abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213891804
En (radio-) DJ.
Aldus.
pi_213892161
Mijnheer is geen DJ, komt uit de Commonwealth.
Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
pi_213892508
En zijn naam refereert aan een voor de voortbeweging essentieel lichaamsdeel? Of zijn we daar nu klaar mee?
pi_213892608
Nee & Nee

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_213894333
Dat is de (altijd wat onverklaarbaar optimistische) lach van een Australiër.
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
pi_213894701
Verdomd. Dit is de lach van iemand die oprecht blij kan zijn met de aanleg van een waterleiding, of een nieuwe schuur; niet gehinderd door welke avondlandelijke schaduwgedachte dan ook. Een wonderlijk volkje.
pi_213897747
quote:
2s.gif Op donderdag 13 juni 2024 17:53 schreef pyl het volgende:
Dat is de (altijd wat onverklaarbaar optimistische) lach van een Australiër.
Het is geen lelijke lach.
pi_213901568
Een succesvolle ... ehm ... kruidenier?
pi_213901818
Ik ruik wel een vermoeden van succes. En geld.
  vrijdag 14 juni 2024 @ 13:17:55 #110
71048 Tokay
makes your day!
pi_213903176
Een uitvinder?
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
pi_213906781
Australië check
Hij heeft het niet uitgevonden , wel groot gemaakt
Maar dat was in Californië

Geen kruiden, want het was ook soort van vervolgvraag
pi_213907298
Helder. Wat is dat met die 'vervolgvraag'? Ik wil natuurlijk iedereen ter wille zijn, maar in ons huishoudelijk reglement is hiervoor niks geregeld (Z? Input plz!) Hoe onderscheiden die zich van een normale vraag en hoe verhoudt zich deze tot de normale vervolgvragen - waarvan de antwoordverwachting schaterlachend zich boven de jaargrens beweegt?
pi_213907314
Ik heb dringend behoefte aan kaders.
  Trouwste user 2022 vrijdag 14 juni 2024 @ 20:41:50 #114
7889 tong80
Spleenheup
pi_213909208
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2024 17:38 schreef pipster het volgende:
Australië check
Hij heeft het niet uitgevonden , wel groot gemaakt
Maar dat was in Californië

Geen kruiden, want het was ook soort van vervolgvraag
Smile (Beach Boy) voet, surfplank ?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_213911620
We komen in de buurt, heeft met surfen te maken, maar dan vooral voor en na het surfen.
pi_213915634
Mijnheer is teenslipperproducent?
pi_213916422
Nee geen teenslippers, het is echt wel iets wat van down under komt.
pi_213920924
quote:
4s.gif Op vrijdag 14 juni 2024 18:26 schreef Gellius het volgende:
Helder. Wat is dat met die 'vervolgvraag'? Ik wil natuurlijk iedereen ter wille zijn, maar in ons huishoudelijk reglement is hiervoor niks geregeld (Z? Input plz!) Hoe onderscheiden die zich van een normale vraag en hoe verhoudt zich deze tot de normale vervolgvragen - waarvan de antwoordverwachting schaterlachend zich boven de jaargrens beweegt?
Weimig. Ik vind alleen ergens in een addendum terug dat plaatjes voor dummies in die dummie-topic horen en plaatjes voor genieën in die genieën-topic horen.
Aldus.
pi_213921017
Dat snap ik, die reglementen zijn natuurlijk stokoud. Maar we kunnen toch wel even on the fly een stukje beleid maken - even hoogover?
pi_213940531
Ik denk dat zeker een groot van de vrouwelijke populatie deze “lelijke “ dingen een paar in de kast heeft (gehad).
pi_213940947
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2024 21:55 schreef pipster het volgende:
Ik denk dat zeker een groot van de vrouwelijke populatie deze “lelijke “ dingen een paar in de kast heeft (gehad).
Mijn lieftallige @sacha denkt dat mijnheer Shane Stedman is, de uitvinder van de Uggs. Hierbij wil zij wel laten aantekenen dat zij daarvan nooit een paar in de kast, laat staan aan haar voeten, heeft gehad.
  zondag 16 juni 2024 @ 23:09:46 #122
71048 Tokay
makes your day!
pi_213941827
Ah ja, dit was een vervolgplaatje op mijn Turks/Nederlandse schoenenmevrouw.
Uit Australië komen inderdaad van oorsprong de Uggs. Ik beken zonder schaamte dat ik van dat merk 1 paar enkellaarsjes mét knoopsluiting bezit, die ik soms nog in de winter draag. Ik vind ze eerlijk gezegd wel schattig. :@ :D
De naam van meneer ken ik niet, maar dat zal dus de naam zijn die @Scrutinizer oppert.
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
pi_213944098
De naam van dit heerschap is niet Shane Stedman, die heeft de schoen kennelijk voor het eerst geclaimd, maar er zat al iemand voor die dat ook beweerd. Deze meneer heeft het dus verder ontwikkeld tot wat wij nu kennen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_213944761
Dag pipster, even buiten de Statuten en het Huishoudelijk Reglement om (de formele verwoording en vindplaatsen in artikelen laat ik aan Z, waar ze in goede handen zijn): googlen is hier geoorloofd. De geplaatste plaatjes willen nogal eens obscuur zijn immers. De truc voor de plaatser is juist om in de hints wel iets, maar niet teveel prijs te geven, zodat de raders niet zomaar even het antwoord op internet kunnen vinden.
(Op googlen naar plaatjes staat een gang naar de guillotine overigens.)
pi_213945099
Dat deze man Brian Smith heet, is nu dus helemaal niet zo moeilijk te vinden. Als bedenker van het minst charmante vrouwelijke kledingstuk sinds de burka, had Smith ook wel een gang naar de guillotine verdiend, trouwens - liefst voorafgaand aan zijn "uitvinding".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')