SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
Het is geen lelijke lach.quote:Op donderdag 13 juni 2024 17:53 schreef pyl het volgende:
Dat is de (altijd wat onverklaarbaar optimistische) lach van een Australiër.
Smile (Beach Boy) voet, surfplank ?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:38 schreef pipster het volgende:
Australië check
Hij heeft het niet uitgevonden , wel groot gemaakt
Maar dat was in Californië
Geen kruiden, want het was ook soort van vervolgvraag
Weimig. Ik vind alleen ergens in een addendum terug dat plaatjes voor dummies in die dummie-topic horen en plaatjes voor genieën in die genieën-topic horen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:26 schreef Gellius het volgende:
Helder. Wat is dat met die 'vervolgvraag'? Ik wil natuurlijk iedereen ter wille zijn, maar in ons huishoudelijk reglement is hiervoor niks geregeld (Z? Input plz!) Hoe onderscheiden die zich van een normale vraag en hoe verhoudt zich deze tot de normale vervolgvragen - waarvan de antwoordverwachting schaterlachend zich boven de jaargrens beweegt?
Mijn lieftallige @sacha denkt dat mijnheer Shane Stedman is, de uitvinder van de Uggs. Hierbij wil zij wel laten aantekenen dat zij daarvan nooit een paar in de kast, laat staan aan haar voeten, heeft gehad.quote:Op zondag 16 juni 2024 21:55 schreef pipster het volgende:
Ik denk dat zeker een groot van de vrouwelijke populatie deze “lelijke “ dingen een paar in de kast heeft (gehad).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |