Crikey.quote:
Nee, zolang het prinsdom blijft betalen blijft Monaco.quote:Op zondag 26 mei 2024 16:00 schreef Mothzor het volgende:
Wordt dit dan eindelijk de doodsteek voor deze graf baan?
Lewis heeft ze wat strategietjes van Ferrari kado gedaan.quote:
We are checking.quote:
Waarom zouden ze dat willen?quote:Op zondag 26 mei 2024 16:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Of proberen ze Max op P6 te houden?
Ligt aan dat de banden tot het eind mee moeten.quote:
Ze moeten wel meer gaan betalen geloof ik.quote:Op zondag 26 mei 2024 16:01 schreef Sabata het volgende:
[..]
Nee, zolang het prinsdom blijft betalen blijft Monaco.
Als "managing the tyres" het speerpunt van deze race is, kap er dan maar gewoon mee.quote:Op zondag 26 mei 2024 16:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
George managing the tyres?
Blijft megabelangrijk.
Piastri zit dichtbij Charles trouwens
Waarom zou dat moeten?quote:Op zondag 26 mei 2024 16:02 schreef Xylos het volgende:
Zeven seconden os wel erg overdreven zeg, je moet ook rekening houden met Yuki en albon
ook mogelijk, maar wat bereiken ze daar mee?quote:Op zondag 26 mei 2024 16:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Of proberen ze Max op P6 te houden?
Ze kunnen "even vooruit" zou je kunnen zeggenquote:Op zondag 26 mei 2024 16:02 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ze moeten wel meer gaan betalen geloof ik.
quote:Op zondag 26 mei 2024 16:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als Max het slecht doet is er meer kans dat hij naar Mercedes gaat.
Minder punten voor Max.quote:Op zondag 26 mei 2024 16:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
ook mogelijk, maar wat bereiken ze daar mee?
Is eigenlijk altijd belangrijk in motorsport. Zag ik vandaag ook weer in MotoGP.quote:Op zondag 26 mei 2024 16:02 schreef Rnie het volgende:
[..]
Als "managing the tyres" het speerpunt van deze race is, kap er dan maar gewoon mee.
Met dit tempo?quote:Op zondag 26 mei 2024 16:03 schreef Xylos het volgende:
[..]
Denk niet dat de medium tot het einde kan, jij wel?
ow ja, maar daar helpen ze alleen de anderen mee. niet hunzelfquote:
Misschien is dat het planquote:Op zondag 26 mei 2024 16:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ja, maar daar helpen ze alleen de anderen mee. niet hunzelf
Dan heeft Lewis idd Ferrari strategieėn rond gestrooid.quote:
Waarom niet? We hebben met Riccardo destijds wel gezien dat je hier toch niks kan met een veel snellere autoquote:Op zondag 26 mei 2024 16:03 schreef Xylos het volgende:
[..]
Denk niet dat de medium tot het einde kan, jij wel?
Ik dit die geweldige race waar jij het over had?quote:Op zondag 26 mei 2024 16:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Charles rijdt rond op zijn dooie akkertje
Er zijn zat andere raceklasses. Als je het strategische element niet kan waarderen kan je beter naar sprint-races kijken.quote:Op zondag 26 mei 2024 16:05 schreef Eagles89 het volgende:
Waar zitten we nou met zn allen in hemelsnaan naar te kijken? Een RACE was het toch? Ze rijden langzamer en langzamer, Russell kreeg net zelfs de opdracht om langzamer te rijden, wat is dit voor totale shitshow, we willen autos en coureurs op hun max zien rijden en dit is gewoon een soort circus parade waar er honderd miljoen mensen naar een enorme trol actie zitten te kijken.
Liever niet dat rijders op hun Max gaan rijden..quote:Op zondag 26 mei 2024 16:05 schreef Eagles89 het volgende:
Waar zitten we nou met zn allen in hemelsnaan naar te kijken? Een RACE was het toch? Ze rijden langzamer en langzamer, Russell kreeg net zelfs de opdracht om langzamer te rijden, wat is dit voor totale shitshow, we willen autos en coureurs op hun max zien rijden en dit is gewoon een soort circus parade waar er honderd miljoen mensen naar een enorme trol actie zitten te kijken.
Toch nog een pitstop!quote:
voor de code rood was het geweldig denk ik... 4 er uit tegelijk is bijzonderquote:Op zondag 26 mei 2024 16:05 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik dit die geweldige race waar jij het over had?
U bent geen F1 liefhebber?quote:Op zondag 26 mei 2024 16:05 schreef Eagles89 het volgende:
Waar zitten we nou met zn allen in hemelsnaam naar te kijken? Een RACE was het toch? Ze rijden langzamer en langzamer, Russell kreeg net zelfs de opdracht om langzamer te rijden, wat is dit voor totale shitshow, we willen autos en coureurs op hun max zien rijden en dit is gewoon een soort circus parade waar er +- honderd miljoen mensen naar een enorme trol actie zitten te kijken.
KMAG.quote:
quote:Op zondag 26 mei 2024 16:06 schreef Mothzor het volgende:
“Vote overtake award” in beeld durven brengen… lol
Zhou voorbij de crashsitequote:
Die bleef er zelfs met crash nog achter zittenquote:
Het strategisch element? Je kunt zelfs met het halverwege uitvallen van je MGUK met 200 PK minder nog aan kop blijven en de wedstrijd winnen bewees Ricciardo al in 2018.quote:Op zondag 26 mei 2024 16:06 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Er zijn zat andere raceklasses. Als je het strategische element niet kan waarderen kan je beter naar sprint-races kijken.
Protest richting team wellicht?quote:
Was wel eerder dan perez terug in de pitsquote:Op zondag 26 mei 2024 16:07 schreef franklop het volgende:
[..]
Die bleef er zelfs met crash nog achter zitten
Maakt toch weinig uit? De 4 ervoor gaan toch geen stop maken en hij moet toch echt de mediums sparen.quote:
Je kan dus gewoon 3,5 sec sneller dan ze nu doenquote:
De 2024 Alonso...quote:
nee hij kreeg reactie op zn vraag of hij echt zo groot gat moest laten vallen dat het nu erg belangrijk is om de banden heel te houdenquote:
Die hoeft geen banden te sparen he.quote:Op zondag 26 mei 2024 16:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
Huh
Damn!
Bottas heeft 8 seconden gepakt op Zhou
Ok, thanks!quote:Op zondag 26 mei 2024 16:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee hij kreeg reactie op zn vraag of hij echt zo groot gat moest laten vallen dat het nu erg belangrijk is om de banden heel te houden
Je kijkt naar taktiek.quote:Op zondag 26 mei 2024 16:05 schreef Eagles89 het volgende:
Waar zitten we nou met zn allen in hemelsnaam naar te kijken? Een RACE was het toch? Ze rijden langzamer en langzamer, Russell kreeg net zelfs de opdracht om langzamer te rijden, wat is dit voor totale shitshow, we willen autos en coureurs op hun max zien rijden en dit is gewoon een soort circus parade waar er +- honderd miljoen mensen naar een enorme trol actie zitten te kijken.
Ja en dan? Voorste 4 gaan niet naar binnen, de 3 erachter ook niet, want teveel risicoquote:Op zondag 26 mei 2024 16:10 schreef Rianne84 het volgende:
Kan RIC zich niet offeren voor een sc of zo?
Daar halen ze elkaar nog wel af en toe inquote:
F1 is nooit een sprintcategorie geweest waarbij ze de hele race tot de max raceten.quote:
dat is altijd tot net het niet zo isquote:
Hier schijnt de zon (nog).quote:
quote:
Kan me ook niet voorstellen dat vorig, en begin van dit seizoen zo spannend voor hem was.quote:Op zondag 26 mei 2024 16:11 schreef TwenteFC het volgende:
This is boring, should have brought my pillow - Max
Boeit mij weinig maar dit is gewoon saaiquote:Op zondag 26 mei 2024 16:12 schreef quo_ het volgende:
Nou nou, dit is de hemel op aard nu Max een keer niet vooraan rijdt. Boeiend joh !
Well done Bakuquote:Op zondag 26 mei 2024 16:13 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Boeit mij weinig maar dit is gewoon saai
ok, doeiquote:Op zondag 26 mei 2024 16:12 schreef bedachtzaam het volgende:
Sinds jaren de eerste keer dat ik het uit gezet heb, dit heeft niets meer met racen te maken.
Misschien moet hij gaan Russell eens even onder druk gaan zetten.quote:Op zondag 26 mei 2024 16:11 schreef TwenteFC het volgende:
This is boring, should have brought my pillow - Max
8 seconden onder Q3 tijden rijden omdat inhalen fysiek onmogelijk is.. een grote grap deze baan. Heeft niks met sport of F1 te maken.quote:Op zondag 26 mei 2024 16:12 schreef FvanS het volgende:
[..]
[..]
Kan me ook niet voorstellen dat vorig, en begin van dit seizoen zo spannend voor hem was.
Als Verstappen als eerste finisht rijden ze allemaal tot de Maxquote:Op zondag 26 mei 2024 16:12 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
F1 is nooit een sprintcategorie geweest waarbij ze de hele race tot de max raceten.
Monaco is een grote act. Lekker 25¤ betalen voor een tosti, want we zijn zo speciaal.quote:Op zondag 26 mei 2024 16:13 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
8 seconden onder Q3 tijden rijden omdat inhalen fysiek onmogelijk is.. een grote grap deze baan. Heeft niks met sport of F1 te maken.
quote:Op zondag 26 mei 2024 16:14 schreef SiGNe het volgende:
"De race is zo saai, ik had een kussen mee moeten nemen" Max Verstappen...
Inhalen kan niet dus het mag tot 18s oplopen. Pit is 19+.quote:
quote:Op zondag 26 mei 2024 16:14 schreef SiGNe het volgende:
"De race is zo saai, ik had een kussen mee moeten nemen" Max Verstappen...
Je kan hier prima een move maken, zeker Max, maar ze lopen bij RB nu ook alleen maar te sparen op die banden. Dan is het retesaai ja.quote:Op zondag 26 mei 2024 16:13 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
8 seconden onder Q3 tijden rijden omdat inhalen fysiek onmogelijk is.. een grote grap deze baan. Heeft niks met sport of F1 te maken.
Daar hebben we onze troll mod ook weer.quote:Op zondag 26 mei 2024 16:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Blijft toch mooi dat racen door de straten.
Ja, ik ga zo maar wat zaadjes in potjes stoppen, want de slakken hebben de moestuin die ik had opgevreten.quote:Op zondag 26 mei 2024 16:14 schreef Nizno het volgende:
Ik ga maar eens even wat in huis doen hiero.
vind het wel goed. hoor wel op de laptop als er sensatie is en dan is sky op de tv 30 sec er achter dus tijd zat.. en anders komen er nog wel 20 herhalingen, want daar hebben ze alle tijd voor
Gewoon rijden door de straten bedoel je.quote:Op zondag 26 mei 2024 16:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Rot slakkenquote:Op zondag 26 mei 2024 16:15 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, ik ga zo maar wat zaadjes in potjes stoppen, want de slakken hebben de moestuin die ik had opgevreten.
Wel minder makkelijk dan vroeger (en toen was het ook niet simpel), auto's zijn een stuk breder nuquote:Op zondag 26 mei 2024 16:15 schreef FvanS het volgende:
[..]
Je kan hier prima een move maken, zeker Max, maar ze lopen bij RB nu ook alleen maar te sparen op die banden. Dan is het retesaai ja.
Bottas zou nu terecht DotD zijn.quote:Op zondag 26 mei 2024 16:15 schreef LTVDK het volgende:
We zitten bijna op een derde van de race, en het enige memorabele moment sinds de herstart is de pitstop van Bottas
Slakken houden nog meer van bierquote:Op zondag 26 mei 2024 16:15 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, ik ga zo maar wat zaadjes in potjes stoppen, want de slakken hebben de moestuin die ik had opgevreten.
Welke race zit jij te kijken?quote:Op zondag 26 mei 2024 16:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Pizzaquote:Op zondag 26 mei 2024 16:16 schreef Rnie het volgende:
Wat eten we vanavond? Ik ben er nog niet over uit en kan wat tips gebruiken.
Burrito'squote:Op zondag 26 mei 2024 16:16 schreef Rnie het volgende:
Een lekker broodje warme kutquote:Op zondag 26 mei 2024 16:16 schreef Rnie het volgende:
Zelfgemaakte hamburgers uit de airfryer, roerbakgroenten en friet uit de airfryer.quote:Op zondag 26 mei 2024 16:16 schreef Rnie het volgende:
Friet uit een airfryerquote:Op zondag 26 mei 2024 16:18 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zelfgemaakte hamburgers uit de airfryer, roerbakgroenten en friet uit de airfryer.
En dan? alsnog achter Norris blijven hangen omdat ie er niet voorbij kan?quote:Op zondag 26 mei 2024 16:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
Russell doet het erg rustig aan. Hopelijk gooit die nog even een mega push later in de race.
Iedereenquote:Op zondag 26 mei 2024 16:18 schreef vosss het volgende:
Is er iemand die net met code rood gewisseld heeft en de race uit zou kunnen proberen te rijden?
Ff niet opgelet.
Gaat wel gewoon 3 tienden harder dan Hamilton.quote:Op zondag 26 mei 2024 16:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
Russell doet het erg rustig aan. Hopelijk gooit die nog even een mega push later in de race.
Spannender dan deze race.quote:
Fixedquote:
Iedereenquote:Op zondag 26 mei 2024 16:18 schreef vosss het volgende:
Is er iemand die net met code rood gewisseld heeft en de race uit zou kunnen proberen te rijden?
Ff niet opgelet.
Geen gek idee van Berniequote:
Dat is ook niet heel moeilijk.quote:
Ja, iedereen, geloof ikquote:Op zondag 26 mei 2024 16:18 schreef vosss het volgende:
Ff niet opgelet.
Jaquote:Op zondag 26 mei 2024 16:18 schreef vosss het volgende:
Ff niet opgelet.
Wat doe je door je zelfgemaakte hamburger? Uitje? Paprikapoeder?quote:Op zondag 26 mei 2024 16:18 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zelfgemaakte hamburgers uit de airfryer, roerbakgroenten en friet uit de airfryer.
Friet in een airfryerquote:Op zondag 26 mei 2024 16:19 schreef Managarm het volgende:
Zelfgemaakte patat, afbakken in de airfryer. Flink schudden, zie ik tenminste nog wat inhaalacties.
Hamilton kan ook niet harder omdat Russell te traag rijdt.quote:Op zondag 26 mei 2024 16:18 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Gaat wel gewoon 3 tienden harder dan Hamilton.
Gemiddelde carnavalsoptocht heeft meer spanning.quote:
Ok top. Iedereen dus.quote:
Voor gebakken in de frituur, denk je er zelf ook wat mist als je zo reageert.quote:Op zondag 26 mei 2024 16:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Friet in een airfryerDan mis je wat chromosomen hoor koekoek
Dat probeerde Ocon, alleen vergat hij dat hij nog in de auto zat.quote:Op zondag 26 mei 2024 16:20 schreef Jane het volgende:
Misschien kan er weer een boot de kade op vliegen ofzo? Liefst op de baan. Zonder ongelukken, maar wel voor een herstart.
Moet bij Monaco en F1 altijd hier aan denken:quote:Op zondag 26 mei 2024 16:13 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plaatje Flavio Briatore op het strand.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
Hoort niet in een airfryer!quote:Op zondag 26 mei 2024 16:20 schreef Managarm het volgende:
[..]
Voor gebakken in de frituur, denk je er zelf ook wat mist als je zo reageert.
Gesnipperd uitje, paprikapoeder, knoflookpoeder, hot curry, zwarte pepert en zout.quote:Op zondag 26 mei 2024 16:19 schreef Rnie het volgende:
[..]
Wat doe je door je zelfgemaakte hamburger? Uitje? Paprikapoeder?
Klein detail: Mediums moeten een beetje voorzichtig doen met de bandjes.quote:
Sargeant nietquote:
Maar als Norris naar binnen gaat heeft Sainz ook een gratis stop en gaat die toch ook gewoon?quote:Op zondag 26 mei 2024 16:20 schreef Marcoss het volgende:
Norris die straks met een gratis pitstop nog voor de snelste ronde gaat en eventueel een poging doet bij Sainz met veel betere banden..
Veel meer opties voor spanning zijn er niet
Gewoon zorgen voor goed vlees, dan hoeft er ook niets door.quote:Op zondag 26 mei 2024 16:19 schreef Rnie het volgende:
[..]
Wat doe je door je zelfgemaakte hamburger? Uitje? Paprikapoeder?
Het is friet allenquote:Op zondag 26 mei 2024 16:22 schreef Managarm het volgende:
[..]
Hahaha, en jij bent de wetgevende macht op het gebied van patat?
Monaco de deur uitdoen. Maar dat doen ze toch niet. Dit is niet iets wat door de auto's of reglementen komt. Maar puur dat deze baan gewoon niet meer geschikt is voor deze auto's.quote:Op zondag 26 mei 2024 16:21 schreef GM78 het volgende:
Ik mag toch hopen dat ze nu eens maatregelen gaan nemen om zulke slaapverwekkende races te voorkomen![]()
Je ziet het niet alleen aan de tijden, maar ook letterlijk op beeld dat er godverdomme geen snelheid in zit![]()
Dit is gewoon serieus belachelijk
Hoe noem je de gap van Russel op Norris dan?quote:Op zondag 26 mei 2024 16:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Yuki heeft wel megagap op Lewis zie ik
Pohhh goed vleesquote:Op zondag 26 mei 2024 16:22 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Gewoon zorgen voor goed vlees, dan hoeft er ook niets door.
Ik vind dit geen broekje-uit racequote:
En dan?quote:
Dan had ie een kussen mee moeten nemenquote:
Doet ie al denk ik.quote:
Als Norris er dichtbij zit en een goede outlap heeft, is dat wel een risico voor Sainzquote:Op zondag 26 mei 2024 16:22 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Maar als Norris naar binnen gaat heeft Sainz ook een gratis stop en gaat die toch ook gewoon?
Met dit tempo? Niemandquote:
quote:Op zondag 26 mei 2024 16:22 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dit idd.quote:
3 uurquote:
Nu heb ik zin om mijn nintendo switch op te startenquote:
Jij snapt er klaarblijkelijk niets van.quote:Op zondag 26 mei 2024 16:22 schreef -XOR- het volgende:
[..]
quote:
Was ook een grapjequote:Op zondag 26 mei 2024 16:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dan rij je achteraan met heel veel overspeed.
Nee, bewuste gok volgens Vowles. Ze kunnen niet veel verder naar achteren en zo hebben ze aan het eind verser rubber dan de rest. Als de banden van de anderen hard genoeg hebben gesleten kunnen ze er wat aan hebbenquote:
Jawel!quote:
En dan zit hij vast achter Bottas.quote:Op zondag 26 mei 2024 16:27 schreef FvanS het volgende:
Verstappen zou opzich best de undercut kunnen pakken en naar binnen gaan voor verse mediums, hij zit nu toch vast achter Russel.
Net als Bottas die seconden sneller reed dan de rest in vrije ruimte en nu gewoon achteraan meehobbelt?quote:Op zondag 26 mei 2024 16:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, bewuste gok volgens Vowles. Ze kunnen niet veel verder naar achteren en zo hebben ze aan het eind verser rubber dan de rest. Als de banden van de anderen hard genoeg hebben gesleten kunnen ze er wat aan hebben
Nee joh, nog voor Tsunoda als het goed gaatquote:Op zondag 26 mei 2024 16:27 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En dan zit hij vast achter Bottas.
Nee joh, yuki zit er al 20 sec achterquote:Op zondag 26 mei 2024 16:27 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En dan zit hij vast achter Bottas.
Als Max gaat gaat Hamilton ook wel, dus ik zou hem gewoon pakken..quote:Op zondag 26 mei 2024 16:28 schreef Perox het volgende:
Max pitten lijkt me een mogelijkheid. Of HAM. Of allebei natuurlijk
Moeten ze eerst even wakker wordenquote:Op zondag 26 mei 2024 16:28 schreef Perox het volgende:
Max pitten lijkt me een mogelijkheid. Of HAM. Of allebei natuurlijk
Beter dan een stop voor zijn gatquote:Op zondag 26 mei 2024 16:28 schreef Peterselieman het volgende:
Hamilton heeft het gat voor een stop te pakken
Oh ja.quote:
Als je toch achteraan rijdt kan je net zo goed wat geks proberen af en toe vind ikquote:Op zondag 26 mei 2024 16:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Net als Bottas die seconden sneller reed dan de rest in vrije ruimte en nu gewoon achteraan meehobbelt?
En 2 puntenquote:Op zondag 26 mei 2024 16:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ocon heeft 5 plaatsen gridstraf voor de volgende race.
En 2 penalty points
quote:Op zondag 26 mei 2024 16:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
En 2 penalty points
En Magnussen komt ermee weg..quote:Op zondag 26 mei 2024 16:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
En 2 penalty points
Wordt de start uitgesteld???quote:Op zondag 26 mei 2024 16:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
De Indy 500 heeft teveel water, de race van Monaco te weinig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |