SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
½Bootje laat zo wel losquote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:04 schreef KinKiJan het volgende:
De eerste 'loslater' duurt langer dan bij EJVJL, daar liet Janet binnen de eerste minuut al los
Maar die moesten toen 24 uur volhouden voor max. aantal punten en mochten ze wisselen
Ja maar dat komt door z'n bondjequote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:08 schreef Chanel5 het volgende:
Geen doorzetter, geen ruggengraat
niks is goed, jaloers
Hier lijkt het Smeagol welquote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:12 schreef 5thencounter het volgende:
Dat enge mensje mag wel weg
[ afbeelding ]
Ja maken het weer spannend. Mailen zou niet nodig moeten zijn en de regie zou zelf binnen paar minuten met een mededeling (Lodewijk de fout in dus uitgeschakeld) moeten komen.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:29 schreef 5thencounter het volgende:
Aii Lo leunde.. foei zeg
"ze" gaan mailen
Klopt.. rekken.. mededeling, rennen naar de brievenbus, zwarte brief lezen.. alles ná de game natuurlijk voor de hoogste irritatiefactorquote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:39 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Ja maken het weer spannend. Mailen zou niet nodig moeten zijn en de regie zou zelf binnen paar minuten met een mededeling (Lodewijk de fout in dus uitgeschakeld) moeten komen.
Over de knop heen hangen en in slaap vallen had ook een mogelijkheid geweestquote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:42 schreef Charmian het volgende:
Was het een spelregel? Hand op de knop of de knop ingedrukt houden? Ik weet het niet meer.
Eigenlijk is Jan overbodig, bij EJVJL deden ze het ook zonder lijfelijk aanwezige presentator/trice. Dus deze opdracht gaat er net zo aan toe. Je zou alleen de knock-out/finales wel door hem kunnen laten presenteren.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 22:23 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Met de preview voor morgen zag je Lodewijk alweer in de slaapkamer, dus de opdracht duurt niet lang meer. Verder hele saaie aflevering ja. Zo krijg je de uitzendingen wel gevuld. Voor mijn gevoel zijn er steeds minder opdrachten per cyclus. Moest Jan verlofdagen opmaken?
Leek mij wraakactie omdat ze hem erbij gelapt hebben.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 22:23 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Met de preview voor morgen zag je Lodewijk alweer in de slaapkamer, dus de opdracht duurt niet lang meer. Verder hele saaie aflevering ja. Zo krijg je de uitzendingen wel gevuld. Voor mijn gevoel zijn er steeds minder opdrachten per cyclus. Moest Jan verlofdagen opmaken?
Dat denk ik dus ook..quote:Op woensdag 29 mei 2024 02:13 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Leek mij wraakactie omdat ze hem erbij gelapt hebben.
Ben nu aan 't terugkijken, maar moet effe het reclameblok door. Even horen of er nog iets bij gezegd was.quote:Op woensdag 29 mei 2024 12:28 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Tenzij ze 'buiten beeld' extra instructies hebben gehad lijkt Lodewijk niets fout te doen..
Overigens deel ik de mening van de lui die meteen wilde mailen: 'andersom hadden ze zelf ook meteen achter het toetsenbord gezeten'.
Ik denk dat haar ware aard idd steeds meer naar boven komt.. ze is niet zo lief en correct als ze zich al die tijd heeft voorgedaanquote:Op woensdag 29 mei 2024 12:21 schreef Gia het volgende:
Kainé lijkt recalcitranter te worden en meer dingen te doen en dan pas te denken. Knop drukken en kluisje pakken, nu, vrijwel zonder overleg gaan mailen. Gaat ze haar lieve maskertje laten vallen??
Ik vermoed dat ze succes heeft gehad met deze actie en dat daarom de slangen besluiten de hele loods wakker te houden vlak voor de knock-outs. Hopelijk gaat Sam niet over de schreef en scoort ze geen tweede gele kaart.
Maar wat ik dan raar vind: Wat wij zien, is toch van 3 dagen geleden of zo? Dus dan zitten ze pas op 25 mei ongeveer. Dan is het toch nog geen tijd voor de knock outs! Of slaan ze een paar dagen over, omdat deze knop proef te lang duurde?
Precies, hoofd, of zoals Eduardo eens met een enkele vinger deed voor Gerrit er pissig over werd, zou niks moeten uitmaken. Ingedrukt houden is dan nogal ruim. Ben ook wel benieuwd hoe dit aflooptquote:Op woensdag 29 mei 2024 13:48 schreef Gia het volgende:
Er wordt verder niets gezegd over het vast moeten houden van de knop met de hand, of alleen met de hand ingedrukt houden. Als je bestraft wordt voor het vasthouden met de onderarm, dan zouden anderen ook bestraft moeten worden, omdat ze ook met hun hoofd extra druk uitoefenden door met het hoofd op de handen te steunen.
Ben dus benieuwd naar de consequentie van het mailtje van Kainé. Wellicht krijgt ze haar zin, omdat ze het gemeld heeft en hadden anderen ook hun zin gekregen als ze de extra druk met het hoofd gemeld zouden hebben, wat ze niet hebben gedaan.
De Febo kan zeggen: "Hadden ze er maar over moeten mailen..." (Dus extra drukken met het hoofd op de handen)quote:Op woensdag 29 mei 2024 13:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Precies, hoofd, of zoals Eduardo eens met een enkele vinger deed voor Gerrit er pissig over werd, zou niks moeten uitmaken. Ingedrukt houden is dan nogal ruim. Ben ook wel benieuwd hoe dit afloopt
Tja het stond niet op het eerste scherm. Ze doen maar wat beste uitkomt voor het spelverloop. Kan je nagaan wat wij allemaal niet zien. Daarom zijn er ook geen streams, dan valt elke opdracht te betwisten. Nu kunnen ze het gewoon niet uitzenden en weten alleen de mensen achter de knoppen wat er ooit is gebeurd daarbinnen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 19:54 schreef Charmian het volgende:
Wat een kutprogramma. Ze zijn helemaal niet duidelijk in hun spelregels. En weer dat kutratje 'nee ik heb niet gemaild', maar zeg dan wel eerlijk dat je het aan die backstabbing bitch hebt aangegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |