Witte Europese professoren die Malcolm X gaan quoten...quote:
quote:De pro-Palestina demonstranten die sinds vorige week donderdag op het terrein van de Erasmus Universiteit bivakkeerden, zijn zondagavond om 20.00 uur stipt vertrokken. Burgemeester Ahmed Aboutaleb had ze tot uiterlijk zondagavond de tijd gegeven om hun boeltje te pakken. De dertigtal demonstranten moesten om 18.00 uur het terrein van de campus verlaten.
https://www.ad.nl/rotterd(...)aat-paraat~af0bb969/
Relschoppers gaan voorzien van kruidige pasteitjes en trendy cakes.quote:Op woensdag 29 mei 2024 08:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat gaat in sommige gevallen zeker op. Absoluut. Maar in de context van het demonstreren voor deze nobele zaak ben ik er van overtuigd dat als de politie rond zouden gaan met beverages en spijs (zaken die snel zijn klaar te maken, denk aan kruidige pasteitjes, trendy cakes en bv. mocktails) ze voor veel goodwill zouden zorgen. Die goodwill zet zit zich dan om in een keurige demonstratie waardoor ze aan de voorkant nog maar 4 a 5 fte nodig zouden hebben.²
Oorzaak en gevolg omdraaien. Ben er nog niet over uit welke klassieke debat truuk dit nu weer is. Maar je gaat al vooruit, je zegt niks over Noren. Enfin: dat is juist het hele punt: ze worden geen relschoppers als je ze voorziet van beverages en andere spijzen.quote:Op zondag 9 juni 2024 20:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Relschoppers gaan voorzien van kruidige pasteitjes en trendy cakes.
Betreffende user is er ongetwijfeld voorstander van om ook bij allerhande andere demonstraties de deelnemers in de watten te leggen, nietwaar?quote:Op zondag 9 juni 2024 20:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Relschoppers gaan voorzien van kruidige pasteitjes en trendy cakes.
![]()
![]()
Misschien dat ze eindelijk eens een keer zelf iets kunnen maken ipv slopen.
Mooie poging, maar deze demonstraties zijn verre van nobel.quote:Op zondag 9 juni 2024 21:19 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Edwin Wagensveld vindt wat BBQ-vlees bij z'n koranverbrandingen vast wel lekker, zwarte piet-friezen krijgen pepernoten en pro-Israeldemonstranten hebben uiteraard recht op koosjer voedsel, allemaal verstrekt door de politie.
Waardeloze stelregel. Vertel dat aan chirurgen die levens redden.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
Als je meent voor de goede zaak te vechten hoef je je gezicht niet te verbergen
dat heeft dan ook een andere reden maar dat weet je zelf ook wel.quote:Op zondag 9 juni 2024 21:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waardeloze stelregel. Vertel dat aan chirurgen die levens redden.²
Die zullen jou vertellen dat ze die dingen dragen wegens hygiënische noodzaak, en juist om te voorkomen dat een leven verloren gaat door te voorkomen dingetjes als infecties en zo.quote:Op zondag 9 juni 2024 21:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel. Ik geef slechts aan dat deze regel niet absoluut is. Maar dat jij op jouw beurt ook vast wel.quote:Op zondag 9 juni 2024 21:26 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dat heeft dan ook een andere reden maar dat weet je zelf ook wel.
nee je maakte een erg rare vergelijking om jouw gelijk te halen waar je dat niet hebt. Zwak.quote:Op zondag 9 juni 2024 21:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel. Ik geef slechts aan dat deze regel niet absoluut is. Maar dat jij op jouw beurt ook vast wel.²
Regel is niet absoluut. Dat is mijn standpunt. Daar mag je het mee doen.quote:Op zondag 9 juni 2024 21:51 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
nee je maakte een erg rare vergelijking om jouw gelijk te halen waar je dat niet hebt. Zwak.
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?quote:Op zondag 9 juni 2024 21:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wacht even, dus een chirurg die levens red moet ik gaan vertellen dat hij zijn gezicht niet hoeft te bedekken?quote:Op zondag 9 juni 2024 21:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Awh... Nog niet duidelijk en alleen maar nóg meer onduidelijkheid..quote:Op zondag 9 juni 2024 22:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Regel is niet absoluut. Dat is mijn standpunt. Daar mag je het mee doen.²
Hier gaat niet op gereageerd worden door BansheeBoyquote:Op zondag 9 juni 2024 23:23 schreef HannahVrede het volgende:
[..]
Wacht even, dus een chirurg die levens red moet ik gaan vertellen dat hij zijn gezicht niet hoeft te bedekken?
Maar die verzorgingsmaatregelen zijn vanwege de patiënt veiligheid en niet voor zijn eigen goeddunken.Of doelde je niet op de chirurgische maskers en dergelijke?
Je wilde gewoon even een stellinkje poneren dat die artsen die zo goed werk doen in Gaza niet hun gezichten hoeven te bedekken ofzo? Of wat, huh - ja lap zeg... Nu volg ik mijzelf niet eens meer.Ben dan eens duidelijk BansheeBoy!
[..]
Awh... Nog niet duidelijk en alleen maar nóg meer onduidelijkheid..![]()
Ik denk eigenlijk wel dat het best duidelijk is:quote:Op zondag 9 juni 2024 23:23 schreef HannahVrede het volgende:
[..]
Awh... Nog niet duidelijk en alleen maar nóg meer onduidelijkheid..![]()
Hier is ook een noodzaak helaas. Dat er negatieve gevolgen kunnen zijn nl.quote:Op zondag 9 juni 2024 21:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die zullen jou vertellen dat ze die dingen dragen wegens hygiënische noodzaak, en juist om te voorkomen dat een leven verloren gaat door te voorkomen dingetjes als infecties en zo.
Het is verbodenquote:Op maandag 10 juni 2024 00:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hier is ook een noodzaak helaas. Dat er negatieve gevolgen kunnen zijn nl.
En de mogelijk negatieve gevolgen hoeven geen directe link te hebben met het gedrag van desbetreffend persoon, maar puur omdat hij of zij er bij is. In dat geval better safe than sorry.
Ik ben volwassen.²
Ik durf hem nog wel scherper te stellen: als je nu nog bij die demonstraties bent dan ben je niet te goeder trouw. Het loopt telkens uit op geweld, dat weet je als je er naar toegaat inmiddels. Het is hetzelfde als koffiedrinken met Willem Engel.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
Als je meent voor de goede zaak te vechten hoef je je gezicht niet te verbergen
Daar heb ik niks tegen in te brengen. Zie je mensen, zo reageer je op goede argumenten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |