quote:Uhhmmmm, jochie, de VARA is LINKS. Sjongejonge...
Op maandag 17 februari 2003 16:15 schreef Tetelepta het volgende:
Omdat ik een buitenlandse naam heb betekent nog niet dat niemand mij een Valentijnkaart zou kunnen sturen
* Tetelepta overweegt een klacht bij de Vara! in te dienen
Denk je echt dat die site van Stenders zo slim is dat 'ie kan zien dat jij een "exotische" achternaam hebt?
HAHA!
quote:Nou en, dat wil toch niet zeggen dat Stenders dat is? Fred Siebelink heeft Leefbaar Nederland mede opgericht, de partij van Pim Fortuyn. Dus dat zegt niks.
Op maandag 17 februari 2003 16:16 schreef Ronny2K het volgende:[..]
Uhhmmmm, jochie, de VARA is LINKS. Sjongejonge...
bij rob stenders weet je dat je gekut kan worden!!.....niet?
zou me eigen om andere dingen druk maken
quote:Natuurlijk, voordat je inlogt wordt er naar je naam gekeken, dat is algemeen bekend.
Op maandag 17 februari 2003 16:18 schreef kobold het volgende:
Denk je echt dat die site van Stenders zo slim is dat 'ie kan zien dat jij een "exotische" achternaam hebt?
En nee Bixister, ik denk niet dat Rob mij discrimineert vanwege enkele spelfouten.
quote:En jij bent nou wel heeeeeel erg zielig, he?!
Op maandag 17 februari 2003 16:18 schreef Tetelepta het volgende:[..]
Nou en, dat wil toch niet zeggen dat Stenders dat is? Fred Siebelink heeft Leefbaar Nederland mede opgericht, de partij van Pim Fortuyn. Dus dat zegt niks.
quote:Misschien denkt Rob Stenders dat alle buitelanders hoeren zijn
Op maandag 17 februari 2003 16:20 schreef bixister het volgende:
en waarom noemt ie je eigenlijk "ho"?
quote:bijvoorbeeld.
Op maandag 17 februari 2003 16:21 schreef Tetelepta het volgende:[..]
Misschien denkt Rob Stenders dat alle buitelanders hoeren zijn
enne.... is dit niet Stenders' standaard antwoord?
[Dit bericht is gewijzigd door bixister op 17-02-2003 16:22]
quote:Ja dat hoor ik al zolang, wij moeten dingen niet serieus nemen. Die klojo's moeten ons eens serieus nemen!!!!!!
Op maandag 17 februari 2003 16:20 schreef chiQa het volgende:
Misschien moet je alles niet al te serieus nemen ?
quote:Ja, dat zal het zijn... SJEEEEEESUS man! Get a life! Denk je nou echt dat de hele wereld het op je gemunt heeft!
quote:Ja, op zinnige opmerkingen zitten we hier niet te wachten Bixister
Op maandag 17 februari 2003 16:22 schreef bixister het volgende:[..]
bijvoorbeeld.
enne.... is dit niet Stenders' standaard antwoord?
quote:Ja ONS. De Molukkers zijn al te lang onderdrukt door jullie blanke soort
Op maandag 17 februari 2003 16:23 schreef bixister het volgende:
ons?
quote:Damn.. Grow up! Je maakt je druk om niks.
Op maandag 17 februari 2003 16:22 schreef Tetelepta het volgende:[..]
Ja dat hoor ik al zolang, wij moeten dingen niet serieus nemen. Die klojo's moeten ons eens serieus nemen!!!!!!
quote:
Op maandag 17 februari 2003 16:20 schreef Tetelepta het volgende:
[..]
Natuurlijk, voordat je inlogt wordt er naar je naam gekeken, dat is algemeen bekend.
quote:Ik ben geen buitenlanders, ik ben verdorie net zo Nederlands als jij. Alleen heb ik een kleurtje. En daar word ik op afgerekend. Nou ik zal je zeggen, als ik wil krijg ik wel 100 Valentijnskaartjes.
Op maandag 17 februari 2003 16:24 schreef thurminator het volgende:
Kun jij echt alleen maar 'buitenlander-gezeur' topics openen?Jij bent op deze manier mede verantwoordelijk voor de slechte naam die buitenlanders krijgen!!
quote:
Op maandag 17 februari 2003 16:25 schreef Tetelepta het volgende:[..]
...Nou ik zal je zeggen, als ik wil krijg ik wel 100 Valentijnskaartjes.
Ik mag dus ook niet een katholiek uitlachen dat hij een rozenkrans bij het bidden nodig heeft als telhulpmiddel.
Maar verder neem ik het niet al te serieus hoor
[Dit bericht is gewijzigd door Brad op 17-02-2003 16:27]
koop een zak M&M's daar wordt je vrolijk van
quote:Okay, dan discrimineert Stenders jou omdat je een brilletje op hebt.
Op maandag 17 februari 2003 16:25 schreef Tetelepta het volgende:
[..]
Ik ben geen buitenlanders, ik ben verdorie net zo Nederlands als jij. Alleen heb ik een kleurtje. En daar word ik op afgerekend. Nou ik zal je zeggen, als ik wil krijg ik wel 100 Valentijnskaartjes.
quote:Life sux eh
Op maandag 17 februari 2003 16:24 schreef Tetelepta het volgende:[..]
Ja ONS. De Molukkers zijn al te lang onderdrukt door jullie blanke soort
Man zeik niet zo, en als je wat te zeiken hebt ga dan naar de klaagbank of bel die Rob gewoon op, kunnen we lachen als het uitgezonden wordt
quote:HAHAHA! Wie is er nou racistisch dan?!
-edit, flame vergeten-
<flame> molukkers stinken! </flame>
[Dit bericht is gewijzigd door Punica op 17-02-2003 16:28]
quote:Niet van mij iig
Ik ben geen buitenlanders, ik ben verdorie net zo Nederlands als jij. Alleen heb ik een kleurtje. En daar word ik op afgerekend. Nou ik zal je zeggen, als ik wil krijg ik wel 100 Valentijnskaartjes.
quote:Ben bang van wel
Op maandag 17 februari 2003 16:27 schreef Doopy-X- het volgende:
je gaat me toch NIET vertellen dat deze user dit ECHT meent he?!
quote:Ik zou zeggen: uit je frustraties op een constructieve manier en kaap een trein, of gijzel een kleuterschool, ik noem maar wat...
Op maandag 17 februari 2003 16:24 schreef Tetelepta het volgende:
quote:Wilde ik net zeggen
Op maandag 17 februari 2003 16:27 schreef Punica het volgende:
als je 'r 100 wil en je weet zeker datj e ze krijg, betaal jij je vast blauw aan postzegels voor al die brieven die je naar jezelf stuur.
quote:Wie is "Wij" en Ons" ??
Ja dat hoor ik al zolang, wij moeten dingen niet serieus nemen. Die klojo's moeten ons eens serieus nemen!!!!!!
quote:Waarom zou ik het niet menen?
Op maandag 17 februari 2003 16:27 schreef Doopy-X- het volgende:
je gaat me toch NIET vertellen dat deze user dit ECHT meent he?!
De RMS is doodserieus man.
quote:De enige die nu verschil zit te maken tussen blank en zwart hier ben jij
quote:HAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHA
Op maandag 17 februari 2003 16:28 schreef kobold het volgende:[..]
Ben bang van wel
pas maar op, strax gaat ie een trein kapen!
get a fucking life boy
quote:alle minder begaafde molukkers die vinden dat ze gediscrimineerd worden in nederland zoals de topicstarter.
Op maandag 17 februari 2003 16:29 schreef Icicle het volgende:[..]
Wie is "Wij" en Ons" ??
quote:Wij zijn de onderdrukte Molukkers, die door mannetjes als stenders geschoffeerd worden. Nou daar passen WIJ voor. Ik heb de kaart naar familie en vrienden gestuurd en we zullen stappen ondernemen tegen Stenders en de Vara! Oja, zeker weten.
Op maandag 17 februari 2003 16:29 schreef Icicle het volgende:[..]
Wie is "Wij" en Ons" ??
quote:Een paar racties terug zeg je nog "wij molukkers"
quote:Rovende Molukkers School?
Op maandag 17 februari 2003 16:30 schreef Tetelepta het volgende:[..]
Waarom zou ik het niet menen?
quote:Wat is dit voor een racistische opmerking?
[Dit bericht is gewijzigd door michiel- op 17-02-2003 16:32]
quote:Ja, dit ha dik wel weer verwacht als reactie.
Op maandag 17 februari 2003 16:30 schreef Doopy-X- het volgende:pas maar op, strax gaat ie een trein kapen!
quote:Tssssssssss........ PLEASE take a Chill Pill!!
quote:Het is ook net een hoop mest dit topic he, de strontvliegen komen er al weer aan.
Op maandag 17 februari 2003 16:31 schreef Juniorz het volgende:
Dat komt omdat jullie Molukkers ook voor veel problemen zorgen... Nog even en je wilt een brandbom bij de vara naar binnen gooien... Do I make my point clear ?
quote:zoals bij de meeste buitenlanders, die zijn nederlander of allochtoon, net wanneer wat 't beste uitkomt.
Op maandag 17 februari 2003 16:32 schreef Icicle het volgende:[..]
Een paar racties terug zeg je nog "wij molukkers"
Wat is het nou, nederlander of niet??
quote:Ik heb nog nooit op een molukker gestaan dus wil je niet zo generaliseren
Prachtig stukje vermaakt.
En aan je ondertitel te zien, heb je wel meer last van frustraties.
Succes jongen.
quote:stel je niet aan man........ga wat doen aan de honger in de wereld of ga mee vechten op die eilanden van je........
Op maandag 17 februari 2003 16:32 schreef Tetelepta het volgende:[..]
Wij zijn de onderdrukte Molukkers, die door mannetjes als stenders geschoffeerd worden. Nou daar passen WIJ voor. Ik heb de kaart naar familie en vrienden gestuurd en we zullen stappen ondernemen tegen Stenders en de Vara! Oja, zeker weten.
quote:idd ... ik denk dat deze knul in een identiteitscrisis zit ...
Op maandag 17 februari 2003 16:32 schreef Icicle het volgende:[..]
Een paar racties terug zeg je nog "wij molukkers"
Wat is het nou, nederlander of niet??
quote:Heerlijk zo'n maandagmiddag.
Op maandag 17 februari 2003 16:33 schreef gelly het volgende:[..]
Het is ook net een hoop mest dit topic he, de strontvliegen komen er al weer aan.
quote:mjah, jij gaat gekke taal uitslaan, dat kunnen wij ook
Ja, dit ha dik wel weer verwacht als reactie.
quote:Sinds wanneer is 'blanke soort' een racistische opmerking?
Op maandag 17 februari 2003 16:32 schreef michiel- het volgende:[..]
Wat is dit voor een racistische opmerking?
quote:Whoeeeeeee
Wij zijn de onderdrukte Molukkers, die door mannetjes als stenders geschoffeerd worden. Nou daar passen WIJ voor. Ik heb de kaart naar familie en vrienden gestuurd en we zullen stappen ondernemen tegen Stenders en de Vara! Oja, zeker weten.
quote:Alsof er iedere keer dat iemand inlogt er een ventje kijkt naar de achternaam en dan beslist : " ja das een zwarte"
Dat is gewoon een script wat of bij iedereen die melding geef of random er ID nummers uitpikt en daar de melding in beeld geeft
En als jullie oh zo zielig zijn in Nederland waarom rot je dan gewoon niet op? De wereld is groot zat. Je hebt blijkbaar internet dus zoek maar een leuk land op @ google.
quote:Hier, nog een site die jou beledigt!!!!!!1
Op maandag 17 februari 2003 16:32 schreef Tetelepta het volgende:
[..]
quote:Zeur jij nooit om dingen waar je eigenlijk niets aan kunt doen dan?
Op maandag 17 februari 2003 16:35 schreef Kaaltie het volgende:
als je die behoefte niet voelt moet je snel ophouden met zeuren...
quote:je gaat het nog uitleggen ook
Op maandag 17 februari 2003 16:35 schreef renkie het volgende:[..]
Alsof er iedere keer dat iemand inlogt er een ventje kijkt naar de achternaam en dan beslist : " ja das een zwarte"
Dat is gewoon een script wat of bij iedereen die melding geef of random er ID nummers uitpikt en daar de melding in beeld geeft
En als jullie oh zo zielig zijn in Nederland waarom rot je dan gewoon niet op? De wereld is groot zat. Je hebt blijkbaar internet dus zoek maar een leuk land op @ google.
quote:Mja als ik zeg dat hij gewoon een te domme molukker is discrimineer ik ook weer he
Op maandag 17 februari 2003 16:36 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
je gaat het nog uitleggen ook
quote:Jawel, maar ik zeur dan tegen de mensen die er wel wat aan kunnen doen... en je start hier een topic omdat je je gediscrimineerd voelt... alleen denk ik dat dit helemaal niet het geval is, maar dat terzijde... Als je er wat aan wil doen... moet je bij de vara zijn en daar uitleg vragen...
Op maandag 17 februari 2003 16:36 schreef Tetelepta het volgende:[..]
Zeur jij nooit om dingen waar je eigenlijk niets aan kunt doen dan?
quote:Tuurlijk, jij weet hoe het zit. Je hebt je duidelijk niet in jouw Molukse medemens verdiept. Praat dan ook liever niet meer mee.
Op maandag 17 februari 2003 16:33 schreef Punica het volgende:[..]
zoals bij de meeste buitenlanders, die zijn nederlander of allochtoon, net wanneer wat 't beste uitkomt.
[Dit bericht is gewijzigd door Tetelepta op 17-02-2003 16:43]
quote:
Op maandag 17 februari 2003 16:33 schreef Punica het volgende:[..]
zoals bij de meeste buitenlanders, die zijn nederlander of allochtoon, net wanneer wat 't beste uitkomt.
quote:Je zei "onderdrukt door jullie blanke soort".
Op maandag 17 februari 2003 16:34 schreef Tetelepta het volgende:[..]
Sinds wanneer is 'blanke soort' een racistische opmerking?
Alsof elke blanke aan onderdrukking doet...net zo min als dat elke 'zwarte' fout bezig is.
quote:pas wel beter op me knip ja.
Op maandag 17 februari 2003 16:40 schreef Tetelepta het volgende:[..]
Tuurlijk, jij weet hoe het zit. Je hebt je duidelijk niet in jouw Mulukse medemens verdiept. Praat dan ook liever niet meer mee.
quote:Er is een mailtje onderweg naar de Vara! En ook naar RTL Boulevard en Hart van Nederland.
Op maandag 17 februari 2003 16:39 schreef Kaaltie het volgende:
moet je bij de vara zijn en daar uitleg vragen...
Ik eis ontslag van Rob Stenders. Deze keer is hij te ver gegaan.
quote:muluks?
Tuurlijk, jij weet hoe het zit. Je hebt je duidelijk niet in jouw Mulukse medemens verdiept. Praat dan ook liever niet meer mee.
quote:Juist wel
Je hebt je duidelijk niet in jouw Mulukse medemens verdiept.
quote:Dat is lekker appels met peren vergelijken. Ik zeg toch niet dat jullie nu nog aan onderdrukking doen?
Op maandag 17 februari 2003 16:40 schreef michiel- het volgende:
Alsof elke blanke aan onderdrukking doet...net zo min als dat elke 'zwarte' fout bezig is.
quote:maar wat zeg je nu eigenlijk WEL dan?
Op maandag 17 februari 2003 16:43 schreef Tetelepta het volgende:[..]
Dat is lekker appels met peren vergelijken. Ik zeg toch niet dat jullie nu nog aan onderdrukking doen?
quote:Waarom begin je daar dan over?
Dat is lekker appels met peren vergelijken. Ik zeg toch niet dat jullie nu nog aan onderdrukking doen?
quote:je voorouders hielden mmer van met kraaltjes en spiegeltjes spelen als handel drijven, winst maken en technologie ontdekken, konden wij toch weinig aan deon
quote:HAHAHAHAHHAHAHAHAHA OMG hou op man gek!! hahahaha ik val van mijn stoel van het lachen, denk je nou echt dat ze daar aandacht aan gaan besteden bij Hart van Nederland!! hahahaha jij bent echt achterlijk zeg
Op maandag 17 februari 2003 16:41 schreef Tetelepta het volgende:[..]
Er is een mailtje onderweg naar de Vara! En ook naar RTL Boulevard en Hart van Nederland.
quote:Ga je nu de wereld veranderen?
Er is een mailtje onderweg naar de Vara! En ook naar RTL Boulevard en Hart van Nederland.
het wordt eens tijd dat die mensen eens rationeel gaan nadenken, en niet gelijk alles op discriminatie gaan gooien. de buitenlanders discrimineren zichzelf juist het meeste van allemaal, door te zeggen dat jullie gediscrimineerd worden. jullie hebben het ook altijd over "jullie blanken" of "jullie nederlanders".
Get al life, en bevalt het hier niet in dit land, met alle vrijheden die je krijgt, en de sociale zorg die we hier hebben, rot dan op naar dat eigen land van je. zo niet, hou dan alsjeblijft eens een x op met het door blijven drammen dat wij jullie zouden discrimineren!
quote:Ja hebben ze op de redactie daar ook nog wat te lachen
quote:Misschien verdien je het wel om gediscimineerd te worden...
Omdat ik een buitenlandse naam heb betekent nog niet dat niemand mij een Valentijnkaart zou kunnen sturen
quote:nee gek. pas op , hij haalt willibrord erbij
Op maandag 17 februari 2003 16:45 schreef maple-leaf het volgende:[..]
Hart van Nederland
Hey, leuk dat je je hebt aangemeld, je hebt geen kaartje ontvangen omdat je niet bij ons aangemeld stond...
Maar dat heeft echt niets met je afkomst or whatever te maken...
quote:hehehe, misschien wel de rijdende rechter, wie weet wat er komen gaat hehehe
Op maandag 17 februari 2003 16:46 schreef Punica het volgende:[..]
nee gek. pas op , hij haalt willibrord erbij
quote:Nee, maar ik laat wel zien dat er met mij niet te spotten valt. En ik weet zeker dat hoe gek jullie mijn Queeste ook vinden, ik veel bewondering zal oogsten binnen de Molukse gemeenschap, maar ook bij de gewone man en vrouw in de straat.
Op maandag 17 februari 2003 16:45 schreef Icicle het volgende:[..]
Ga je nu de wereld veranderen?
Het is over met de stille tochten, we laten onze stemmen horen!
quote:sex-court
Op maandag 17 februari 2003 16:47 schreef maple-leaf het volgende:[..]
hehehe, misschien wel de rijdende rechter, wie weet wat er komen gaat hehehe
quote:
Op maandag 17 februari 2003 16:45 schreef RipCurl het volgende:
om de een of andere reden voelen de buitenlanders (of op de politiek correct geformuleerde manier: allochtonen) zich altijd gediscrimineerd als iemand ze verkeerd aankijkt, ze (per ongelukt) een duwtje geeft in een te volle trein, ze bij een sollicitatie ronde afgewezen worden, en ze kan ik nog wel een tijdje doorgaan.het wordt eens tijd dat die mensen eens rationeel gaan nadenken, en niet gelijk alles op discriminatie gaan gooien. de buitenlanders discrimineren zichzelf juist het meeste van allemaal, door te zeggen dat jullie gediscrimineerd worden. jullie hebben het ook altijd over "jullie blanken" of "jullie nederlanders".
Get al life, en bevalt het hier niet in dit land, met alle vrijheden die je krijgt, en de sociale zorg die we hier hebben, rot dan op naar dat eigen land van je. zo niet, hou dan alsjeblijft eens een x op met het door blijven drammen dat wij jullie zouden discrimineren!
quote:hahahaha, ik neem terug wat ik net zei over ophoudenm, ga vooral zo door!!! hahaha ik lig helemaal dubbel hier
Op maandag 17 februari 2003 16:47 schreef Tetelepta het volgende:[..]
Nee, maar ik laat wel zien dat er met mij niet te spotten valt. En ik weet zeker dat hoe gek jullie mijn Queeste ook vinden, ik veel bewondering zal oogsten binnen de Molukse gemeenschap, maar ook bij de gewone man en vrouw in de straat.
quote:sinds wanneer is "Molukker" of "buitenlander" dan een racistische opmerking? dat is puur een vorm van "vakjes" denken, en heeft niets met discrimineren te maken!
Op maandag 17 februari 2003 16:40 schreef michiel- het volgende:[..]
Je zei "onderdrukt door jullie blanke soort".
Dat enge ondertoontje mag je voortaan voor je houden...Alsof elke blanke aan onderdrukking doet...net zo min als dat elke 'zwarte' fout bezig is.
quote:Je verdient het inderdaad om gediscrimineerd te worden...
Nee, maar ik laat wel zien dat er met mij niet te spotten valt. En ik weet zeker dat hoe gek jullie mijn Queeste ook vinden, ik veel bewondering zal oogsten binnen de Molukse gemeenschap, maar ook bij de gewone man en vrouw in de straat.
[Dit bericht is gewijzigd door I_m_m_0 op 17-02-2003 16:51]
quote:*Icicle ziet geen bewondering*
quote:Waarom maak je er zo'n big deal van? Het begint echt sneu te worden.. Het gaat om een stomme advertentie/slogan waarin elke naam of je nou een turk, nederlander, molukker, duitser in betrokken wordt. Dus niet alleen JIJ. Misschien wil je wel stiekem ''gediscrimineerd'' worden om vervolgens weer om aandacht te kunnen vragen hier. Ik vind het echt overdreven waar jij je druk om maakt. En het is ook niet nodig om bij het originele topic het hele Molukken verhaal erin te betrekken... Pure miereneukerij
quote:LOL alsof rob stenders zelf die boodschap bedacht heeft en hem er op gezet heeft....
dan moet je toch echt bij de marketing mensen van de vara zijn hoor! die bedenken dit soort dingen. vervolgens wordt het gerealiseerd door de webmasters/scripters, en daarna goedgekeurd door het management!
weetje wat, laten we gewoon het ontslag van heel de vara eisen. wel zo makkelijk! anders moet je helemaal gaan uitzoeken wie waarvoor verantwoordelijk is geweest......
quote:Leg eens uit aub
Op maandag 17 februari 2003 16:49 schreef I_m_m_0 het volgende:[..]
Je verdient het inderdaad om gediscrimineerd te worden...
quote:ach flikker op, ik heb zelf veel Molukse familie, ben zelf 25% Moluks en ik weet zeker dat iedereen in een deuk ligt van het lachen... en dat is dan uitlachen ja ... niet uit sympathie .. en daarna zal iedereen uit medelijden zeggen dat je een flinke jongen bent en dat je je bord leeg moet eten ...
quote:kijk daar heb je het al
Op maandag 17 februari 2003 16:51 schreef realist_ik het volgende:[..]
ach flikker op, ik heb zelf veel Molukse familie, ben zelf 25% Moluks en ik weet zeker dat iedereen in een deuk ligt van het lachen... en dat is dan uitlachen ja ... niet uit sympathie .. en daarna zal iedereen uit medelijden zeggen dat je een flinke jongen bent en dat je je bord leeg moet eten ...
quote:
quote:
Jij bent op deze manier mede verantwoordelijk voor de slechte naam die buitenlanders krijgen!!
quote:verstoten uit je familie ... dat gaat er gebeuren met je ... tetelepta
Op maandag 17 februari 2003 16:52 schreef maple-leaf het volgende:[..]
kijk daar heb je het al
het heeft dus TOTAAL GEEN NUT hehehe
quote:Een 'soort'
Op maandag 17 februari 2003 16:48 schreef RipCurl het volgende:[..]
sinds wanneer is "Molukker" of "buitenlander" dan een racistische opmerking? dat is puur een vorm van "vakjes" denken, en heeft niets met discrimineren te maken!
je maakt toch ook onderscheidt tussen jongens en meisjes? directeuren en schoonmakers? dat is ook puur vakjes denken, en daar zit niets discriminerend bij hoor!
Ik ken zelf een aantal Molukkers en die draaien gelukkig wel goed mee in de maatschappij, zonder al die waanbeelden en fantasieėn.
(want denken dat Rob Stenders opzettelijk discrimineert, uitgaande van de screenshot in de 1e post, is heel triest)
[Dit bericht is gewijzigd door michiel- op 17-02-2003 16:56]
quote:Vraag maar eens na bij je familie, ik weet zeker dat mijn missie veel bewondering zal oogsten in de gemeenschap. Dit zal de slapende meute wakkerschudden.
Op maandag 17 februari 2003 16:51 schreef realist_ik het volgende:[..]
ach flikker op, ik heb zelf veel Molukse familie, ben zelf 25% Moluks en ik weet zeker dat iedereen in een deuk ligt van het lachen...
Let op mijn woorden, binnen een week zeggen 10.000 mensen hun Varagids op.
"Ik ben gediscrimineerd en nu wil ik de wereld naar mijn hand zetten!"
want het is zo niet meer echt ontopic...
nogmaals de vraag... hoe ben je daar terecht gekomen op die site?...
en waarom wil je zo graag dat de vara jou een valentijnsmailtje stuurt...
quote:
Op maandag 17 februari 2003 16:54 schreef Tetelepta het volgende:[..]
Vraag maar eens na bij je familie, ik weet zeker dat mijn missie veel bewondering zal oogsten in de gemeenschap. Dit zal de slapende meute wakkerschudden.
zeg, van wie ben je trouwens een kloon?
quote:top, weer een crappy omroep weg.
quote:Echte mensen hebben geen kloon nodig om ergens voor te staan.
Op maandag 17 februari 2003 16:55 schreef realist_ik het volgende:[..]
zeg, van wie ben je trouwens een kloon?
quote:hahahaha ok nou moet je echt toegeven dat je er geen zak van meent hahahaha ik geloof echt dat je een kloon bent hoor
Vraag maar eens na bij je familie, ik weet zeker dat mijn missie veel bewondering zal oogsten in de gemeenschap. Dit zal de slapende meute wakkerschudden.
quote:met andere woorden, je ben een ECHTE malloot, dat we die nog in nederland hebben, moet wel import zijn
Op maandag 17 februari 2003 16:56 schreef Tetelepta het volgende:[..]
Echte mensen hebben geen kloon nodig om ergens voor te staan.
quote:ja graag hahahaha
Op maandag 17 februari 2003 16:57 schreef Tetelepta het volgende:
Ha, mail van RTL Boulevard, ik zal het eens copy/pasten.
quote:zo snel ? vast autogenerated of vol met HAHAHAHAAH 3 a4'tjes gecp'd
quote:*Icicle ziet nog steeds geen bewondering*
quote:ja idd
Op maandag 17 februari 2003 16:58 schreef Punica het volgende:[..]
zo snel ? vast autogenerated of vol met HAHAHAHAAH 3 a4'tjes gecp'd
"stuur geen mail terug u hoort automatisch van ons" hahahaha
quote:Ge eens ff buitenspelen jij!
quote:Denk eerlijk gezegd dat de Vara zulke zielige-om-aandacht-vragende mailtjes niet eens publiceert.
Ik begin je trouwens wel een engerd te vinden..
quote:HAHAHHHAAHAHAHAHAH
Ik zag laatst een Marokkaans gezin lopen en dacht: "De tros is helemaal niet de grootste familie van Nederland!"
quote:en geen copy/past antwoord ...
Op maandag 17 februari 2003 16:58 schreef Icicle het volgende:[..]
*Icicle ziet nog steeds geen bewondering*
quote:Als je nou echt gediscrimineerd werd misschien wel ja, maar dit is gewoon een lachertje! je hebt gewoon echt een IQ van -20. kan gewoon niet anders!
pak eens een programmeer boek erbij en zoek de functie Random eens op.....
quote:Nou, geloven jullie het nog niet? Morgen gaan jullie wat meemaken!
From: Samantha Verkade - redactie RTL Boulevard HMG
To: 'Stefan Tetelepta'
Sent: Monday, February 17 2003 4.56 PM
Subject: Klacht Rob StendersBeste Stefan,
met belangstelling hebben wij jouw aanklacht tegen Rob Stenders en de Vara! gelezen. Op jouw vraag of we hier aandacht aan willen besteden kunnen wij vandaag geen gehoor meer geven omdat we het programma al rond hebben.
Graag zien wij jouw officiele aanklacht tegemoed. Als je ons dat morgen voor 13.00 uur mailt of doorbelt, dan kunnen wij Rob Stenders eventueel nog om een reactie vragen.
Je kunt me ook bellen op onderstaand telefoonnummer.
Met vriendelijke groet,
Samantha,
HMG
[Dit bericht is gewijzigd door Tetelepta op 17-02-2003 17:02]
quote:*Icicle ziet geen copy/paste antwoord*
quote:* Thurminator wacht in spanning af en bereid zich voor om te gaan schaterlachen!!
quote:hahahaha da's alleen om van je af te komen sukkel
Op maandag 17 februari 2003 17:02 schreef Tetelepta het volgende:[..]
Nou, geloven jullie het nog niet? Morgen gaan jullie wat meemaken!
quote:Regel jij voor morgen nog even een officiele aanklacht dan?
Nou, geloven jullie het nog niet? Morgen gaan jullie wat meemaken!
quote:sinds wanneer is rlt boulevard 'nieuws' ?
Op maandag 17 februari 2003 17:03 schreef RipCurl het volgende:
hmmm misschien moet dit topic maar verhuist worden naar OOG. aangezien dit morgen in het nieuws zal komen!!!!
quote:Ik ben een e-mail aan het opstellen.
Op maandag 17 februari 2003 17:03 schreef Icicle het volgende:[..]
Regel jij voor morgen nog even een officiele aanklacht dan?
mooi
quote:* Thurminator wacht in spanning af!!
Morgen gaan jullie wat meemaken!
quote:inderdaad! dat zie je zo aan die mail! ze verwachten morgen namelijk ook al een officiele aanklacht. normaal duurt zoiets wel een paar dagen, om een officiele aanklacht in te dienen en op te stellen.
Op maandag 17 februari 2003 17:03 schreef maple-leaf het volgende:[..]
hahahaha da's alleen om van je af te komen sukkel
ze zullen het iig zeker niet uit gaan zenden, als ze dat wel doen lach ik mezelf helemaal rot
misschien is het een id om naar het lokale politie bureau gaan, en daar een aanklacht tegen hun in te gaan dienen. vervolgens maken zij er een procesverbaal van, en wie weet wordt de vara dan wel veroordeeld tot het betalen van 10.000 euro boete, en wordt rob stenders gedwongen ontslagen!!! (en nee, dit is geen discriminatie, dit is gewoon een belediging!)
quote:Daarom zet ze ook haar telefoonnummer erbij zeker
Op maandag 17 februari 2003 17:06 schreef RipCurl het volgende:[..]
inderdaad! dat zie je zo aan die mail! ze verwachten morgen namelijk ook al een officiele aanklacht. normaal duurt zoiets wel een paar dagen, om een officiele aanklacht in te dienen en op te stellen.
misschien is het een id om naar het lokale politie bureau gaan, en daar een aanklacht tegen hun in te gaan dienen. vervolgens maken zij er een procesverbaal van, en wie weet wordt de vara dan wel veroordeeld tot het betalen van 10.000 euro boete, en wordt rob stenders gedwongen ontslagen!!!
(en nee, dit is geen discriminatie, dit is gewoon een belediging!)
Heb al gebeld naar HMG, alleen zijn ze nu bezig met de uitzending van vanavond. Morgen kan ik de redactie wel bereiken, zeiden ze. Nu jullie weer.
quote:Ik stem niet, er is niemand in Den Haag die mijn stem verdient.
Op maandag 17 februari 2003 17:09 schreef Icicle het volgende:
Even tussendoor:
Op wie heb jij gestemd?
http://www.tetelepta.is.smerig.com/
whahaha relletopic!
als ik vanaf mijn werk een email ergens heen stuur, komt er ook standaard mijn telefoonnummer onder te staan, en zelfs mijn functie en afdelingsnaam komen er bij te staan!!!!!!!
quote:ze zijn daar gewoon uit op de kijkcijfers, die denken : dat wordt een lachertje daar trekken we kijkcijfers mee
Op maandag 17 februari 2003 17:08 schreef Tetelepta het volgende:[..]
Daarom zet ze ook haar telefoonnummer erbij zeker
Heb al gebeld naar HMG, alleen zijn ze nu bezig met de uitzending van vanavond. Morgen kan ik de redactie wel bereiken, zeiden ze. Nu jullie weer.
quote:wat zeg je, mag je niet stemmen?
Op maandag 17 februari 2003 17:10 schreef Tetelepta het volgende:[..]
Ik stem niet, er is niemand in Den Haag die mijn stem verdient.
quote:je mag lachen wat je wilt, maar schrijf wel mijn naam goed, sukkel.
Op maandag 17 februari 2003 17:10 schreef Punica het volgende:
Tetelepata, als 't uitgezonden word, reken je 'r dan wel op dat je gruwelijk voor lul gezet wordt omdat je een zeikend kutmolukkertje ben ?
quote:toch sneu hoor dat dat dan ten koste van de molukkers moet gaan, vind je niet?
Op maandag 17 februari 2003 17:10 schreef maple-leaf het volgende:[..]
ze zijn daar gewoon uit op de kijkcijfers, die denken : dat wordt een lachertje daar trekken we kijkcijfers mee
quote:Dit meen je toch niet serieus he?
k denk dat je voor veel gelach zal zorgen binnen de molukse gemeenschap en bij de 'gewone' (zijn molukkers dan niet gewoon?) man en vrouw in de straat..
Dat gebeurd in ieder geval hier wel
kom op man, als je echt je stem wil laten horen doe het dan voor iets belangrijks en niet voor zoiets doms!
Ga es naar een demonstratie, begin een actiegroep.. doe iets. Maar niet dit want dan zet je jezelf alleen maar voor lul en krijg je helemaal geen respect meer.. tenminste, niet van mij
Volgens mij wil je gewoon aandacht, alleen zoek je dat op de verkeerde manier. Get a life!!
Die ideeen van jou zijn ook een beetje appart...want wat je eigenlijk wil is anderen onderdrukken om op die manier ervoor te zorgen dat ze jou niet kunnen onderdrukken... ik weet niet wat er in je leven is misgegaan, dat je je zo aangevallen voelt door de boze buitenwereld, maar enige besef van realiteit mag er bij jou wel bij komen...
Doe nou maar gewoon eens rustig en bel die lui op en vraag wat ze er mee bedoelen... kan je jouw mailtje ook posten, die je naar hun gestuurd hebt dan?
quote:HAHAHA!!
Op maandag 17 februari 2003 17:10 schreef BdR het volgende:
uh oh.. niet alleen Rob Stenders discrimineert, meld ook maar meteen een aanklacht tegen deze sites:http://www.tetelepta.is.smerig.com/
whahaha
relletopic!
quote:Het klinkt leuk maar er staat echt onzin.
Op maandag 17 februari 2003 17:12 schreef Kaaltie het volgende:
Ik hoop dat Rob je morgenochtend vroeg uit bed belt en je vervolgens helemaal de grond in boort... je bent echt te zielig voor woorden dat je je zo op laat naaien door een lullig geformuleerde zin...Die ideeen van jou zijn ook een beetje appart...want wat je eigenlijk wil is anderen onderdrukken om op die manier ervoor te zorgen dat ze jou niet kunnen onderdrukken... ik weet niet wat er in je leven is misgegaan, dat je je zo aangevallen voelt door de boze buitenwereld, maar enige besef van realiteit mag er bij jou wel bij komen...
Doe nou maar gewoon eens rustig en bel die lui op en vraag wat ze er mee bedoelen... kan je jouw mailtje ook posten, die je naar hun gestuurd hebt dan?
quote:Betalen? Zou geld toe moeten krijgen....
quote:Ik heb een leven. Ik heb werk, een auto, een huis. Ik wil alleen nog respect. RESPECT!
Op maandag 17 februari 2003 17:11 schreef freaky-me het volgende:[..]
Dit meen je toch niet serieus he?
k denk dat je voor veel gelach zal zorgen binnen de molukse gemeenschap en bij de 'gewone' (zijn molukkers dan niet gewoon?) man en vrouw in de straat..
Dat gebeurd in ieder geval hier wel![]()
kom op man, als je echt je stem wil laten horen doe het dan voor iets belangrijks en niet voor zoiets doms!
Ga es naar een demonstratie, begin een actiegroep.. doe iets. Maar niet dit want dan zet je jezelf alleen maar voor lul en krijg je helemaal geen respect meer.. tenminste, niet van mijVolgens mij wil je gewoon aandacht, alleen zoek je dat op de verkeerde manier. Get a life!!
ze zullen waarschijlijk al wel bezig zijn voor morgen, maar deze past er vast nog wel tussen. er is namelijk niets dommer dan wat jij hier allemaal zit te roepen!
quote:OMG die zijn echt gaaf, vooral die eerste
uh oh.. niet alleen Rob Stenders discrimineert, meld ook maar meteen een aanklacht tegen deze sites:http://www.tetelepta.is.smerig.com/
whahaha
relletopic!
quote:Respect moet je verdienen, niet afdwingen.
Op maandag 17 februari 2003 17:14 schreef Tetelepta het volgende:[..]
Ik heb een leven. Ik heb werk, een auto, een huis. Ik wil alleen nog respect. RESPECT!
quote:Respect moet je verdienen, en dat doe je niet door bij de eerste de beste random gegenereerde message te gaan roepen dat je gediscrimineerd wordt, en vervolgens gelijk gaan dreigen met pers e.d.
Ik heb een leven. Ik heb werk, een auto, een huis. Ik wil alleen nog respect. RESPECT!
quote:En jij wilt dat zo krijgen?
quote:Dat zeg ik :-)
Op maandag 17 februari 2003 17:16 schreef RipCurl het volgende:[..]
Respect moet je verdienen, en dat doe je niet door bij de eerste de beste random gegenereerde message te gaan roepen dat je gediscrimineerd wordt, en vervolgens gelijk gaan dreigen met pers e.d.
quote:en een valentijnskaartje toch?
Op maandag 17 februari 2003 17:14 schreef Tetelepta het volgende:Ik heb een leven. Ik heb werk, een auto, een huis. Ik wil alleen nog respect. RESPECT!
quote:vergelijk je me met een hoer?
Op maandag 17 februari 2003 17:17 schreef thurminator het volgende:[..]
En jij wilt dat zo krijgen?
![]()
De 'hoeren' waar jij niet meer vergeleken wilt worden krijgen nog meer respect dan jij!! GATVERDAMME wat een zeikzak ben jij!!
quote:leer eens lezen! waar zegt hij "ik vergelijk je met een hoer"?
Op maandag 17 februari 2003 17:18 schreef Tetelepta het volgende:[..]
vergelijk je me met een hoer?
quote:Ja!
Op maandag 17 februari 2003 17:18 schreef bixister het volgende:[..]
en een valentijnskaartje toch?
quote:Nee, een zeikzak
quote:Ik kan gerust wel tussen de regels doorlezen hoor.
Op maandag 17 februari 2003 17:20 schreef RipCurl het volgende:[..]
leer eens lezen! waar zegt hij "ik vergelijk je met een hoer"?
quote:weet je dat zeker?? een tijdje terug snapte je er nog niks van...
Op maandag 17 februari 2003 16:30 schreef Tetelepta het volgende:[..]
Waarom zou ik het niet menen?
quote:uit: Molukse betoging loopt uit de hand
Op donderdag 25 april 2002 14:10 schreef Tetelepta het volgende:
......
Ikzelf heb als halfbloed Molukker ook nooit iets begrepen van die hele RMS kwestie. ....
quote:Wat een ophef om een achterlijk kaartje zeg....
Op maandag 17 februari 2003 17:20 schreef Tetelepta het volgende:[..]
Ja!
![]()
Maar een oprecht kaartje, niet een uit medelijden. Ik hoef geen medelijden, ik wil respect voor mij en mijn volk.
quote:Lezen kun je ook al niet wel?
quote:Eentje zonder respect dan
quote:tussen de regels staan geen zinne, woorden of letters gedrukt. je kan dus tussen de regels doorlezen wat je wilt, maar je zal nooit zeker weten wat daar nou echt staat!
Op maandag 17 februari 2003 17:21 schreef Tetelepta het volgende:[..]
Ik kan gerust wel tussen de regels doorlezen hoor.
quote:Coole site's!
whahaha
relletopic!
quote:Ben jij nog dezelfde persoon dan, verander jij niet?
Op maandag 17 februari 2003 17:21 schreef freaky-me het volgende:
weet je dat zeker?? een tijdje terug snapte je er nog niks van...
quote:Zoals ik? Ik verpest niks, ik kom op voor mezelf, en dat mag ineens niet?
Op maandag 17 februari 2003 17:21 schreef RipCurl het volgende:
maar zoals je weet zitten er altijd weer een stel rotte eieren tussen die het voor de rest verpesten......
Mensen als Rob Stenders hebben een voorbeeldfunctie en moeten juist gestraft worden om zulke misplaatste opmerkingen.
quote:I should say...: "Grow up and get a life!"
quote:tuurlijk wel.. k vroeg me alleen af of je het nu allemaal wel snapte.. is dat zo?
Op maandag 17 februari 2003 17:23 schreef Tetelepta het volgende:[..]
Ben jij nog dezelfde persoon dan, verander jij niet?
en zeg nou eens eerlijk. Denk je serieus dat je respect krijgt door dit soort dingen?
quote:heb je het eik wel uitgeprobeerd met een andere naam? want volgens mij heb je het echt niet door
Op maandag 17 februari 2003 17:26 schreef Tetelepta het volgende:[..]
Zoals ik? Ik verpest niks, ik kom op voor mezelf, en dat mag ineens niet?
Mensen als Rob Stenders hebben een voorbeeldfunctie en moeten juist gestraft worden om zulke misplaatste opmerkingen.
quote:kun je wel, tegen een molukker?
Op maandag 17 februari 2003 17:27 schreef maple-leaf het volgende:
topicstarter je moet gewoon niet zeveren, stenders is cool en zekker als ie jou zover kan krijgen dat jij gelooft dat ie jou discimineert hahahaha sukkel, looser, achterlijke, zeikzak, blabla etc etc
quote:Natuurlijk. Let maar eens op als de media dit morgen en overmorgen oppikt. Sla de kranten maar eens open morgen, wie weet.
Op maandag 17 februari 2003 17:28 schreef freaky-me het volgende:Denk je serieus dat je respect krijgt door dit soort dingen?
Op dinsdag 4 juni 2002 17:19 schreef The_Lizard_Queen het volgende: De wereld zit vol met achterlijke mongolen
Is wel van toepassing op jou.. je maakt jezelf volkomen belachelijk.
quote:
Kun jij echt alleen maar 'buitenlander-gezeur' topics openen?Jij bent op deze manier mede verantwoordelijk voor de slechte naam die buitenlanders krijgen!!
Inderdaad! Get a life! Of doe als ik: spreek mede-Nederlanders-van-(semi)-(buitenlandse)-afkomst aan op hun gedrag, daar doe je tenminste nog wat nuttigs mee. Dit is gewoon een standaard scriptje dat je inlog-naam pakt en er een tekst omheen plakt. Dat jij (mischien)gefrustreerd bent omdat je met Valentijn buiten de boot valt wil niet zeggen dat je er meteen maar iets racistisch van moet maken.
quote:Het gaat er niet om of het een standaard scriptje is, het gaat erom dat het steeds weer de mensen met een Buitenlandse naam worden afgezeken.
Op maandag 17 februari 2003 17:29 schreef worship het volgende:[..]
Inderdaad! Get a life! Of doe als ik: spreek mede-Nederlanders-van-(semi)-(buitenlandse)-afkomst aan op hun gedrag, daar doe je tenminste nog wat nuttigs mee. Dit is gewoon een standaard scriptje dat je inlog-naam pakt en er een tekst omheen plakt. Dat jij (mischien)gefrustreerd bent omdat je met Valentijn buiten de boot valt wil niet zeggen dat je er meteen maar iets racistisch van moet maken.
Dat moet afgelopen zijn en hopelijk is het snel afgelopen met de carriere van Stenders. Ik eis een schadevergoeding.
quote:En ik herhaal... : "Grow up and get a life!"
Op maandag 17 februari 2003 17:29 schreef Tetelepta het volgende:[..]
Natuurlijk. Let maar eens op als de media dit morgen en overmorgen oppikt. Sla de kranten maar eens open morgen, wie weet.
Stel je niet zo aan man. Als je je bij Stenders aanmeldt, dan weet je dat dit kan gebeuren. Dat heeft nix, maar dan ook helemaal nix te maken met welke afkomst dan ook...
quote:het eik? ben jij soms ook een buitenlander ofzo.
Op maandag 17 februari 2003 17:28 schreef maple-leaf het volgende:
heb je het eik wel uitgeprobeerd met een andere naam? want volgens mij heb je het echt niet door
quote:oh sorry ik zal me inhouden als het blanke soort
Op maandag 17 februari 2003 17:28 schreef bixister het volgende:[..]
kun je wel, tegen een molukker?
quote:Nu moet ik echt om je lachen! Whahahahaha...
Op maandag 17 februari 2003 17:31 schreef Tetelepta het volgende:[..]
Het gaat er niet om of het een standaard scriptje is, het gaat erom dat het steeds weer de mensen met een Buitenlandse naam worden afgezeken.
Dat moet afgelopen zijn en hopelijk is het snel afgelopen met de carriere van Stenders. Ik eis een schadevergoeding.
Als de media dit serieus oppikt, dan zijn ze echt nóg dommer
quote:Oke.. Als ik morgen op fok kom dit staat op de frontpage met dikgedrukte letters: Tetelepta zorgt voor respect voor de molukse gemeenschap door de vara aan te klagen en ik lees het dezelfde dag in de kranten (of de dag erna) dan zal k je geloven..
Op maandag 17 februari 2003 17:29 schreef Tetelepta het volgende:[..]
Natuurlijk. Let maar eens op als de media dit morgen en overmorgen oppikt. Sla de kranten maar eens open morgen, wie weet.
quote:nee ik ben lui
Op maandag 17 februari 2003 17:32 schreef bixister het volgende:[..]
het eik? ben jij soms ook een buitenlander ofzo.
quote:
Het gaat er niet om of het een standaard scriptje is, het gaat erom dat het steeds weer de mensen met een Buitenlandse naam worden afgezeken.
quote:Heb jij een bord voor je kop? Dat script betekent dus: Als je met de naam Jan Janssen had ingelogd, had je dezelfde opmerking gekregen.
Bovendien: dat plaatje van je zegt niks, kan ik nog wel maken met Microsoft Paint... zo ziet het er ook uit trouwens. Ik zou zeggen: dien maar een klacht in, met een dergelijke bewijslast lachen ze je vierkant uit.
[Dit bericht is gewijzigd door worship op 17-02-2003 17:37]
quote:ik ook, maar ik kom dan ook van de Antillen.
Op maandag 17 februari 2003 17:35 schreef maple-leaf het volgende:[..]
nee ik ben lui
quote:Misschien kun je dan ook wel een schadevergoeding krijgen voor het een of ander! Richt een groepje op met de topicstarter
Op maandag 17 februari 2003 17:36 schreef bixister het volgende:[..]
ik ook, maar ik kom dan ook van de Antillen.
quote:Dat bepaalt mijn advocaat wel. Ik heb recht op smartegeld.
Op maandag 17 februari 2003 17:33 schreef chiQa het volgende:
'' Ik eis een schadevergoeding.''
Hoeveel dacht je te kunnen vangen?
quote:je advocaat????? WHOEHAHAHAHAHA ROFL
Op maandag 17 februari 2003 17:39 schreef Tetelepta het volgende:[..]
Dat bepaalt mijn advocaat wel. Ik heb recht op smartegeld.
code:10 input "hoe heet jij?", naam$
20 print naam$ + ", je bent een eikel!"
quote:Of misschien is verhuizen een optie als je je zo naar voelt in ons aller Nederland...
Op maandag 17 februari 2003 17:40 schreef maple-leaf het volgende:[..]
je advocaat????? WHOEHAHAHAHAHA ROFL
![]()
![]()
jij bent echt helemaal wacko he? daar zijn btw hele goede medicijnen voor en goede specialisten hoor
quote:Ach, en ik weer door Jurgen Raymann en Eddy Murphy.
Ik word gediscrimineerd door Rob Stenders
quote:alle ideeėn om makkelijk aan geld te komen zijn welkom!
Op maandag 17 februari 2003 17:37 schreef ElisaB het volgende:[..]
Misschien kun je dan ook wel een schadevergoeding krijgen voor het een of ander! Richt een groepje op met de topicstarter
![]()
maar waarom knipoog je zo naar me, ik heb al een vriend.
quote:Misschien is er nog een plekje vrij in het Pieter Baan Centrum
Op maandag 17 februari 2003 17:40 schreef maple-leaf het volgende:[..]
je advocaat????? WHOEHAHAHAHAHA ROFL
![]()
![]()
jij bent echt helemaal wacko he? daar zijn btw hele goede medicijnen voor en goede specialisten hoor
quote:sjit... balen... volgende kandidaat meer succes
Op maandag 17 februari 2003 17:44 schreef bixister het volgende:
maar waarom knipoog je zo naar me, ik heb al een vriend.
quote:Echt of niet, ik vind het in beide gevallen een triest bericht. Ingeval het echt is dan is onze topicstarter echt een enorme zeikerd. Is het niet echt, dan vind ik dat ie het wel heel ver laat komen. Arme Molukkers die er wel echt last hebben dat / als ze worden achtergesteld.
Op maandag 17 februari 2003 17:49 schreef maple-leaf het volgende:
al met al ben ik toch benieuwd of er sprake is van echtheid
Hoe meer ik er over nadenkt, hoe sukkeliger de topicstarter wordt. Een rel zou wel geinig zijn. Nu maar hopen dat Stenders een beetje oplet en dit lulverhaal op tijd leest...
quote:Juist: China bijvoorbeeld. Daar heb je alleen staatsradio, moet je daar maar eens gaan klagen dat je gediscrimineerd wordt...
Op maandag 17 februari 2003 17:41 schreef ElisaB het volgende:[..]
Of misschien is verhuizen een optie als je je zo naar voelt in ons aller Nederland...
quote:
PEKING - De waarschuwing dat China voor een economische ineenstorting staat, is Tao Haidong duur komen te staan. Een rechtbank in Urumqi, de hoofdstad van de regio Xinjiang in het westen van China, veroordeelde hem tot zeven jaar gevangenisstraf wegens ondermijning van het staatsgezag, belastering van overheidsfunctionarissen en de publicatie van reactionaire teksten. Dat hebben Chinese staatsmedia gemeld.Tao publiceerde artikelen over de Chinese economie op internet. De in New York gevestigde organisatie Mensenrechten in China meldde vorige maand dat de 45-jarige man in juli was aangehouden. Hij zat al eerder gevangen. In 2001 mocht hij een werkkamp verlaten, nadat hij veertien maanden had uitgezeten voor het uitgeven van een boek dat de autoriteiten onwelgevallig was.
nu.nl
quote:
quote:Ik denk dat ie moe van zichzelf is geworden..
Op maandag 17 februari 2003 17:59 schreef Icicle het volgende:
Is onze vriend uitgezeverd?
quote:tsk... alleen maar omdat ie er niet zo snugger uitziet op die foto, flauw hoor. doe es wat aardiger, molukkers hebben 't al zo moeilijk.
Op maandag 17 februari 2003 17:59 schreef DaRalph het volgende:[..]
zwakbegaafde
quote:Hij is opgebeld door z'n familie dat hij zich niet zo moet aanstellen en dat het komende familiefeest niet doorgaat!!
Op maandag 17 februari 2003 18:00 schreef chiQa het volgende:[..]
Ik denk dat ie moe van zichzelf is geworden..
quote:
Op maandag 17 februari 2003 18:01 schreef bixister het volgende:[..]
tsk... alleen maar omdat ie er niet zo snugger uitziet op die foto, flauw hoor. doe es wat aardiger, molukkers hebben 't al zo moeilijk.
[Dit bericht is gewijzigd door DaRalph op 17-02-2003 18:11]
quote:Klinkt logischer
Op maandag 17 februari 2003 18:03 schreef thurminator het volgende:[..]
Hij is opgebeld door z'n familie dat hij zich niet zo moet aanstellen en dat het komende familiefeest niet doorgaat!!
Optie 1): Zich de ogen uit de kop aan het schamen.
óf:
Optie 2): Jansen en Pietersen aan het bellen om de krachten te bundelen.
quote:Na dit topic nog eens grondig gelezen te hebben kom ik op optie 2
Op maandag 17 februari 2003 18:12 schreef ElisaB het volgende:
Of hij heeft zich ook ingeschreven als Jan Jansen, Piet Pietersen, oid en kwam tot de conclusie dat ook dķe door Stenders worden gediscrimineerd. Nu is ie:Optie 1): Zich de ogen uit de kop aan het schamen.
óf:
Optie 2): Jansen en Pietersen aan het bellen om de krachten te bundelen.
quote:ja hij zal nu wel druk bezig zijn met een advocaat te zoeken
Op maandag 17 februari 2003 18:14 schreef Icicle het volgende:
Zonder tegenspraak is dit topic toch een stuk minder leuk.. vind je niet?
quote:Ik vrees het ook... inderdaad: hoe dom kan je zijn. Of hoe gepreoccupeerd (is vast geen bestaand Nederlands woord) kun je zijn met je vermeende status van gediscrimineerde...
Op maandag 17 februari 2003 18:15 schreef thurminator het volgende:
Na dit topic nog eens grondig gelezen te hebben kom ik op optie 2![]()
quote:Ik denk dat ie zich kapot heeft gelachen en nu naar huis is gegaan omdat hij klaar was met zijn werk
Op maandag 17 februari 2003 18:00 schreef chiQa het volgende:[..]
Ik denk dat ie moe van zichzelf is geworden..
quote:Haha... ja... dat verklaard een hoop... Ik zit op de antillen...
Op maandag 17 februari 2003 17:36 schreef bixister het volgende:[..]
ik ook, maar ik kom dan ook van de Antillen.
Edit: Ik denk dat hij een bomaanslag op de vara aan het beramen is...
quote:Omdat je geen valentijnskaart hebt gehad?
Op maandag 17 februari 2003 18:28 schreef bloempjuh het volgende:
Oh.. dus? Ik word dan ook gediscrimineerd.. wow, wat een ervaring
quote:verrekte popcornverkopers ook altijd ...
Op maandag 17 februari 2003 18:28 schreef bloempjuh het volgende:
Oh.. dus? Ik word dan ook gediscrimineerd.. wow, wat een ervaring
quote:Rook er lekker nog ééntje......een schadevergoeding eisen in Nederland HAHAHAHA. Je advocaat kost meer dan jij gaat krijgen.
quote:Ten eerste, denk jij dan dat je recht hebt om over de situatie in dit land mee te mogen praten? Jouw stem is verloren gegaan omdat je het vertikte om te stemmen, niet eens op een of ander aftandse Molukse partij (die er vast wel is, toch?) ??? Nu is dit een punt waar ik eigenlijk ook niet over mag klagen, omdat ik nog niet de stemgerechtigde leeftijd heb bereikt, maar zodra dat wel het geval is, laat ik mijn stem zéker meetellen.
Ik stem niet, er is niemand in Den Haag die mijn stem verdient..
Vervolgens:
quote:Een oprecht kaartje?!? Sorry hoor, maar het lijkt mij (ken de achterliggende gedachte van de actie niet) dat dit gewoon een automessage is die aan iedereen gestuurd wordt op Valentijnsdag, dus van oprechtheid zal mijns inziens niet echt veel sprake zijn...
Ja!
Maar een oprechtkaartje, niet een uit medelijden. Ik hoef geen medelijden, ik wil respect voor mij en mijn volk.
En als laatste:
quote:Ik zie het al voor me, morgen in de krant:
Rob Stenders ontslagen bij VARA na aanklacht Stefan Tetelepta
Tetelepta held van de Molukse samenleving
Molukse bevolking in opstand in navolging van de 'grote' Tetelepta
En over een jaar of 10:
Stefan 'De Grote' Tetelepta gekozen tot president
oja, als antwoord op de vraag:
quote:Ik heb enig speurwerk verricht, en bij Google stond de enige Stefan Tetelepta in verband met de Donald Duck, wat ook weer enig redactioneel werk zou kunnen zijn
Op maandag 17 februari 2003 18:48 schreef Slam het volgende:
Van wat voor blad ben jij hoofdredacteur Tetelepta?
De vijfde van boven
quote:nog niet naar onzin nee, liep ik net ook al te zoeken, maar inmiddels wel in GC!
Op maandag 17 februari 2003 18:19 schreef realist_ik het volgende:
verrek ... nog steeds niet naar onzin geschopt?
quote:Ik heb nog geen bord gezien!
Op maandag 17 februari 2003 19:25 schreef Toet het volgende:
Echt lachen hoe er nu al 10 pagina's lang mensen met een bord voor hun kop lekker aan het happen zijn
quote:Misschien zit er nog een andere voor
Op maandag 17 februari 2003 21:22 schreef Icicle het volgende:[..]
Ik heb nog geen bord gezien!
quote:Ja, schande! Niemand heeft mij een kaart gestuurd, en Stenders drukt me nog eens met mijn neus op de harde feiten
Op maandag 17 februari 2003 18:30 schreef Icicle het volgende:
Omdat je geen valentijnskaart hebt gehad?
quote:Het zou toch verboden moeten worden!
Op maandag 17 februari 2003 18:30 schreef realist_ik het volgende:
verrekte popcornverkopers ook altijd ...
ze onderdrukken ONS al jaren ...
quote:Ghehe
Op maandag 17 februari 2003 21:45 schreef Toet het volgende:[..]
Misschien zit er nog een andere voor
quote:Hij leest ook op Fok! en ziet wat voor sukkel jij bent.
quote:Kan best wezen, maar 'in deze tijd' is het misschien een beetje misplaatst om er een discriminatie-topic van te maken, aight?
Op maandag 17 februari 2003 19:25 schreef Toet het volgende:
Echt lachen hoe er nu al 10 pagina's lang mensen met een bord voor hun kop lekker aan het happen zijn
Ik zeg er niks meer over, kijk vanavond maar. Je zult zien dat ik gelijk heb en gelijk krijg.
En verder bekijken jullie het maar.
. My god.
quote:Enkel die foto
Op dinsdag 18 februari 2003 09:50 schreef Luigi het volgende:
En ook dit is weer een zwakzinnig topic in de eeuwigdurende "Sunny praat met klonen" reeks!
. My god.
quote:GRAAG
Op dinsdag 18 februari 2003 09:27 schreef Tetelepta het volgende:
Ik ben net gebeld door de redactie van RTL Boulevard. Ze zijn nu aan het filmen in de 3fm-studio's. Mijn reactie filmen ze om 12.00 uur in Amsterdam.Ik zeg er niks meer over, kijk vanavond maar. Je zult zien dat ik gelijk heb en gelijk krijg.
En verder bekijken jullie het maar.
sjonge jongen het moet niet veel gekker worden in deze wereld
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 09:59 schreef realist_ik het volgende:
nou komop ... stomp dit topic snel vol ...
en tweede deel komt er toch niet ...
quote:enzo
Op dinsdag 18 februari 2003 09:59 schreef realist_ik het volgende:[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |