SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op woensdag 29 mei 2024 14:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dan zeg ik minder want we zijn al overbevolkt
Wut. Zo met van die kleurtjes uit de motoren?quote:Op woensdag 29 mei 2024 14:40 schreef Crack_ het volgende:
Er kwam hier even een ehm, vliegtuigdingensopstelling voorbij
Ja same, en dat is het beste voor mij op dit moment denk ik.. Maar hoop dat het even een grote dip is en we daarna iig weer wat meer samen zouden kunnen komen en kunnen accepteren dat dingen meningen zijn maar we elkaar daarvoor niet hoeven te hatenquote:Op woensdag 29 mei 2024 14:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja dat herken ik wel. Ik heb nu heel erg zoiets van ik zorg dat ik mijn zaken zo goed mogelijk op orde heb en dan zie ik wel wat het circus verder allemaal doetKlinkt voor jullie nu misschien raar doordat mijn eerdere verwoording blijkbaar niet goed was, maar ik ben absoluut niet strict rechts of links. Misschien dat ik Europees zelfs wel wat links tegengas ga geven aan mijn landelijke rechtse stem waar ik niet 100% achter stond. Ben erg benieuwd naar het circus als iedereen dit nu zou gaan doen. In een ideale wereld zou het een mooie gebalanceerde mix kunnen worden, maar de realistische wereld kennende zou het alleen maar exploderen
nee maar wel zo'n opstellingquote:Op woensdag 29 mei 2024 14:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wut. Zo met van die kleurtjes uit de motoren?
Ik heb ook geen idee, vandaar dat ik over de kleurtjes begon, maar nu snap ik wel wat je bedoeltquote:Op woensdag 29 mei 2024 14:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee maar wel zo'n opstelling
ik weet niet hoe je dat noemt![]()
Ik was blij dat ik er vanochtend al over had gelezen in het nieuws, anders had ik gedacht dat de Russen er kwamen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 14:40 schreef Crack_ het volgende:
Er kwam hier even een ehm, vliegtuigdingensopstelling voorbij
hahahaquote:Op woensdag 29 mei 2024 14:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh, gezellig. Waarheen worden we uitgezet denk je? Ik hoop stiekem op Japan.
VOCHTIG POESJE!!!quote:
het is volgende maand veteranendag, misschien daarvoor?quote:Op woensdag 29 mei 2024 14:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee, vandaar dat ik over de kleurtjes begon, maar nu snap ik wel wat je bedoeltMisschien een oefening voor zo'n dergelijk optreden?
Lijkt me wel heel gek om ineens over te zien komen inderdaad.
quote:Op woensdag 29 mei 2024 14:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik was blij dat ik er vanochtend al over had gelezen in het nieuws, anders had ik gedacht dat de Russen er kwamen.
Dan stop je er meequote:
Ik vind het oprecht een goed verhaal en kan me er helemaal een voorstelling bij makenquote:Op woensdag 29 mei 2024 14:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het is volgende maand veteranendag, misschien daarvoor?
En ja het is gek omdat wat nu voorbij kwam niet echt snel vliegt maar wel veel geluid maakt. Dan hoor je iets aankomen maar je ziet niks en het duurt een hele tijd voordat je wel wat zietgoed verhaal dit
Eén of andere oefenvlucht vanuit Defensie. Geen idee of het gevechtshelikopters zijn. Jij weet daar als zelfverklaarde nerd meer over dan ik blijkbaar.quote:Op woensdag 29 mei 2024 14:47 schreef Crack_ het volgende:
waarvoor is het
en dit zijn toch geen gevechtshelikopters
formatie!!!!quote:Op woensdag 29 mei 2024 14:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht een goed verhaal en kan me er helemaal een voorstelling bij maken
Dat was niet de insteek, maar wie ben ik om nee te zeggen als die gedachte jou gelukkig maakt.quote:
Ik zei volgens velenquote:Op woensdag 29 mei 2024 14:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eén of andere oefenvlucht vanuit Defensie. Geen idee of het gevechtshelikopters zijn. Jij weet daar als zelfverklaarde nerd meer over dan ik blijkbaar.
Formatie?quote:Op woensdag 29 mei 2024 14:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee maar wel zo'n opstelling
ik weet niet hoe je dat noemt![]()
Zou zomaar kunnen. Ze vlogen in een dubbele ruit.quote:Op woensdag 29 mei 2024 14:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zei volgens velen![]()
ik ben team 'is helemaal niet moeilijk, is hartstikke leuk!!!11!1!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
'
Ohja, heb t gevonden
https://www.defensie.nl/d(...)h90-formation-flight
waren het er 9?![]()
ja nu ik heb al heb gezegd is het makkelijk he, zo kan ik het ookquote:
een dubbele ruit, heet dat zo?quote:Op woensdag 29 mei 2024 14:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen. Ze vlogen in een dubbele ruit.
Ahhh, nou wat cuuutequote:De helikopters gaan langs locaties die een belangrijke rol spelen in het ondersteunen van de NH90, en de samenwerking ermee.
Wil je toevallig nog wat mosterd zo na de maaltijd?quote:Op woensdag 29 mei 2024 14:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja nu ik heb al heb gezegd is het makkelijk he, zo kan ik het ook
Ik wil ook onweer. Hier alleen maar veel regen de hele tijd.quote:
als toetje? ja lekkerquote:Op woensdag 29 mei 2024 14:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wil je toevallig nog wat mosterd zo na de maaltijd?
Dankje. lief van jequote:Op woensdag 29 mei 2024 14:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat was niet de insteek, maar wie ben ik om nee te zeggen als die gedachte jou gelukkig maakt.
hahahaha, dit vind ik grappigquote:De landen die over de NH90 beschikken, stelden samen de behoefte op voor een zogenoemde midlife update (MLU).
Ach tegenwoordig kijk ik niet echt gek meer op van iets eigenlijk.quote:
zit jij al in je midlife dan?quote:Op woensdag 29 mei 2024 14:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahaha, dit vind ik grappig
doe mij ook zo'n update
Duurt nog minstens 15 jaar voor jij in aanmerking komt.quote:Op woensdag 29 mei 2024 14:58 schreef Crack_ het volgende:
hahahaha, dit vind ik grappig
doe mij ook zo'n update
Mweh, zou iets eerder zeggen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 15:01 schreef McGrath het volgende:
[..]
wanneer begint zoiets? dacht dat dat rond de 50 was
En een leuk jong ding erbij.quote:Op woensdag 29 mei 2024 15:02 schreef DeZwabber het volgende:
Alle midlife helicopters een dikke motor of cabrio mod en leren bekleding.
hoe weet jij dat nouquote:Op woensdag 29 mei 2024 15:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Duurt nog minstens 15 jaar voor jij in aanmerking komt.
google zegt 35 - 50, heb dat maar aangehoudenquote:Op woensdag 29 mei 2024 15:01 schreef McGrath het volgende:
[..]
wanneer begint zoiets? dacht dat dat rond de 50 was
quote:Op woensdag 29 mei 2024 15:03 schreef DeZwabber het volgende:
Cabrio helicopter is denk ik het slechtste idee dat ik ooit gehad heb.
Dan ben ik ook dichterbij dan ik dacht, tijd om voor een cabrio te sparenquote:Op woensdag 29 mei 2024 15:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoe weet jij dat nou
[..]
google zegt 35 - 50, heb dat maar aangehouden
[..]
Haha IJsdraakje doet zelfs haar midlife crisis in nerd-stylequote:Op woensdag 29 mei 2024 15:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Waarom denk je dat ik die pc gekocht heb.
Gokje obv uitspraken die je hier wel eens doet.quote:
ik wil een hondquote:Op woensdag 29 mei 2024 15:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dan ben ik ook dichterbij dan ik dacht, tijd om voor een cabrio te sparen
Haar kerel heeft ook al een motor hoorde ik laatstquote:Op woensdag 29 mei 2024 15:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
Haha IJsdraakje doet zelfs haar midlife crisis in nerd-style
Klopt.quote:Op woensdag 29 mei 2024 15:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Haar kerel heeft ook al een motor hoorde ik laatst
'net een kleuter'quote:Op woensdag 29 mei 2024 15:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gokje obv uitspraken die je hier wel eens doet.
quote:
Ga je ermee door totdat eruit komt wat je wilt?quote:Op woensdag 29 mei 2024 15:04 schreef RockNijntje het volgende:
Ben nog steeds met die Stemwijzer bezig, heb nu al mijn vragen verbeterd met context erbij en dan heb ik op 1 SP, op 2 VVD en op 3 D66, bruhh hoe werkt dit![]()
Nou, goed, komende dagen nog maar even heeeul veel lezen en dan komt het allemaal wel goed.
ik vind een hond niet per se iets voor een midlife crisisquote:Op woensdag 29 mei 2024 15:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik wil een hond![]()
een ander huis zou chill zijn maar zou niet zo'n toevoeging zijn als een hond
Maar heb van de week gehoord dat mijn katten veel eerder doodgaan (waarschijnlijk) dan ik dacht, dat is janken maar ja. Dan wel eerder hond
ohquote:Op woensdag 29 mei 2024 15:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik vind een hond niet per se iets voor een midlife crisis
Same.quote:Op woensdag 29 mei 2024 15:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
ik wil dit ooit eigenlijk nog wel eens doen
Een buzzcut staat sommige vrouwen wel goed, maar helemaal kaal denk ik niet echtquote:Op woensdag 29 mei 2024 15:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
ik wil dit ooit eigenlijk nog wel eens doen
Oh, maar da's het punt niet.quote:Op woensdag 29 mei 2024 15:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
Een buzzcut staat sommige vrouwen wel goed, maar helemaal kaal denk ik niet echt
'deze uitslag bevalt me niet, binnenkort nog maar eens doen.'quote:Op woensdag 29 mei 2024 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga je ermee door totdat eruit komt wat je wilt?Of weet je dan eigenlijk allang wat je wilt?
Een serieus antwoord: vooral een "is dit alles"-gevoel met wat rare sprongen om die sleur te doorbreken.quote:Op woensdag 29 mei 2024 15:10 schreef RockNijntje het volgende:
Waar denken jullie aan bij midlife crisis? Ik enerzijds aan een man van in de 50 die zijn gezin verlaat voor een of ander jong ding en dat hij zijn gezin als het na een paar maanden uit is weer terug wil, maar zijn ex-vrouw en kinderen dan niets meer van hem willen wetenAnderzijds aan een man van 50+ die een cabrio koopt waar hij eigenlijk geen geld voor heeft of zich ineens 24/7 op een onbegrijpbare hobby stort. Bij vrouwen eigenlijk geen idee.
Maar ik denk in ieder geval niet aan 35-jarigen
Jammerlijke reactiequote:Op woensdag 29 mei 2024 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga je ermee door totdat eruit komt wat je wilt?Of weet je dan eigenlijk allang wat je wilt?
Oh neuh, ik weet allang dat ik geen goed hoofd heb voor kaal.quote:Op woensdag 29 mei 2024 15:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee, I know, wilde jullie gewoon wat moed geven
Ik moet mijn pubertijd nog uit.quote:Op woensdag 29 mei 2024 15:10 schreef RockNijntje het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2024 15:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
Een buzzcut staat sommige vrouwen wel goed, maar helemaal kaal denk ik niet echt
quote:
Je kan toch partijen uitsluiten ook?quote:
hoe weet je datquote:Op woensdag 29 mei 2024 15:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh neuh, ik weet allang dat ik geen goed hoofd heb voor kaal.
een te dure niet praktische auto, de grijze haren verven (als man), naar burning man of zo'n feestje in bali ofzoquote:Op woensdag 29 mei 2024 15:10 schreef RockNijntje het volgende:
Waar denken jullie aan bij midlife crisis? Ik enerzijds aan een man van in de 50 die zijn gezin verlaat voor een of ander jong ding en dat hij zijn gezin als het na een paar maanden uit is weer terug wil, maar zijn ex-vrouw en kinderen dan niets meer van hem willen wetenAnderzijds aan een man van 50+ die een cabrio koopt waar hij eigenlijk geen geld voor heeft of zich ineens 24/7 op een onbegrijpbare hobby stort. Bij vrouwen eigenlijk geen idee.
Oh nee. M'n window of opportunity om een motorrijbewijs te halen en het niet een midlifecrisis ding te laten zijn is verstreken dus.quote:Op woensdag 29 mei 2024 15:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
google zegt 35 - 50, heb dat maar aangehouden
Maar zijn die rare sprongen net zo raar als ze het in films altijd doen laten lijken? Waar het vandaan komt zal bij de meesten inderdaad wel dat "is dit alles"-gevoel zijnquote:Op woensdag 29 mei 2024 15:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een serieus antwoord: vooral een "is dit alles"-gevoel met wat rare sprongen om die sleur te doorbreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |