SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Gefeliciteerd @LTVDK![]()
![]()
![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ik vind het niet heel verstandig op een openbare weg met meerdere mensen naast of achter elkaar, maar wie ben ik.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 09:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, 50 voor wielrenners kan idd wel toch?
Voor de meeste stravasegmenten ligt het gemiddelde van de snelste wel boven de 50 hier in het Noorden.quote:
Ik ook niet en ik vind het zelfs irritant.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het niet heel verstandig op een openbare weg met meerdere mensen naast of achter elkaar, maar wie ben ik.
Jij vroeg hoe langzaam die fietsers wel niet gingen, ik hoef geen theorieles.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 09:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
Als het in een auto was en er lag geen fietspad langs de weg dan mogen fietsers 2 breed rijden en moet degene in de auto gewoon wachten tot er genoeg ruimte is om in te halen. In Engeland wordt er zelfs aangeraden om 2 breed te rijden en de volledige rijbaan te gebruiken. Die hebben dan natuurlijk ook minder fietspaden.
quote:
quote:
is 180 weer veilig voor je rijbewijsquote:Op dinsdag 28 mei 2024 09:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Precies, kan je weer een beetje legaal 130 + rijden
quote:Op dinsdag 28 mei 2024 10:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij vroeg hoe langzaam die fietsers wel niet gingen, ik hoef geen theorieles.
quote:
Mijn excusesquote:Op dinsdag 28 mei 2024 10:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij vroeg hoe langzaam die fietsers wel niet gingen, ik hoef geen theorieles.
quote:Op dinsdag 28 mei 2024 10:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
Voor de meeste stravasegmenten ligt het gemiddelde van de snelste wel boven de 50 hier in het Noorden.
Mwah, 2 breed is voor heel veel wegen in NL ruimte zat om met de auto te passeren. Als je er serieus niet langs kan, rijden ze waarschijnlijk breder.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 09:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
Als het in een auto was en er lag geen fietspad langs de weg dan mogen fietsers 2 breed rijden en moet degene in de auto gewoon wachten tot er genoeg ruimte is om in te halen. In Engeland wordt er zelfs aangeraden om 2 breed te rijden en de volledige rijbaan te gebruiken. Die hebben dan natuurlijk ook minder fietspaden.
En dan te bedenken dat het meestal sleutelbeen is dat kapot gaat.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb als max 28 op m'n fietscomputer staan en dat vond ik eigenlijk niet verantwoordmaar droeg ook geen helm.
Ik doe alleen aan persoonlijke snelste stravasegmenten.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 10:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
Voor de meeste stravasegmenten ligt het gemiddelde van de snelste wel boven de 50 hier in het Noorden.
Hou je in, Luctorquote:
Val je straks met dat gaatje waar we allemaal vandaag komen op het ruwe asfalt en glij je nog tientallen meters door.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb als max 28 op m'n fietscomputer staan en dat vond ik eigenlijk niet verantwoordmaar droeg ook geen helm.
Zonder een storm, in een chaingang of op een tijdritfiets gaat het je ook niet snel lukkenquote:Op dinsdag 28 mei 2024 10:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik doe alleen aan persoonlijke snelste stravasegmenten.
Misschien staat ie dan weer recht.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 10:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat het meestal sleutelbeen is dat kapot gaat.
Ik ga wel gewoon verder met werken dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |