Indeedquote:
Ik vraag het juist omdat ik me irriteer aan iedereen om me heen die alweer doet alsof 'we' wel even terug naar de eredivisie gaan. Terwijl ik denk; het is nac. Die gaan het echt wel weer verkloten vroeg of laat.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp jij en die gasten uit Breda het principe van een finale niet. Je doet alsof NAC begint met een voorsprong ofzo.
Die andere user gaf voorafgaand aan de wedstrijd Excelsior 60% om het tweeluik te winnen en NAC 40% en nu ze met 1-0 voorstaan is het iets van omgedraaid.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:21 schreef Japepk het volgende:
[..]
Indeed
[..]
Ik vraag het juist omdat ik me irriteer aan iedereen om me heen die alweer doet alsof 'we' wel even terug naar de eredivisie gaan. Terwijl ik denk; het is nac. Die gaan het echt wel weer verkloten vroeg of laat.
Kan me niet herinneren dat ze ooit een goed grasmat haddenquote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:24 schreef hhh38 het volgende:
NAC mag hun grasmat wel vervangen als ze promoveren, de plaggen vliegen in het rond
Van Gassel en Parrotquote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:31 schreef LordVoldermort het volgende:
Excelsior heeft best een paar leuke spelers voor een nummer 16
Eerste seizoenshelft speelde dan ook goed. Weet niet wat er daarna is gebeurd.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:31 schreef LordVoldermort het volgende:
Excelsior heeft best een paar leuke spelers voor een nummer 16
Daar zijn nu vast betere technieken voor dan de laatste keer dat ze in de Eredivisie speelden. Veel clubs hebben een hybride grasmat volgens mij.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat ze ooit een goed grasmat hadden
Blessures, gezeur met een speler die niet weg mocht en als je een paar kleer verliest kun je zomaar in de problemen komen. Of men speelt voetbal dat beter werkt in warmere periodes.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eerste seizoenshelft speelde dan ook goed. Weet niet wat er daarna is gebeurd.
Ajax heeft ook al heel lang hybride maar toch glij je daar vaak uit of vliegen de plaggen ook eruit.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daar zijn nu vast betere technieken voor dan de laatste keer dat ze in de Eredivisie speelden. Veel clubs hebben een hybride grasmat volgens mij.
Reflexengenotquote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:44 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat een debiel ben je dan. Laat die bal in de goal gaan
Op dat moment heb je niet de helderheid om dat te bedenken. Zoveel tijd heb je ook niet.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:44 schreef LordVoldermort het volgende:
Reflex, don't do itquote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:44 schreef LordVoldermort het volgende:
Je hoeft ook niet bewust met je arm opzij te gaan. Zit nog wel verschil in.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Op dat moment heb je niet de helderheid om dat te bedenken. Zoveel tijd heb je ook niet.
Dat is gewoon een reflexquote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:45 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet bewust met je arm opzij te gaan. Zit nog wel verschil in.
Excelsior heeft geen supportersquote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:46 schreef Zipportal het volgende:
https://x.com/excelsiorrdam
Reageert niemand op die tweets. Gewoon.
Zei deze week al ergens dat ik hem overrated vondquote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:48 schreef LordVoldermort het volgende:
En die riep voor de wedstrijd dat hij een stap omhoog wou.
Dat deed NEC ook een paar jaar terug en die zijn wel een toevoeging voor de eredivisiequote:
Misschien winnen ze thuis weer met 7-1 .quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:49 schreef Caland het volgende:
We kunnen voorzichtig stellen dat Excelsior een probleem heeft
Door die Boekhoorn die alles betaald ja.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat deed NEC ook een paar jaar terug en die zijn wel een toevoeging voor de eredivisie
Dat doet ‘ie al 20 jaarquote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:51 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Door die Boekhoorn die alles betaald ja.
NAC heeft nog steeds geen geld toch?
quote:
Heerenveen promoveerde ooit als nummer 16 van de eerste divisie naar de eredivisiequote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat deed NEC ook een paar jaar terug en die zijn wel een toevoeging voor de eredivisie
NAC is geen NECquote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij het scheiden van de markt...quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Corners nekken Excelsior
Fouten nekken NAC
Stagiair heeft niet zoveel inspiratie bij ESPN
Dan ken je Piebe-Guido niet.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:47 schreef Goudenkomkommer het volgende:
[..]
Excelsior heeft geen supporters
Gisteren maakte Bochum een thuis nederlaag van 0-3 met 0-3 goed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |