Snelle!quote:
Deze niet Nederlandse mevrouw doet ‘iets’ in de politiek?quote:
Ja maar nee.quote:Op donderdag 20 juni 2024 13:08 schreef pyl het volgende:
Ze heeft de gelijkhebberige blik van een Brusselse bureaucraat. Niet dat ik principiële bezwaren tegen de EU heb hoor.
Ik ook, altijd kapper willen worden.quote:Op donderdag 20 juni 2024 16:12 schreef Z het volgende:
Is iemand dat niet altijd beide? Ik vind haar okay.
Het is een luit (of een teorbe, maar die hebben doorgaans 8 snaren terwijl ik er hier 6 tel) maar voor mijnheer was het bespelen daarvan slechts tijdverdrijf en daarom doet het er inderdaad niet erg toe.quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:17 schreef Z het volgende:
Is het een teorbe of doet dat er niet zoveel toe?
Je hebt gelijk. Een teorbe it is. En nog steeds doet het er niet toequote:Op donderdag 20 juni 2024 22:37 schreef Z het volgende:
Staat bij een luit de kam niet altijd haaks op de nek? Er zweven ook wat snaren boven de nek lijkt het.
Prentenboeken, vermoed ik.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:14 schreef Gellius het volgende:
Al die dunne boekjes op de plank duiden er in ieder geval op dat we hier te maken hebben met een heerschap dat weliswaar niet geheel onontwikkeld is, maar waarvan we qua intellect ook niet gelijk al te overspannen verwachtingen moeten koesteren?
Zeker niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:21 schreef Tokay het volgende:
Meneer de kinderboekenschrijver illustreerde zijn eigen werk?
Van een contemporanist verwacht ik meer dan dat.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 12:15 schreef pyl het volgende:
Overigens heb ik geen idee van wie er op dat plaatje de teorbe bespeelt. Maar dat doet er niet toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |