Ik vond je helemaal niet onaardig. Nu had je het ook niet tegen mij (dus boeie wat ik ervan vind), maar ik dacht wat Vanyel schreef.quote:Op maandag 27 mei 2024 22:18 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik merk dat ik wat getriggerd wordt door je opmerking Vanyel. Dat ligt aan mij, niet aan jou. Ik vind het ingewikkeld als iemand zegt dat ik iets op medisch vlak doe wat onverstandig en ondoordacht is, want ik doe nooit iets medisch ondoordacht, eerder 100x-teveel-overdacht (niet alleen op medisch vlak overigens, maar dat terzijde). En ik doe juist precies wat het advies is dat ik van m'n arts heb gekregen. Dus misschien zijn mn vorige posts wat defensief of onaardig van toon. In dat geval sorry, zo is het niet bedoeld, want nogmaals, ik begrijp wel waar het vandaan komt.
Infoquote:Op maandag 27 mei 2024 22:01 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Vanyel ik snap overigens je reactie wel hoor, want bij 'normale' antibiotica is dat inderdaad over het algemeen een zeer slecht idee. Het gaat bij de profylaxe om 1 pilletje van 50mg, normale kuur van deze ab bij een acute blaasontsteking is 2x per dag 100mg.
Ik dacht alleen dat inmiddels wel duidelijk zou zijn dat ik over het algemeen dingen vrij goed uitzoek als ik ergens last van heb en dus ook wel weet dat dit met normale kuren geen goed idee is, én daarbij nog dat ik nogal overbezorgd ben en dus nooit dit soort dingen op eigen houtje zou bedenken en doen![]()
Oh, wauwquote:Op dinsdag 28 mei 2024 06:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Info![]()
Ik kende ooit een heus heel intelligente vrouw die er na de tiende (?) heftig nare blaasontsteking met AB achter kwam dat ze de kuur af moest maken en niet moest stoppen zodra de klachten weg waren.
Dat heeft me geleerd dat mensen blijkbaar veel dommere dingen doen dan je verwacht![]()
Tnx voor uitleg, ik triggerde dus op die eerdere situatie. Dankzij ons weet nu hopelijk iedereen in SCUL incl lurkers dat je ABkuren moet afmaken maar niet als het andere dosis profylaxe voor blaasontsteking is
Wat de lol daar van is, een oude Mercedes Bremer, 407D of zelfs een Hanomag Henschel om te bouwen... Nauwelijks vermogen, geen airco, het bouwen moet dan leuker zijn dan met zo'n ding de Alpen over te gaanquote:Op maandag 27 mei 2024 23:46 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Helemaal hip tegenwoordig als ik instagram mag geloven.
Ik vond jou sowieso al niet in de categorie passen die zoiets leuk zou vindenquote:Op dinsdag 28 mei 2024 07:25 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wat de lol daar van is, een oude Mercedes Bremer, 407D of zelfs een Hanomag Henschel om te bouwen... Nauwelijks vermogen, geen airco, het bouwen moet dan leuker zijn dan met zo'n ding de Alpen over te gaan
Zo'n bus verbouwen lijkt me leuk, een rondreis met de camper lijkt me ook niet vervelend.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 07:30 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Ik vond jou sowieso al niet in de categorie passen die zoiets leuk zou vinden
Ja nee, wij ook niet. De huidige werkbus moet dan camper worden. Die vrij nieuwe Renault Master.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 07:46 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zo'n bus verbouwen lijkt me leuk, een rondreis met de camper lijkt me ook niet vervelend.
Maar wat betreft zonder airco met een op 3000 toeren nagelende diesel met 57pk de Reschenpas over, nee dat vind ik niet leuk
Ik vind kunnen staan al een vereiste als ik een bus in moet pakken, laat staan als ik erin moet leven.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 07:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb inmiddels in meerdere camperbusjes rondgekeken en ik word binnen enkele seconden al enorm kriegel dat ik er niet rechtop in kan staan. Dat is echt wel een eerste vereiste wat mij betreft.
In een omgebouwde brandweerwagen moet rechtop staan wel lukken. Tof zeg om zo reizend te leven.
Heerlijk die saunas! Ik las je reviews en heb meteen ook weer zin om te gaan.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 08:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ochtend!
Heerlijk uitgesteld sauna weekend met thuis slapen gehad![]()
Vooral de sauna in Aken die we gisteren voor het eerst bezochten was een aanrader.
Vanmiddag met kater naar de dierenarts, morgen met auto naar de ruitendokter en hopelijk is er dan (zicht op) reparaties van de diverse onderdelen.
Ik las een ijsreis van @:Lucky_Strike
'wat' van het chemische, mooi begin maar toch niet alles. Ik gooi het chemische nu met veel moeite met wat water achterover en drink daarna een lekkere shake off eet iets lekkers.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 09:58 schreef Barreltje het volgende:
Voordat ik een boerderijtje kocht stond een camper ook hoog op de verlanglijst.. tevens kocht ik "the van conversion bibble" en dat is een goed begin voor ieder die een camper wil zelf bouwen![]()
Verder had ik vanochtend een shaky en moest aan @:vanyel denken.. mijn truc: banaan, peer, bevroren aarbeien (of ijsklontjes!!) 2 scheppen havermout (50 gram) en een schep vanille protein poeder, opvullen met water.. dan goed met de staafmixer en drinken maar.. de havermout is extra proteïnen,maar neemt ook wat van het chemische van het poeder weg..
ik kan niet zo goed inschatten voor jou wat je chemisch vind.. ik vind mijn shakes zo prima te doenquote:Op dinsdag 28 mei 2024 10:01 schreef Vanyel het volgende:
[..]
'wat' van het chemische, mooi begin maar toch niet alles. Ik gooi het chemische nu met veel moeite met wat water achterover en drink daarna een lekkere shake off eet iets lekkers.
Een heel drankje die smaak vind ik nog echt lastig.
Dat laatste (niet kunnen aanpassen) heb ik de laatste tijd vaker meegemaakt. Gisteravond kreeg ik een berichtje dat ze het bezorgtijdstip niet hadden gehaald (hoezo, je had ook niet aangegeven dat er iets zou komen, dat zou volgende week pas zijn). Nu komen ze vanmiddag (zeggen ze). Gelukkig werk ik thuis.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
PostNL gaat hun bezorg achterstand niet echt inhalen als ik pakjes bestel voor een dag waarop ik thuis ben, waarna zij die levering niet halen en het gaan bezorgen wanneer ik niet thuis ben. Zonder optie de dag aan te passen of het naar een afhaalpunt te laten doorsturen
Nav de laatste update qua bezorgvenster hebben ze 10 minuten voordat ik weg ben vandaagquote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat laatste (niet kunnen aanpassen) heb ik de laatste tijd vaker meegemaakt. Gisteravond kreeg ik een berichtje dat ze het bezorgtijdstip niet hadden gehaald (hoezo, je had ook niet aangegeven dat er iets zou komen, dat zou volgende week pas zijn). Nu komen ze vanmiddag (zeggen ze). Gelukkig werk ik thuis.
En…? Is het gelukt. Buurvrouw bestelt best veel en heeft een box naast de voordeur.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nav de laatste update qua bezorgvenster hebben ze 10 minuten voordat ik weg ben vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:34 schreef AnneX het volgende:
[..]
En…? Is het gelukt. Buurvrouw bestelt best veel en heeft een box naast de voordeur.
Het eerste wat daarna werd geleverd was te breed, te hoog en te lang..😂
Verder wordt over en weer vaak voor en door elkaar aangenomen.
De (vaste) bezorgers weten dat.
Vandaag thuisgebleven. Eigen huisarts gebeld voor advies, huisarts voor passanten gebeld en plasje ingeleverd. Doorgaan met d- mannose, doordrinken zo lang er geen andere (buik)klachten zijn.
De anderen zijn net naar de Cocksdorp gefietst en eten appeltaart. Mét slagroom, zie ik net.Wat vervelend zo en net deze weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen antiB ?
Beterschap!!![]()
Zijn jullie al aangekomen? Was helemaal vergeten jullie een hele fijne vakantie te wensen, dus nu maarquote:Op dinsdag 28 mei 2024 14:10 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat vervelend zo en net deze weekGeen antiB ?
Beterschap!!
Morgen vliegen op Napels om 12.15, net online ingecheckt ✈️quote:Op dinsdag 28 mei 2024 14:12 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zijn jullie al aangekomen? Was helemaal vergeten jullie een hele fijne vakantie te wensen, dus nu maar
Ah, ik had steeds het idee dat jullie gelijk met vrienden gingen.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 14:14 schreef Blues het volgende:
[..]
Morgen vliegen op Napels om 12.15, net online ingecheckt ✈️
Nou ja gut…tis jammer, want morgenmiddag vertrekken de 3 weer en de fietsen worden vóor 10 uur opgehaald. Wat een service!quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een ellende @:AnneX Da's thuis al niet fijn, maar op vakantie in een huis met anderen al helemaal niet.
Goeie kleur om vogeltjes te besluipen in het groen! 😉quote:Op dinsdag 28 mei 2024 14:12 schreef Blues het volgende:
Wij zijn vandaag naar Hoofddorp gereden vandaag om DE jas die ik op het oog had (en al lang naar zoiets zocht) te kopen.
En ZE HADDEN M en nog mooier van kwaliteit dan op t plaatje![]()
Al m'n jasboxjes afgevinkt
https://www.c-and-a.com/n(...)x-price-50&utm_term=
Blaas:quote:Op dinsdag 28 mei 2024 14:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Sterkte AnneX. Wat is dat toch met al die blaas- en longontstekingen waar ik overal over hoor.
Ik zoek meestal bij Bonprix.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 14:25 schreef AnneX het volgende:
[..]
Goeie kleur om vogeltjes te besluipen in het groen! 😉
Eigenlijk kijk ik nooit meer bij Cornelis & Anton.
Mooie kleur ook!quote:Op dinsdag 28 mei 2024 14:12 schreef Blues het volgende:
Wij zijn vandaag naar Hoofddorp gereden vandaag om DE jas die ik op het oog had (en al lang naar zoiets zocht) te kopen.
En ZE HADDEN M en nog mooier van kwaliteit dan op t plaatje![]()
Al m'n jasboxjes afgevinkt
https://www.c-and-a.com/n(...)x-price-50&utm_term=
Hij vind 't leuk om vanalles online te zoeken. Of het nou vakanties, restaurants of kleding is dus vraag maar raakquote:Op dinsdag 28 mei 2024 15:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Leuke jas @:Blues Fijne kleur ook
Volgende keer stuur ik G ook de wensen, die is vast sneller dan ik (maar ik wil de eerstkomende tig jaar geen nieuwe zomerjas meer kopen)
Geen kledingbank in Bloemendaal?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 15:29 schreef Blues het volgende:
[..]
Hij vind 't leuk om vanalles online te zoeken. Of het nou vakanties, restaurants of kleding is dus vraag maar raak![]()
Deze jas komt weer in de plaats van een 5 jaar oude die ik allang wilde vervangen. Dus die ligt nu in de vuilnisbak
Ik heb nog wel mijn oudere jassen bewaard. Wil nog wel eens natregenen en dan heb ik in ieder geval een droge jasquote:Op dinsdag 28 mei 2024 15:29 schreef Blues het volgende:
[..]
Hij vind 't leuk om vanalles online te zoeken. Of het nou vakanties, restaurants of kleding is dus vraag maar raak![]()
Deze jas komt weer in de plaats van een 5 jaar oude die ik allang wilde vervangen. Dus die ligt nu in de vuilnisbak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor een oude verschoten, verwassen jas, doe jij die in een bak voor iemand anders?quote:
Hij ook liever dan ik (hij had net bijgetekend om nog 3 jaar op z'n functie te blijven)quote:Op dinsdag 28 mei 2024 17:08 schreef Blues het volgende:
Onze nieuwe minpres aan het woord nu. Hij is 67... kan je eindelijk met pensioen![]()
Hij is nerveus..
Nog een jonge god vergeleken met sleepy Joequote:Op dinsdag 28 mei 2024 17:08 schreef Blues het volgende:
Onze nieuwe minpres aan het woord nu. Hij is 67... kan je eindelijk met pensioen![]()
Hij is nerveus..
Ja gatver, waarom altijd die oude mensen op zulke functies? Hij hoort bijna met pensioen te gaan, echt zonde dit weer.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 17:08 schreef Blues het volgende:
Hij is nerveus..
Maar het kan altijd erger, een stel bejaardenquote:Op dinsdag 28 mei 2024 17:38 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nog een jonge god vergeleken met sleepy Joe
Is hij zo bang?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 18:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
Beterschap @:AnneX
Fijne vakantie @:blues
Hier gaat toch niet alles kapot![]()
Dierenarts zag geen acute dingen, behalve een hoop tandsteen. Aangezien kater altijd een vloerkleedje nadoet bij de dokter kon ze met wat redelijk brute kracht best veel weghalen![]()
‘Dat doen we normaal niet maar hij is zo braaf’ *krab krab peuter peuter*
Na afloop kreeg hij wat snoepjes van haar, maar hij was emotioneel niet in staat om deze te accepteren.
Kwartiertje later stonden we buiten en consult hoefde ik niet te betalen
Altijd? Altijd?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 18:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja gatver, waarom altijd die oude mensen op zulke functies? Hij hoort bijna met pensioen te gaan, echt zonde dit weer.
[..]
Maar het kan altijd erger, een stel bejaarden
Ze zijn altijd allebei bang. Niet doodsbenauwd maar te DA wordt poes boos en kater onzichtbaar (denkt hij).quote:Op dinsdag 28 mei 2024 18:15 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Is hij zo bang?
Fijn dat er niets ernstigs aan de hand is. En wat een rotgeluid is dat tandsteen weghalen, bij mezelf hoor ik dat niet door het herrie apparaat maar bij Elin wel
En niet betalen is helemaal fijn.
Toen ze bij de diva's dat moesten doen zullen ze ook vast een boortje gebruikt hebben. Maar bij beiden, heel soms, tijdens controle, konden ze even zo'n krabding gebruiken zonder narcose. Ik vond het een rotgeluid.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 18:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ze zijn altijd allebei bang. Niet doodsbenauwd maar te DA wordt poes boos en kater onzichtbaar (denkt hij).
Toen ik thuiskwam wandelde hij meteen de mand uit en het terstond geserveerde diner werd smakelijk opgenomd. Dus ik vermoed geen trauma’s.
Mijn vloerkleedje is vast niet zo dapper/onzichtbaar dat hij een boortje toelaatDit was krab en peuter met een pincet.
Voor een echte reiniging zou ook hij onder narcose moeten maar omdat het er best netjes uitziet en het bejaarde baasje van jongs af aan narcose slecht trekt doen we dat nu dus nog niet.
Fijn dat je geen rekening kreeg!quote:Op dinsdag 28 mei 2024 18:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
Beterschap @:AnneX
Fijne vakantie @:blues
Hier gaat toch niet alles kapot![]()
Dierenarts zag geen acute dingen, behalve een hoop tandsteen. Aangezien kater altijd een vloerkleedje nadoet bij de dokter kon ze met wat redelijk brute kracht best veel weghalen![]()
‘Dat doen we normaal niet maar hij is zo braaf’ *krab krab peuter peuter*
Na afloop kreeg hij wat snoepjes van haar, maar hij was emotioneel niet in staat om deze te accepteren.
Kwartiertje later stonden we buiten en consult hoefde ik niet te betalen
OMGquote:Op dinsdag 28 mei 2024 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
JongonsDe nieuwe Cat & Fles is uit
![]()
We gaan een dagje de hort op. Naar een stadje met Romeins verleden. En we gaan daar beleven hoe het is om (bijna) blind te zijn. En eten op een boot met pannenkoekenDe boekjes zijn net binnen
![]()
[ afbeelding ]
Gij komt hier in de buurt op bezoek?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
We gaan een dagje de hort op. Naar een stadje met Romeins verleden. En we gaan daar beleven hoe het is om (bijna) blind te zijn. En eten op een boot met pannenkoekenDe boekjes zijn net binnen
![]()
[ afbeelding ]
Wat gaafquote:Op dinsdag 28 mei 2024 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Colonia Ulpia Traiana?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja, twee keer binnen een week eigenlijk. Paar dagen eerder ben ik ook al in Groesbeek met Travelmaat2 en gaan we vooral (denk ik) Emmerich en Kranenburg bekijken. Waar woon jij ook weer precies?quote:
hebt PM.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, twee keer binnen een week eigenlijk. Paar dagen eerder ben ik ook al in Groesbeek met Travelmaat2 en gaan we vooral (denk ik) Emmerich en Kranenburg bekijken. Waar woon jij ook weer precies?
Och arme Bram.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:09 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Dr_Flash![]()
@:Cat-astrophe wat chill zeg! Scheelt tijd, geld, zorgen om narcose, nog keer bange kat. Goed geregeld!
Bram is inmiddels wel doodsbang bij de dierenarts na het staartjesgedoe vorig jaar en bij elkaar 6u op de spoedpost zaterdag. Hij zat echt 'vastgesmolten' op de tafel en wikkelde zichzelf helemaal in de handdoek die ik mee had. Sneu beestje. Maar behalve de röntgen waar hij iemand beet nadat hij zodanig was geschrokken dat hij recht omhoog de lucht in sprong, was hij wel lief en lief hij het temperaturen en buikje voelen enz wel goed toe. Maar in die staat bij de da laten zien dat zn staartje alweer stuk verder omhoog ging in januari was natuurlijk niet te doendus daar had ik maar filmpjes van gemaakt om mee langs te gaan zodat het arme schaapje niet mee hoefde. In juli jaarlijkse controle en vaccinaties, hopelijk is hij dit trauma dan weer beetje vergeten.
Mag je vindenquote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:36 schreef z80 het volgende:
Je
[..]
hebt PM.
En Emmerich. Daar wil je nog niet straal bezopen gevonden worden. Alleen oude zooi.
Die zooi is niet oud, Emmerich is aan het eind van de oorlog eerst aan gort gebombardeerd en daarna gigantisch beschoten.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:36 schreef z80 het volgende:
Je
[..]
hebt PM.
En Emmerich. Daar wil je nog niet straal bezopen gevonden worden. Alleen oude zooi.
Ga een ijsje eten op de markt in Kalkar. De enige binnenstad in de regio die vrijwel ongeschonden door de oorlog is gekomen. En het ijs daar is lekker.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, twee keer binnen een week eigenlijk. Paar dagen eerder ben ik ook al in Groesbeek met Travelmaat2 en gaan we vooral (denk ik) Emmerich en Kranenburg bekijken. Waar woon jij ook weer precies?
Bebouwing van 70 jaar en nooit gemoderniseerd is niet oud?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:48 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Die zooi is niet oud, Emmerich is aan het eind van de oorlog eerst aan gort gebombardeerd en daarna gigantisch beschoten.
Alles wat je ziet is van na de oorlog. Maar lelijk is het zeker. Emmerich zou enorm rijk kunnen zijn als ze zich fors zouden richten op Nederlandse boodschappen doeners maar daar is het stadsbestuur te dom voor.
Ga je ook een rondje keizer karelplein doen? Gewoon omdat het kan.quote:
Laat ik het zo zeggen, in Zutphen is de nieuwstad van na 1340quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:13 schreef z80 het volgende:
[..]
Bebouwing van 70 jaar en nooit gemoderniseerd is niet oud?
Ze hebben een rijn promenade die als publiekstrekker zou kunnen fungeren, maar dan moet er eerst een bak geld tegen aan, en aantrekkelijke horeca in komen.
Eigenlijk het zelfde probleem als in Kleve aan het spoy in Kleve.
Nou dat zullen we nog wel eens eventjes gaan zien dan .quote:
Wat ga je zien? De Blauwe Steen?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat zullen we nog wel eens eventjes gaan zien dan .
echt geen idee. Hou de Travelsnacks in de gatenquote:
Vooral de mix doet 't 'm. Als de generaties openstaan voor elkaar en elkaars mening.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 18:26 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb wel het idee dat mensen naarmate ze ouder worden in het algemeen meer rigide worden en meer moeite krijgen met het onbekende (zeg richting 65-70). En op je 20e denk je ook duidelijk anders dan op je 10e of je 40e.
Zo puur getallig is leeftijd imo niet.
De Kaufland zit in Emmerich op zo´n kutplekquote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:48 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Die zooi is niet oud, Emmerich is aan het eind van de oorlog eerst aan gort gebombardeerd en daarna gigantisch beschoten.
Alles wat je ziet is van na de oorlog. Maar lelijk is het zeker. Emmerich zou enorm rijk kunnen zijn als ze zich fors zouden richten op Nederlandse boodschappen doeners maar daar is het stadsbestuur te dom voor.
Ja,quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:16 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
De Kaufland zit in Emmerich op zo´n kutplek
En dat het ook prima is dat er een andere mening is. Maar (voor mij) is er dan wel de grens dat wanneer je mensen discrimineert (kleur, geslacht, geaardheid) je af bent en ja ik realiseer me heel goed dat dat ook een vorm van discriminatie is.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:56 schreef Queller het volgende:
[..]
Vooral de mix doet 't 'm. Als de generaties openstaan voor elkaar en elkaars mening.![]()
Wij hebben net bij de notaris onze (levens-)testamenten getekend. Gezellige toelichting over wat er gebeurt als wie dood gaat en zulks. Twee dienstmededelingen: wat fijn dat het geregeld is én wat fijn dat deze notaris ons heeft meegenomen in zo ongeveer álle mogelijke keuzes die veel narigheid en onnodige kosten kunnen voorkomen. Ik wist van de helft het bestaan niet eens (en dat terwijl ik een paar jaar terug ook nog een testament heb laten maken). Ow, en ik heb artritis
Tot zover mijn gezellige bijdrage vandaag
Ik moest hier na een paar rijlessen al overheen, al peentjes zwetend. Nog steeds vermijd ik 'm als dat kan, zeker als ik anders meer dan de helft rond moet.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:16 schreef z80 het volgende:
[..]
Ga je ook een rondje keizer karelplein doen? Gewoon omdat het kan.
Een rotonde die geen rotonde is maar een verkeersplein zonder strepen op het wegdek. En verkeer van rechts heeft voorrang. Net als die gene met de zwaarst rechter voet.
Ah, ook verpest nadat je de echte vlaai hebt gehadquote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:43 schreef Morgane89 het volgende:
Vandaag echte roomkruimelvlaai op. Nu wil ik eigenlijk nooit meer supermarktvlaai
Jup.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ach, arme Bram
Dierenarts bezoeken zijn dan ook STOM
Ik weet niet of 'minder' juist is. Anders, zou ik zeggen. En dat heeft me voordelen!quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Denk ook echt dat je met de jaren niet alleen lichamelijk minder soepel bent maar geestelijk ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |