Bijna in de top 20 van meest bekeken filmpjes op hun account.quote:Op maandag 27 mei 2024 16:28 schreef Dutch_view het volgende:
Inmiddels is de clip op YT de 35 miljoen grens gepasseerd!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, kwestie van wij van wc-eend, maar heb vorige keer niet gelezen dat ie dit zo stellig zei.quote:Op maandag 27 mei 2024 16:40 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja ok, maar dat zegt z'n advocaat he
In Jan-Ake Fält we trust!quote:Op maandag 27 mei 2024 16:56 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, kwestie van wij van wc-eend, maar heb vorige keer niet gelezen dat ie dit zo stellig zei.
quote:Op maandag 27 mei 2024 17:07 schreef Em31 het volgende:
Ik dacht trouwens dat er die vrijdag/zaterdag wel gezegd werd dat er meerdere mensen zijn verhoord, zou toch wat zijn dat het alleen Joost was van de Nederlandse kant?
Aldus https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/05/10/joost-klein-eurovision/ op 10 en 11 mei.quote:"De politie heeft alle noodzakelijke onderzoeksstappen genomen en de verdachte, de aanklager en getuigen verhoord. Het onderzoek door de politie is afgerond. De zaak volgt het normale juridische proces. Er wordt een versnelde rechtsprocedure gebruikt, de zaak gaat naar de openbare aanklager binnen een paar weken."
Alleen als je Fransoos bent. Als Marcus of Martinus een dreigende beweging hadden gemaakt waren ze er ook niet uirgegooidquote:Op maandag 27 mei 2024 17:28 schreef schommelstoel het volgende:
Opschudding op Roland Garros: Fransman Térence Atmane raakt toeschouwer, maar wordt niet gediskwalificeerd
Op Roland Garros kun je gewoon agressief een bal het publiek in meppen, zonder diskwalificatie.
Ah, het begint gelukkig met het hele optreden.quote:
In 2019 was Moroccanoil ook sponsor als ik herinnerquote:Op maandag 27 mei 2024 18:42 schreef Greys het volgende:
Was het Eurovisie in NL in 2021 nou het eerste jaar met Moroccanoil als grote sponsor? Wie was daarvoor de grote sponsor? Want als ik youtubes aanklik van voor die tijd zit er geen reclame/logo van een sponsor in. Ben benieuwd waarom ineens die sponsor nodig was.
Ja die ging niet door in 2020 dus idd 2021 dus de eerste echte.quote:Op maandag 27 mei 2024 18:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
In 2019 was Moroccanoil ook sponsor als ik herinner
Het blijkt MyHeritage te zijn.
Moroccanoil is vanaf editie 2020 te zijn
Dat is wel weer een vaag verhaal inderdaad.quote:Op maandag 27 mei 2024 18:53 schreef summer52 het volgende:
In Boulevard was een Officier van Justitie van Zweden aan het woord. De Nederlandse politie doet de verhoren van de Nederlandse getuigen. En hij vertelde dat ze nog helemaal geen beelden van het incident hebben gezien. Dat is toch vreemd? Want heeft de politie dan ook geen beelden gezien en zijn ze alleen maar uitgegaan van de verklaring van de cameravrouw en haar getuigen. Jeetje dit zaakje stinkt zeg.
Ik heb even teruggekeken, maar het was meer "ja, ik denk dat er wel beelden zijn, maar ik heb ze nog niet gezien". Als de officier van justitie dat al zegt... ik krijg het idee dat die man het nou niet bepaald de belangrijkste zaak ooit vond, waar hij natuurlijk gelijk in heeft.quote:Op maandag 27 mei 2024 18:53 schreef summer52 het volgende:
In Boulevard was een Officier van Justitie van Zweden aan het woord. De Nederlandse politie doet de verhoren van de Nederlandse getuigen. En hij vertelde dat ze nog helemaal geen beelden van het incident hebben gezien. Dat is toch vreemd? Want heeft de politie dan ook geen beelden gezien en zijn ze alleen maar uitgegaan van de verklaring van de cameravrouw en haar getuigen. Jeetje dit zaakje stinkt zeg.
Ja zo vreemd allemaal. Hij verwacht trouwens dat pas na de zomer alles afgerond is.quote:Op maandag 27 mei 2024 19:05 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat is wel weer een vaag verhaal inderdaad.
Ik vond hem ook een beetje ongemakkelijk overkomen, wat lacherig. Ja het is natuurlijk ook een belachelijke zaak.quote:Op maandag 27 mei 2024 19:13 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik heb even teruggekeken, maar het was meer "ja, ik denk dat er wel beelden zijn, maar ik heb ze nog niet gezien". Als de officier van justitie dat al zegt... ik krijg het idee dat die man het nou niet bepaald de belangrijkste zaak ooit vond, waar hij natuurlijk gelijk in heeft.
Dan kunnen we voorlopig nog wel even door in deze topicreeksquote:Op maandag 27 mei 2024 19:17 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ja zo vreemd allemaal. Hij verwacht trouwens dat pas na de zomer alles afgerond is.
quote:Op maandag 27 mei 2024 19:33 schreef GotC het volgende:
[..]
Dan kunnen we voorlopig nog wel even door in deze topicreeks
https://www.rtl.nl/boulev(...)l-voorlopige-zittingquote:Naast het verzoek tot extra politieverhoren vanuit Joost, bevestigen zowel het Zweedse OM als de Zweedse politie dat de zaak is overgedragen aan het OM in Zweden. Jan-Åke Fält, de advocaat van Joost, wil niet inhoudelijk reageren. "We wachten het onderzoek af en komen hopelijk binnenkort met een verklaring."
Dat overdragen aan het OM bedoel je? Dat was op 11 mei al bekend:quote:Op maandag 27 mei 2024 19:48 schreef GotC het volgende:
[..]
https://www.rtl.nl/boulev(...)l-voorlopige-zitting
Wat betekent dit? Komt het puur door de aanvullende getuigenverklaringen in Nederland?
Ja dat dacht ik al, vond het alleen vreemd dat het nu zo expliciet erbij werd gezegd?quote:Op maandag 27 mei 2024 19:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat overdragen aan het OM bedoel je? Dat was op 11 mei al bekend:
https://www.nd.nl/varia/v(...)t-klein-overgedragen
Dit is echt amazing..quote:
Kring Kring Cringe.quote:
John Karelse bij NAC heeft een perschef agressief een kamer ingeduwd. Is er ook nog onder het mom, niet meer doen he!quote:Op maandag 27 mei 2024 17:28 schreef schommelstoel het volgende:
Opschudding op Roland Garros: Fransman Térence Atmane raakt toeschouwer, maar wordt niet gediskwalificeerd
Op Roland Garros kun je gewoon agressief een bal het publiek in meppen, zonder diskwalificatie.
Hoe kan die man nou geen beelden gezien hebben. Echt waar slaat dit allemaal op.quote:Op maandag 27 mei 2024 19:26 schreef Greys het volgende:
Alle stukjes waarin die man sprak even gefilmd en achter elkaar gezet.
[ x ]
Er is nooit genoeg geld Greys. Als er meer binnengesleept (lees in de zakken van bobo's) kan worden dan gaat dat gebeuren.quote:Op maandag 27 mei 2024 18:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die ging niet door in 2020 dus idd 2021 dus de eerste echte.
Was er vóór My Heritage ook al een sponsor? Want er waren toch vele vele jaren dat de youtubes gewoon begonnen zonder logo in beeld.
Stiekem benieuwd waarom dat nodig is/werd. Er wordt toch best veel betaald voor deelname en door de gaststad enzo.
In 2018 zie ik bv geen logo in de youtubes. En ook geen reclames voordat ze beginnen af te spelen. Dus toen waren de video's niet monetized. Nu wel.
Flink wat extra geld komt er binnen door de commercials voor de youtubes en de sponsorlogos lijkt me. Zeker met video's met 35 miljoen views.
Er zijn al jaren sponsors. Alleen waren die niet zo zichtbaar (zoals bij de olympische spelen).quote:Op maandag 27 mei 2024 18:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die ging niet door in 2020 dus idd 2021 dus de eerste echte.
Was er vóór My Heritage ook al een sponsor? Want er waren toch vele vele jaren dat de youtubes gewoon begonnen zonder logo in beeld.
Stiekem benieuwd waarom dat nodig is/werd. Er wordt toch best veel betaald voor deelname en door de gaststad enzo.
In 2018 zie ik bv geen logo in de youtubes. En ook geen reclames voordat ze beginnen af te spelen. Dus toen waren de video's niet monetized. Nu wel.
Flink wat extra geld komt er binnen door de commercials voor de youtubes en de sponsorlogos lijkt me. Zeker met video's met 35 miljoen views.
Maar sinds My Heritage is het wel veel meer een ding geworden, ook in beeld. En dat de kandidaten volgens mij van die testen deden enzo?quote:Eurovision 2018 Sponsors
The sponsors that were announced in any form at this time are:
Osram (Official Lightning Partner);
The Native (Official Partner);
Visit Portugal (Official Partner; Portugal Tourism Board);
Super Bock (Official Partner; Portuguese Beer);
Vueling (Official Airline);
Delta Q (National Partner; Portuguese coffee brand);
Altice (National Partner; telecommunications company, owns the brand MEO in Portugal);
Hospital da Luz (National Partner; one of the biggest groups of private Hospitals and Health Clinics in Portugal, the most important one of this group is the Hospital da Luz Lisboa);
www.EurovisionFanHouse.com (National Partner(??));
Je hoort alleen het geluid dat op dat moment zogenaamd wordt gemaakt. Als die opa in beeld is hoor je Joost dus niet zingen.quote:Op maandag 27 mei 2024 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Grappig maar waarom zijn sommige stukjes zang ook weg?
Ja he? Die eerdere sponsors kwamen nooit in de youtube. En Moroccanoil komt niet alleen in beeld in de video's maar ook op de Turquoise Carpet enzo allemaal. Daarvoor was het volgens mij idd allemaal niet echt zo zichtbaar.quote:Op maandag 27 mei 2024 21:47 schreef Em31 het volgende:
De sponsors kwamen volgens mij eerst veel meer uit het land zelf, bijvoorbeeld in 2018:
[..]
Maar sinds My Heritage is het wel veel meer een ding geworden, ook in beeld. En dat de kandidaten volgens mij van die testen deden enzo?
Ja precies. Niet in de officiële youtubes van de optredens zoals nu.quote:Op maandag 27 mei 2024 21:44 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Er zijn al jaren sponsors. Alleen waren die niet zo zichtbaar (zoals bij de olympische spelen).
Hier 2006 (op 32 seconden)
Nou is het wel zo dat wij *wijst* het enorm belangrijk vinden maar dat een OvJ denkt, sjezus mannekes doe ff normaal, ikkrijg per dag 7887787732 gevallen op m'n bureau.quote:Op maandag 27 mei 2024 19:26 schreef Greys het volgende:
Alle stukjes waarin die man sprak even gefilmd en achter elkaar gezet.
[ x ]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 27 mei 2024 21:38 schreef ESFfan het volgende:
My heritage is ook israëlisch, moet je nagaan hoeveel geld daar de afgelopen jaren vandaan is gekomen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |