Ideale afleidingsmanoeuvre waardoor de media niet bedeen Wilders afvallen als Dick Schoof Dick Schoof-achtige dingen doet. En dan te bedenken dat Wilders eerst Plasterk aan wilde stellen.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 17:40 schreef VoMy het volgende:
[..]
Pragmatisch, realistisch. Hands-on mentaliteit.
Je moet er gewoon van uitgaan dat je altijd en overal in de gaten wordt gehouden, dan kan het alleen maar meevallenquote:
Dick, mocht je hier meelezen. Ik ben nog een oude harddisk kwijt met een bitcoin wallet, die zou ik graag weer terugvinden. Dus mocht je weten waar die is, gaarne een dm.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:46 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Je moet er gewoon van uitgaan dat je altijd en overal in de gaten wordt gehouden, dan kan het alleen maar meevallen
Remco > Wout, dat blijkt maar weer.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[..]
Wout zou perfect in NWS mee kunnen posten.
Oei Remco zet WLR schaakmatquote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:10 schreef Aguero het volgende:
[..]
Remco > Wout, dat blijkt maar weer.
[ afbeelding ]
Zieltjes winnen. De leegte..quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:20 schreef Pistolero het volgende:
Noem me te cynisch, maar ik ga eigenlijk best wel slecht op al die bekende figuren uit binnen- en buitenland die nu dat AI-plaatje van Rafah op de socials gooien. Alsof die figuren ook maar iets om de hele situatie geven, alles voor de likes en het zieltjes winnen.
#jesuisrafahquote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:20 schreef Pistolero het volgende:
Noem me te cynisch, maar ik ga eigenlijk best wel slecht op al die bekende figuren uit binnen- en buitenland die nu dat AI-plaatje van Rafah op de socials gooien. Alsof die figuren ook maar iets om de hele situatie geven, alles voor de likes en het zieltjes winnen.
Remco moet dit natuurlijk posten van Oumi.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:20 schreef Pistolero het volgende:
Oumi > Sarah De Biequote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Remco moet dit natuurlijk posten van Oumi.
Pro-palestina, dat is echt een standpunt waar je lekker op binnen loopt op de socialsquote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:20 schreef Pistolero het volgende:
Zou Remco onder de plak zitten?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Remco moet dit natuurlijk posten van Oumi.
De dm's worden hier nogal matig opgeslagen en je IP-adres eveneens. Je krijgt gewoon een burner door je brievenbus gegooid en morgenmiddag om 15.00 een locatie per sms.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:51 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dick, mocht je hier meelezen. Ik ben nog een oude harddisk kwijt met een bitcoin wallet, die zou ik graag weer terugvinden. Dus mocht je weten waar die is, gaarne een dm.
Topservice!quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:29 schreef VoMy het volgende:
[..]
De dm's worden hier nogal matig opgeslagen en je IP-adres eveneens. Je krijgt gewoon een burner door je brievenbus gegooid en morgenmiddag om 15.00 een locatie per sms.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |