abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213702343
Het lijkt me inderdaad voor Joost gewoon het beste om dat hele Eurovisie-gebeuren voortaan links te laten liggen, laat ze maar de pestpokken krijgen.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_213702359
Haal begin juni maar uit de agenda's...

https://www.rtl.nl/boulev(...)l-voorlopige-zitting
  roze maandag 27 mei 2024 @ 15:34:57 #178
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_213702377
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2024 15:32 schreef d_elise het volgende:
Haal begin juni maar uit de agenda's...

https://www.rtl.nl/boulev(...)l-voorlopige-zitting
Er zullen wel mensen uit het team worden gehoord nu denk ik.
Your beauty never ever scared me.
pi_213702422
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2024 15:34 schreef Ama het volgende:

[..]
Er zullen wel mensen uit het team worden gehoord nu denk ik.
Denk ik ook idd. Wel gek dat dat nog niet gebeurd is dan destijds. De politie heeft dan denk ik alleen met Joost en de cameravrouw gepraat, maar aan de andere kant werd er gesproken over meerdere getuigen die gehoord waren toch? Wel goed om te weten dat ze er dus flink tegenin gaan.
pi_213702455
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2024 15:41 schreef d_elise het volgende:

[..]
Denk ik ook idd. Wel gek dat dat nog niet gebeurd is dan destijds. De politie heeft dan denk ik alleen met Joost en de cameravrouw gepraat, maar aan de andere kant werd er gesproken over meerdere getuigen die gehoord waren toch? Wel goed om te weten dat ze er dus flink tegenin gaan.
Misschien dan getuigen die erbij waren toen de afspraak werd gemaakt om niet te filmen na het optreden? Lijkt me dat de dansers, stuntje en appie wel verhoord zijn…
  Trouwste user 2022 maandag 27 mei 2024 @ 15:52:53 #181
7889 tong80
Spleenheup
pi_213702496
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_213702511
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2024 15:46 schreef Eurochacha het volgende:

[..]
Misschien dan getuigen die erbij waren toen de afspraak werd gemaakt om niet te filmen na het optreden? Lijkt me dat de dansers, stuntje en appie wel verhoord zijn…
Dat dacht ik ook ja, misschien de mensen waarmee afspraken zijn gemaakt over het niet filmen? En misschien zijn er meer dingen gebeurd met deze cameravrouw. Tenzij dat uiteindelijk niet uitmaakt voor wat hij op dat moment deed, maar daar heb ik verder geen verstand van.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 mei 2024 @ 15:55:29 #183
163650 Greys
pi_213702515
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2024 15:46 schreef Eurochacha het volgende:

[..]
Ik begin me dat laatste dus echt af te vragen. Of die wel verhoord zijn.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213702527
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2024 15:55 schreef Greys het volgende:

[..]
Ik begin me dat laatste dus echt af te vragen. Of die wel verhoord zijn.
Maar dat lijkt me een rare gang van zaken? Waarom zou de politie maar 1 kant van het verhaal achterhalen? (Of ben ik heel naief?)
pi_213702537
Dit had die advocaat toch al eerder aangegeven, dat hij wilde dat er Nederlandse getuigen gehoord gingen worden? Blijkbaar heeft hij dat er nu doorheen gekregen. Dat lijkt me goed nieuws.

Wat een bullshit verder allemaal joh, om een zaak van niks die maximaal met een boete afgehandeld gaat worden. Dankjewel EBU.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 mei 2024 @ 16:01:21 #186
163650 Greys
pi_213702553
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2024 15:56 schreef Eurochacha het volgende:

[..]
Maar dat lijkt me een rare gang van zaken? Waarom zou de politie maar 1 kant van het verhaal achterhalen? (Of ben ik heel naief?)
Joost is ook verhoord.
Dus dat is dan de andere kant misschien.

Dit onderstaande stuk is van tien dagen geleden. Daarin zegt de raadsman al dat hij meer getuigen wil.

https://www.televizier.nl(...)ent-strafbare-feiten
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 mei 2024 @ 16:04:55 #187
163650 Greys
pi_213702577
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2024 15:58 schreef blackswangreen het volgende:
Dit had die advocaat toch al eerder aangegeven, dat hij wilde dat er Nederlandse getuigen gehoord gingen worden? Blijkbaar heeft hij dat er nu doorheen gekregen. Dat lijkt me goed nieuws.
Jup, tien dagen geleden zei die raadsman al dat hij dat wilde. En het is goed nieuws dat het 'mag', maar best slecht nieuws dat het überhaupt nog niet gebeurd was vóór de diskwalificatie.

quote:
Wat een bullshit verder allemaal joh, om een zaak van niks die maximaal met een boete afgehandeld gaat worden. Dankjewel EBU.
Dank Martin, vooral. Denk ik. Want ik geloof er geen hol meer van dat die Reference Group én Board die de beslissing zogenaamd allemaal steunden dit op basis van goed bewijs hebben kunnen nemen. Als er nu nog getuigen moeten worden gehoord.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213702580
Zaak word dus met een paar maanden vertraagt, ik weet niet of dit goed nieuws is ? Of is team Joost een claim aan het voorbereiden.
pi_213702585
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2024 15:58 schreef blackswangreen het volgende:

Heel goed dat hij dit voor elkaar krijgt inderdaad, als ze je op het hakblok hebben gelegd kunnen ze nu niet zomaar op eigen houtje beslissen om het ook weer onder het tapijt te schuiven met een waarschuwing of boete.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_213702588
Waarschijnlijk dan alleen Joost en de mevrouw in kwestie verhoord en nu hebben zowel zij als Joost de mogelijkheid gekregen om verdere getuigen op te roepen, gok ik. Want ik neem aan dat voor haar die regels ook gelden, maar we hebben natuurlijk nog niets van haar kant en advocaat vernomen. Maar aan de andere kant ligt het nu aan Joost dat de zitting in juni niet door kan gaan, dus misschien heeft zij dan nergens om gevraagd of had haar kant al wel meer getuigenverklaringen afgelegd?

Anyway, deze zaak blijft dus nog wel even dooretteren, helaas. Maar ook goed dat ze de verdediging zo sterk mogelijk willen maken natuurlijk.
pi_213702622
De hele shitzooi naar boven halen, zodat ook het geïntimideer van de Israelische delegatie officieel onderdeel wordt, zodat duidelijk wordt dat specifieke delegaties werd voorgetrokken, dat het no-tolerance beleid willekeurig werd toegepast. Alle andere delegaties getuigenverklaringen af laten leggen en de onderste steen boven halen.

Martin Österdahls worst nightmare, het einde van het ESF zoals we deze kennen... Well played Joost! })

In verder nieuws: 35 miljoen plays voor de officiele clip van Europapa
pi_213702672
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2024 16:04 schreef Greys het volgende:

[..]
Jup, tien dagen geleden zei die raadsman al dat hij dat wilde. En het is goed nieuws dat het 'mag', maar best slecht nieuws dat het überhaupt nog niet gebeurd was vóór de diskwalificatie.
[..]
Dank Martin, vooral. Denk ik. Want ik geloof er geen hol meer van dat die Reference Group én Board die de beslissing zogenaamd allemaal steunden dit op basis van goed bewijs hebben kunnen nemen. Als er nu nog getuigen moeten worden gehoord.
Misschien willen ze de zaak breder trekken dan het incident zelf, dus inderdaad het getreiter van de Israëlische delegatie benoemen.
C’est Davie :o)
pi_213702686
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2024 16:06 schreef d_elise het volgende:
Waarschijnlijk dan alleen Joost en de mevrouw in kwestie verhoord en nu hebben zowel zij als Joost de mogelijkheid gekregen om verdere getuigen op te roepen, gok ik. Want ik neem aan dat voor haar die regels ook gelden, maar we hebben natuurlijk nog niets van haar kant en advocaat vernomen. Maar aan de andere kant ligt het nu aan Joost dat de zitting in juni niet door kan gaan, dus misschien heeft zij dan nergens om gevraagd of had haar kant al wel meer getuigenverklaringen afgelegd?

Anyway, deze zaak blijft dus nog wel even dooretteren, helaas. Maar ook goed dat ze de verdediging zo sterk mogelijk willen maken natuurlijk.
Ik mag hopen dat die vrouw dit ook écht zelf wilde en dat de EBU haar niet gepusht heeft, want die is nu toch gewoon elke dag bang dat haar naam uit gaat lekken.
pi_213702690
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2024 16:04 schreef Greys het volgende:

[..]
[..]
Misschien dat hij daarom sinds de finale van de aardbodem is verdwenen.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 mei 2024 @ 16:19:46 #195
163650 Greys
pi_213702695
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2024 16:15 schreef Dave het volgende:

[..]
Misschien willen ze de zaak breder trekken dan het incident zelf, dus inderdaad het getreiter van de Israëlische delegatie benoemen.
Kan. Maar ik begin serieus te vermoeden dat er amper mensen gehoord zijn in Zweden destijds. Of van Joost z'n kant alleen hem. We hebben toch ook alleen gelezen en gehoord dat Joost zelf is verhoord? Niks over Stuntje en Appie bv volgens mij.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213702699
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2024 12:51 schreef blackswangreen het volgende:
Nieuw nummertje. De Canadezen kunnen het meteen meezingen (is dan ook niet heel ingewikkeld :))

[ x ]
:J :J :J
pi_213702710
Oh, dit had ik nog niet meegekregen de vorige keer.

quote:
Fält liet eerder weten dat er een voorlopige procesdatum was vastgesteld voor begin juni. Ook stelde hij dat Klein zich niet schuldig heeft gemaakt aan bedreiging en dat de kans op vrijspraak groot zou zijn.
C’est Davie :o)
pi_213702712
Mag toch wel hopen dat er voor het volgend ESF een uitspraak is. Want kennelijk duurt dit verzoek dus maanden, dan moeten die getuigen nog gehoord worden en moet dat weer allemaal toegevoegd worden aan het dossier, een nieuwe zitting gepland worden, etc.
Ik hoop dat de AvroTros ook niet stil zit ondertussen en volgend jaar echt niet meedoet.
pi_213702731
Inmiddels is de clip op YT de 35 miljoen grens gepasseerd!! *O* :J *O* :J *O* :J *O* :J *O* :J *O* :J
pi_213702803
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2024 16:21 schreef Dave het volgende:
Oh, dit had ik nog niet meegekregen de vorige keer.
[..]

Ja ok, maar dat zegt z'n advocaat he :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')