SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 23:10 schreef Fogel het volgende:
This land is your land this land is my land,
Maar niet van Woody G
Dat zei ik, niet Woody.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 23:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nog een paar minuten, ik ga zo slapen.
Nee min moeder is niet thuis Nico
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 23:21 schreef Symphonic het volgende:
Dank voor de lekkere muziek Melting
Fijne avond nog
Fijne avond nog Fogel.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 23:24 schreef Fogel het volgende:
Vriendin wil TV even aanslingeren…
Was weer een goede show @:melting zelfs al issie nog niet afgelopen
Ja, was goed/leuk, hoewel het niet helemaal mijn muziek is. Mijn man is de gitaarliefhebber hier. Maar het is echt een enorme virtuoos en hij bracht het leuk met veel anekdotes erbij.quote:
Fijn dat je het toch leuk hebt gevonden. Ik draai een andere keer nog wel.quote:Op zondag 26 mei 2024 19:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, was goed/leuk, hoewel het niet helemaal mijn muziek is. Mijn man is de gitaarliefhebber hier. Maar het is echt een enorme virtuoos en hij bracht het leuk met veel anekdotes erbij.
En hij liep ongeveer een half uur uit, anders had ik nog wel een staartje van jouw show meegekregen. Nu was ik pas om middernacht thuis.
Fijn dat het leuk was. Hij is een echte virtuoos, maar niet alles wat hij speelt is even toegankelijk.quote:Op zondag 26 mei 2024 19:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, was goed/leuk, hoewel het niet helemaal mijn muziek is. Mijn man is de gitaarliefhebber hier. Maar het is echt een enorme virtuoos en hij bracht het leuk met veel anekdotes erbij.
En hij liep ongeveer een half uur uit, anders had ik nog wel een staartje van jouw show meegekregen. Nu was ik pas om middernacht thuis.
Goedemorgenquote:
Bij dezequote:Op zaterdag 18 mei 2024 22:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Help onthouden dat ik bij je volgende show een slipstreamhit aanvraag die ik deze week hoorde.
Zal wel deels meeluisteren. Ik weet niet of ik het begin helemaal haal qua eten.quote:
Goedenavondquote:Op maandag 27 mei 2024 18:54 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedenavond
Luister een gedeelte mee.
Hoi aRdquote:Op maandag 27 mei 2024 18:54 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedenavond
Luister een gedeelte mee.
Sterkte livelinkquote:Op maandag 27 mei 2024 18:55 schreef livelink het volgende:
Luister nu even mee, terwijl ik moed verzamel om te gaan koken. En dan later na koken en eten weer verder.
Welkom. En verzamel zequote:Op maandag 27 mei 2024 18:55 schreef livelink het volgende:
Luister nu even mee, terwijl ik moed verzamel om te gaan koken. En dan later na koken en eten weer verder.
Woodkid heeft best wel wat toffe muziek, dit dance uitstapje klinkt ook primaquote:Op maandag 27 mei 2024 19:11 schreef DJ11 het volgende:
Binnenkort klinkt er weer muziek van hem, want bij schreef de officiële muziek voor de Olympische Spelen in Parijs: Woodkid. Dit was een uitstapje naar de dance-scene:Panteros666 feat. Woodkid - Clear
Kijk, goed bezigquote:Op maandag 27 mei 2024 19:16 schreef livelink het volgende:
Inmiddels in recordtijd gekookt en met bord achter de pc.
Lekker vrolijk en zomersquote:Op maandag 27 mei 2024 19:18 schreef DJ11 het volgende:
Occidentali's Karma, zijn Songfestival-inzending uit 2017, heb ik grijs gedraaid. Dit is zijn fonkelnieuwe single:Francesco Gabbani - Frutta Malinconia
Welkomquote:Op maandag 27 mei 2024 19:19 schreef Melting het volgende:
Ingetuned, maar ondertussen nog wel aan het rommelen hier.
Rommel ze!quote:Op maandag 27 mei 2024 19:19 schreef Melting het volgende:
Goedenavond Meltingquote:Op maandag 27 mei 2024 19:19 schreef Melting het volgende:
quote:Op maandag 27 mei 2024 19:23 schreef DJ11 het volgende:
Lekker, die huilende gitaren in dit nummer
Hierna een verzoekje van Livelink
Wie gaat daar dan ook naartoe?quote:Op maandag 27 mei 2024 19:25 schreef livelink het volgende:
Ja, dat krijg je ervan als je naar een concert van Harry Sacksioni gaat.
Ik vind de Paddentrek nog steeds een fantastisch nummer.quote:Op maandag 27 mei 2024 19:25 schreef livelink het volgende:
Ja, dat krijg je ervan als je naar een concert van Harry Sacksioni gaat.
Die heeft hij volgens mij niet gespeeld. Het mooiste nummer vond ik De Ierse kust, waar je je echt in Ierland waande en een heel rustig mooi nummer over een Italiaans bergdorpje, waar ik de naam niet meer van weet.quote:Op maandag 27 mei 2024 19:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vind de Paddentrek nog steeds een fantastisch nummer.
Dat klinkt erg goedquote:Op maandag 27 mei 2024 19:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Die heeft hij volgens mij niet gespeeld. Het mooiste nummer vond ik De Ierse kust, waar je je echt in Ierland waande en een heel rustig mooi nummer over een Italiaans bergdorpje, waar ik de naam niet meer van weet.
Ehhh... dit is het origineelquote:Op maandag 27 mei 2024 19:29 schreef Melting het volgende:
Wat is dit voor vreemde versie?
Nee, dan vind ik het origineel mooier.
Zie edit.quote:Op maandag 27 mei 2024 19:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ehhh... dit is het origineel(later door Coolio onderhanden genomen)
Hé wat leuk. Ik wist niet dat hij een nieuw album had. Dit klinkt prima.quote:Op maandag 27 mei 2024 19:33 schreef DJ11 het volgende:
Het nieuwe album van Lenny Kravitz, Blue Electric Light, stuitert muzikaal alle kanten op. Onder anderen Prince, maar ook voorgaande meneer klinken er duidelijk in terug. Nu al mijn favoriete nummer, nog beter dan Human:Lenny Kravitz - Spirit In My Heart
Ja, je hoort die invloed wel duidelijk inderdaad. Maar wel een fijne combinatie zo.quote:Op maandag 27 mei 2024 19:36 schreef Symphonic het volgende:
Dit heeft ook een hoog Stevie Wonder gehalte
Zekerquote:Op maandag 27 mei 2024 19:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, je hoort die invloed wel duidelijk inderdaad. Maar wel een fijne combinatie zo.
Deze is niet te missenquote:Op maandag 27 mei 2024 19:41 schreef DJ11 het volgende:
We gaan alweer naar Italië, voor het inmiddels beruchte, langverwachte verzoekje van DDM:Toto Cutugno - Serenata
Uit de categorie slipstream-hit. Ik hoor het nu al duidelijk, ja.
Ik had eerst niet door dat het een ander nummer pas. Nu hoor ik het wel.quote:Op maandag 27 mei 2024 19:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Deze is niet te missen![]()
Vind ze beiden
quote:Op zaterdag 18 mei 2024 22:25 schreef DJ11 het volgende:
Quizvraag: welke dance-producer had in de vroege jaren '90 een (slipstream) hit met een nummer waarin All Shook Up grotendeels werd gecoverd?
Ik weet het alweer niet. Is niet blijven hangen.quote:Op maandag 27 mei 2024 19:43 schreef DJ11 het volgende:
Nu we toch met de slipstream-hits bezig zijn. Hierna:
[..]
Oh ja.quote:Op maandag 27 mei 2024 19:45 schreef DJ11 het volgende:
Dit was ooit, ergens in 1990, de opvolger van Killer...Adamski - Space Jungle (7-inch version)
Bedankt voor het luisteren, welterustenquote:Op maandag 27 mei 2024 19:52 schreef anotherRandomdude het volgende:
Bedankt voor het draaien tot op heden DJ11.
Maar ik ga nu slapen.
Fijne avond nog allemaal.
Nee was wel een lekker nummerquote:Op maandag 27 mei 2024 19:53 schreef DJ11 het volgende:
Ik hoor hier een zomerhit in, is dat heel gek?
Slaap lekkerquote:Op maandag 27 mei 2024 19:52 schreef anotherRandomdude het volgende:
Bedankt voor het draaien tot op heden DJ11.
Maar ik ga nu slapen.
Fijne avond nog allemaal.
Ritmebox aan en een beetje lallen. En het publiek maar wachten tot het nummer echt op gang komt..tevergeefsquote:
Everyone Says Hi is ook een nummer van Bowie toch?quote:Op maandag 27 mei 2024 19:59 schreef DJ11 het volgende:
Een nieuwe band, met onder meer (ex-) leden van The Kaiser Chiefs en The Kooks. Al een keertje eerder gedraaid, maar het is echt een groeinummer. Dus nog eensEveryone Says Hi - Brain Freeze
Geen idee. Dat zou dan een heel grappig toeval zijn; niet zo gepland. Want deze stond al klaar en die van Symph was een verzoekjequote:Op maandag 27 mei 2024 20:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Everyone Says Hi is ook een nummer van Bowie toch?
Inderdaadquote:Op maandag 27 mei 2024 20:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Everyone Says Hi is ook een nummer van Bowie toch?
Prima nummer. Terecht boos ook.quote:Op maandag 27 mei 2024 20:07 schreef DJ11 het volgende:
Dit is geen boodschap aan jullie hoor. Gewoon een liedje dat ik al weken doorschuif en dat nu ineens toch wel fijn achter de vorige past.![]()
Lily Allen - Fuck You
Dat moet dan Jeremiah zijn (als ik het goed schrijf). Toch met een s en met hoofdletters.quote:Op maandag 27 mei 2024 20:12 schreef DJ11 het volgende:
Nena - 99 Luftballons
Er is nu trouwens ook een liedje uit dat "88 Luftballons" heet. Best aardig, maar ik ga het niet draaien.
Wat ik hierna wél draai: de grootste baas uit de Duitse muziekwereld, die samenwerkt met een groep waar ik inmiddels uitgesproken fan van ben. Hint: beiden stonden in mijn jaarlijst vorig jaar...
Op de Duitse radio, neem ik aan?quote:Op maandag 27 mei 2024 20:15 schreef Symphonic het volgende:
Deze hoorde ik vandaag nog op de radio. Ging over het jubileum van Herbert.
Ik heb het origineel uiteraard ook even opgezocht, maar dat vind ik niet bijzonder. Ieder z'n smaakquote:Op maandag 27 mei 2024 20:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hou het liever bij het origineel. Op WDR4 word je al weken doodgegooid met dat jubileum
Dit is wel een aanstekelijk deuntje.quote:Op maandag 27 mei 2024 20:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb het origineel uiteraard ook even opgezocht, maar dat vind ik niet bijzonder. Ieder z'n smaak
Ondertussen:Saint Motel - My Type
Er komen nog een paar puike nieuwe liedjes aan - en ander moois, natuurlijk. Verzoekjes / suggesties kunnen nog steeds, via DM.
Op de Nederlandse radio, was een kort item met wat fragmenten over zijn verschillende stijlen en samenwerkingen.quote:
Ondergewaardeerd liedje van een aantal jaren geleden; wel redelijk wat airplay gehad, o.a. op 3FM.quote:
quote:Op maandag 27 mei 2024 20:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Op de Nederlandse radio, was een kort item met wat fragmenten over zijn verschillende stijlen en samenwerkingen.
Gelukkig maar. Ben niet zo'n country-fan.quote:Op maandag 27 mei 2024 20:30 schreef DJ11 het volgende:
Kim Wilde - Chequered Love
Hierna knikker ik mijn favoriete nieuwe nummer van de afgelopen twee weken. Het komt uit Nashville, maar in tegenstelling tot wat je zou verwachten is het helemaal geen country
Mooi ditquote:Op maandag 27 mei 2024 20:38 schreef DJ11 het volgende:
Gisterenavond was een speciaal Pet Shop Boys-concert. In hoofdlijnen gewoon de greatest hits-tour, maar ook een paar tracks van het nieuwe album gingen live in première. Daaronder ook de aanstaande nieuwe single en tevens mijn favoriete nummer van Nonetheless:Pet Shop Boys - A New Bohemia
Inmiddels is de videoclip gefilmd.
Dit vind ik echt een geweldig nummer. Heb het al vaker van jou gehoord volgens mij.quote:Op maandag 27 mei 2024 20:41 schreef DJ11 het volgende:
Deze had eigenlijk aan het begin van de maand gemoeten in de eerste uitzending. Maar ja, toen vergeten. Daarom maar op het einde van de maand...![]()
TheFatRat feat. Laura Brehm - Mayday
Absoluut. #6 in mijn jaarlijst van 2018.quote:Op maandag 27 mei 2024 20:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit vind ik echt een geweldig nummer. Heb het al vaker van jou gehoord volgens mij.
quote:Op maandag 27 mei 2024 20:45 schreef DJ11 het volgende:
Als je om hulp roept, wat heb je dan (vaak) nodig? Juist:Thompson Twins - Doctor! Doctor!
Ik heb het idee dat het een Duitse artiest betreft.quote:Op maandag 27 mei 2024 20:56 schreef DJ11 het volgende:
Hierna een vrij onbekend nummer uit 2002, gemaakt door iemand die meer in de filmmuziek dan de popmuziek zit. Geen idee of iemand van jullie het überhaupt kent. We gaan het zo merken...
Nee, het is een Australiër die ook wel eens met Rollo (o.a. van Faithless) heeft samengewerkt. Heeft ook een geweldige remix van Porcelain van Moby gemaakt. Zal ik binnenkort nog eens draaienquote:Op maandag 27 mei 2024 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het een Duitse artiest betreft.
Vind het moeilijk maar er zitten wel mooie dingen in.quote:Op maandag 27 mei 2024 20:59 schreef DJ11 het volgende:
Wie hier meer over wil lezen: https://en.wikipedia.org/wiki/Furious_AngelsRob Dougan - Furious Angels
Hierna: een nummer waarmee ik zaterdag mogelijk blijvende schade aan de speakers in mijn auto heb toegebracht...
quote:Op maandag 27 mei 2024 21:04 schreef DJ11 het volgende:
Luistertip: zet dit nummer hard, maar niet te hard.
Ik weet het inmiddels. Was wel een mooi eerbetoon aan de afscheid nemende Youp zijn geweest.quote:
Zekerquote:Op maandag 27 mei 2024 21:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet het inmiddels. Was wel een mooi eerbetoon aan de afscheid nemende Youp zijn geweest.
Tijd voor een nieuwe autoquote:Op maandag 27 mei 2024 21:03 schreef DJ11 het volgende:
Aangezien Youp van 't Hek z'n laatste optreden had en jullie het steeds over Flappie hebben als ik dit nummer draai...(kutsmoes)
DEHAZE - Round And Round
Zaterdag zo hard gedraaid in de auto dat ik denk dat m'n speakers kapot zijn
Ik vind Radio 2 sowieso echt niet veel aan. Heb het een paar keer opgezet omdat iedereen zei dat het toch goed was. Maar hoorde dan achter elkaar Stien en Meau en Frouke met alleen maar hoogdravende, nietszeggende teksten en haakte compleet af.quote:Op maandag 27 mei 2024 21:05 schreef DJ11 het volgende:
Deze jonge jongen (begin 20) komt gewoon uit Nederland, werkt met een topproducer (Wouter Hardy, o.a. bekend van Arcade), maakt aan de lopende band prachtige nummers en wordt in eigen land straal genegeerd, door kutzenders als Radio 2, waar ze o.a. Suzan & Freek, Flemming, Snelle en andere bagger grijsdraaien.
Nooit ga ik dat snappen.
Dat is trieste meuk jaquote:Op maandag 27 mei 2024 21:05 schreef DJ11 het volgende:
Deze jonge jongen (begin 20) komt gewoon uit Nederland, werkt met een topproducer (Wouter Hardy, o.a. bekend van Arcade), maakt aan de lopende band prachtige nummers en wordt in eigen land straal genegeerd, door kutzenders als Radio 2, waar ze o.a. Suzan & Freek, Flemming, Snelle en andere bagger grijsdraaien.
Nooit ga ik dat snappen.
Welterusten Melting. En fijne avond nog verder iedereen.quote:Op maandag 27 mei 2024 21:12 schreef Melting het volgende:
Dank voor de fijne muziek, DJ11.
Ik ga mijn bed opzoeken.
Welterusten allemaal.
Mooi beginquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:01 schreef Melting het volgende:
We zijn weer los.
En zoals altijd krijgen jullie de eerste van me cadeau:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:08 schreef livelink het volgende:
Feest/BBQ van mijn werk geskipt, dus toch aanwezig.
Olaquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:08 schreef livelink het volgende:
Feest/BBQ van mijn werk geskipt, dus toch aanwezig.
Nou, het was al vanaf 12.00 en het is gewoon druk met heel veel issues, dus ik vond het ook niet kunnen dat we de hele middag onbereikbaar waren. En als ik om 17.00 nog naar de lokatie toe had moeten reizen, was ik er geweest op het moment dat het afgelopen was.quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Natuurlijk ben je meer dan welkom, maar had je er geen zin in?
quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, het was al vanaf 12.00 en het is gewoon druk met heel veel issues, dus ik vond het ook niet kunnen dat we de hele middag onbereikbaar waren. En als ik om 17.00 nog naar de lokatie toe had moeten reizen, was ik er geweest op het moment dat het afgelopen was.
Het zijn ook altijd dezelfde die het bedrijf overeind moeten houden hè?quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:13 schreef livelink het volgende:
Uiteindelijk was ik dus nog aan het werk met 1 developer. En samen dus nog wel wat urgente issues het hoofd moeten bieden.
Je jat mijn tekstquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Het zijn ook altijd dezelfde die het bedrijf overeind moeten houden hè?
Ach, ik vond het prima eigenlijk.quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Het zijn ook altijd dezelfde die het bedrijf overeind moeten houden hè?
Eigenlijk altijd als ik een moody blues-song hoor dat ik niet echt ken, vind ik het mooi. Eigenlijk een heel onderschatte band ondanks Nights in White Satinquote:
Absoluut, ze hebben echt hele mooie muziek gemaaktquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Eigenlijk altijd als ik een moody blues-song hoor dat ik niet echt ken, vind ik het mooi. Eigenlijk een heel onderschatte band ondanks Nights in White Satin
Ben jij nu niet jarig of jarig geweest?quote:
Over een kleine twee wekenquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ben jij nu niet jarig of jarig geweest?
Duurt nog 2 weekjes ongeveer.quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ben jij nu niet jarig of jarig geweest?
Jawel.... de 11e blijf je altijd om kunnen draaien.quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Over een kleine twee weken
Kunnen we het niet meer omdraaien
Ja, volgens mij wel. Ik denk altijd eind mei.quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Duurt nog 2 weekjes ongeveer.
Was je vorig jaar ook al niet abuis?
Volgend jaar heb je het vast goed.quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel. Ik denk altijd eind mei.
Ik zou er niet op rekenen. Mijn hersenen zijn vrij vasthoudend in hun foute aannames.quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou er niet op rekenen. Mijn hersenen zijn vrij vasthoudend in hun foute aannames.
Vijfenvijftigquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Jawel.... de 11e blijf je altijd om kunnen draaien.
quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou er niet op rekenen. Mijn hersenen zijn vrij vasthoudend in hun foute aannames.
Ja, ja, en dan is het toch Toon Hermansquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ja, en dan is het toch Toon Hermans
quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ja, en dan is het toch Toon Hermans
quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
The Hollies the air that I breathe
Links van mijquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:52 schreef Melting het volgende:
Waar heb je Ddm trouwens gelaten, Symph?
quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:58 schreef Symphonic het volgende:
Jacques Dutronc cinq heures Paris s’eveiile![]()
![]()
![]()
Ik word altijd heel erg blij van dat nummer, maar dat had je vast al gemerktquote:
Een beetje maar.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik word altijd heel erg blij van dat nummer, maar dat had je vast al gemerkt
Rooie Sien heb ik volgens mij niet geSienquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:28 schreef Melting het volgende:
Ben benieuwd of jullie de film gezien hebben, die hierna op het hoesje staat. Ik niet namelijk.
quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Rooie Sien heb ik volgens mij niet geSien![]()
Mooi liedje
Doe je goedquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:33 schreef livelink het volgende:
Sorry, ik kreeg bezoek. Mijn buurmeisje kwam terug van een begrafenis en moest haar verhaal even kwijt.
Dat is ook veel belangrijker.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:33 schreef livelink het volgende:
Sorry, ik kreeg bezoek. Mijn buurmeisje kwam terug van een begrafenis en moest haar verhaal even kwijt.
quote:
Ik wou dat ik kon zeggen dat ik alles my way heb gedaan, maar dat is niet zo.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Staat ook op mijn lijstje bij mijn uitvaart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |