Ik heb ze in de achtertuinquote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb al 25 jaar geen Libelle meer gezien
Hopen dat ze het overlevenquote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die pioenroos moest ik zoeken... die zijn topzwaar en liggen bij regen snel plat. Had ze nog niet eens zien bloeien.. maar bleek dat ze al onder een andere plant waren verdwenen... voor de foto nog ff overeind gehaal;d en klem gezet. Die zijn idd over een dag of 3 wel weg.
De rest van de plantjes.. die genieten alleen maar
Hier aan het water heb ik ze ook regelmatig op mijn balkon, ik vind ze eng.quote:
Huh? Ze doen geen vlieg kwaad.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier aan het water heb ik ze ook regelmatig op mijn balkon, ik vind ze eng.
Ze hebben grote vleugelsquote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Huh? Ze doen geen vlieg kwaad.
Oh nee. Toch wel…
Maar jij bent geen vlieg![]()
Hoezo eng?
Wacht maar tot ze weer zo groot worden als een dinoquote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Huh? Ze doen geen vlieg kwaad.
Oh nee. Toch wel…
Maar jij bent geen vlieg![]()
Hoezo eng?
Die grote uit het Paleozoīcum waren gaafquote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze weer zo groot worden als een dino
Mooie tijden waren datquote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die grote uit het Paleozoīcum waren gaaf
In het duingbied tussen Egmond en Bergen ook erg grote gezien onlangs (in het Krijt:). Nee, serieus, langer dan een average mus. Zo'n 20 cm denk ik. Was waarschijnlijk de keizerlibel.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die grote uit het Paleozoīcum waren gaaf
Teenage Mutant Ninja Libellenquote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:23 schreef sly-nl het volgende:
[..]
In het duingbied tussen Egmond en Bergen ook erg grote gezien onlangs (in het Krijt:). Nee, serieus, langer dan een average mus. Zo'n 20 cm denk ik. Was waarschijnlijk de keizerlibel.
[ afbeelding ]
Ooit eens een fossiel deeltje gevonden in Duitsland van zo'n vogelquote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De duiven in die tijd waren ook een stuk gaver
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Teenage Mutant Ninja Libellen
Ik vind het prachtige beesten. Heb ooit eens close ups gemaakt van die kop. Net een gezichtje.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier aan het water heb ik ze ook regelmatig op mijn balkon, ik vind ze eng.
Die willen we nu natuurlijk ook zienquote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:31 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik vind het prachtige beesten. Heb ooit eens close ups gemaakt van die kop. Net een gezichtje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |