abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 mei 2024 @ 21:49:04 #276
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_213717200
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 21:47 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
best raar dat je na 20x iets te horen krijgt van de politie je er nog steeds maling aan hebt. Wat verwacht je dan :')
In principe hoop je dat de politie op een gegeven ogenblik wel de juiste afweging kan maken: de mensen strijden voor een nobele zaak, we gaan ze ondersteunen en faciliteren.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_213717332
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 21:49 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
In principe hoop je dat de politie op een gegeven ogenblik wel de juiste afweging kan maken: de mensen strijden voor een nobele zaak, we gaan ze ondersteunen en faciliteren.

daar is de politie niet voor en of het een nobele zaak is dat is subjectief.
  dinsdag 28 mei 2024 @ 21:59:25 #278
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213717356
Stukje Urk in Gaza?

twitter
pi_213717489
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 21:41 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Oh, maar 3 kleine kinderen vermoord door Hamas. Dan is het goed.. Schandalig om Hamas zo zwart te maken. Altijd maar die joden met hun verschrikkelijke propaganda. 😡
Dan doe je toch zoals cuendillar en onthoudt je het 'geromantiseerde verhaal'. Is het een beetje gruwelijker, onmenselijker. Nog wreder en inhumaan.
  dinsdag 28 mei 2024 @ 22:07:39 #280
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_213717514
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 21:47 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
best raar dat je na 20x iets te horen krijgt van de politie je er nog steeds maling aan hebt. Wat verwacht je dan :')
dat de politie de orde handhaaft
pi_213717549
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 22:07 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Dat doen ze ook door dat tuig niet ongestoord hun gang te laten gaan. Kan je niet leuk vinden, wel de realiteit.
  dinsdag 28 mei 2024 @ 22:13:51 #282
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_213717594
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 22:10 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
Dat doen ze ook door dat tuig niet ongestoord hun gang te laten gaan. Kan je niet leuk vinden, wel de realiteit.
Zou het kunnen zijn dat je het tuig vindt omdat je het niet eens met ze bent?
pi_213717737
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 22:13 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Zou het kunnen zijn dat je het tuig vindt omdat je het niet eens met ze bent?
nee het is tuig omdat het stelselmatig politie ondermijnt en uit is op geweld.
pi_213717826
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 22:07 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Dat doen ze ook. Alleen niet op de manier die jij voor ogen hebt.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_213717872
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 21:45 schreef Origami94 het volgende:

[..]

Beetje zoals Powned doet. Zuigen, roepen dat je wordt aangevallen als je weerwoord krijgt en dan knippen. IDF playbook
Powned stelt altijd normale relevante vragen. Niet eens vanuit een bepaalde kant (rechts of links). De enige die er altijd agressief op reageren zijn die linkse gekkies. Kunnen ook nooit een vraag beantwoorden. Meestal gaan ze alleen maar roepen dat powned racistisch/belachelijk/achterlijk is of gaan ze erop los slaan. Precies wat jij nu dus ook doet :)

Zie nooit bewijs dat er bewust geknipt is. De mensen die geinterviewd worden krijgen gewoon de kans hun boodschap uit te dragen maar dragen alleen maar negativiteit en agressie uit.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  dinsdag 28 mei 2024 @ 22:39:02 #286
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_213717929
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 20:51 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
De rest weggeknipt want daar kan ik me gewoon in vinden maar wat je hier in de eerste alinea opschrijft is werkelijk waar totaal absurd. Je probeert het om te draaien en het slaat nergens op. Je verzint er nog even een beledigend doel van mij of een gevolg bij dat de slachting van die 1.200 mensen ineens minder ernstig is geworden.

Ik persoonlijk vind de verhalen van: '40 onthoofden baby's, een levende baby in een hete oven, een feutus uit een zwangere vrouw snijden en daarna aan haar laten zien, onthoofden baby's aan een waslijn opgehangen en de vader en moeder die op de bank moeten zitten om te kijken hoe hun twee jonge kinderen worden geëxecuteerd' wel echt next level walgelijk, next level ten opzichte van die 1.200 mensen die op beestachtige wijze zijn vermoord en 250 zijn ontvoerd. Maar oké. Ik ben het echt volstrekt en met de meeste krachtige woorden met je oneens over je claim 'een (of dit) verhaal is zoals het verhaal is gepresenteerd'. Weet je: houdt het gewoon bij feiten in plaats van fictie erbij verzinnen. Het is al erg genoeg. De fictie en framing dat schaadt het echte verhaal, niet het onderuit halen van fictie. Maak die fictie anders nog groter, nog meer ophef. Troost je, Hamas is het vast helemaal met jou eens, die verzinnen na een verschrikkelijke gebeurtenis er ook van alles bij. Laten we ook dat verhaal vooral intact laten
Wanneer ik je had willen beledigen had ik dat wel gedaan en excuses dat je het zo op jezelf betrekt.
Goed dat je expliciet duidelijk maakt dat je zelf de verbeelding niet zo ziet en laat het dan ook om mij in jouw hamas "analogie" te trekken.
-- -- --
Ik kan het eens zijn dat moet gaan om feiten . . . die helaas een verkromde weergave van eoa beyrokken partij is.
Onze discussie op Fok! is dan dat (of sommigen juist niet) om de schijn van een redelijkheid, als argumentatie te bediscussiëren. Gekkigheid en daarin extremen opzoeken is "Fok!" zeker niet vreemd, dat ergens een einde heeft wanneer het er weinig toedoet.

Nieuws is sws een ding dat ("ons" mensen) vooral wordt toegespeeld om daar mee ons (cq. mijn) denken ergens mee te beïnvloeden om bv. iets te helpen te bewerkstelligen of in te masseren.
Wanneer ik in de krant lees over 'vul-in' is dat 25:1 een opzetje voor een zaak waar ik als persoon zelf niets mee kan en kennelijk ergens aandacht vanuit de samenleving voor moet (op)wekken.

Waar ik vooral tegen ageer dat inhoudelijk discussies die gaan over iemands "feitelijke" aantallen, de betrouwbaarheid en mate van "ernst", op mij de indruk vermaken of dat er toe moet doen.
Sws hebben preselectieve (click)media er een handje van om dingen met getallen of ernstigheid te willen benadrukken. Op AJ weet ik hun benadering en CNN of NOS etc.etc heeft weer een andere bed(o)eling en op CGTN (China) is er vaak niets te vinden en als het het Westen schaadt, spuit11 RT alles onder met stront.
Dat iemand geweld wordt aangedaan is mij al erg genoeg en de invasieve wijze waarop maakt het alleen maar walgelijker.

Afgezien van het persoonlijke leed dat het betrokkenen brengt, boeit het mij weinig hoe iemand geweld is aangedaan. Ik kan zelf niets met iemands waarneming als 'perceptie' en heb geen belangstelling voor de grafische details om kennelijk te schockeren. Ik kan ook niet echt wakker liggen van getoonde tranen die ik hooguit meevoel en hoop dat het de persoon zelf helpt om het eigen leed te verwerken. Reden, dat ik (aan beide zijden) weinig kan met -en emo-reportages doorgaans links laat liggen.
Dat iemand verhalen doet die het 'eigen' verstand ver te boven gaat, maakt het ook zo onbegrijpelijk om als feit te kunnen dienen. Neemt niet weg dat het zo, kan zijn gezien. De menselijk geest is een raar ding dat gaat invullen wat er nooit was.
Wat voor de één een normale "operatie" is, wordt dan voor de ander een weerzinwekkende slachtpartij.

Ik wil en probeer dan ook niet deel te nemen aan discussies houden of iets nu wel of minder ernstig zou zijn.
Dat het kut is, is mij al voldoende om misdadigers die leed veroorzaken daarvoor te vervolgen om daarna te kijken hoe het anders wel beter kan gaan.

[ Bericht 1% gewijzigd door Vallon op 28-05-2024 22:49:36 ]
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  dinsdag 28 mei 2024 @ 22:42:29 #287
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213717980
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 21:45 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Best raar dat ik dus nooit geweld zie van de demonstranten maar wel van de politie. Natuurlijk heeft de politie een soort van geweldsmonopolie die ze repressief kunnen uitvoeren maar toch

Beetje zoals Powned doet. Zuigen, roepen dat je wordt aangevallen als je weerwoord krijgt en dan knippen. IDF playbook
Ik zou eens naar de oogarts gaan.
pi_213718224
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 21:49 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dus de politie moet zichzelf gaan schoppen oid?

Laat die lafbekken met hun "nobele zaak" maar lekker in de cel waar ze thuis horen.
  woensdag 29 mei 2024 @ 00:07:37 #289
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_213718627
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 23:02 schreef havanagila het volgende:

[..]
Dus de politie moet zichzelf gaan schoppen oid?
Ze zouden een soort faciliterende taak op zich kunnen nemen. Denk daarbij aan afbakenen van ruimtes, leveren van beverages en consumpties, én afhouden van mensen die een haaks geluid komen verkondigen. Aan dat soort zaken moet je denken.

Dat vergt aan de achterkant wellicht wat (ingrijpende?) aanpassingen maar geeft aan de voorkant zoveel verlichting. Met de juiste planning ben je er met max 4 tot 5 FTE.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_213718672
quote:
15s.gif Op woensdag 29 mei 2024 00:07 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ze zouden een soort faciliterende taak op zich kunnen nemen. Denk daarbij aan afbakenen van ruimtes, leveren van beverages en consumpties, én afhouden van mensen die een haaks geluid komen verkondigen. Aan dat soort zaken moet je denken.

Dat vergt aan de achterkant wellicht wat (ingrijpende?) aanpassingen maar geeft aan de voorkant zoveel verlichting. Met de juiste planning ben je er met max 4 tot 5 FTE.

Ah, ik snap je broeder. Je bedoelt dit. Hebben ze geen extra handjes voor nodig.

twitter
pi_213718681
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2024 00:21 schreef havanagila het volgende:

[..]
Ah, ik snap je broeder. Je bedoelt dit. Hebben ze geen extra handjes voor nodig.

[ x ]
Zien er alemaal uit als hele kalme personen. Weet zeker dat er heel wat mensen hier ze graag op de visite zouden hebben.
pi_213718684
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2024 00:22 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Zien er alemaal uit als hele kalme personen. Weet zeker dat er heel wat mensen hier ze graag op de visite zouden hebben.
Tuurlijk. Fatsoenlijke mensen. Die op politieagenten staan te kankeren omdat ze het standpunt van iedere agent kennen. Toevoeging aan de maatschappij en zulks. Prachtig.
pi_213718798
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 19:48 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
Staan ze weer hoor het tuig
Ze staan er met de reden dat ze niet willen dat er nog meer onschuldige mensen moeten lijden en sterven. Die paar tikken zijn dat ze wel waard denk ik.

Er komen ook vaak voetbalsupporters in aanraking met de politie en dat gebeurt vaak omdat hun trieste voetbalclubje niet heeft gewonnen. Lijkt me een minder zinvolle reden om klappen te krijgen.
pi_213718802
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2024 01:23 schreef Ramboetan het volgende:

[..]
Ze staan er met de reden dat ze niet willen dat er nog meer onschuldige mensen moeten lijden en sterven. Die paar tikken zijn dat ze wel waard denk ik.

Er komen ook vaak voetbalsupporters in aanraking met de politie en dat gebeurt vaak omdat hun trieste voetbalclubje niet heeft gewonnen. Lijkt me een minder zinvolle reden om klappen te krijgen.
Nou ja, denk dat die liefde voor de voetbalclub iets oprechter zal zijn dan hun Palestijnse gevoelens.
pi_213718933
Zelfs Piers "do you condemn khamas doe?" Morgan vindt het welletjes geweest.

twitter
pi_213720155
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2024 01:33 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Nou ja, denk dat die liefde voor de voetbalclub iets oprechter zal zijn dan hun Palestijnse gevoelens.
Dus voetbalsupporters komen er wel mee weg wil je zeggen of bedoelde dat niet op die manier?

En daarnaast gaat het niet om Palestijnse gevoelens, maar vooral om het kapot maken van onschuldige mensenlevens dat mede vanuit Nederland wordt gefinancierd? In zo’n land willen we toch niet wonen?
pi_213720185
quote:
4s.gif Op woensdag 29 mei 2024 03:08 schreef Drxx het volgende:
Zelfs Piers "do you condemn khamas doe?" Morgan vindt het welletjes geweest.

[ x ]
Iedereen die geen onderscheid maakt tussen afkomst draait uiteindelijk wel bij denk ik.
pi_213720251
quote:
15s.gif Op woensdag 29 mei 2024 00:07 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

:D humor heb je wel af en toe
  woensdag 29 mei 2024 @ 09:34:14 #300
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_213720339
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 22:23 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
nee het is tuig omdat het stelselmatig politie ondermijnt en uit is op geweld.
>Politie ondermijnt en uit is op geweld

Brengt mij bij mijn vorige punt. Waar zijn de beelden van geweld en waarom vordert de politie zo vaak als er al geweld wordt gebruikt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')