abonnement Unibet Coolblue
pi_213702560
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2024 15:14 schreef matigeuser het volgende:

[..]
Nee, je moet haar niet uitnodigen om iets te gaan doen 'als vrienden'... Dan friendzone je jezelf direct al. En je bent 'oneerlijk' over je ware intenties. Dat vindt niemand fijn.

Zeg gewoon tegen haar 'Ik wil je meenemen naar plek X. Trek iets moois aan'

Als je er besluit voor te gaan, doe het dan goed. Neem haar mee op date, probeer een seksuele en flirtende sfeer te creëren. En probeer haar te zoenen bij het afscheid. Kijk gewoon hoe het gaat.

Vergeet wat ik in de vorige post zei, maar als je het serieus wil proberen dan zou ik niet direct de 'gevoelenskaart' gaan spelen. Maar maak wel duidelijk dat dit geen vriendschappelijke afspraak is, maar een date. Toon lef door jezelf in de positie te brengen dat je inderdaad afgewezen kunt worden. Dat is aantrekkelijk. Tenzij ze je sowieso niet ziet zitten, dan laat ze dat vanzelf merken.

Als het echt niet opschiet kun je een paar dates verder wellicht wat directer gaan spreken over 'wat we nou precies aan het doen zijn'.

Ga ervoor! Nee heb je, ja kun je krijgen. Beide uitkomsten zijn beter dan zo zitten aan te modderen als nu!
Mooie reactie, toch twijfel ik nog om al volledig mijn intenties bloot te geven, ze heeft een islamitische achtergrond en ik betwijfel of ze het kan waarderen als een Nederlander haar op die manier zou benaderen. Je hebt natuurlijk 100% gelijk hoor alleen dit is voor mij nog even iets om over na te denken, ik weet dat ze single is maar weet ik niet of het op die manier veel kans zou hebben. Ze is niet heel fanatiek gelovig ofzo maar toch even een puntje om over na te denken.
pi_213702761
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2024 16:02 schreef gustavo2000 het volgende:

[..]
Mooie reactie, toch twijfel ik nog om al volledig mijn intenties bloot te geven, ze heeft een islamitische achtergrond en ik betwijfel of ze het kan waarderen als een Nederlander haar op die manier zou benaderen. Je hebt natuurlijk 100% gelijk hoor alleen dit is voor mij nog even iets om over na te denken, ik weet dat ze single is maar weet ik niet of het op die manier veel kans zou hebben. Ze is niet heel fanatiek gelovig ofzo maar toch even een puntje om over na te denken.
Ik heb een Turkse vrouw :)

Als ze je leuk vindt, dan staat ze open voor meer contact (op niet vriendschappelijke wijze). Als ze je niet leuk vindt, dan niet. Dat is de enige factor die telt. Als ze écht Islamitisch is en vanuit haar geloof geen relatie wil met een ongelovige, dan houdt het al per direct op natuurlijk.

Je moet uiteraard zelf weten wat je doet, maar het enige wat ik uit mijn post zou onthouden is dat je nooit met een vrouw op 'vriendschappelijke' wijze om moet gaan en haar daarin 'misleidt', als je eigenlijk andere bedoelingen hebt. Dat soort 'nice guy' gedrag wordt totaal niet gewaardeerd. Sterker nog, dat is zo'n beetje het minst aantrekkelijke wat je kunt doen.

'Nee maar ik wil gewoon als vrienden hoor, verder niks!' terwijl je eigenlijk stiekem hoopt dat er meer gebeurt. Dat ziet zij dan ook wel en dat is zwaar creepy. En dat heeft niks te maken met wat haar achtergrond is.

Succes iig! We horen graag updates :)
pi_213703523
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2024 16:31 schreef matigeuser het volgende:

[..]
Ik heb een Turkse vrouw :)

Als ze je leuk vindt, dan staat ze open voor meer contact (op niet vriendschappelijke wijze). Als ze je niet leuk vindt, dan niet. Dat is de enige factor die telt. Als ze écht Islamitisch is en vanuit haar geloof geen relatie wil met een ongelovige, dan houdt het al per direct op natuurlijk.

Je moet uiteraard zelf weten wat je doet, maar het enige wat ik uit mijn post zou onthouden is dat je nooit met een vrouw op 'vriendschappelijke' wijze om moet gaan en haar daarin 'misleidt', als je eigenlijk andere bedoelingen hebt. Dat soort 'nice guy' gedrag wordt totaal niet gewaardeerd. Sterker nog, dat is zo'n beetje het minst aantrekkelijke wat je kunt doen.

'Nee maar ik wil gewoon als vrienden hoor, verder niks!' terwijl je eigenlijk stiekem hoopt dat er meer gebeurt. Dat ziet zij dan ook wel en dat is zwaar creepy. En dat heeft niks te maken met wat haar achtergrond is.

Succes iig! We horen graag updates :)
Thanks voor de tip, zal ik dan zeker niet gaan doen haha. Ik betwijfel of het handig is om het al snel te doen omdat ze momenteel wat privé problemen ondervind en daardoor sporadischer aanwezig is. Ik zal zeker een update delen als er nieuws is! Leuk dat je een Turkse vrouw hebt! Vind dat soort vrouwen persoonlijk ook heel mooi.
pi_213705442
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2024 21:45 schreef maily het volgende:

Kun je haar niet vertellen dat je verliefd bent op haar?
Slechtste advies ooit... Vraag haar gewoon mee uit... Dan weet je waar je aan toe bent en kun je trots zijn dat je je move gemaakt hebt en valt die moedeloosheid weg.
pi_213705540
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2024 21:41 schreef gustavo2000 het volgende:
Ik post het maar even op een forum omdat ik in mijn nabije omgeving niemand heb met wie ik dit kan bespreken
Is dit niet het werkelijke probleem? En misschien deels de reden dat je je zo laat meeslepen in een waarschijnlijk hopeloze verliefdheid?
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  maandag 27 mei 2024 @ 21:01:54 #31
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_213706193
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2024 23:04 schreef gustavo2000 het volgende:

[..]
Met benaderen bedoel je dus gewoon een keer straight to the point zijn en een serieuze move maken?
Ja, wat heb je eigenlijk te verliezen. Of wil je gewoon afwachten tot een ander er overheen gaat? ( [i- :N -][/i])

[ Bericht 10% gewijzigd door Lenny77 op 27-05-2024 21:05:05 ]
  maandag 27 mei 2024 @ 21:03:03 #32
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_213706215
Zo had ik er ook 1.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_213710142
Thanks voor alle reacties, wat ik inderdaad merk is dat ik in mijn hoofd allerlei illusies en ideaalbeelden aan het creëren ben (wat ook eerder terecht gezegd was) zonder echt actie te ondernemen. Ik ga binnenkort op een goed moment gewoon vragen of ze een keer wat wil doen samen en even kijken hoe ze daarop reageert.
  Spellchecker dinsdag 28 mei 2024 @ 12:12:24 #34
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_213710720
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 11:02 schreef gustavo2000 het volgende:
Thanks voor alle reacties, wat ik inderdaad merk is dat ik in mijn hoofd allerlei illusies en ideaalbeelden aan het creëren ben (wat ook eerder terecht gezegd was) zonder echt actie te ondernemen. Ik ga binnenkort op een goed moment gewoon vragen of ze een keer wat wil doen samen en even kijken hoe ze daarop reageert.
Even moed verzamelen :Y
Hou ons op de hoogte! O-)
pi_213762648
Ben deze week weer een paar keer langs gegaan om wat klusjes te doen bij m'n oude werkgever en het was weer super gezellig met haar, we hebben weer veel gepraat en gelachen met elkaar. Ik moet natuurlijk snel een serieuze move maken alleen als ze nee zegt kan het flink ongemakkelijk worden en ben ik bang dat ik het huidige leuke contact kwijt raak met haar:((((
  zondag 2 juni 2024 @ 09:31:03 #36
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_213762734
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 09:21 schreef gustavo2000 het volgende:
Ben deze week weer een paar keer langs gegaan om wat klusjes te doen bij m'n oude werkgever en het was weer super gezellig met haar, we hebben weer veel gepraat en gelachen met elkaar. Ik moet natuurlijk snel een serieuze move maken alleen als ze nee zegt kan het flink ongemakkelijk worden en ben ik bang dat ik het huidige leuke contact kwijt raak met haar:((((
Dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent.
pi_213763142
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 09:21 schreef gustavo2000 het volgende:
Ben deze week weer een paar keer langs gegaan om wat klusjes te doen bij m'n oude werkgever en het was weer super gezellig met haar, we hebben weer veel gepraat en gelachen met elkaar. Ik moet natuurlijk snel een serieuze move maken alleen als ze nee zegt kan het flink ongemakkelijk worden en ben ik bang dat ik het huidige leuke contact kwijt raak met haar:((((
Dat hoeft helemaal niet zo te zijn, natuurlijk.

En zeker niet (denk ik) als je dat aangeeft, dat je het eerder niet durfde aan te geven omdát je bang was een goede en leuke vriendschap te verliezen.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_213764372
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2024 09:31 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent.
Dat en wat is er leuk aan het contact als het hem onder aan de streep moedeloos maakt? En wordt het leuker als hij niks blijft doen, moedeloos blijft zijn en ze straks met een ander aan de haal gaat?
  zondag 2 juni 2024 @ 12:59:35 #39
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_213764539
Dat gaat em niet worden TS.
Realistisch blijven.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_213764633
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 12:59 schreef Puzzie het volgende:
Dat gaat em niet worden TS.
Realistisch blijven.
Nou nou, dat is een negatieve kijk hierop. :{
Mightiest am I but I am not alone in this cosmos of mine...
  zondag 2 juni 2024 @ 13:08:47 #41
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_213764651
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 13:07 schreef TonyMalony het volgende:

[..]
Nou nou, dat is een negatieve kijk hierop. :{
Realistisch zijn heeft weinig met negatief te maken
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_213764862
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 13:08 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Realistisch zijn heeft weinig met negatief te maken
Oké, Jomanda, jij zal het weten. Kun je mij tevens de winnende getallen van de Lotto trekking geven? :@
Mightiest am I but I am not alone in this cosmos of mine...
  zondag 2 juni 2024 @ 13:51:42 #43
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213764982
Zolang ze praten en lachen maakt ie volgens mij een goede kans.
pi_213765047
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2024 13:51 schreef Boca_Raton het volgende:
Zolang ze praten en lachen maakt ie volgens mij een goede kans.
Mwah, op een gegeven moment werk je jezelf dan wel de friendzone in. Geluk voor hem dat ze een islamitische achtergrond heeft. Dat vergroot de kans dat ze niet om de haverklap aan het daten is met andere kerels. Maar voor iets serieus is dan mogelijk haar familie en sociale omgeving een beer op de weg.
  zondag 2 juni 2024 @ 14:10:37 #45
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213765069
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 14:04 schreef Halcon het volgende:

[..]
Mwah, op een gegeven moment werk je jezelf dan wel de friendzone in. Geluk voor hem dat ze een islamitische achtergrond heeft. Dat vergroot de kans dat ze niet om de haverklap aan het daten is met andere kerels. Maar voor iets serieus is dan mogelijk haar familie en sociale omgeving een beer op de weg.
Dat zou kunnen. Maar dat is van later zorg lijkt mij.
  Spellchecker zondag 2 juni 2024 @ 16:16:36 #46
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_213766012
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 09:21 schreef gustavo2000 het volgende:
Ben deze week weer een paar keer langs gegaan om wat klusjes te doen bij m'n oude werkgever en het was weer super gezellig met haar, we hebben weer veel gepraat en gelachen met elkaar. Ik moet natuurlijk snel een serieuze move maken alleen als ze nee zegt kan het flink ongemakkelijk worden en ben ik bang dat ik het huidige leuke contact kwijt raak met haar:((((
Moedeloos blijven dan maar ^O^
pi_213768483
Nee, jullie hebben natuurlijk gelijk. Alleen ben ik niet echt super ervaren met vrouwen en heb ik dit ook nog nooit voor iemand gevoeld, ik vraag me dus vooral af hoe ik dit subtiel kan brengen zonder dat het ziek ongemakkelijk gaat worden. Vooral omdat we zo'n lol met elkaar hebben kan dit ineens heel onverwacht komen voor haar. Aan mijn uiterlijk kan het niet liggen als ze nee zegt, dat zal dan het leeftijdsverschil zijn of dat ze er verder gewoon geen toekomst in ziet met mij. Wederom wel bedankt voor de reacties:)
  zondag 2 juni 2024 @ 19:35:35 #48
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_213768562
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 19:31 schreef gustavo2000 het volgende:
Nee, jullie hebben natuurlijk gelijk. Alleen ben ik niet echt super ervaren met vrouwen en heb ik dit ook nog nooit voor iemand gevoeld, ik vraag me dus vooral af hoe ik dit subtiel kan brengen zonder dat het ziek ongemakkelijk gaat worden. Vooral omdat we zo'n lol met elkaar hebben kan dit ineens heel onverwacht komen voor haar. Aan mijn uiterlijk kan het niet liggen als ze nee zegt, dat zal dan het leeftijdsverschil zijn of dat ze er verder gewoon geen toekomst in ziet met mij. Wederom wel bedankt voor de reacties:)
Man, zeik niet, laat een paar ballen groeien en onderneem actie! Dan kan je in het ergste geval tenminste afsluiten en verder kijken.
  Moderator zondag 2 juni 2024 @ 19:49:30 #49
441859 crew  Lenny77
pi_213768846
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 19:31 schreef gustavo2000 het volgende:
Nee, jullie hebben natuurlijk gelijk. Alleen ben ik niet echt super ervaren met vrouwen en heb ik dit ook nog nooit voor iemand gevoeld, ik vraag me dus vooral af hoe ik dit subtiel kan brengen zonder dat het ziek ongemakkelijk gaat worden. Vooral omdat we zo'n lol met elkaar hebben kan dit ineens heel onverwacht komen voor haar. Aan mijn uiterlijk kan het niet liggen als ze nee zegt, dat zal dan het leeftijdsverschil zijn of dat ze er verder gewoon geen toekomst in ziet met mij. Wederom wel bedankt voor de reacties:)
Hoezo kan het niet aan jouw uiterlijk liggen? :?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_213769038
Nee, jullie hebben natuurlijk gelijk. Alleen ben ik niet echt super ervaren met vrouwen en heb ik dit ook nog nooit voor iemand gevoeld, ik vraag me dus vooral af hoe ik dit subtiel kan brengen zonder dat het ziek ongemakkelijk gaat worden. Vooral omdat we zo'n lol met elkaar hebben kan dit ineens heel onverwacht komen voor haar. Aan mijn uiterlijk kan het niet liggen als ze nee zegt, dat zal dan het leeftijdsverschil zijn of dat ze er verder gewoon geen toekomst in ziet met mij. Wederom wel bedankt voor de reacties:)
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2024 19:49 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Hoezo kan het niet aan jouw uiterlijk liggen? :?
Ik ben half Italiaans en zie er ook een beetje zo uit, ze vind dat gewoon leuk zei ze. drm zal m'n uiterlijk niet het probleem zijn. Was niet arrogant bedoeld ofzo, sorry🤣.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')