crack_ het volgende:
ik zag even een land voor me waarin mannen alleen nog maar kunnen piemeldenken
haha ohja, maar toen was de piratenpartij ook nog echt een mega nerdpartijquote:
Ben net thuisquote:Op woensdag 29 mei 2024 13:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh fijn Kat! Ben je al thuis of nog op schiphol?
Nou er zijn ook wel rationele stukken hoor, ik laat even de extremen zienquote:Op woensdag 29 mei 2024 13:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat museum kan ik dus met een gerust hart overslaan.
Ben je al in het Holocaustmuseum geweest?
'wat vinden jullie van de zorg'quote:
Ik ben al 21 uur wakker, als we het dan toch over lange dagen hebbenquote:
Neh, veel stellingen heb ik geen mening over of mijn mening verandert als de context er na de uitslag bij gegeven wordt. Belangrijkste vind ik om na de uitslag de onderbouwingen van alle partijen door te lezen en daar baseer ik dan mijn keuze op. Als er echt niets matcht stem ik inderdaad niet, dat laat ik dan liever over aan mensen die er wel echt een sterk gevoel of idee bij hebben. Maar dat heb ik tot nu toe alleen bij de laatste gemeenteverkiezingen gedaan, deels ook omdat ik hier niet wil blijven wonen en het dan oneerlijk vind naar de mensen toe die hier wel nog jaren zullen wonen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 14:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan komt dit toch het dichtste bij? Of je gaat niet stemmen, kan ook.
Europees parlement is dan ook nog eens bijzonder omdat sommige partijen daar gewoon gezellig bij elkaar in de fractie zitten.
ga je. tot vanaaf vol houden?quote:Op woensdag 29 mei 2024 14:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben al 21 uur wakker, als we het dan toch over lange dagen hebben
Ik zet je in de KSC Google doc toch bij PVV voor nu.quote:Op woensdag 29 mei 2024 14:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Neh, veel stellingen heb ik geen mening over of mijn mening verandert als de context er na de uitslag bij gegeven wordt. Belangrijkste vind ik om na de uitslag de onderbouwingen van alle partijen door te lezen en daar baseer ik dan mijn keuze op. Als er echt niets matcht stem ik inderdaad niet, dat laat ik dan liever over aan mensen die er wel echt een sterk gevoel of idee bij hebben. Maar dat heb ik tot nu toe alleen bij de laatste gemeenteverkiezingen gedaan, deels ook omdat ik hier niet wil blijven wonen en het dan oneerlijk vind naar de mensen toe die hier wel nog jaren zullen wonen.
Maar goed, zweven doe ik ook pas sinds de afgelopen landelijke verkiezingen. Daarvoor was het standaard Piratenpartij
Jezus meteen klagen he.quote:Op woensdag 29 mei 2024 14:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben al 21 uur wakker, als we het dan toch over lange dagen hebben
Toppie! Verander ik in kolom muzieksmaak Aphex Twin even naar Taylor Swift bij jou.quote:Op woensdag 29 mei 2024 14:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zet je in de KSC Google doc toch bij PVV voor nu.
vervelen??????quote:Op woensdag 29 mei 2024 14:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heerlijk rustige middag wel; misschien zelfs even dutje doen als ik me echt ga vervelen.
Ik ga toevallig samen met Dimmy naar Taytayquote:Op woensdag 29 mei 2024 14:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Toppie! Verander ik in kolom muzieksmaak Aphex Twin even naar Taylor Swift bij jou.
Nee, dat is een "niet zo klagen". Tot m'n eerste werkdag ben ik positieve katquote:
oh dat is chillquote:Op woensdag 29 mei 2024 14:13 schreef Karzai het volgende:
En het is lekker rustig hier, je kan alles goed bekijken
[ afbeelding ]
Voorjaarsmoeheid.quote:Op woensdag 29 mei 2024 14:14 schreef Crack_ het volgende:
Tevens heb ik vandaag al een dutje gedaan maar dat was omdat ik al een paar dagen doodop ben, nee ik weet niet waarvan. Ouderdom?
Te weinig zon.quote:Op woensdag 29 mei 2024 14:14 schreef Crack_ het volgende:
Tevens heb ik vandaag al een dutje gedaan maar dat was omdat ik al een paar dagen doodop ben, nee ik weet niet waarvan. Ouderdom?
En nu niet?quote:Op woensdag 29 mei 2024 14:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha ohja, maar toen was de piratenpartij ook nog echt een mega nerdpartij
Dutje doen op dat bankje.quote:Op woensdag 29 mei 2024 14:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh dat is chill
gewoon op de grond voor de schilderij gaan zitten in kleermakerszit
ik vind die stemwijzers sowieso altijd te weinig context geven, bij de meeste van die dingen denk ik '.. ik ehh, weet ik veel?'quote:Op woensdag 29 mei 2024 14:14 schreef RockNijntje het volgende:
Oke ik ben gerustgesteld. Alle vragen waar ik matchte met PVV had ik verkeerd begrepen zonder de context erbijDoei Geert en aanhangsels.
'Eeeh, geen van beide opties?'quote:Op woensdag 29 mei 2024 14:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vind die stemwijzers sowieso altijd te weinig context geven, bij de meeste van die dingen denk ik '.. ik ehh, weet ik veel?'
Ze zijn nu telkens verkiesbaar samen met De Groenen en dat was voor mij een reden om niet meer op ze te stemmen. Volgens mij is de Piratenpartij zelf nog even nerdy als altijd.quote:
De context niet lezen is wel iets wat populistische stemmers vaak doenquote:Op woensdag 29 mei 2024 14:14 schreef RockNijntje het volgende:
Oke ik ben gerustgesteld. Alle vragen waar ik matchte met PVV had ik verkeerd begrepen zonder de context erbijDoei Geert en aanhangsels.
is dat een ding?quote:
ohja dat kan wel, had ook vit d te kortquote:
hmmm, minder? minder klassieke nerds?quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2024 14:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga toevallig samen met Dimmy naar Taytay
ziet vast ook iemand als kunstquote:
daar is ook een knop voor toch?quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2024 14:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vind die stemwijzers sowieso altijd te weinig context geven, bij de meeste van die dingen denk ik '.. ik ehh, weet ik veel?'
Precies ditquote:
Zit iets in de lucht denk ik. Heb er zelf ook last van en hoor het meer om mij heen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 14:14 schreef Crack_ het volgende:
Een aantal stemwijzers heb je ook niet heel veel aan nu. Zitten meerdere stellingen in op onderwerpen waar het Europarlement niet over gaat.quote:Op woensdag 29 mei 2024 14:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, of die 'ohhh dus dit is de uitwerking van bepaalde keuzes'.quote:Op woensdag 29 mei 2024 14:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Precies ditIk zit nu dus de "wat vinden de partijen" te lezen en zit telkens zo van "ohhh, bedoelen ze het zó"
zouden we de stemwijzer en het stemrecht niet aan een toets kunnen koppelenquote:Op woensdag 29 mei 2024 14:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
De context niet lezen is wel iets wat populistische stemmers vaak doen
oh, dat scheelt wel iets want ik vind het maar onzinquote:Op woensdag 29 mei 2024 14:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zit iets in de lucht denk ik. Heb er zelf ook last van en hoor het meer om mij heen.
echt?quote:Op woensdag 29 mei 2024 14:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een aantal stemwijzers heb je ook niet heel veel aan nu. Zitten meerdere stellingen in op onderwerpen waar het Europarlement niet over gaat.
Deels. Het is ook complex hoe het werkt. Of hoe het is georganiseerd. Dat vat je niet zomaar ff in oneliners.quote:
Dat sowieso.quote:Op woensdag 29 mei 2024 14:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deels. Het is ook complex hoe het werkt. Of hoe het is georganiseerd. Dat vat je niet zomaar ff in oneliners.
truequote:Op woensdag 29 mei 2024 14:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deels. Het is ook complex hoe het werkt. Of hoe het is georganiseerd. Dat vat je niet zomaar ff in oneliners.
Jaquote:Op woensdag 29 mei 2024 14:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, of die 'ohhh dus dit is de uitwerking van bepaalde keuzes'.
Oh na een wijziging is dat ook grote verschuivingquote:Op woensdag 29 mei 2024 14:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
JaIk paste dus net één antwoord aan, omdat ik de gevolgen nu beter begrijp, vlogen de "haatpartijen" om ze zo maar even te noemen direct van links (grootste match) naar rechts
Ik hoop echt dat iedereen die Stemwijzers gebruikt wat meer onderzoek doet en niet zomaar klakkeloos op hun nummer 1 stemt, zoals McGrath net ook al een soort van benoemde
Ja pff, dat is waarom we nu een Geert hebbenquote:Op woensdag 29 mei 2024 14:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh na een wijziging is dat ook grote verschuiving![]()
en mja, hoop het ook maar ik weet het antwoord eigenlijk ook wel
mogen we de context?quote:Op woensdag 29 mei 2024 14:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Willen we meer, of minder klassieke nerds?
moet eerlijk zeggen dat het me niet zoveel doet op het moment, alles voelt een beetje als een circusquote:Op woensdag 29 mei 2024 14:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja pff, dat is waarom we nu een Geert hebben
ik durf nietquote:Op woensdag 29 mei 2024 14:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
Deze staat nog steeds leeg, kunnen we wel kraken met de ksc, vondelpark naast de deur
[ afbeelding ]
Het spookt er zeker.quote:Op woensdag 29 mei 2024 14:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
Deze staat nog steeds leeg, kunnen we wel kraken met de ksc, vondelpark naast de deur
[ afbeelding ]
Huh, hoe dan?!quote:Op woensdag 29 mei 2024 13:42 schreef datismijnmening het volgende:
Ben wel nog steeds trots dat ik toen bij de gemeenteraadsverkiezingen FvD en Bij1 op één gedeelde eerste plek heb gekregen
Ja dat herken ik wel. Ik heb nu heel erg zoiets van ik zorg dat ik mijn zaken zo goed mogelijk op orde heb en dan zie ik wel wat het circus verder allemaal doetquote:Op woensdag 29 mei 2024 14:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
moet eerlijk zeggen dat het me niet zoveel doet op het moment, alles voelt een beetje als een circus
Ik denk dat jullie allemaal iets te veel lezen in dat dom. Dat iets door de maatschappij of een bepaalde groep gezien wordt als dom betekent niet dat je het niet moet doen. Ik vind het persoonlijk prima om dan maar "dom" te zijn want ik geef er niets om wat die mensen van me vinden, dus misschien doe ik dat ook wel gewoon, maar dat had ik er wellicht direct bij moeten vermelden in die postquote:Op woensdag 29 mei 2024 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
NSC, 50+, VVD. Weinig verrassends allemaal. Dom? Abject en infaam? Prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |