Ik heb ze in de achtertuinquote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb al 25 jaar geen Libelle meer gezien
Hopen dat ze het overlevenquote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die pioenroos moest ik zoeken... die zijn topzwaar en liggen bij regen snel plat. Had ze nog niet eens zien bloeien.. maar bleek dat ze al onder een andere plant waren verdwenen... voor de foto nog ff overeind gehaal;d en klem gezet. Die zijn idd over een dag of 3 wel weg.
De rest van de plantjes.. die genieten alleen maar
Hier aan het water heb ik ze ook regelmatig op mijn balkon, ik vind ze eng.quote:
Huh? Ze doen geen vlieg kwaad.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier aan het water heb ik ze ook regelmatig op mijn balkon, ik vind ze eng.
Ze hebben grote vleugelsquote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Huh? Ze doen geen vlieg kwaad.
Oh nee. Toch wel…
Maar jij bent geen vlieg![]()
Hoezo eng?
Wacht maar tot ze weer zo groot worden als een dinoquote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Huh? Ze doen geen vlieg kwaad.
Oh nee. Toch wel…
Maar jij bent geen vlieg![]()
Hoezo eng?
Die grote uit het Paleozoïcum waren gaafquote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze weer zo groot worden als een dino
Mooie tijden waren datquote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die grote uit het Paleozoïcum waren gaaf
In het duingbied tussen Egmond en Bergen ook erg grote gezien onlangs (in het Krijt:). Nee, serieus, langer dan een average mus. Zo'n 20 cm denk ik. Was waarschijnlijk de keizerlibel.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die grote uit het Paleozoïcum waren gaaf
Teenage Mutant Ninja Libellenquote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:23 schreef sly-nl het volgende:
[..]
In het duingbied tussen Egmond en Bergen ook erg grote gezien onlangs (in het Krijt:). Nee, serieus, langer dan een average mus. Zo'n 20 cm denk ik. Was waarschijnlijk de keizerlibel.
[ afbeelding ]
Ooit eens een fossiel deeltje gevonden in Duitsland van zo'n vogelquote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De duiven in die tijd waren ook een stuk gaver
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Teenage Mutant Ninja Libellen
Ik vind het prachtige beesten. Heb ooit eens close ups gemaakt van die kop. Net een gezichtje.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier aan het water heb ik ze ook regelmatig op mijn balkon, ik vind ze eng.
Die willen we nu natuurlijk ook zienquote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:31 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik vind het prachtige beesten. Heb ooit eens close ups gemaakt van die kop. Net een gezichtje.
Snap ik.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die willen we nu natuurlijk ook zien
Ik ga dat never nooit halen, maar dat terzijdequote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:58 schreef pullup het volgende:
Draadje voor Chufi, maar als aloa zich verveelt kan die ook checken
[ x ]
Wat ga je nooit halen?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga dat never nooit halen, maar dat terzijde
quote:Vakantiegangers willen naar Griekenland door deze nep-foto's
Een wildwaterbaan en gigantische glijbaan die dwars door de stad gaan. Het ziet er misschien mooi uit, maar deze foto's van de Griekse eilandengroep Santorini zijn hartstikke nep. Ze zijn gemaakt met AI, oftewel kunstmatige intelligentie.
Wha, dat heb ik ergens gezien... dacht dat het echt wasquote:
puntje 3 ben ik met hem eensquote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:58 schreef pullup het volgende:
Draadje voor Chufi, maar als aloa zich verveelt kan die ook checken
[ x ]
Ah nou mannen zullen dat ook niet halen vrees ik. Dat zal lager liggenquote:
Goed idee welquote:
Ben ooit wel in Bled geweest maar dat heeft 0 indruk gemaaktquote:
Ook lekker fris met de komende temperatuurstijgingquote:
Gezellig hoorquote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wha, dat heb ik ergens gezien... dacht dat het echt was
Edit: Toen was er maar 1 baantje, dat dan weer wel.
Als je er goed naar kijkt (omdat je weet dat het nep is) dan zie je wel veel dingen die niet kloppen en dan voornamelijk de mensen op de foto. Maar ja ik kan me voorstellen dat mensen er in trappen.quote:
Geen uitstoot ook van A naar Bquote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook lekker fris met de komende temperatuurstijging
En kleine kinderenquote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook lekker fris met de komende temperatuurstijging
Toen ik voor het eerst in Albarracin kwam waren ze nog niet eens begonnen om er het mooiste dorp van te maken en toen was het al mooi ... in 1983quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Ben ooit wel in Bled geweest maar dat heeft 0 indruk gemaaktKan me er niks van herinneren qua fraai dorp
Ja precies, het kan ook helemaal nietquote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:11 schreef tonja het volgende:
[..]
Als je er goed naar kijkt (omdat je weet dat het nep is) dan zie je wel veel dingen die niet kloppen en dan voornamelijk de mensen op de foto. Maar ja ik kan me voorstellen dat mensen er in trappen.
Best wel kut dat je eigenlijk altijd alert moet zijn of iets niet door een AI gegenereerd is.
Als mensen een andere mening hebben dan de jouwe kan je een grote bek krijgen en krijg je van alles over je heen, FOK! is helaas een afspiegeling van de huidige maatschappij en dan ook nog eens in het kwadraat, omdat dat nou eenmaal makkelijk is vanachter je toetsenbord. Maar het maakt FOK! zeker niet leuker en dat is jammer.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:29 schreef Puzzie het volgende:
Ik ben echt geschrokken vandaag , hoe mensen met elkaar communiceren, de maat nemen en alleen bezig zijn met hun gelijk willen halen
FOK! wordt steeds radicaler en ik weet niet zo goed of ik hier nog zin in heb ,
als je eigenlijk niets meer tegen elkaar kan zeggen op een normale manier en nuance ontbreekt ,dan zegt dat wel veel over de heersende mentaliteit van een hoop users.
Anyweez ik heb voor nu genoeg om over na te denken![]()
Hopelijk komt er nog wat gedonder uit de lucht , daar ga ik wel goed op
Fijne avond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |