quote:Wanneer bondscoach Ronald Koeman woensdag de definitieve EK-selectie bekendmaakt, ontbreekt de naam van Marten de Roon. De middenvelder van Atalanta, die deel uitmaakte van de voorlopige spelersgroep voor UEFA EURO 2024, liep twee weken geleden een spierblessure op in de finale van de Coppa Italia. Voor de 42-voudig international komt de Europese eindronde te vroeg.
Maandagmiddag vindt de eerste training plaats met een groep Oranje-internationals die geen clubverplichtingen meer heeft. Dinsdag en woensdag traint de technische staf ook nog met deze groep.
Zaterdag 1 juni verzamelen spelers en staf in Zeist voor de start van de officiële voorbereiding op het EK. Het Nederlands elftal speelt twee oefenwedstrijden in Stadion Feijenoord in Rotterdam. Donderdag 6 juni treft Oranje Canada en maandag 10 juni is de uitzwaaiwedstrijd tegen IJsland. Daags na de ontmoeting met IJsland staat het vertrek naar het Team Base Camp in Wolfsburg gepland.
EK in Duitsland
De Europese eindronde gaat vrijdag 14 juni in München van start met de ontmoeting tussen gastland Duitsland en Schotland. Een maand later, zondag 14 juli, vindt in Berlijn de finale plaats.
https://www.onsoranje.nl/(...)-voor-marten-de-roon
hEt cEmenT TussEn dE Steeneeeh, goed in de kleedkamer en ga zo maar door.quote:
vOoR dE bAlAnS!1quote:Op maandag 27 mei 2024 16:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
hEt cEmenT TussEn dE Steeneeeh, goed in de kleedkamer en ga zo maar door.
Altijd voor types die eigenlijk niet kunnen voetballen.
Waarom is dat mooiquote:
Wat krijg je daarvoor? 40 cent op een tientje ofzo?quote:Op maandag 27 mei 2024 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nu kunnen we de titel wel vergeten.
Ik ga geld inzetten op GEEN titel voor oranje.
Hij kan niet zo goed voetballen.quote:Op maandag 27 mei 2024 17:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom is dat mooiPrima voetballer. Bijna 50 interlands.
Prima voetballer. Verdedigende middenvelder. Wie is op die positie beter ?quote:
Met hem dit seizoen twee finales gehaald.quote:Op maandag 27 mei 2024 17:03 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Win je toch geen wedstijden mee
Ons aller Jerdy.quote:Op maandag 27 mei 2024 17:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Prima voetballer. Verdedigende middenvelder. Wie is op die positie beter ?
Edgar davids heeft er meer gespeeldquote:Op maandag 27 mei 2024 17:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Met hem dit seizoen twee finales gehaald.
Noem ze eens.quote:Op maandag 27 mei 2024 17:08 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Edgar davids heeft er meer gespeeld
Goeie voetballer. En verder ?quote:
Hij pakt de ballen af, maakt kilometers en geeft de bepalende spelers rugdekking. Zeg maar de Neeskens, Willie van der Kerkhof of Mark van Bommel van deze generatie. Waren ook stumpers ? Of waren dat toppers die hun plaats kenden en de bal zo snel mogelijk inleverden bij Cruijff, van der Kuijlen of Sneijder ?quote:Op maandag 27 mei 2024 17:15 schreef GGMM het volgende:
Marten 'ik kan alleen passes geven over 2 meter' de Roon
Waardeloze non-voetballer.
Ik heb alleen Van Bommel zien spelen van die dinosaurussen die jij noemt, maar die vond ik wel een paar klasse beter dan een Van Roon (maar ook nooit geweldig gevonden)quote:Op maandag 27 mei 2024 17:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij pakt de ballen af, maakt kilometers en geeft de bepalende spelers rugdekking. Zeg maar de Neeskens, Willie van der Kerkhof of Mark van Bommel van deze generatie. Waren ook stumpers ? Of waren dat toppers die hun plaats kenden en de bal zo snel mogelijk inleverden bij Cruijff, van der Kuijlen of Sneijder ?
Zo, knap. Zomaar uit je blote hoofd Wikipedia gevonden.quote:Op maandag 27 mei 2024 17:24 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Edgar_Davids
Ik ga niet voor jou overtypen zegquote:Op maandag 27 mei 2024 17:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zo, knap. Zomaar uit je blote hoofd Wikipedia gevonden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |