quote:Op maandag 27 mei 2024 05:49 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Dan heb ik een soort van geluk gehad, ik stond hier geparkeerd op verdieping 4 op 17 mei en toen stond de boel al op het punt van instorten, ik hoorde duidelijk krakende geluiden als een stuk ijs dat kraakt/scheurt.
Dat was mijn gedachte ook. De instorting gebeurde niet op moment dat de garage vol was.quote:Op maandag 27 mei 2024 09:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Bijzonder dat er overdag allemaal auto's over rijden en er niks gebeurd en dat het pas instort als er niemand op staat/rijdt.
Inderdaad, zeker tijdens de bezoekuren is het erg druk in ziekenhuizen.quote:Op maandag 27 mei 2024 09:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Samenvatting: Belachelijk veel geluk gehad dat het niet overdag is ingestort?
quote:Op maandag 27 mei 2024 08:50 schreef Bocaj het volgende:
Dat 'werkt' toch aan alle kanten? Kan toch nooit voor stevigheid zorgen?
Ik zal hier op kantoor eens vragen hoe dat komt, dat is inderdaad wel bijzonder!quote:Op maandag 27 mei 2024 09:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Bijzonder dat er overdag allemaal auto's over rijden en er niks gebeurd en dat het pas instort als er niemand op staat/rijdt.
Over 10 jaar. Ze zijn ook nog gewoon druk aan het verbouwen geweest de afgelopen paar jaar. De parkeergarage is al een stuk ouder. Kom er, helaas, regelmatig. Nooit iets geks gemerkt verder.quote:Op maandag 27 mei 2024 09:33 schreef capricia het volgende:
Dat ziekenhuis gaat toch sluiten? Ik denk dat er voorlopig geen herbouw komt.
Ik vind die sluiting sws raar. Want in LR is het ook al redelijk vol. En dan moet alles daarheen.quote:Op maandag 27 mei 2024 09:36 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Over 10 jaar. Ze zijn ook nog gewoon druk aan het verbouwen geweest de afgelopen paar jaar. De parkeergarage is al een stuk ouder. Kom er, helaas, regelmatig. Nooit iets geks gemerkt verder.
Eindhoven airport parkeergarage vibes much.quote:
Het zou nog niet mogen instorten als er een file van Tesla's staat.quote:Op maandag 27 mei 2024 09:36 schreef suijkerbuijk het volgende:
Te veel zware Tesla over de platen heen gereden?
Wie weet aangezien de wagens groter en zwaarder worden door de jaren heen.
Welkom in het verrotte Nederland. Daar waar we er alles aan doen om de zorg tot op het bot uit te kleden.quote:Op maandag 27 mei 2024 09:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vind die sluiting sws raar. Want in LR is het ook al redelijk vol. En dan moet alles daarheen.
Kan nooit dat dat allemaal maar past zou je denken ...quote:Op maandag 27 mei 2024 09:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vind die sluiting sws raar. Want in LR is het ook al redelijk vol. En dan moet alles daarheen.
Overtollige patiënten in de parkeergarage stallen 😱quote:Op maandag 27 mei 2024 11:52 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Kan nooit dat dat allemaal maar past zou je denken ...
Alleen zijn het niet de bubbledeck-vloeren maar de hellingbaan die ingestort is.quote:Op maandag 27 mei 2024 02:57 schreef Jippie het volgende:
[..]
Uit je OP van het dubbele topic:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[..]
[ x ]
Denk dat ze die bubbledeck gebouwen nog maar eens goed onder de loep moeten nemen.
Nog honderden gebouwen onder de loep na instorten parkeergarage Eindhoven
Dat blijkt nog helemaal nergens uit.quote:Op maandag 27 mei 2024 13:37 schreef Paul het volgende:
Blijf het bizar vinden dat er nog veel garages zijn waarschijnlijk
In NL kan je dus gewoon niet veilig parkeren in een garage
quote:
Ik weet niet over welk type constructie deze twitteraar het heeft?quote:. Honderden gebouwen zijn onveilig met deze constructie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |