SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.facebook.com/(...)et=a.826131572213704
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Snap je gedachtegang. Dacht zelf ook altijd dit bij Mazraoui, maar dat viel dan toch tegen op 6. Rensch wel een soort Mazraoui. Maar dan een light versie. Denk dat hij het beste is in de rol die Mazraoui kon bekleden onder Ten Hag. Beetje naar binnen getrokken wingback. Plus een buitenspeler voor hem die wel kan voetballen en waar hij een klik mee heeft.quote:
Tsja, als je 90 % tikkie terug doet....quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2024 09:25 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Tsja, als je 90 % tikkie terug doet....
Inderdaad. Wat mij betreft afscheid van nemen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 09:27 schreef Bofjijff het volgende:
[..]het eerste wat ik dacht idd.
Deze jongen staat al 4 jaar stil en gaat je ook niet verder brengen denk ik.
De helft van de backs spelen zo. Misschien zijn we gewoon te verwend geraakt de laatste jaren.quote:Op woensdag 29 mei 2024 09:25 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Tsja, als je 90 % tikkie terug doet....
Dan moeten we dus backs zoeken uit de andere helft.quote:Op woensdag 29 mei 2024 10:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
De helft van de backs spelen zo. Misschien zijn we gewoon te verwend geraakt de laatste jaren.
Ik zou Rensch ook wel aandurven als inverted fullbacks zoals de Italiaan ze graag gebruikt. Maar mist denk de snelheid om voor die overlap met de buitenspeler. Maar goed dat is dan maar weer net hoe je het tactisch invult. Blind kon dat ook niet maar die schoof dan in onder ten hag voor de opbouw.quote:Op woensdag 29 mei 2024 08:20 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Snap je gedachtegang. Dacht zelf ook altijd dit bij Mazraoui, maar dat viel dan toch tegen op 6. Rensch wel een soort Mazraoui. Maar dan een light versie. Denk dat hij het beste is in de rol die Mazraoui kon bekleden onder Ten Hag. Beetje naar binnen getrokken wingback. Plus een buitenspeler voor hem die wel kan voetballen en waar hij een klik mee heeft.
Jep.quote:Op woensdag 29 mei 2024 11:18 schreef Jor_Dii het volgende:
Is Ajax niet bizar laat met het uitbrengen van de nieuwe tenue's?
Dat is al een paar jaar niet meer zoquote:Op woensdag 29 mei 2024 11:34 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jep.
Meestal was het nieuwe uitshirt al gepresenteerd in de laatste uitwedstrijd.
Kleedkamer 2 moet maar weer terugkerenquote:Op woensdag 29 mei 2024 16:34 schreef manny het volgende:
pfff die spelers die terugkomen ook, met onder andere meneer Wijndal. Ja er is nog wat werk te doen…
Ik heb geen hersenuitval gehadquote:Op woensdag 29 mei 2024 18:25 schreef KingRoland het volgende:
@:lordvoldemort @:bianconeri met die italiaan aan het roer zie ik graag jullie steun tegemoet
Ik zie nog wel potentie in hem, misschien helpt een andere trainert.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:34 schreef manny het volgende:
pfff die spelers die terugkomen ook, met onder andere meneer Wijndal. Ja er is nog wat werk te doen…
Uitstekend nieuws. Klein verlies afboeken en doorgaan.quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Metz neemt Mikautadze voor 13 miljoen over
https://www.vi.nl/nieuws/(...)metz-licht-koopoptie
Qua wat ?quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Benieuwd naar eerste namen in geruchtenmolen.
Doorverkooppercentage ook. Als ze alsnog uit de Ligue 1 vliegen deze week verkopen ze hem waarschijnlijk nog wel door voor een paar miljoentjes winst.quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Uitstekend nieuws. Klein verlies afboeken en doorgaan.
prima nieuwsquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Metz neemt Mikautadze voor 13 miljoen over
https://www.vi.nl/nieuws/(...)metz-licht-koopoptie
quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Uitstekend nieuws. Klein verlies afboeken en doorgaan.
Natuurlijk moet hij worden verkocht, maar het moment is wel jammer. Als hij goed speelt op het EK zou hij zomaar voor 20 miljoen euro verkocht kunnen worden, als hij slecht speelt zou Metz hem nog steeds wel voor 13 miljoen euro kopen. Onnodig overhaast gehandeld door Ajax.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |