Joris gaat lekker makkelijk bij ADO TV even duiding geven. Hier heb ik wel een menig over.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hij heeft jaren geleden gedaan wat hij moest doen met De Graafschap en Roda JC, maar we kunnen wel een beetje stellen dat het een overschatte, ongepolijste randdebiel is.
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Joris gaat lekker makkelijk bij ADO TV even duiding geven. Hier heb ik wel een menig over.
[ x ]
quote:Op zondag 2 juni 2024 11:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een onwetende ziel in de tombola van de nacompetitie.
Of we krijgen een GEWELDIGE wedstrijd, NAC promoveert.quote:Op zondag 2 juni 2024 11:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Of NAC promoveert.
Of we krijgen een GEWELDIGE wedstrijd.
Ik teken er voor.
Hoe leuk zou jij het vinden als NAC er nu met 5-0 af gaat op dat papieren veldje en al die dronken NAC-supporters in tranen achterblijven?quote:Op zondag 2 juni 2024 11:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een onwetende ziel in de tombola van de nacompetitie.
Een jankende Ferry de Bont zou het één van mijn mooiste dagen ooit maken.quote:Op zondag 2 juni 2024 13:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoe leuk zou jij het vinden als NAC er nu met 5-0 af gaat op dat papieren veldje en al die dronken NAC-supporters in tranen achterblijven?
Ik doe met je mee.quote:Op zondag 2 juni 2024 13:25 schreef PotjeSambal het volgende:
Dit wordt 5-1 voor excelsior. En 10-9 in de pingels. Piebe-god
In Kralingen is het stil op straat in die zin dat ze daar geen fuck geven wat Excelsior doet?quote:Op zondag 2 juni 2024 16:49 schreef Caland het volgende:
Nu een heel dorp in Brabant volstaat met dronken mannen die een guess who’s back shirtje aanhebben hoop ik eigenlijk weer dat Excelsior met 5-0 wint
Uitverkocht huis.quote:Op zondag 2 juni 2024 16:57 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
In Kralingen is het stil op straat in die zin dat ze daar geen fuck geven wat Excelsior doet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |