abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213729379
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2024 18:26 schreef Ulx het volgende:

[..]
En een onderzoek is gestart dus hoeft men dat in Den Haag niet te doen.
Dat is ook de enige reden voor dat onderzoek. In Israël is de kans groter dat je voor het aanrijden van een zwerfkat meer straf krijgt dan voor het afknallen van een Palestijns kind.
pi_213729611
quote:
14s.gif Op woensdag 29 mei 2024 20:52 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Dank voor de bevestiging dat Israël inderdaad geen haar beter is dan Hamas.
_O-

Als dat zo was geweest was er geen Palestijn meer in leven geweest.

Stop daar toch eens mee, met die vervelende slachtofferrol.
Intolerant voor intolerantie
  Moderator donderdag 30 mei 2024 @ 08:04:10 #53
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_213729623
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2024 20:39 schreef havanagila het volgende:

[..]
Verschrikkelijk. Maar dat gebeurd incidenteel. Hamas dictatuur executeert met regelmaat.

En die krijgen gewoon hun zin nu.
Dat doet Israël ook, onlangs nog een vluchtelingenkampje.

oH nEe DaT wAs EeN oNgElUkjE
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_213729639
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2024 20:59 schreef Mutant01 het volgende:
Ondertussen wereldwijde protesten, steeds vaker, steeds groter.
En het haalt niets uit, hoe hard je er ook op hoopt. :)

Israël stopt niet voor het klaar is met terroristen ruimen. Hoeveel useful idiots er ook lopen te blèren.
Intolerant voor intolerantie
pi_213729720
De Palestijnen proberen te bevrijden van Hamas, zo kun je het ook bekijken. Is lastig voor velen...
  donderdag 30 mei 2024 @ 08:46:39 #56
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213729858
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2024 07:18 schreef Chadi het volgende:

[..]
Dat is ook de enige reden voor dat onderzoek. In Israël is de kans groter dat je voor het aanrijden van een zwerfkat meer straf krijgt dan voor het afknallen van een Palestijns kind.
Dat is niet waar. In Israël worden militairen voor de rechtbank gedaagd en gestraft voor gevallen waarbij de geweldsinstructie is overtreden. Er zullen er ongetwijfeld door de mazen van de wet glippen zoals bij alle misdaden, maar die wet is er tenminste.

In Gaza wordt je op een pickuptruck juichend onthaald als je een Joods kind opblaast.
  donderdag 30 mei 2024 @ 09:09:44 #57
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213730084
twitter

Niet dat je er iets aan hebt als slachtoffer...
pi_213730107
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2024 09:09 schreef Qarrad het volgende:
[ x ]
https://www.israelnieuws.(...)roorzaakte-een-secun
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 30 mei 2024 @ 09:42:51 #59
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_213730317
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2024 06:02 schreef VoMy het volgende:

[..]
Nee, dat kwam van een klein groepje mensen dat op Israël stemde tijdens het ESF. Zoveel mensen stemmen er niet hoor.
Bron
  donderdag 30 mei 2024 @ 09:44:47 #60
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_213730327
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2024 09:09 schreef Qarrad het volgende:
[ x ]
Wie maakt er nou een basis 200 meter van je vluchtelingen af
  donderdag 30 mei 2024 @ 09:58:49 #61
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213730419
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2024 09:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Nou, dat is een heel moeilijk raadsel!
Zou het...een terroristische organisatie kunnen zijn die haar eigen burgers inzet om de publieke opinie te beïnvloeden en die de dood verheerlijkt? Kan even niet op de naam komen.
  donderdag 30 mei 2024 @ 10:03:09 #62
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_213730457
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2024 09:58 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Zou het...een terroristische organisatie kunnen zijn die haar eigen burgers inzet om de publieke opinie te beïnvloeden en die de dood verheerlijkt? Kan even niet op de naam komen.
Die lui die de hele tijd "From the river to the sea" roepen en hier ook op universtiteiten de boel op stelten zetten?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_213730568
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2024 09:58 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Zo'n onderzoek zou ik wel in de Nederlandse media verwachten!
pi_213730624
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2024 09:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Wie propt er nou 1-1,5 miljoen mensen op 35 km2? Als dit niet al de zoveelste leugen van Israël is, die wapens zullen daar eerder gelegen hebben dan de vluchtelingen. Alsnog vrij dicht op bewoond gebied natuurlijk, dat zeker.
What Would Goku Do
  donderdag 30 mei 2024 @ 10:17:49 #65
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213730637
quote:
11s.gif Op donderdag 30 mei 2024 10:12 schreef Aether het volgende:

[..]
Zo'n onderzoek zou ik wel in de Nederlandse media verwachten!
Diezelfde Nederlandse media die wél bericht over de burgers die Rafah wanhopig proberen te ontvluchten en níét over het feit dat er inmiddels 900k geëvacueerd zijn?

Weet je waar ik echt cynisch van word: dat je voor een beetje feitelijke informatie vooral afhankelijk bent van bronnen met een politieke oriëntatie of een agenda die niet echt fris is. Ik ben de laatste die cynisch wil doen over de journalistiek of wil horen over censuur of sturing van informatie op ideologische gronden want voor je het weet zit je in de bubbel van omvolking! taqiyyah! enge moezelmannen overal! maar ze maken het me niet makkelijk momenteel.
pi_213730802
Zie ik mist? Het ene artikel heeft het over een afstand van 1,7 kilometer van de humanitaire zone, het rapport heeft het over een kilometer en de tweet van qarrad staat een plaatje met unrwa camp op 180 meter. Het unrwa camp staat vast en zeker niet op de gewenste locatie, hebben die vluchtelingen dan maar pech?
pi_213730905
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2024 10:33 schreef opgebaarde het volgende:
Zie ik mist? Het ene artikel heeft het over een afstand van 1,7 kilometer van de humanitaire zone, het rapport heeft het over een kilometer en de tweet van qarrad staat een plaatje met unrwa camp op 180 meter. Het unrwa camp staat vast en zeker niet op de gewenste locatie, hebben die vluchtelingen dan maar pech?
In dit geval lijkt het er inderdaad op dat ze pech hadden.
  donderdag 30 mei 2024 @ 11:06:26 #68
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_213731089
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2024 00:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Weer een vergelijking die nergens op slaat. Vecht voor je rechten niks mis mee maar gedraag je en ga niet slopen en geweld gebruiken. Gek idee misschien maar daardoor krijgen mensen een graf hekel aan je.
nee boeren hadden alle recht om voor zichzelf op te komen en werden geframed in de media als gewelddadig terwijl de overheid met Van der Wal voorop ze gedwongen wou uitkopen (met een lage taxatie)

Hier is een boer die niet voor zichzelf kon opkomen

pi_213731645
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2024 18:18 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Dit 'Gotcha!' moment zou vast meer indruk gemaakt hebben wanneer ik wit blank was geweest.
Waarom zou iemand indruk willen maken op een anoniem forum? Ik denk dat me mij verkeerd begreep of dat ik niet helemaal duidelijk was met wat ik bedoelde
  donderdag 30 mei 2024 @ 12:37:14 #70
8369 speknek
Another day another slay
pi_213731807
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2024 08:27 schreef Tjoent het volgende:
De Palestijnen proberen te bevrijden van Hamas, zo kun je het ook bekijken. Is lastig voor velen...
Bevrijden op de manier dat de Russen de Russischtalige Oekrainers bevrijdt.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_213731940
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2024 12:37 schreef speknek het volgende:

[..]
Vanuit Russisch perceptie, hebben zij daar dan ook gewoon gelijk in. Alleen is het in ons belang om Oekraine te steunen.
pi_213731989
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2024 10:17 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Diezelfde Nederlandse media die wél bericht over de burgers die Rafah wanhopig proberen te ontvluchten en níét over het feit dat er inmiddels 900k geëvacueerd zijn?

Weet je waar ik echt cynisch van word: dat je voor een beetje feitelijke informatie vooral afhankelijk bent van bronnen met een politieke oriëntatie of een agenda die niet echt fris is. Ik ben de laatste die cynisch wil doen over de journalistiek of wil horen over censuur of sturing van informatie op ideologische gronden want voor je het weet zit je in de bubbel van omvolking! taqiyyah! enge moezelmannen overal! maar ze maken het me niet makkelijk momenteel.
Het is ook wel beetje cynisch om te doen alsof het 'evacueren' van die mensen een soort engelendaad is.
pi_213731994
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2024 12:37 schreef speknek het volgende:

[..]
Hele slechte vergelijking dit.
pi_213732016
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2024 12:58 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Hele slechte vergelijking dit.
Dat hangt volledig af vanuit welke kant je het bekijkt.
pi_213732026
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2024 13:00 schreef theunderdog het volgende:

[..]
De werkelijke kant of de leugenachtige Russische kant?
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_213732036
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2024 13:01 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
De werkelijke kant of de leugenachtige Russische kant?
Er is geen 'werkelijke' kant. Geopolitiek is niet zoiets als wiskunde.

Het is allemaal perceptie. En ik hanteer 'de westerse' perceptie. Waarin Oekraine moet worden gesteund.
pi_213732057
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2024 13:00 schreef theunderdog het volgende:

[..]
ander conflict, andere grondslag, ander verloop.

[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2024 13:04:51 ]
pi_213732058
https://x.com/yairlapid/status/1795873341233901611

Kanaal 14, pro-Netanyahu media gingen bijhouden of er meer linkse of rechtse Israeli's waren vermoord op 7 oktober. Wat bleek? meer linkse. En hiermee kwamen ze tot de conclusie dat 'rechts zijn' je leven kan redden.
pi_213732065
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2024 13:04 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
ander conflict, andere grondslag, ander verloop.
Elk conflict is anders. Maar toch durf ik met nadere zekerheid te stellen dat de gemiddelde Gazaanse-Palestijn zich nu niet 'bevrijd' voelt, dankzij de bombardementen van Israel.
pi_213732083
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2024 13:05 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Elk conflict is anders. Maar toch durf ik met nadere zekerheid te stellen dat de gemiddelde Gazaanse-Palestijn zich nu niet 'bevrijd' voelt, dankzij de bombardementen van Israel.
Vast niet, maar er daar houdt het verband wel op. Israel is ook niet bezig met het bevrijden van Palestijnen maar met het uitvegen van Hamas en dat doen ze behoorlijk rücksichtslos.
pi_213732117
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2024 13:08 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Vast niet, maar er daar houdt het verband wel op. Israel is ook niet bezig met het bevrijden van Palestijnen maar met het uitvegen van Hamas en dat doen ze behoorlijk rücksichtslos.
Yup. Ze halen rücksichtslos in de war met efficiëntie.

Voor mij staan er daardoor nog twee mogelijkheden open: 1: Ze willen Hamas wel echt uitschakelen, maar kwamen niet verder dan 'jaaaa, laten we gewoon bommen gooien, komt vanzelf wel goed!' of: het is het hele plan om Gaza onleefbaar te maken, maar Hamas intact te houden.

Want Hamas bestaat gewoon nog, en niet zo'n beetje ook. Tel Aviv werd laatst weer bestookt met raketten. .
pi_213732149
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2024 08:46 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Dat is niet waar. In Israël worden militairen voor de rechtbank gedaagd en gestraft voor gevallen waarbij de geweldsinstructie is overtreden. Er zullen er ongetwijfeld door de mazen van de wet glippen zoals bij alle misdaden, maar die wet is er tenminste.

In Gaza wordt je op een pickuptruck juichend onthaald als je een Joods kind opblaast.
Die wet mag er dan op papier wel zijn maar er zit een behoorlijke discrepantie tussen het aantal IDF soldaten dat Palestijnen dood zonder geldige reden vs het aantal berechtingen dat er plaatsvind voor die soldaten. The Guardian had in 2005 (verouderde bron, maar desalniettemin nog steeds feitelijk) een artikel waarin er stond dat 3,629 Palestijnen in vijf jaar tijd waren gedood, en 131 soldaten zijn onderzocht en daarvan maar 7 in totaal in de gevangenis gezet.

Het is heel naïef om te denken dat Israël’s rechtsysteem IDF soldaten zwaar gaat straffen als ze een Palestijn doden. Die wet is puur als imago en argumentatie bedoeld om te laten zien ‘kijk, maar wij zijn wel een eerlijke rechtsstaat’. De praktijk bewijst 9 vd 10 keer toch echt wel anders. Helemaal in deze tijd.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_213732182
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2024 20:39 schreef havanagila het volgende:

[..]
Verschrikkelijk. Maar dat gebeurd incidenteel.

Oepsie!
pi_213732183
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2024 13:17 schreef Nexum het volgende:

[..]
Die wet mag er dan op papier wel zijn maar er zit een behoorlijke discrepantie tussen het aantal IDF soldaten dat Palestijnen dood zonder geldige reden vs het aantal berechtingen dat er plaatsvind voor die soldaten. The Guardian had in 2005 (verouderde bron, maar desalniettemin nog steeds feitelijk) een artikel waarin er stond dat 3,629 Palestijnen in vijf jaar tijd waren gedood, en 131 soldaten zijn onderzocht en daarvan maar 7 in totaal in de gevangenis gezet.

Het is heel naïef om te denken dat Israël’s rechtsysteem IDF soldaten zwaar gaat straffen als ze een Palestijn doden. Die wet is puur als imago en argumentatie bedoeld om te laten zien ‘kijk, maar wij zijn wel een eerlijke rechtsstaat’. De praktijk bewijst 9 vd 10 keer toch echt wel anders. Helemaal in deze tijd.
Uiteraard. Maar dat is toch logisch?
pi_213732213
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2024 13:13 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Voor mij staan er daardoor nog twee mogelijkheden open: 1: Ze willen Hamas wel echt uitschakelen, maar kwamen niet verder dan 'jaaaa, laten we gewoon bommen gooien, komt vanzelf wel goed!' of: het is het hele plan om Gaza onleefbaar te maken, maar Hamas intact te houden.

Want Hamas bestaat gewoon nog, en niet zo'n beetje ook. Tel Aviv werd laatst weer bestookt met raketten. .
Denk vooral dat eerste. Alle nuance en redelijkheid overboord en slopen wat je slopen kan. Als we toch in metaforen denken, de buurman die je bal niet alleen lek steekt maar je gehele schuur in de fik zet.
pi_213732234
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2024 13:27 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Denk vooral dat eerste. Alle nuance en redelijkheid overboord en slopen wat je slopen kan. Als we toch in metaforen denken, de buurman die je bal niet alleen lek steekt maar je gehele schuur in de fik zet.
Ja, alleen heeft die buurman dan tenminste ook de bal. Israel heeft vooral infrastructuur en ziekenhuizen + duizenden burgers.
pi_213732490
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2024 13:22 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Uiteraard. Maar dat is toch logisch?
Wat maakt dat logisch?
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_213732566
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2024 13:13 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Hamas leeft erg op in Europa, maar krijgt serieuze klappen in Gaza. En terecht. Het aantal raketten op Israël neemt wel af. De Iron Dome werkt prima, wat een domper is voor de antisemieten.

Maar Israël is zeker nog niet klaar, er moeten nog meer Hamas tuig opgeruimd worden. En tunnels opgeblazen.

Zie Berlijn 1945, je moet tot het gaatje.
pi_213732570
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2024 13:22 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Oepsie!
Zie je ook zulke artikelen van Hamas?

Oh wacht....
pi_213732652
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2024 14:22 schreef Homey het volgende:

[..]
Zie je ook zulke artikelen van Hamas?

Oh wacht....
Het argument is dat het bij het welwillende Israël slechts 'incidenteel' is. Keer op keer.

Het best getrainde en meest gedisciplineerde leger ter wereld pleegt 'per ongeluk' oorlogsmisdaden op burgers, no biggie.
  donderdag 30 mei 2024 @ 14:42:21 #91
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_213732770
Antifa
pi_213732851
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2024 14:34 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:

[..]
Het argument is dat het bij het welwillende Israël slechts 'incidenteel' is. Keer op keer.

Het best getrainde en meest gedisciplineerde leger ter wereld pleegt 'per ongeluk' oorlogsmisdaden op burgers, no biggie.
Heb je de "foutjes" zelf wel gelezen? 8 stuks, waarvan 2 eigen gijzelaars of soldaten zijn gedood, lijkt mij sowieso geen bewustje en een foutieve foto van een Hamas leider, nou wat een oorlogsmisdaden. Blijven er 5 over, 5 stuks waar fouten zijn gemaakt in een maandenlange oorlog, in een dichtbevolkt gebied, waarbij Hamas zich schuil houd onder de bevolking dankzij diezelfde bevolking en ook nog in burgerkledij loopt, dan vind ik het aantal "per ongelukjes" wat Israël heeft toch reuze meevallen en dan kun je oprecht spreken van incidenten.

Hoewel ik weet dat het nutteloze informatie is voor de genocide schreeuwers, die blijven in hun bubbel zitten.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_213732896
Hoe artikelen vandaag de dag in de "enige democratie in de regio" worden uitgebracht _O- zowel in print als online

twitter

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_213732912
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2024 14:49 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Heb je de "foutjes" zelf wel gelezen? 8 stuks, waarvan 2 eigen gijzelaars of soldaten zijn gedood, lijkt mij sowieso geen bewustje en een foutieve foto van een Hamas leider, nou wat een oorlogsmisdaden. Blijven er 5 over, 5 stuks waar fouten zijn gemaakt in een maandenlange oorlog, in een dichtbevolkt gebied, waarbij Hamas zich schuil houd onder de bevolking dankzij diezelfde bevolking en ook nog in burgerkledij loopt, dan vind ik het aantal "per ongelukjes" wat Israël heeft toch reuze meevallen en dan kun je oprecht spreken van incidenten.

Hoewel ik weet dat het nutteloze informatie is voor de genocide schreeuwers, die blijven in hun bubbel zitten.
Mijn indruk is dat jij evengoed muurvast zit in je alles-wat-Israel-doet-is-sowieso-terecht-bubbel.
  donderdag 30 mei 2024 @ 14:57:17 #95
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_213732938
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2024 14:49 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Heb je de "foutjes" zelf wel gelezen? 8 stuks, waarvan 2 eigen gijzelaars of soldaten zijn gedood,
Dat is een extra sterk signaal dat het beleid eerst schieten, dan kijken is. Ter verduidelijking: dat is niet positief.
Antifa
pi_213733021
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2024 14:57 schreef VoMy het volgende:

[..]
Dat is een extra sterk signaal dat het beleid eerst schieten, dan kijken is. Ter verduidelijking: dat is niet positief.
Maar ze zijn al meer dan een half jaar aan het schieten, dan kijken ze blijkbaar pas, en het gaat dus in 99% van de gevallen goed, gezien ze maar 5 artikeltjes na maandenlange "genocide" hebben kunnen vinden. Procentueel gezien maakt Israël heel wat minder burgerslachtoffers dan Hamas, welke zich natuurlijk wel bewust op onschuldige burgers gericht heeft.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tekaschi op 30-05-2024 15:10:50 ]
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_213733078
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2024 15:04 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Maar ze zijn al meer dan een half jaar aan het schieten, dan kijken ze blijkbaar pas, en het gaat dus in 99% van de gevallen goed, gezien ze maar 5 artikeltjes na maandenlange "genocide" hebben kunnen vinden. Procentueel gezien maakt Israël heel wat minder burgerslachtoffers dan Hamas, welke natuurlijk wel bewust op onschuldige burgers gericht had.
Absoluut gezien heeft Israël natuurlijk al veel meer Palestijnse burgers afgeslacht als Hamas ooit gedaan heeft. :')
pi_213733134
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2024 15:04 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Maar ze zijn al meer dan een half jaar aan het schieten, dan kijken ze blijkbaar pas, en het gaat dus in 99% van de gevallen goed, gezien ze maar 5 artikeltjes na maandenlange "genocide" hebben kunnen vinden. Procentueel gezien maakt Israël heel wat minder burgerslachtoffers dan Hamas, welke zich natuurlijk wel bewust op onschuldige burgers gericht heeft.
Dit zijn slechts acht gevallen waarbij Israël zelf naar buiten trad met "oeps foutje" om negatieve PR te spinnen, dus niet alle gevallen waarbij burgers, journalisten en dokters omkwamen. Maar jij wringt je meteen in allerlei bochten om te doen alsof er dus toch niet zo veel aan de hand is. _O-
pi_213733322
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2024 15:19 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:

[..]
Dit zijn slechts acht gevallen waarbij Israël zelf naar buiten trad met "oeps foutje" om negatieve PR te spinnen, dus niet alle gevallen waarbij burgers, journalisten en dokters omkwamen. Maar jij wringt je meteen in allerlei bochten om te doen alsof er dus toch niet zo veel aan de hand is. _O-
En dan te bedenken dat dit soort oopsies ook vóór 7 oktober al schering en inslag waren. Vooral in relatie tot journalisten en stenengooiende jongeren.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_213733465
quote:
Sweden expected to confirm Mossad revelation that Iran is behind attacks on Israeli embassies
https://www.timesofisrael(...)n-israeli-embassies/

The Swedish Security Service, or SÄPO, and the Swedish government will hold a press conference at 3:45 p.m. local time, or 4:45 p.m. Israel time, to discuss the Mossad revelation that Iran is behind a string of attacks on Israeli embassies in Europe, including in Stockholm.

Justice Minister Gunnar Strömmer will make a statement alongside Daniel Stenling, head of counterintelligence at the Security Police, and Hampus Nygårds, deputy head of the National Operative Department, according to a Swedish government announcement.

A local source tells The Times of Israel that Sweden is expected to confirm the Israeli account.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')