Bijna in de top 20 van meest bekeken filmpjes op hun account.quote:Op maandag 27 mei 2024 16:28 schreef Dutch_view het volgende:
Inmiddels is de clip op YT de 35 miljoen grens gepasseerd!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, kwestie van wij van wc-eend, maar heb vorige keer niet gelezen dat ie dit zo stellig zei.quote:Op maandag 27 mei 2024 16:40 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja ok, maar dat zegt z'n advocaat he
In Jan-Ake Fält we trust!quote:Op maandag 27 mei 2024 16:56 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, kwestie van wij van wc-eend, maar heb vorige keer niet gelezen dat ie dit zo stellig zei.
quote:Op maandag 27 mei 2024 17:07 schreef Em31 het volgende:
Ik dacht trouwens dat er die vrijdag/zaterdag wel gezegd werd dat er meerdere mensen zijn verhoord, zou toch wat zijn dat het alleen Joost was van de Nederlandse kant?
Aldus https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/05/10/joost-klein-eurovision/ op 10 en 11 mei.quote:"De politie heeft alle noodzakelijke onderzoeksstappen genomen en de verdachte, de aanklager en getuigen verhoord. Het onderzoek door de politie is afgerond. De zaak volgt het normale juridische proces. Er wordt een versnelde rechtsprocedure gebruikt, de zaak gaat naar de openbare aanklager binnen een paar weken."
Alleen als je Fransoos bent. Als Marcus of Martinus een dreigende beweging hadden gemaakt waren ze er ook niet uirgegooidquote:Op maandag 27 mei 2024 17:28 schreef schommelstoel het volgende:
Opschudding op Roland Garros: Fransman Térence Atmane raakt toeschouwer, maar wordt niet gediskwalificeerd
Op Roland Garros kun je gewoon agressief een bal het publiek in meppen, zonder diskwalificatie.
Ah, het begint gelukkig met het hele optreden.quote:
In 2019 was Moroccanoil ook sponsor als ik herinnerquote:Op maandag 27 mei 2024 18:42 schreef Greys het volgende:
Was het Eurovisie in NL in 2021 nou het eerste jaar met Moroccanoil als grote sponsor? Wie was daarvoor de grote sponsor? Want als ik youtubes aanklik van voor die tijd zit er geen reclame/logo van een sponsor in. Ben benieuwd waarom ineens die sponsor nodig was.
Ja die ging niet door in 2020 dus idd 2021 dus de eerste echte.quote:Op maandag 27 mei 2024 18:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
In 2019 was Moroccanoil ook sponsor als ik herinner
Het blijkt MyHeritage te zijn.
Moroccanoil is vanaf editie 2020 te zijn
Dat is wel weer een vaag verhaal inderdaad.quote:Op maandag 27 mei 2024 18:53 schreef summer52 het volgende:
In Boulevard was een Officier van Justitie van Zweden aan het woord. De Nederlandse politie doet de verhoren van de Nederlandse getuigen. En hij vertelde dat ze nog helemaal geen beelden van het incident hebben gezien. Dat is toch vreemd? Want heeft de politie dan ook geen beelden gezien en zijn ze alleen maar uitgegaan van de verklaring van de cameravrouw en haar getuigen. Jeetje dit zaakje stinkt zeg.
Ik heb even teruggekeken, maar het was meer "ja, ik denk dat er wel beelden zijn, maar ik heb ze nog niet gezien". Als de officier van justitie dat al zegt... ik krijg het idee dat die man het nou niet bepaald de belangrijkste zaak ooit vond, waar hij natuurlijk gelijk in heeft.quote:Op maandag 27 mei 2024 18:53 schreef summer52 het volgende:
In Boulevard was een Officier van Justitie van Zweden aan het woord. De Nederlandse politie doet de verhoren van de Nederlandse getuigen. En hij vertelde dat ze nog helemaal geen beelden van het incident hebben gezien. Dat is toch vreemd? Want heeft de politie dan ook geen beelden gezien en zijn ze alleen maar uitgegaan van de verklaring van de cameravrouw en haar getuigen. Jeetje dit zaakje stinkt zeg.
Ja zo vreemd allemaal. Hij verwacht trouwens dat pas na de zomer alles afgerond is.quote:Op maandag 27 mei 2024 19:05 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat is wel weer een vaag verhaal inderdaad.
Ik vond hem ook een beetje ongemakkelijk overkomen, wat lacherig. Ja het is natuurlijk ook een belachelijke zaak.quote:Op maandag 27 mei 2024 19:13 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik heb even teruggekeken, maar het was meer "ja, ik denk dat er wel beelden zijn, maar ik heb ze nog niet gezien". Als de officier van justitie dat al zegt... ik krijg het idee dat die man het nou niet bepaald de belangrijkste zaak ooit vond, waar hij natuurlijk gelijk in heeft.
Dan kunnen we voorlopig nog wel even door in deze topicreeksquote:Op maandag 27 mei 2024 19:17 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ja zo vreemd allemaal. Hij verwacht trouwens dat pas na de zomer alles afgerond is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |