Je kan zien wat iemand voorspeld heeft als de wedstrijd begonnen is.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:02 schreef Mortaxx het volgende:
Ik wil ook even melden dat mensen die hun voorspelling afschermen domme sukkels zijn
Zodat je stiekem kan afkijken zekerquote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:02 schreef Mortaxx het volgende:
Ik wil ook even melden dat mensen die hun voorspelling afschermen domme sukkels zijn
Plekje 5, primaquote:Op zondag 16 juni 2024 10:23 schreef maxi-mus het volgende:
[ afbeelding ]
De leider na twee dagen is @:capuchon_jongen (samen met MBO)! Vandaag wederom drie wedstrijden, er kan dus vanavond alweer een hoop anders zijn. Neem een oranjetompouce, zet een oranje hoed op uw hoofd en ga rustig zitten voor de voorspellingen.
Oooh, ik vroeg me al af waar je gebleven was. Jij bent goed bezig!quote:Op maandag 17 juni 2024 11:08 schreef Mickytjuh het volgende:
Ow ja ik heb mijn naam veranderd naar MBO
Want ik doe ook op mijn werk mee met de pool en die hoeven niet te weten wie ik op Internet ben![]()
Duss uhh
Ik sta bovenaan
Jij ook!!!! Jij kan na vanavond gewoon boven mij staan!!quote:Op maandag 17 juni 2024 12:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oooh, ik vroeg me al af waar je gebleven was. Jij bent goed bezig!
Ik geef les op het MBO dus ik vind het niet erg dat MBO op 1 staatquote:Op maandag 17 juni 2024 12:37 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Jij ook!!!! Jij kan na vanavond gewoon boven mij staan!!
Sorry zie nu pas dat ik de verkeerde subleage heb gekozen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gedaan.
Ik accepteer mensen trouwens in de subleague nog tot morgenmiddag. Mensen die wachten met joinen tot ze een hoge score hebben vind ik namelijk droeftoeters.
Dat kan gebeuren, ik heb je geaccepteerd.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:53 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Sorry zie nu pas dat ik de verkeerde subleage heb gekozen.
Had voor forum-fok aangemeld
Als het niet meer kan is het jammer
Volgende ronde beter.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:22 schreef Fok-it het volgende:
De gehele eerste speelronde geen enkele uitslag goed voorspeld. Speelronde 2 van start en Albanië houdt de streak er nog even in
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |