Wel eerst zwaaien met Palli/Nazi-vlagquote:Op zondag 26 mei 2024 20:47 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Oproep aan de Utrecht hooligans om zich te melden als er geweld tegen ze is gebruikt?
Daar zijn ook genoeg kneuzen, ja. Bij elke club. Van mij mag het allemaal kneuzenvrij worden, maar ga er maar aan staan.quote:
Volgens mij is er na domme Deef besloten dat er dan definitief gestaakt moet wordenquote:Op zondag 26 mei 2024 20:49 schreef maxi-mus het volgende:
Als dit doorspelen is hoef je ook nooit weer te staken voor iets gooien.
Wat ordinair.quote:
Dat is ook geen goed plan nee.quote:Op zondag 26 mei 2024 20:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij is er na domme Deef besloten dat er dan definitief gestaakt moet worden
Maar dat lijkt me hier niet zo slim
Niets aan de hand, net als bij Appie.quote:
Een van de betere playoff wedstrijden dit seizoen.quote:Op zondag 26 mei 2024 20:53 schreef maxi-mus het volgende:
Dit was toch wel een uiterst vermakelijk potje. GENOT.
HAHAHAHAHAHAHA........quote:Op zondag 26 mei 2024 20:54 schreef PSVCL het volgende:
Terug laten dringen door een paar stewards hahaha
Ook weer duidelijk waar jouw prioriteiten liggen.quote:Op zondag 26 mei 2024 20:54 schreef PSVCL het volgende:
Terug laten dringen door een paar stewards hahaha
Zal toch zeker een gevalletje, snel uitspelen, want anders loopt het uit de hand zijn.quote:Op zondag 26 mei 2024 20:55 schreef De_Kraam het volgende:
Zelfs de scheidsrechters hebben nu schijt aan de achterlijke regels van de KNVB.
Mooi.
Nooit meer definitief staken.
Lul niet zo dom, praat dat tokkie gedrag niet goedquote:Op zondag 26 mei 2024 20:55 schreef PSVCL het volgende:
Commentator overdrijft weer. Die praat alsof er doden zijn gevallen
De vrouw van Herman van Veen komt uit Utrecht en heet Marloes Fluitsma. Dit verteld hebbende truste en tot merrege.quote:
Ons kent ons, gok ikquote:Op zondag 26 mei 2024 20:56 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Lul niet zo dom, praat dat tokkie gedrag niet goed
Ik vind het een stuk leuker als ze zich te pletter vallen in zo'n gracht. Krijg meteen zo'n beeld van The Pit.quote:Op zondag 26 mei 2024 20:55 schreef TweedeKlum het volgende:
Er werd wel goed ingegrepen op het veld maar dat dat tuig gewoon het veld op kan komen.
Omdat er geen hardekern hooligans van de Egels zijn?quote:Op zondag 26 mei 2024 20:56 schreef Caland het volgende:
Waarom lijken er bij GAE alleen kinderen mee te zijn?
Vraag dat eens in Zwollequote:Op zondag 26 mei 2024 20:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Omdat er geen hardekern hooligans van de Egels zijn?
Totdat ie echt valt en dan is het vast weer overdreven omdat het er maar een is.quote:Op zondag 26 mei 2024 20:55 schreef PSVCL het volgende:
Commentator overdrijft weer. Die praat alsof er doden zijn gevallen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |