Relevant als hij derde keeper is.quote:Op woensdag 29 mei 2024 10:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jan Jongbloed keepte een WK-finale omdat Jan van Beveren afzegde en Piet Schrijvers geblesseerd raakt.
Robben zat er toch ook altijd bij.quote:Op woensdag 29 mei 2024 10:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe zit de man van glas er überhaupt bij![]()
Hermien heb jij eigenlijk ook leuke feitjes/verhalen/anekdotes van zeg maar na 1990?quote:Op woensdag 29 mei 2024 10:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jan Jongbloed keepte een WK-finale omdat Jan van Beveren afzegde en Piet Schrijvers geblesseerd raakt.
ik sla dit keer over, dure tijden.quote:Op woensdag 29 mei 2024 10:11 schreef maxi-mus het volgende:
- een Pimp abo van 6 maanden
- FOK-Full abo voor 6 maanden.
-een FOK! Basic abo voor 6 maanden
@:ggmm @:onlogisch @:coco @:scrummie
Wie wil wat sponsoren? Geen verplichting uiteraard. Dan zet ik het topic zo klaar.
Zeker. Die post ik vaak. Lees m'n laatste EK-columns maar.quote:Op woensdag 29 mei 2024 10:11 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hermien heb jij eigenlijk ook leuke feitjes van zeg maar na 1990?
Wat moet ik sponsorenquote:Op woensdag 29 mei 2024 10:11 schreef maxi-mus het volgende:
- een Pimp abo van 6 maanden
- FOK-Full abo voor 6 maanden.
-een FOK! Basic abo voor 6 maanden
@:ggmm @:onlogisch @:coco @:scrummie
Wie wil wat sponsoren? Geen verplichting uiteraard. Dan zet ik het topic zo klaar.
quote:Op woensdag 29 mei 2024 10:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Skere boi.
Ik sponsor wel een pimp abonnement, pimp als ik ben
Je mag een - FOK-Full abo voor 6 maanden of -een FOK! Basic abo voor 6 maanden sponsoren voor de EK Pool!quote:
Die doe ik welquote:Op woensdag 29 mei 2024 10:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je mag een - FOK-Full abo voor 6 maanden of -een FOK! Basic abo voor 6 maanden sponsoren voor de EK Pool!
Ja Die full.quote:Op woensdag 29 mei 2024 10:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het FOK-full Abo voor 6 maanden of het FoK! basic abo?
Ik ga met je mee.quote:Op woensdag 29 mei 2024 11:34 schreef RamboDirk het volgende:
Er is weer gereageerd in het Don & Ad - Stacey | Deel IV topic. Ik ga direct kijken!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |