abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  roze maandag 27 mei 2024 @ 09:34:21 #101
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_213699860
Volgens mij heeft tot nu toe de normale versie van Europapa ook nog niet gedaan toch tijdens een optreden na het songfestival?
Your beauty never ever scared me.
pi_213699912
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2024 09:32 schreef Ama het volgende:

[..]
Oh dat was mij allang duidelijk. :D
Ik had ook niet verwacht dat hij nog een keer zou deelnemen, maar ik had nog hoop voor een interval act of zo. Ook al is dat een beetje mosterd na de maaltijd, maar ik gun hem dat finalemoment zo. Dat vind ik wel heel wrang hoor. Helemaal terecht dat hij boos is op Eurovisie, maar het is ook heel verdrietig hoe zijn jarenlange liefde voor het ESF helemaal kapotgemaakt is ;(
pi_213699916
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2024 09:13 schreef d_elise het volgende:

[..]
Kan niet zeggen dat het niet terecht is :D Maar we gaan hem dus waarschijnlijk nooit meer terugzien daar en dat is eeuwig zonde, want hij had een ESF-icoon kunnen zijn
Terwijl het zijn droom was
pi_213699920
Sowieso hebben we hier nu in één klap een nieuwe generatie die meteen een hekel heeft aan het Songfestival. Ook wel fijn. :')
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 mei 2024 @ 09:45:37 #105
163650 Greys
pi_213699953
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2024 09:40 schreef Em31 het volgende:
Sowieso hebben we hier nu in één klap een nieuwe generatie die meteen een hekel heeft aan het Songfestival. Ook wel fijn. :')
Ja daar heeft de EBU goed over nagedacht idd. Lekker gewerkt. :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 27 mei 2024 @ 09:46:35 #106
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_213699959
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2024 09:40 schreef Em31 het volgende:
Voor deze oudere generatie is het ook wel een beetje verpest... ;(
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 mei 2024 @ 09:51:51 #107
163650 Greys
pi_213699999
Ze hebben het dit jaar voor werkelijk iedereen *gebaart weids* verpest.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213700063
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2024 09:39 schreef d_elise het volgende:

[..]
Ik had ook niet verwacht dat hij nog een keer zou deelnemen, maar ik had nog hoop voor een interval act of zo. Ook al is dat een beetje mosterd na de maaltijd, maar ik gun hem dat finalemoment zo. Dat vind ik wel heel wrang hoor. Helemaal terecht dat hij boos is op Eurovisie, maar het is ook heel verdrietig hoe zijn jarenlange liefde voor het ESF helemaal kapotgemaakt is ;(
Dat onderste is zeker zo. Al vind ik het ergens wel prettig dat we nu van het idee af zijn dat Joost volgend jaar zou terugkomen om wraak te nemen door te winnen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_213700096
quote:
99s.gif Op maandag 27 mei 2024 09:46 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]
Voor deze oudere generatie is het ook wel een beetje verpest... ;(
Dat ook ja. Ik zou echt zo teleurgesteld zijn als we er volgend jaar gewoon weer bij zijn.
pi_213700142
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2024 09:39 schreef d_elise het volgende:

[..]
'
Dat is ook hetgeen wat mij het meeste doet in dit hele verhaal, dat hem dat shine-moment in de finale is ontnomen en zijn hele ESF-liefde in een klap om zeep is geholpen...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_213700150
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2024 10:06 schreef Em31 het volgende:

[..]
Dat ook ja. Ik zou echt zo teleurgesteld zijn als we er volgend jaar gewoon weer bij zijn.
Als er echt zaken veranderen moeten we gewoon weer mee doen... maar ik zou op zijn minst het hoofd van Osterdahl wel willen zien rollen...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_213700180
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2024 10:06 schreef Em31 het volgende:

[..]
Ik denk dat er ook genoeg Nederlandse artiesten zijn die afhaken om het nog te proberen. Hoewel ik aandachtorgels zoals Maan of de Bankzitters er nog wel voor aan zie.
pi_213700219
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2024 10:14 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Als er echt zaken veranderen moeten we gewoon weer mee doen... maar ik zou op zijn minst het hoofd van Osterdahl wel willen zien rollen...
Ja dan zou er echt wat moeten veranderen, maar ik geloof daar niet meer zo in na dat interview met die Zwitserse man die de boel volgend jaar regelt.
  maandag 27 mei 2024 @ 10:29:36 #114
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_213700232
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2024 10:19 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Ik denk dat er ook genoeg Nederlandse artiesten zijn die afhaken om het nog te proberen. Hoewel ik aandachtorgels zoals Maan of de Bankzitters er nog wel voor aan zie.
:Y

Maan heeft nu een grote flop, en kan het eventueel als een kans zien om weer groots in beeld te komen.

Als Nederland volgend jaar mee doet verwacht ik ofwel dergelijke social media-figuren, ofwel een ultrabrave AvroTros-lieveling die gegarandeerd niets geks gaat doen. Misschien iemand uit de musicalwereld.
pi_213700233
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2024 09:45 schreef Greys het volgende:

[..]
Ja daar heeft de EBU goed over nagedacht idd. Lekker gewerkt. :Y
Het is zo ongelooflijk dom, je hebt nu de grootste Eurovisie-artiest sinds Måneskin tot je aartsvijand gemaakt. Eentje die hele hordes jongeren voor je had kunnen winnen. Ik weet niet of de EBU zich dit wel helemaal heeft gerealiseerd. Zo verblind door de neiging om het Israël maar helemaal naar de zin te maken dat ze een potentiële top-ambassadeur ervoor opofferen.
  maandag 27 mei 2024 @ 10:38:46 #116
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_213700304
Dit is nu zijn eerste uiting over Eurovision sinds het incident...en het spreekt boekdelen. Dit is geen uiting van iemand die mogelijk écht iets significant fouts heeft gedaan.

Echt, ik hoop dat het Eurovision zich in een hoekje gaat staan schamen.
pi_213700311
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2024 10:29 schreef Eightyone het volgende:

[..]
:Y

Maan heeft nu een grote flop, en kan het eventueel als een kans zien om weer groots in beeld te komen.

Als Nederland volgend jaar mee doet verwacht ik ofwel dergelijke social media-figuren, ofwel een ultrabrave AvroTros-lieveling die gegarandeerd niets geks gaat doen. Misschien iemand uit de musicalwereld.
Wie het ook is, diegene staat sowieso al 2-0 achter. Het grootste deel van NL is wel even klaar met het songfestival en zal daarom de artiest ook minder supporten, want geen animo, en de relatie tussen AvroTros en de EBU is nu zo vertroebeld dat het ook geen fijne werkrelatie meer is lijkt me.
  maandag 27 mei 2024 @ 10:40:55 #118
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_213700329
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2024 10:39 schreef d_elise het volgende:

[..]
Wie het ook is, diegene staat sowieso al 2-0 achter. Het grootste deel van NL is wel even klaar met het songfestival en zal daarom de artiest ook minder supporten, want geen animo, en de relatie tussen AvroTros en de EBU is nu zo vertroebeld dat het ook geen fijne werkrelatie meer is lijkt me.
Dit, plus welk liedje gaat nu Europapa kunnen opvolgen? Het was het perfecte ESF liedje..
pi_213700354
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2024 10:40 schreef GotC het volgende:

[..]
Dit, plus welk liedje gaat nu Europapa kunnen opvolgen? Het was het perfecte ESF liedje..
Klopt, maar dat was sowieso wel het geval, ook als Joost niet gediskwalificeerd was. Ik zei toen al dat ik medelijden heb met de persoon die Joost moet opvolgen, want het wordt nooit meer zo leuk ;(
pi_213700379
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2024 10:29 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Het is zo ongelooflijk dom, je hebt nu de grootste Eurovisie-artiest sinds Måneskin tot je aartsvijand gemaakt. Eentje die hele hordes jongeren voor je had kunnen winnen. Ik weet niet of de EBU zich dit wel helemaal heeft gerealiseerd. Zo verblind door de neiging om het Israël maar helemaal naar de zin te maken dat ze een potentiële top-ambassadeur ervoor opofferen.
Dit ook, ja. Hij had een soort nieuwe Mans kunnen worden, maar dan origineler. Iemand die elk jaar wel even ergens genoemd wordt of in beeld verschijnt of (social media) content maakt. En als de EBU echt op zou letten, zouden ze hem in het vervolg om marketingtips moeten vragen.
pi_213700434
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2024 10:29 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Daarom moeten ze ook zeker van hun zaak zijn geweest, maar we weten ondertussen nog steeds niet wat er nou zo dramatisch was.

Misschien dachten ze door te benadrukken dat het om een young female member ging dat de reactie anders zou zijn geweest en zijn populariteit meteen een klap had gekregen.
pi_213700448
twitter

;( |:(
  ESF Reporter maandag 27 mei 2024 @ 11:02:50 #123
87554 Cee
Welluk?
pi_213700502
Het is echt zo ontzettend zonde en je weet gewoon dat het de EBU geen ene reet kan schelen.
pi_213700524
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2024 10:52 schreef Em31 het volgende:

[..]
Daarom moeten ze ook zeker van hun zaak zijn geweest, maar we weten ondertussen nog steeds niet wat er nou zo dramatisch was.

Misschien dachten ze door te benadrukken dat het om een young female member ging dat de reactie anders zou zijn geweest en zijn populariteit meteen een klap had gekregen.
Maar dat laatste is toch gewoon lasterlijk? Het heeft er inderdaad alle schijn van dat dit het doel was, maar dan ben je toch gewoon bezig iemand kapot te maken? Wat kan hij in vredesnaam hebben gedaan dat zó erg is dat hij dit heeft verdiend.
pi_213700569
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2024 10:54 schreef Em31 het volgende:
[ x ]
;( |:(
Ja toch weer heel boos nu. Gatverdamme wat een naaistreek en wat vind ik het sneu voor Joost :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')