Ik heb ze in de achtertuinquote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb al 25 jaar geen Libelle meer gezien
Hopen dat ze het overlevenquote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die pioenroos moest ik zoeken... die zijn topzwaar en liggen bij regen snel plat. Had ze nog niet eens zien bloeien.. maar bleek dat ze al onder een andere plant waren verdwenen... voor de foto nog ff overeind gehaal;d en klem gezet. Die zijn idd over een dag of 3 wel weg.
De rest van de plantjes.. die genieten alleen maar
Hier aan het water heb ik ze ook regelmatig op mijn balkon, ik vind ze eng.quote:
Huh? Ze doen geen vlieg kwaad.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier aan het water heb ik ze ook regelmatig op mijn balkon, ik vind ze eng.
Ze hebben grote vleugelsquote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Huh? Ze doen geen vlieg kwaad.
Oh nee. Toch wel…
Maar jij bent geen vlieg![]()
Hoezo eng?
Wacht maar tot ze weer zo groot worden als een dinoquote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Huh? Ze doen geen vlieg kwaad.
Oh nee. Toch wel…
Maar jij bent geen vlieg![]()
Hoezo eng?
Die grote uit het Paleozoïcum waren gaafquote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze weer zo groot worden als een dino
Mooie tijden waren datquote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die grote uit het Paleozoïcum waren gaaf
In het duingbied tussen Egmond en Bergen ook erg grote gezien onlangs (in het Krijt:). Nee, serieus, langer dan een average mus. Zo'n 20 cm denk ik. Was waarschijnlijk de keizerlibel.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die grote uit het Paleozoïcum waren gaaf
Teenage Mutant Ninja Libellenquote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:23 schreef sly-nl het volgende:
[..]
In het duingbied tussen Egmond en Bergen ook erg grote gezien onlangs (in het Krijt:). Nee, serieus, langer dan een average mus. Zo'n 20 cm denk ik. Was waarschijnlijk de keizerlibel.
[ afbeelding ]
Ooit eens een fossiel deeltje gevonden in Duitsland van zo'n vogelquote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De duiven in die tijd waren ook een stuk gaver
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Teenage Mutant Ninja Libellen
Ik vind het prachtige beesten. Heb ooit eens close ups gemaakt van die kop. Net een gezichtje.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier aan het water heb ik ze ook regelmatig op mijn balkon, ik vind ze eng.
Die willen we nu natuurlijk ook zienquote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:31 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik vind het prachtige beesten. Heb ooit eens close ups gemaakt van die kop. Net een gezichtje.
Snap ik.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die willen we nu natuurlijk ook zien
Ik ga dat never nooit halen, maar dat terzijdequote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:58 schreef pullup het volgende:
Draadje voor Chufi, maar als aloa zich verveelt kan die ook checken
[ x ]
Wat ga je nooit halen?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga dat never nooit halen, maar dat terzijde
quote:Vakantiegangers willen naar Griekenland door deze nep-foto's
Een wildwaterbaan en gigantische glijbaan die dwars door de stad gaan. Het ziet er misschien mooi uit, maar deze foto's van de Griekse eilandengroep Santorini zijn hartstikke nep. Ze zijn gemaakt met AI, oftewel kunstmatige intelligentie.
Wha, dat heb ik ergens gezien... dacht dat het echt wasquote:
puntje 3 ben ik met hem eensquote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:58 schreef pullup het volgende:
Draadje voor Chufi, maar als aloa zich verveelt kan die ook checken
[ x ]
Ah nou mannen zullen dat ook niet halen vrees ik. Dat zal lager liggenquote:
Goed idee welquote:
Ben ooit wel in Bled geweest maar dat heeft 0 indruk gemaaktquote:
Ook lekker fris met de komende temperatuurstijgingquote:
Gezellig hoorquote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wha, dat heb ik ergens gezien... dacht dat het echt was
Edit: Toen was er maar 1 baantje, dat dan weer wel.
Als je er goed naar kijkt (omdat je weet dat het nep is) dan zie je wel veel dingen die niet kloppen en dan voornamelijk de mensen op de foto. Maar ja ik kan me voorstellen dat mensen er in trappen.quote:
Geen uitstoot ook van A naar Bquote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook lekker fris met de komende temperatuurstijging
En kleine kinderenquote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook lekker fris met de komende temperatuurstijging
Toen ik voor het eerst in Albarracin kwam waren ze nog niet eens begonnen om er het mooiste dorp van te maken en toen was het al mooi ... in 1983quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Ben ooit wel in Bled geweest maar dat heeft 0 indruk gemaaktKan me er niks van herinneren qua fraai dorp
Ja precies, het kan ook helemaal nietquote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:11 schreef tonja het volgende:
[..]
Als je er goed naar kijkt (omdat je weet dat het nep is) dan zie je wel veel dingen die niet kloppen en dan voornamelijk de mensen op de foto. Maar ja ik kan me voorstellen dat mensen er in trappen.
Best wel kut dat je eigenlijk altijd alert moet zijn of iets niet door een AI gegenereerd is.
Als mensen een andere mening hebben dan de jouwe kan je een grote bek krijgen en krijg je van alles over je heen, FOK! is helaas een afspiegeling van de huidige maatschappij en dan ook nog eens in het kwadraat, omdat dat nou eenmaal makkelijk is vanachter je toetsenbord. Maar het maakt FOK! zeker niet leuker en dat is jammer.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:29 schreef Puzzie het volgende:
Ik ben echt geschrokken vandaag , hoe mensen met elkaar communiceren, de maat nemen en alleen bezig zijn met hun gelijk willen halen
FOK! wordt steeds radicaler en ik weet niet zo goed of ik hier nog zin in heb ,
als je eigenlijk niets meer tegen elkaar kan zeggen op een normale manier en nuance ontbreekt ,dan zegt dat wel veel over de heersende mentaliteit van een hoop users.
Anyweez ik heb voor nu genoeg om over na te denken![]()
Hopelijk komt er nog wat gedonder uit de lucht , daar ga ik wel goed op
Fijne avond
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:29 schreef Puzzie het volgende:
Ik ben echt geschrokken vandaag , hoe mensen met elkaar communiceren, de maat nemen en alleen bezig zijn met hun gelijk willen halen
als je eigenlijk niets meer tegen elkaar kan zeggen op een normale manier en nuance ontbreekt ,dan zegt dat wel veel over de heersende mentaliteit van een hoop users.
Fijne avond
Hee Puzzie,quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:29 schreef Puzzie het volgende:
Fijne avond
Sinds Corona lijken dat soort mensen uit hun graf gestapt te zijn. Het wordt ook steeds erger helaas...quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:29 schreef Puzzie het volgende:
Fijne avond
Heel vervelend dan zeg, Ik hoop dat je je er niet al te veel van aantrekt dan, meestal zijn het toch een paar plurken die het verpesten en die moet je dan maar negerenquote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:29 schreef Puzzie het volgende:
Fijne avond
Ja!quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:35 schreef Deisyy het volgende:
Iemand hier Liebes Kind gezien? Duistere serie met een heerlijk duister sfeertje.
Ik vond dat meisje wel een beetje engquote:
Net aan begonnen ...quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:35 schreef Deisyy het volgende:
Iemand hier Liebes Kind gezien? Duistere serie met een heerlijk duister sfeertje.
Ik ook nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben dus niet de enige, dat lucht opquote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:41 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hee Puzzie,
Ik kom ook in NWS en ik herken wat je schrijft, maar hier in 40+ is het gezellig
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:10 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Dan ga je gewoon niet meer terug naar NWSquote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige, dat lucht op![]()
Voor het eerst dat ik sprakeloos was door wat daar allemaal werd geroepen en ik vind dat heel 'eng' gedrag.
Ik vrees ook dat het alleen maar erger gaat worden.
Het is hier ook gezellig
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:29 schreef Puzzie het volgende:
Fijne avond
Kees van Kooten en Wim de Bie, 1977quote:Wanneer de polarisatie der standpunten in het gangbare denken en het vaak al te weinig door enige kennis van zaken gehinderde impulsieve doen zich blijven ontwikkelen in het huidige mede door de media veroorzaakte tempo zal het karakter van een volgende generatie Nederlanders als meest in het oog springende wezenskenmerk een permanente staat van agressieve ontevredenheid met al het denkbare vertonen'
Nou na wat ik vandaag heb gezien was dat ook niet de bedoelingquote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan ga je gewoon niet meer terug naar NWS
Ja en ondertussen gaat Israel gewoon door ondanks het gebod van de VN....quote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou na wat ik vandaag heb gezien was dat ook niet de bedoeling![]()
Maar dat dat blijkbaar nu zo werkt , is wel een signaal dat er iets niet klopt. Mensen met een ander standpunt of mening worden bijna weggezet als Jodenhater, Veel moslim haat en wat mij opviel is dat heel veel mensen zo radicaal denken![]()
Best wel treurig
Ik heb het gezien en meegemaakt daar op andere standpunten... maar gelijk gedrag... blijf er sindsdien ook weg .quote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou na wat ik vandaag heb gezien was dat ook niet de bedoeling![]()
Maar dat dat blijkbaar nu zo werkt , is wel een signaal dat er iets niet klopt. Mensen met een ander standpunt of mening worden bijna weggezet als Jodenhater, Veel moslim haat en wat mij opviel is dat heel veel mensen zo radicaal denken![]()
Best wel treurig
Ja bizar .quote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en ondertussen gaat Israel gewoon door ondanks het gebod van de VN....
Ik kom eigenlijk al heel lang niet meer in dat Israël/hamas topic , maar dit ging over de uitspraken van Mona K waar mensen vooral bezig waren met hun moslim haat. het is zo treurig dat het bijna lachwekkend wordt , ik heb nog nooit zoveel domheid in een topic gezienquote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb het gezien en meegemaakt daar op andere standpunten... maar gelijk gedrag... blijf er sindsdien ook weg .
En dat lukt gelukkig 364 dagen per jaar.
Zo gaat het daar al jaren. Helaas.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk al heel lang niet meer in dat Israël/hamas topic , maar dit ging over de uitspraken van Mona K waar mensen vooral bezig waren met hun moslim haat. het is zo treurig dat het bijna lachwekkend wordt , ik heb nog nooit zoveel domheid in een topic gezien
Mjah, de vraag is of de VN dat wel kan verplichten.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en ondertussen gaat Israel gewoon door ondanks het gebod van de VN....
Het is nu wel heel erg extreemquote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zo gaat het daar al jaren. Helaas.
Oh jeequote:
Je kunt geen scheet meer laten buitenshuis of je wordt aan een paal geregen ...quote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk al heel lang niet meer in dat Israël/hamas topic , maar dit ging over de uitspraken van Mona K waar mensen vooral bezig waren met hun moslim haat. het is zo treurig dat het bijna lachwekkend wordt , ik heb nog nooit zoveel domheid in een topic gezien
Ik weet dat ik mijn mond niet ga houden als er dingen worden geroepen die totaal niet kloppen. Dat zou tegen alles ingaan waar ik voor sta.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt geen scheet meer laten buitenshuis of je wordt aan een paal geregen ...
Herken het ... ik reageer dan maar gewoon niet ..quote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik weet dat ik mijn mond niet ga houden als er dingen worden geroepen die totaal niet kloppen. Dat zou tegen alles ingaan waar ik voor sta.
Dus die scheet ga ik niet inhouden![]()
![]()
ik ken mezelf
Nee zo stond ik er vandaag ook inquote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Herken het ... ik reageer dan maar gewoon niet ..
Ze zoeken ook steeds dezelfde onderwerpen uit om over te bekvechten, soms in willekeurige topics. Israël-Palestina scoort altijd goed. Darfur is minder populair. Myanmar boeit bijna niemand.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:04 schreef tonja het volgende:
Het is vrij zinloos om een discussie aan te gaan met mensen die eigenlijk alleen maar gelijk willen hebben. Mensen snappen het begrip discussie niet. Een discussie is niet om te winnen maar om naar elkaars standpunten te luisteren zonder de ander te veroordelen of (persoonlijk) aan te vallen. Dat schiet niet op namelijk
Ziek ja! Ik heb er echt geen woorden voor. Ook de manier waarop mensen reageren op iemand die een andere mening heeft. Heel neerbuigend en bezig met iemand onderuit halen.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:04 schreef tonja het volgende:
Het is vrij zinloos om een discussie aan te gaan met mensen die eigenlijk alleen maar gelijk willen hebben. Mensen snappen het begrip discussie niet. Een discussie is niet om te winnen maar om naar elkaars standpunten te luisteren zonder de ander te veroordelen of (persoonlijk) aan te vallen. Dat schiet niet op namelijk
dergelijke topics begin ik niet eens aan, Fok is voor mij ontspanning, irritatie probeer ik te vermijdenquote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ziek ja! Ik heb er echt geen woorden voor. Ook de manier waarop mensen reageren op iemand die een andere mening heeft. Heel neerbuigend en bezig met iemand onderuit halen.
Het is niet dat ik bewust conflicten op zoek maar ik ga ze ook zeker niet uit de wegquote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dergelijke topics begin ik niet eens aan, Fok is voor mij ontspanning, irritatie probeer ik te vermijden
meh, ik erger me dan teveel aan de domheid van mensen.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is niet dat ik bewust conflicten op zoek maar ik ga ze ook zeker niet uit de weg
Yep het is allemaal heel agressief.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ziek ja! Ik heb er echt geen woorden voor. Ook de manier waarop mensen reageren op iemand die een andere mening heeft. Heel neerbuigend en bezig met iemand onderuit halen.
Ik kan al wel raden met wiequote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meh, ik erger me dan teveel aan de domheid van mensen.
Hooguit in KSC trap ik er nog wel eens in in een politieke discussie
Daag me niet uit!!quote:
Pas op hoor,quote:
Er zijn users die niet weten wat discussiëren is. Helaas is dat niet alleen in NWS het geval. Een keer een weerwoord op een post en een user voelt zich gelijk aangevallen en rekent je daar vervolgens persoonlijk op af. Naar elkaar luisteren is er niet bij. Nee zij hebben de waarheid in pacht en proberen dat op allerlei manieren steeds weer duidelijk te maken.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kan al wel raden met wie![]()
Maar daar zou ik ook geen trek in hebben , mensen zijn bezig met gelijk halen over de rug van een ander , en hebben dan wel zogenaamd principes. Ik heb vandaag gezien hoe een groep mensen bewust reageren met een neerbuigende spottende opmerking . Discussie kan allang niet meer. Ik vind het echt jammer
domheid van mensen...bedoel je daarmee mensen die een andere mening hebben? gewoon een vraag.... want zij zijn mss overtuigd van hun gelijkheid.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meh, ik erger me dan teveel aan de domheid van mensen.
Hooguit in KSC trap ik er nog wel eens in in een politieke discussie
Shiiquote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:21 schreef Shii het volgende:
[..]
Er zijn users die niet weten wat discussiëren is. Helaas is dat niet alleen in NWS het geval. Een keer een weerwoord op een post en een user voelt zich gelijk aangevallen en rekent je daar vervolgens persoonlijk op af. Naar elkaar luisteren is er niet bij. Nee zij hebben de waarheid in pacht en proberen dat op allerlei manieren steeds weer duidelijk te maken.
het zal geheid dat laatste zijnquote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:25 schreef Thorelf het volgende:
[..]
domheid van mensen...bedoel je daarmee mensen die een andere mening hebben? gewoon een vraag.... want zij zijn mss overtuigd van hun gelijkheid.
quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pas op hoor,
anders bind ik je schoenveters aan elkaar
quote:
oke ik heb ook mijn mening voor de een dom..voor de ander gelijk... het is maar zoals je het zietquote:
Truth is in the eye of the beholderquote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:51 schreef Thorelf het volgende:
[..]
oke ik heb ook mijn mening voor de een dom..voor de ander gelijk... het is maar zoals je het ziet
ik had net een pure Bacardi spicedquote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:14 schreef sly-nl het volgende:
Zit nu aan de spiced rum van Bacardi. Lekker, maar er wel wat (een theelepel) bloemenhoning v Melvita doorheen geroerd!
Eeej! Hoe gaat ie?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:11 schreef sly-nl het volgende:
[..]
In de airfryerdt die motherfucker![]()
Hoi Tonnn!@
Koen! Wassup?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had net een pure Bacardi spiced
Het komt wel erg dichtbij zo
gaat lekker man. Lekker dagje in de sauna zitten zweten, nu ff 2 dagen semi-ruts, alleen zondag een verjaardagquote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:20 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Koen! Wassup?
Lekker spul! Mede door jou 'ns een fles gehaald (gelijk 4, stonden bij de vomar voor 14,- per stuk). Zit meestal aan de whiskey (Oban of zo) met NBA-playoffs-shit, maar 4 flessen van die bocht (Oban) is 4 x duurder
Hier ook well lekker. Net een uurtje op mijn gitaar zitten pielen en nu een Kasteel Rouge open getrokken. Proost!quote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:22 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Alles oke, thnks. Beetje aangeschoten door zo'n 5 glazen rum![]()
Met you?
Doe je goed! Die zijn ook lekkerquote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:25 schreef tonja het volgende:
[..]
Hier ook well lekker. Net een uurtje op mijn gitaar zitten pielen en nu een Kasteel Rouge open getrokken. Proost!
Nicequote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:25 schreef tonja het volgende:
[..]
Hier ook well lekker. Net een uurtje op mijn gitaar zitten pielen en nu een Kasteel Rouge open getrokken. Proost!
Sauna is indeed lekker!quote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gaat lekker man. Lekker dagje in de sauna zitten zweten, nu ff 2 dagen semi-ruts, alleen zondag een verjaardag
Luka did itquote:
Einde van een tijdperkquote:Op zaterdag 25 mei 2024 07:08 schreef pullup het volgende:
Laatste shows van Youp dit weekeinde, het was niet echt mijn favo maar is toch wel jammer
Zoietsquote:
Wij zijn er even vanafquote:
Het is nog niet voorbij vandaag. Ik ben er wel klaar mee onderhand.quote:
Het komt hier met bakken naar beneden momenteelquote:Op zaterdag 25 mei 2024 08:22 schreef aloa het volgende:
Het is een veel te natte maand, wel weer veel te warm. Ik hoop dat juni droger is.
[ afbeelding ]
Goedemorgen
Die schuilt voor de regen waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:46 schreef engine het volgende:
Goedemorgen![]()
Hier droog. Had gehoopt dat de kat van de buren op m'n balkon zou zitten maar ik kan hem nog niet vinden vanmorgen. Beestje komt bijna dagelijks even een aaitje ophalen
Dat is minder, ik ook maar dan omdat het zweet weer is hierquote:
Ik ben 1 en al zweet maar veel stress de laatste tijd.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is minder, ik ook maar dan omdat het zweet weer is hier
Awww dat is lastig soms iddquote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:57 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik ben 1 en al zweet maar veel stress de laatste tijd.
Hoogsensitief kantje swingt de pan uit. Pfff.
Lastig ....quote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:57 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik ben 1 en al zweet maar veel stress de laatste tijd.
Hoogsensitief kantje swingt de pan uit. Pfff.
Het weer is wel extremer geworden in de loop der jaren, veel vaker noodweer dan vroeger.quote:
Hier ook al de hele dag droog en nu al eventjes zelfs zonnigquote:
Gezelliequote:Op zaterdag 25 mei 2024 15:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hier ook al de hele dag droog en nu al eventjes zelfs zonnig
En dat komt goed uit... want zoonlief komt BBQén..
Laatste wedstrijd voor Hag , toch wel jammer, blijkbaar mag je geen minder seizoen draaien. Op deze manier blijft Man United een trainerskerkhof.quote:
quote:
Ik lees overal 1 juni maar dat heeft ook met FAA en het weer te maken. Altijd slag om de arm datumquote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:13 schreef pullup het volgende:
[..]Wanneer precies? Of is dat nog niet bekend?
Dat gedeelte met Abraham Lincoln vond ik altijd tof gedaan.quote:
Wat vind je er nou het mooiste aan?quote:
Nee maar je weet dat dat kan gebeuren , nee ik vind het hele proces al geweldig, ik volg het ook al een aantal jaren en ik heb het proces van 'watertowers can fly' naar Starship zien ontstaan. En de laatste vlucht is Starship ver gekomen, ik had kippenvelquote:Op zaterdag 25 mei 2024 17:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat vind je er nou het mooiste aan?
Net als ik de knal en het vuurwerk als het weer eens mis gaat?
had nog geen poging ondernomen ... maar of ik dat nog ga doen betwijfel ik nuquote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:00 schreef marcb1974 het volgende:
Als er nog iemand een simpele film zoekt met lekker veel geweld, The Beekeeper.
Die was wel aardig meen ik me te herinnerenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:00 schreef marcb1974 het volgende:
Ik spoel al dat gehak, gesteek, en uit elkaar gespletter meestal doorquote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:00 schreef marcb1974 het volgende:
Dat scheelt, kun je in een uurtje 2 of 3 films kijkenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik spoel al dat gehak, gesteek, en uit elkaar gespletter meestal door
Kan er wel tegen.. maar vind die scenes vaak te lang en voorspelbaar
Exact! De hele GOT serie in een halve dagquote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:07 schreef D. het volgende:
[..]
Dat scheelt, kun je in een uurtje 2 of 3 films kijken
Ik heb er niets van gezien, scheelt me dus een dagquote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Exact! De hele GOT serie in een halve dag
Lekker man! Gewoon een extra dag!quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb er niets van gezien, scheelt me dus een dag
Ik kom er nog heel wat te kort, maar alle beetjes helpenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lekker man! Gewoon een extra dag!
Jason Statham speelt erin, je hoeft echt niet meer te verwachtenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:08 schreef chufi het volgende:
[..]
had nog geen poging ondernomen ... maar of ik dat nog ga doen betwijfel ik nu
Zoek maar eens op IMDB op Fall Guy,quote:
Die met Lee Majors is wellicht ook de moeite waardquote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoek maar eens op IMDB op Fall Guy,
Die met Gosling is wel oke
Wha dat was de man van 6 miljoen toch?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:39 schreef D. het volgende:
[..]
Die met Lee Majors is wellicht ook de moeite waard
Correctquote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wha dat was de man van 6 miljoen toch?
Ik kan me dat geluidje nog herinneren als hij in superpower mode gingquote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:42 schreef D. het volgende:
[..]
Correct
Met inflatie inmiddels wel 20 miljoen
Jaquote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik kan me dat geluidje nog herinneren als hij in superpower mode ging
Als de kitt2000 ging springen?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ja
Zoiets is ook bij een andere show gebruikt, maar kom er even niet op
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:52 schreef D. het volgende:
Geloof het of niet, het geluidje komt nu net bij Fall Guy voorbij
Ja! Ik wilde Knight Rider zeggen, maar was niet zekerquote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als de kitt2000 ging springen?
Ik twijfelde tussen Kitt en Dukes of Hazard.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ja! Ik wilde Knight Rider zeggen, maar was niet zeker
Geweldig!quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:54 schreef D. het volgende:
[..]
Wel wat zachtjes, dus 3 keer teruggeluisterd of ik het me niet inbeeldde
Prince had er velequote:Op zaterdag 25 mei 2024 22:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat was Candy
En nog eentje.. Centerfold ? hmm
Nicki Minay, half twitter over de zeikquote:
Wat is er mis? Zit ze nu vast?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 22:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Nicki Minay, half twitter over de zeik![]()
[ x ]
Aangeklaagd vanwege poging tot gehoorbeschadiging?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 22:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lees dat ze alweer los is ...
Ze had wat joints in haar bagage en was aangehouden op Schiphol, ondertussen weer vrijquote:
Voor zijn overlijden bedoelde ik ookquote:
If I could, I would, I swearquote:I guess you could say she was a sex fiend
En dus riep die zwakbegaafde dame dat we gebombardeerd moeten worden?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 22:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze had wat joints in haar bagage en was aangehouden op Schiphol, ondertussen weer vrij
Welk politieburo is dat ?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 22:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Nicki Minay, half twitter over de zeik![]()
[ x ]
Die is ook doodquote:Op zaterdag 25 mei 2024 22:19 schreef D. het volgende:
[..]
Voor zijn overlijden bedoelde ik ook
[..]
If I could, I would, I swear
Ow, dat was George
Er zijn een hele zooi lui over de zeikquote:Op zaterdag 25 mei 2024 22:20 schreef D. het volgende:
[..]
En dus riep die zwakbegaafde dame dat we gebombardeerd moeten worden?
Eerst Joost, nu Nicki, Nederland wordt wereldberoemd.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 22:21 schreef pullup het volgende:
#FREENICKI is trending samen met 'Amsterdam' en 'the Netherlands'
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eerst Joost, nu Nicki, Nederland wordt wereldberoemd.
Hij had er wel vertrouwen in.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 22:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die had dan weer een sex onbekende.
Als hij een andere hoek had omgeslagen... was het niet gebeurdquote:
Nope, waarschijnlijk omdat de zaak nog voor moet komen, hij zit nu in ieder geval in Canada en als je meer wil weten moet je even de 113-delige reeks doorlezenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 22:23 schreef pullup het volgende:
Heeft die Joost eigenlijk ooit een logische verklaring afgelegd nu?
Hij had wat meer vrijheid moeten hebben.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 22:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als hij een andere hoek had omgeslagen... was het niet gebeurd
< Fluisterd zorgeloos in je oorquote:Op zaterdag 25 mei 2024 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij had wat meer vrijheid moeten hebben.
Daar was ik al bang voorquote:Op zaterdag 25 mei 2024 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nope, waarschijnlijk omdat de zaak nog voor moet komen, hij zit nu in ieder geval in Canada en als je meer wil ween moet je even de 113-delige reeks doorlezen
Dat klinkt als minstens 2 tot 3 weken werkquote:Op zaterdag 25 mei 2024 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nope, waarschijnlijk omdat de zaak nog voor moet komen, hij zit nu in ieder geval in Canada en als je meer wil ween moet je even de 113-delige reeks doorlezen
Ik zal maar niet zeggen dat je voor mij een vaderfiguur bentquote:Op zaterdag 25 mei 2024 22:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Fluisterd zorgeloos in je oor
In afwachting van uitspraak vermoed ik ... Hij zit nu in Vancouver voor een of ander charity concertquote:Op zaterdag 25 mei 2024 22:23 schreef pullup het volgende:
Heeft die Joost eigenlijk ooit een logische verklaring afgelegd nu?
Ik heb er nog even een natte t tussen geplaktquote:
Ik denk dat dat een juiste schatting isquote:Op zaterdag 25 mei 2024 22:26 schreef D. het volgende:
[..]
Dat klinkt als minstens 2 tot 3 weken werk
Ik snapte hem al welquote:Op zaterdag 25 mei 2024 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb er nog even een natte t tussen geplakt
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen dat je voor mij een vaderfiguur bent
Dat deed ik de laatste kerst toch ookquote:Op zaterdag 25 mei 2024 22:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Maak je me wel wakker voordat je weg gaat?
Ja.. om vervolgens te verdwijnen naar die Club op Barbadosquote:
Gratis drankjes!quote:Op zaterdag 25 mei 2024 22:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja.. om vervolgens te verdwijnen naar die Club op Barbados
quote:
Weer eens iets andersquote:Op zaterdag 25 mei 2024 22:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Slechte jongens, als de drank gratis is ..ben jij het product
Waarom krijgen wij mannen nooit gratis drank?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 22:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Slechte jongens, als de drank gratis is ..ben jij het product
quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom krijgen wij mannen nooit gratis drank?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 22:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heb er even over nagedacht... en ben tot de volgende conclusie gekomen.
NSFF:Ik zeg maar zo, ik zeg maar nietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Helden!quote:
In eerste instantie vond ik 'gebruiken' niet heel netjes klinken, en in 2e instantie vond ik dat ik ook 'bruikbaar' was, maar in 3e instantie dacht ik dat dat dan weer allerlei gedachten op zou roepen die niet de bedoeling waren...quote:Op zaterdag 25 mei 2024 22:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Helden!![]()
En dat terwijl het een zuiver biologisch verantwoorde conclusie is.
Dat begrijp ikquote:Op zaterdag 25 mei 2024 22:49 schreef D. het volgende:
[..]
In eerste instantie vond ik 'gebruiken' niet heel netjes klinken, en in 2e instantie vond ik dat ik ook 'bruikbaar' was, maar in 3e instantie dacht ik dat dat dan weer allerlei gedachten op zou roepen die niet de bedoeling waren...
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 22:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heb er even over nagedacht... en ben tot de volgende conclusie gekomen.
NSFF:Drank maakt meer lief dan er kapot kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
Zelf gemarineerd vleesch en goed gezelschap !quote:
Nice!quote:Op zaterdag 25 mei 2024 23:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zelf gemarineerd vleesch en goed gezelschap !
En uiteraard de enige druppels uit de hemel van de dag voor een kort moment, maar dat mocht de pret niet drukken.
Al met al, top!
Eeuh,...quote:Op zaterdag 25 mei 2024 23:07 schreef sly-nl het volgende:
Zag nog een plaatje op die frontpage en moest m ff terugzoeken. Ook wel aardig!@
[ afbeelding ]
Waarom, lurk je nooit melk dan?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 23:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eeuh,.....maar misschien een spoilertje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |