SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
-XOXO-
Oh dan ga ik patat halen voor de lunchquote:Op woensdag 29 mei 2024 12:26 schreef McGrath het volgende:
het essndieet is toch altijd donderdag pas?
quote:Op woensdag 29 mei 2024 12:30 schreef McGrath het volgende:
Ik had net een broodje makreel, gezonde vetjes
Die walm als je langs zo'n kast loopt op straatquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2024 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die walm als je langs zo'n kast loopt op straat
quote:Op woensdag 29 mei 2024 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die walm als je langs zo'n kast loopt op straat
eensquote:Op woensdag 29 mei 2024 12:33 schreef Ama het volgende:
Gegrilde kip is echt 1 van de beste geuren die er bestaat.
ik ken dat probleemquote:Op woensdag 29 mei 2024 12:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal er aan proberen te denken. Maar meestal begin ik meteen te eten.
dus alle vegetariërs?quote:Op woensdag 29 mei 2024 12:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Mensen die geen gegrilde kip eten vertrouw ik niet.
Eensquote:Op woensdag 29 mei 2024 12:33 schreef Ama het volgende:
Gegrilde kip is echt 1 van de beste geuren die er bestaat.
Moet nog een cadeautje kopen, maar dat kan gelukkig morgen en overmorgen ook nog welquote:Op woensdag 29 mei 2024 12:36 schreef bitterbal het volgende:
het is wel geen weer om naar buiten te moeten
Ik las kebabquote:Op woensdag 29 mei 2024 12:38 schreef Karzai het volgende:
keb wel zin om nog even naar buiten te gaan
komt hier echt met bakken uit de lucht maar schijnt straks beter te wordenquote:Op woensdag 29 mei 2024 12:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
Moet nog een cadeautje kopen, maar dat kan gelukkig morgen en overmorgen ook nog wel
Dat was hier vanmorgen ook, toen moest de lamp ook bijna aan.quote:Op woensdag 29 mei 2024 12:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
komt hier echt met bakken uit de lucht maar schijnt straks beter te worden
hoe is het nu?quote:Op woensdag 29 mei 2024 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat was hier vanmorgen ook, toen moest de lamp ook bijna aan.
Zag dat er hier in het noorden het minste regen is gevallen, regent nu ook niet, maar het zit er wel weer aan te komen zoals het eruit zietquote:Op woensdag 29 mei 2024 12:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
komt hier echt met bakken uit de lucht maar schijnt straks beter te worden
Hier is het nu weer droog; maar de schilder kwam liever morgen terug.quote:Op woensdag 29 mei 2024 12:36 schreef bitterbal het volgende:
het is wel geen weer om naar buiten te moeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |