abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213707821
pi_213707856
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2024 22:18 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik merk dat ik wat getriggerd wordt door je opmerking Vanyel. Dat ligt aan mij, niet aan jou. Ik vind het ingewikkeld als iemand zegt dat ik iets op medisch vlak doe wat onverstandig en ondoordacht is, want ik doe nooit iets medisch ondoordacht, eerder 100x-teveel-overdacht (niet alleen op medisch vlak overigens, maar dat terzijde). En ik doe juist precies wat het advies is dat ik van m'n arts heb gekregen. Dus misschien zijn mn vorige posts wat defensief of onaardig van toon. In dat geval sorry, zo is het niet bedoeld, want nogmaals, ik begrijp wel waar het vandaan komt.
Ik vond je helemaal niet onaardig. Nu had je het ook niet tegen mij (dus boeie wat ik ervan vind), maar ik dacht wat Vanyel schreef.

Kortom: weer wat geleerd. Dank voor je uitleg.
pi_213708232
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2024 22:01 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Vanyel ik snap overigens je reactie wel hoor, want bij 'normale' antibiotica is dat inderdaad over het algemeen een zeer slecht idee. Het gaat bij de profylaxe om 1 pilletje van 50mg, normale kuur van deze ab bij een acute blaasontsteking is 2x per dag 100mg.

Ik dacht alleen dat inmiddels wel duidelijk zou zijn dat ik over het algemeen dingen vrij goed uitzoek als ik ergens last van heb en dus ook wel weet dat dit met normale kuren geen goed idee is, én daarbij nog dat ik nogal overbezorgd ben en dus nooit dit soort dingen op eigen houtje zou bedenken en doen :)
Info ^O^

Ik kende ooit een heus heel intelligente vrouw die er na de tiende (?) heftig nare blaasontsteking met AB achter kwam dat ze de kuur af moest maken en niet moest stoppen zodra de klachten weg waren.

Dat heeft me geleerd dat mensen blijkbaar veel dommere dingen doen dan je verwacht :P
Tnx voor uitleg, ik triggerde dus op die eerdere situatie. Dankzij ons weet nu hopelijk iedereen in SCUL incl lurkers dat je ABkuren moet afmaken maar niet als het andere dosis profylaxe voor blaasontsteking is *)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_213708332
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 06:04 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Info ^O^

Ik kende ooit een heus heel intelligente vrouw die er na de tiende (?) heftig nare blaasontsteking met AB achter kwam dat ze de kuur af moest maken en niet moest stoppen zodra de klachten weg waren.

Dat heeft me geleerd dat mensen blijkbaar veel dommere dingen doen dan je verwacht :P
Tnx voor uitleg, ik triggerde dus op die eerdere situatie. Dankzij ons weet nu hopelijk iedereen in SCUL incl lurkers dat je ABkuren moet afmaken maar niet als het andere dosis profylaxe voor blaasontsteking is *)
Oh, wauw :o . Snap je trigger dan ja! En je hebt ook wel gelijk, soms kunnen slimme mensen toch domme dingen doen natuurlijk en bij dingen als dit is het best het checken waard :) . Het is lief dat je me daarvoor had willen behoeden als dit mijn 'eh oepsie' was geweest!

En idd goed voor meelezers ^O^ maak in principe altijd je AB kuur af, en doe alléén iets anders als je arts je expliciet een ander advies heeft gegeven!
  Moderator dinsdag 28 mei 2024 @ 07:25:00 #5
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_213708458
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2024 23:46 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Helemaal hip tegenwoordig als ik instagram mag geloven.
Wat de lol daar van is, een oude Mercedes Bremer, 407D of zelfs een Hanomag Henschel om te bouwen... Nauwelijks vermogen, geen airco, het bouwen moet dan leuker zijn dan met zo'n ding de Alpen over te gaan
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_213708485
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 07:25 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Wat de lol daar van is, een oude Mercedes Bremer, 407D of zelfs een Hanomag Henschel om te bouwen... Nauwelijks vermogen, geen airco, het bouwen moet dan leuker zijn dan met zo'n ding de Alpen over te gaan
Ik vond jou sowieso al niet in de categorie passen die zoiets leuk zou vinden ;)
  Moderator dinsdag 28 mei 2024 @ 07:46:45 #7
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_213708567
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 07:30 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Ik vond jou sowieso al niet in de categorie passen die zoiets leuk zou vinden ;)
Zo'n bus verbouwen lijkt me leuk, een rondreis met de camper lijkt me ook niet vervelend.

Maar wat betreft zonder airco met een op 3000 toeren nagelende diesel met 57pk de Reschenpas over, nee dat vind ik niet leuk :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 28 mei 2024 @ 07:56:43 #8
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213708644
Ik heb inmiddels in meerdere camperbusjes rondgekeken en ik word binnen enkele seconden al enorm kriegel dat ik er niet rechtop in kan staan. Dat is echt wel een eerste vereiste wat mij betreft.

In een omgebouwde brandweerwagen moet rechtop staan wel lukken. Tof zeg om zo reizend te leven.
Spoilers!
pi_213708770
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 07:46 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Zo'n bus verbouwen lijkt me leuk, een rondreis met de camper lijkt me ook niet vervelend.

Maar wat betreft zonder airco met een op 3000 toeren nagelende diesel met 57pk de Reschenpas over, nee dat vind ik niet leuk :P
Ja nee, wij ook niet. De huidige werkbus moet dan camper worden. Die vrij nieuwe Renault Master.
Met airco.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_213708787
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 07:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb inmiddels in meerdere camperbusjes rondgekeken en ik word binnen enkele seconden al enorm kriegel dat ik er niet rechtop in kan staan. Dat is echt wel een eerste vereiste wat mij betreft.

In een omgebouwde brandweerwagen moet rechtop staan wel lukken. Tof zeg om zo reizend te leven.
Ik vind kunnen staan al een vereiste als ik een bus in moet pakken, laat staan als ik erin moet leven.
  dinsdag 28 mei 2024 @ 08:26:47 #12
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_213708816
Jaaa camper bouwen dat lijkt me ook tof *O*
pi_213708838
Goed, ik worstel de slaap van me af en dan gaan we weer dikke klus bouwen *O* Dutch Innovation Days :Y 2 dagen bouwen, 2 dagen draaien. Ik word het zender-meisje.
pi_213708924
Ochtend!

Heerlijk uitgesteld sauna weekend met thuis slapen gehad O+

Vooral de sauna in Aken die we gisteren voor het eerst bezochten was een aanrader.
Vanmiddag met kater naar de dierenarts, morgen met auto naar de ruitendokter en hopelijk is er dan (zicht op) reparaties van de diverse onderdelen.

Ik las een ijsreis van @Lucky_Strike _O_
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_213709083
Goedemorgen :W
Aan de arbeid maar weer. :O
pi_213709110
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 08:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ochtend!

Heerlijk uitgesteld sauna weekend met thuis slapen gehad O+

Vooral de sauna in Aken die we gisteren voor het eerst bezochten was een aanrader.
Vanmiddag met kater naar de dierenarts, morgen met auto naar de ruitendokter en hopelijk is er dan (zicht op) reparaties van de diverse onderdelen.

Ik las een ijsreis van @:Lucky_Strike _O_
Heerlijk die saunas! Ik las je reviews en heb meteen ook weer zin om te gaan.
pi_213709130
@Lucky_Strike Leuk dat je het Discovery Museum ook tof vond. Wij vonden het ook het laatste uur het leukste, toen het een stuk rustiger werd en we ook overal konden spelen zonder kinderen die in de weg stonden.

Belletje met de recruiter was efficient: het ging om een rol waar je 75% van de tijd op pad bent binnen Europa. Dat wil ik niet dus was snel klaar. Er lopen gelukkig wel nog wat andere dingen, maar daarvoor moeten mensen contact opnemen voor een volgende afspraak en dat duurt irritant lang. Vandaag maar eens achteraan bellen (of hopen dat ze nu bellen nu ik de gepost heb) want ik word er wat onrustig van.
pi_213709194
Mogge!

Oeh, zoveel weg zou ik ook niet zo leuk vinden. tig jaar geleden wel al was thuiskomen ook wel iedere keer erg lekker.

Succes (en sterkte) @Tele6 en alle anderen die aan het werk zijn/moeten

Ik log zo ook maar weer in, kijken wat er nu ligt. Gisteren de gezamenlijke mailbox opgeruimd maar of dat nu nog zo is?
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 28 mei 2024 @ 09:58:03 #19
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_213709540
Voordat ik een boerderijtje kocht stond een camper ook hoog op de verlanglijst.. tevens kocht ik "the van conversion bibble" en dat is een goed begin voor ieder die een camper wil zelf bouwen ^O^

Verder had ik vanochtend een shaky en moest aan @Vanyel denken.. mijn truc: banaan, peer, bevroren aarbeien (of ijsklontjes!!) 2 scheppen havermout (50 gram) en een schep vanille protein poeder, opvullen met water.. dan goed met de staafmixer en drinken maar.. de havermout is extra proteïnen,maar neemt ook wat van het chemische van het poeder weg..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_213709588
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 09:58 schreef Barreltje het volgende:
Voordat ik een boerderijtje kocht stond een camper ook hoog op de verlanglijst.. tevens kocht ik "the van conversion bibble" en dat is een goed begin voor ieder die een camper wil zelf bouwen ^O^

Verder had ik vanochtend een shaky en moest aan @:vanyel denken.. mijn truc: banaan, peer, bevroren aarbeien (of ijsklontjes!!) 2 scheppen havermout (50 gram) en een schep vanille protein poeder, opvullen met water.. dan goed met de staafmixer en drinken maar.. de havermout is extra proteïnen,maar neemt ook wat van het chemische van het poeder weg..
'wat' van het chemische, mooi begin maar toch niet alles. Ik gooi het chemische nu met veel moeite met wat water achterover en drink daarna een lekkere shake off eet iets lekkers.
Een heel drankje die smaak vind ik nog echt lastig.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 28 mei 2024 @ 10:11:49 #21
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_213709731
Morning.
Ik ga voor een volle bingokaart qua Mahler. Volgend jaar naar Mahler 8! Dat is wel een Mahler met acht solisten en vier of vijf koren _O-. Het Mahlerfestival gaat 'eindelijk' door.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 28 mei 2024 @ 10:37:37 #22
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_213709925
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 10:01 schreef Vanyel het volgende:

[..]
'wat' van het chemische, mooi begin maar toch niet alles. Ik gooi het chemische nu met veel moeite met wat water achterover en drink daarna een lekkere shake off eet iets lekkers.
Een heel drankje die smaak vind ik nog echt lastig.
ik kan niet zo goed inschatten voor jou wat je chemisch vind.. ik vind mijn shakes zo prima te doen :)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_213710723
PostNL gaat hun bezorg achterstand niet echt inhalen als ik pakjes bestel voor een dag waarop ik thuis ben, waarna zij die levering niet halen en het gaan bezorgen wanneer ik niet thuis ben. Zonder optie de dag aan te passen of het naar een afhaalpunt te laten doorsturen :')
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_213710765
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 12:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
PostNL gaat hun bezorg achterstand niet echt inhalen als ik pakjes bestel voor een dag waarop ik thuis ben, waarna zij die levering niet halen en het gaan bezorgen wanneer ik niet thuis ben. Zonder optie de dag aan te passen of het naar een afhaalpunt te laten doorsturen :')
Dat laatste (niet kunnen aanpassen) heb ik de laatste tijd vaker meegemaakt. Gisteravond kreeg ik een berichtje dat ze het bezorgtijdstip niet hadden gehaald (hoezo, je had ook niet aangegeven dat er iets zou komen, dat zou volgende week pas zijn). Nu komen ze vanmiddag (zeggen ze). Gelukkig werk ik thuis.
We have far more in common than that which devides us..
pi_213710788
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 12:17 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dat laatste (niet kunnen aanpassen) heb ik de laatste tijd vaker meegemaakt. Gisteravond kreeg ik een berichtje dat ze het bezorgtijdstip niet hadden gehaald (hoezo, je had ook niet aangegeven dat er iets zou komen, dat zou volgende week pas zijn). Nu komen ze vanmiddag (zeggen ze). Gelukkig werk ik thuis.
Nav de laatste update qua bezorgvenster hebben ze 10 minuten voordat ik weg ben vandaag :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')