Precies. Zelfs met 160 PK meer kun je hier niemand voorbij tenzij ze de deur open zetten.quote:Op zondag 26 mei 2024 17:02 schreef Xylos het volgende:
Max kan russel echt niet zomaar inhalen op die harde banden hoor
Kroketje?quote:
In de tunnel kan het als je er goed op zitquote:Op zondag 26 mei 2024 17:02 schreef Xylos het volgende:
Max kan russel echt niet zomaar inhalen op die harde banden hoor
hij krijgt de info niet hoe de batterij er voor staatquote:
met de ikea kussensquote:
Kon niet veiligquote:Op zondag 26 mei 2024 17:04 schreef _UserName_ het volgende:
Ik snap niet dat Russell niet mee gegaan is de pit in, dan hadden ze druk vooraan kunnen zetten of mis ik iets?
Hij bedoelt dat anderen niet op de batterij aan het letten zijn denk ikquote:Op zondag 26 mei 2024 17:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Je battery load staat toch gewoon op je scherm Max
quote:Op zondag 26 mei 2024 17:05 schreef Rianne84 het volgende:
Ik heb liever het soort saai waarbij Max met 30 seconden wint
Dat was het plan maar Hamilton deed z'n job nietquote:Op zondag 26 mei 2024 17:04 schreef _UserName_ het volgende:
Ik snap niet dat Russell niet mee gegaan is de pit in, dan hadden ze druk vooraan kunnen zetten of mis ik iets?
In dezelfde ronde als Max dan toch? Een ronde later was idd te laat geweest, dit hadden ze kunnen incalculeren toen ze Lewis lieten stoppen me dunktquote:
Max wil daar verandering in brengenquote:Op zondag 26 mei 2024 17:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
Eerste 10 nog steeds dezelfde volgorde als op de grid
gat was er niet (het was toen 18s en pit is 19+)quote:Op zondag 26 mei 2024 17:04 schreef _UserName_ het volgende:
Oh ja, die outlap was te sloom (of de inlap van Max was gewoon "beasting")quote:Op zondag 26 mei 2024 17:05 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat was het plan maar Hamilton deed z'n job niet
heeft de kans niet gehad, Charles vertraagde toen een vrije stop in beeld kwamquote:Op zondag 26 mei 2024 17:06 schreef SiGNe het volgende:
Norris had eerder moeten pitten, als hjij het nu zou doen verliest hij 2 plekken,
Overdrijven is ook een kunst..quote:
Bottasquote:
Maaskantje Bottasquote:
zhouquote:
Hij moet niet op Charles letten maar op George en George zal toch echt nog een keer moeten pitten.quote:Op zondag 26 mei 2024 17:07 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
heeft de kans niet gehad, Charles vertraagde toen een vrije stop in beeld kwam
"t kan nog..quote:Op zondag 26 mei 2024 17:09 schreef RAVW het volgende:
MAx was gewoon 1 geworden als die Russel niet zo alles ophiel
Ja maar daar kom je wel mee weg hier.quote:Op zondag 26 mei 2024 17:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Russell vreet zo zijn banden op.
Dat is ook de bedoeling, Hamilton moet het tenslotte Max lastig kunnen makenquote:Op zondag 26 mei 2024 17:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Tenzij die in de laatste ronde lek rijdtquote:Op zondag 26 mei 2024 17:10 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja maar daar kom je wel mee weg hier.
Hoe danquote:Op zondag 26 mei 2024 17:10 schreef Sabata het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling, Hamilton moet het tenslotte Max lastig kunnen maken
Max ha nu al bij de eerste 4 gezeten als Russel er niet was geweestquote:
dat dusquote:
Ja hij is van 20 naar 16s verschilquote:Op zondag 26 mei 2024 17:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dat eerste zeg ik ook niet, maar doordat Charles vertraagde werd het gat niet groter om een stop te maken voor Norris. Anders was Norris al lang een keer gestopt.quote:Op zondag 26 mei 2024 17:09 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Hij moet niet op Charles letten maar op George en George zal toch echt nog een keer moeten pitten.
Eindigt Norris alsnog op P4
Als de ander een foutje maakt jaquote:
Dat wás Mercedes hun hele strategie: het tempo door Russell laten drukken zodat Hamilton een kans had tegen Max. Alleen lette Lewis niet op en geeft ie weer het team de schuld van zijn slechte outlap. Betekent niet dat ze dan niet plan B proberen, Russell op branden om Max af te remmen.quote:
alleen inhalen voor de eerste 10 plekken teltquote:
De top 4 heeft alle tijd om te managen, denk dat er geen banden kapot gaanquote:Op zondag 26 mei 2024 17:10 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja hij is van 20 naar 16s verschil
die wil Max voor zich houden
Dit is goed als de eerste 4 -moeten- pitten. En als ze het niet doen kan het zijn dat de banden het niet houden.
Klopt, Hamilton had voor Max de baan op moeten komen en dan weer afremmen zodat Russell ook veilig kon pitten. Netto een plaats winst voor Mercedes.quote:Op zondag 26 mei 2024 17:11 schreef Sabata het volgende:
[..]
Dat wás Mercedes hun hele strategie: het tempo door Russell laten drukken zodat Hamilton een kans had tegen Max. Alleen lette Lewis niet op en geeft ie weer het team de schuld van zijn slechte outlap. Betekent niet dat ze dan niet plan B proberen, Russell op branden om Max af te remmen.
nope, tunnel is geen drs zonequote:Op zondag 26 mei 2024 17:04 schreef wdn het volgende:
[..]
In de tunnel kan het als je er goed op zit
(met drs, volle batterij en betere banden)
Knap dat de banden warm blijven ondanks de lage snelheid?quote:Op zondag 26 mei 2024 17:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Eens met Melroy. Megaknappe pace van George op deze banden.
Piastri was heel lang aan het pushen.quote:Op zondag 26 mei 2024 17:12 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
De top 4 heeft alle tijd om te managen, denk dat er geen banden kapot gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |